Air China στην Αθήνα

  • Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τι είναι αυτά που γράφεις;
Πάλι οι ξένοι φταίνε;
Και όχι το μ@λ@κισμένο μας κεφάλι; όταν δεν κάνουμε εμείς την δουλειά και την δίνουμε σε άλλους να κάνουν την δουλειά... και αυτοί θα κοιτάξουν τα συμφέροντά τους.
Αφού τον ΑΙΑ τον διαχειρίζονται Γερμανοί και η LH με την CA έχουν κοινοπραξία πτήσεων μεταξύ Ευρώπης – Κίνας, θα αφήσουν εσένα να βάλεις άλλους στο παιχνίδι; Ότι ανάπτυξη μπορεί να υπάρξει θα υπάρξει μέσω CA. Γιατί νομίζεις ότι πετά η Scoot στον ΑΙΑ, η οποία είναι θυγατρική της Singapore και υπάρχει κοινοπραξία μεταξύ LH και SQ στις πτήσεις Ευρώπης – Ασίας.
Άρα οποιοσδήποτε άλλος παίχτης θα αποθαρρύνεται.
Αν μοιραστεί το παιχνίδι και στην Ινδία, τότε ίσως θα έλθει και η AI στον ΑΙΑ.
 
Ορισμένες φορές απορώ αν σκέφτεται κανείς τι flows υπάρχουν και σε τι τιμές πριν γκρινιάξει για την LH.

Δηλαδή ο καλύτερος τρόπος για να χρησιμοποιηθεί ένα 777 της SQ ήταν να έρθει Αθήνα, με άδεια business και μισοάδεια eco, αλλά δεν τους άφησε η LH ρε γαμώτο, οπότε στείλανε τη Scoot.

(περιέργως για PEK δεν τους ένοιαζε, μόνο SIN και PVG ήταν τα καλά τα yields :rolleyes: )
 
kelesisk":1lbl52nx said:
Δυστυχώς το TLV έχει ''αρπάξει'' πολλές εταιρείες από το LGAV όπως Air India, Cathay Pacific , Hainan, Sichuan Airlines κ.α, οι οποίες ακουγόταν ότι θα έρθουν εδώ αλλά προτίμησαν το Ισραήλ.

Αληθεια τα σκεφτεστε πριν τα πεταξετε; Δηλαδη μια εταιρια, εστω η Cathay Pacific, ηθελε να ερθει στην Αθηνα για να εξυπηρετησει τις καραβιες business ταξιδιωτων μεταξυ Χονγκ-Κονγκ και Αθηνας αλλα αφου κανουν κουμαντο οι Γερμανοι μεσω της Aegean ειπε: δεν βαριεσαι θα τους παω στο Τελ Αβιβ, κι εκει ηλιο εχει.

Αν υπηρχε τοση ζητηση για την Αθηνα απο Δελχι, Χονγκ Κονγκ, Σανγκαη, Γκουαντζου και αλλες μεγαλουπολεις της Ασιας, μην αμφιβαλλεις οτι ολες οι εταιριες με hub στα αεροδρομια αυτα θα ειχαν ερθει και στο κοσμοδρομιο της Αθηνας.

Αληθεια, αφου δε τις αφηνει η LH να πατησουν στην Αθηνα, πως και τις αφησε ολες αυτες να πετανε στο τσιφλικι της Λουφτβαφε στη Φρανκφουρτη;
 
Αποτελεί κοινό τόπο, πως για όλα τα δεινά σε αυτόν τον τόπο θα πρέπει να φταίνε οι Γερμανοί και οι Εβραίοι είτε αυτοί είναι, λόμπυ, τρόικες, λέσχες, ειτε αεροπορικές εταιρείες ή αεροδρόμια, που χειραγωγουν αεροπορικά μεγαθήρια όπως η SQ για να μας τιμωρήσουν μεσω της Scoot με κακό seat pitch και άσχημες ώρες πτήσης. Λυπάμαι αλλά αν δε δούμε και τη δική μας καμπούρα, δεν έχουμε ελπίδες. Όπως δεν έχει ελπίδα και αυτό το τόπικ.
 
Και μετά από όσα γράφτηκαν, επιστροφή στο θέμα μας (που είναι η Air China στην Αθήνα) άμεσα!
 
Η Αθήνα έχει το μειονέκτημα για τις ασιατικές εταιρείες πως έχουν εγκαθιδρυθεί πολύ καλά οι (μεγάλες) εταιρείες του κόλπου, οι οποίες δεν πρόκειται να πάνε στο Tel Aviv. Η ελληνική αγορά είναι μικρή. Ας ελπίσουμε πως θα πιάσει η (απευθείας πλέον) πτήση της Air China και θα κάνει την Αθήνα πύλη εισόδου για ταξίδια των Ασιατών προς την Ευρώπη. Εγώ νομίζω πως το δρομολόγιο θα πάει καλά.
 
Η Air China πετάει εδώ και κάμποσο καιρό απευθείας..απλά στο καλοκαιρινό πρόγραμμα το 2 weekly γίνεται 3 weekly
 
Απευθείας πετάει από το φθινόπωρο και η πρώτη θερινή περίοδος είναι αυτή που έρχεται, όπου αυξάνει την συχνότητα σε σχέση με την χειμερινή.
 
AirNamibia":2cxpn2x9 said:
Τι είναι αυτά που γράφεις;
Πάλι οι ξένοι φταίνε;
Και όχι το μ@λ@κισμένο μας κεφάλι; όταν δεν κάνουμε εμείς την δουλειά και την δίνουμε σε άλλους να κάνουν την δουλειά... και αυτοί θα κοιτάξουν τα συμφέροντά τους.
Αφού τον ΑΙΑ τον διαχειρίζονται Γερμανοί και η LH με την CA έχουν κοινοπραξία πτήσεων μεταξύ Ευρώπης – Κίνας, θα αφήσουν εσένα να βάλεις άλλους στο παιχνίδι; Ότι ανάπτυξη μπορεί να υπάρξει θα υπάρξει μέσω CA. Γιατί νομίζεις ότι πετά η Scoot στον ΑΙΑ, η οποία είναι θυγατρική της Singapore και υπάρχει κοινοπραξία μεταξύ LH και SQ στις πτήσεις Ευρώπης – Ασίας.
Άρα οποιοσδήποτε άλλος παίχτης θα αποθαρρύνεται.
Αν μοιραστεί το παιχνίδι και στην Ινδία, τότε ίσως θα έλθει και η AI στον ΑΙΑ.

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά ο ΔΑΑ είναι από το 2014 υπό Καναδική διαχείριση, όταν και η Hochtieff πούλησε τα αεροδρόμια που είχε στο PSP.
 
Top