Βρέ παίδες,αναρωτιέμαι άν οι ιθύνοντες έχουν αντιληφθεί οτι τά υδροπλάνα δέν είναι βαπόρια μέ φτερά,αλλά πτητικές μηχανές που αντί να κατεβαίνουν στό έδαφος μετά το πέρας τής πτήσης τους,κατεβαίνουν στο νερό.
Εδειξε,λένε,η ΝΕΤ την προσέγγιση στό λιμάνι (τής Κέρκυρας,φαντάζομαι)..Ωραία και καλά,αλλά ποιός έδωσε στους πιλότους την άδεια (και τίς πληροφορίες) γιά να προσθαλασσωθούν στο λιμάνι;ο λιμενάρχης Κερκύρας (που δέν έχει τίς απαραίτητες γνώσεις γιά να κάνη air traffic control);υπήρχε ειδικός υπάλληλος τής ΥΠΑ (ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας) από το αεροδρόμιο τής Κέρκυρας,στην προβλήτα τού λιμανιού γιά να επικοινωνήση μέ τους πιλότους;Η απλώς οι πιλότοι είδαν οτι δέν βρισκόταν κανένα βαπόρι εκεί κοντά και....προσθαλασσώθηκαν;
Καί όταν έφυγαν από την Πάτρα,πού υπέβαλαν σχέδιο πτήσης;από πού πήραν waether briefing;Στό λιμεναρχείο Πατρών;
Επίσης,σ'όλες τής σχετικές συζητήσεις έχω δεί να αναφέρεται αποκλειστικά το όνομα τού υπουργού ναυτιλίας.Τί δουλειά έχει η ναυτιλία μέ τά υδροπλάνα;Οι κανόνες τής ναυτιλίας ή τής αεροπορίας είναι που διέπουν την κίνηση τών υδροπλάνων;
Και γενικά,έγινε σωστά η προετοιμασία τών υποδομών και διαδικασιών γιά την χρήση στήν Ελλάδα αυτού τού μεταφορικού μέσου,ή απλώς έγινε κάτι θεαματικό που όμως δέν θα έχη συνέχεια;
Νά θυμίσω εδώ οτι δρομολόγια μέ ύδροπλάνα στην Ελλάδα είχαν γίνει καί πρίν από 70 χρόνια περίπου,αλλά το εγχείρημα δέν "φτούρησε" γιά πολύ.Μήπως και τώρα θά έχη την ίδια τύχη;