Air Sea Lines

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ξεκινούν σταδιακά από αύριο οι τακτικές πτήσεις της εταιρείας AirSea Lines σε νησιά του Αιγαίου από την βάση του Λαυρίου. Οι πτήσεις με υδροπλάνα θα διεξάγονται από το Λαύριο στα υδατοδρόμια της Ίου και της Καλύμνου, αλλά και στα χερσαία αεροδρόμια της Μυκόνου, της Σαντορίνης, της Πάρου και της Κω.

Η τιμή για Ίο ανέρχεται στα 90 ευρώ, για Πάρο 70 ευρώ, για Μύκονο 80 ευρώ και Σαντορίνη 100 ευρώ (όλες οι παραπάνω τιμές είναι οι αρχικές και ισχύουν για πτήσεις one way, δηλαδή χωρίς επιστροφή).
Ενδεικτικά, το ταξίδι για Ίο ανέρχεται στα 35 λεπτά, για Μύκονο και Πάρο στα 35 λεπτά και για Σαντορίνη στα 50 λεπτά.

Τα δρομολόγια θα διεξάγονται με υδροπλάνα τύπου De Havilland Twin Otter DHC-6 19 θέσεων, ενώ τέλη Μαΐου – αρχές Ιουνίου η εταιρεία θα παραλάβει και το τρίτο, παρόμοιου τύπου, υδροπλάνο.

Πάντως, την Παρασκευή θα διεξαχθεί και έκτακτη πτήση στα Ψαρά, παρόντων των υπουργών Εμπορικής Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννη και Μεταφορών Μ. Λιάπη.

Υπενθυμίζεται ότι "πίσω" από την AirSea Lines της Ελλάδας, η οποία πραγματοποίησε την πρώτη πτήση στην Ελλάδα στις 28 Αυγούστου του 2004, βρίσκονται 7 φυσικά πρόσωπα, προερχόμενα από τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο κυρίως, με επικεφαλής τον κ. Μ. Πατέλη, αλλά και τα επενδυτικά σχήματα Fidelity και Rab Capital, τα οποία μετέχουν και στην μητρική εταιρεία.



Aντε να δούμε :roll:
 
Το SX-BVP ανανεώθηκε:

Νέο livery:

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10946
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10947

Ανανεωμένη καμπίνα, τα πορτοκαλί υφασμάτινα καθίσματα αντικαταστάθηκαν από μπλε δερμάτινα:

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10948.

Υποθέτω ότι θα ακολουθήσει (αν δεν έχει γίνει ήδη) και το SX-BMG.
 
Και το BMG ειναι στο νέο χρωματισμό, ο οποίος μου φαίνεται σαν ημιτελής...
 
Αρχισανε τα οργανα απο τον κρατικο αερομεταφορεα μας (νωρις το σκεφτηκαν) :3:

Αναστολή πτήσεων της AirSea Lines ζητεί η Ο.Α.

THN ANAΣΤΟΛΗ των πτήσεων με υδροπλάνα σε νησιά του Αιγαίου, από την εταιρεία AirSea Lines ζητεί με επιβολή ασφαλιστικών μέτρων η διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών.
Η υπόθεση εκδικάστηκε χθες στην «Ευελπίδων» και ορίστηκε δικάσιμος για τις 10 Αυγούστου, ενώ το δικαστήριο επιφυλάχθηκε να απαντήσει σήμερα για προσωρινή διαταγή ματαίωσης των προγραμματισμένων πτήσεων της εταιρείας των υδροπλάνων από το Λαύριο προς Πάρο......


http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 351051.htm
 
Το αστείο (με την κακή έννοια δυστυχώς) είναι ότι από τη μία δεν έχουν αεροπλάνα για να καλύψουν δρομολόγια και ματαιώνονται πτήσεις (όπου ποιες θα ματαιωθούν; Η Θεσσ/κη; Δε νομίζω, προορισμοί σα την Πάρο και την Κάλυμνο πληρώνουν το μάρμαρο) και από την άλλη θέλουν να βγάλουν εκτός την Air Sea Lines επειδή τους τρώει πελάτες. Τους οποίους η ίδια αδυνατεί να εξυπηρετήσει. Πάρτο αυγό και κούρευ' το...
 
Τυπικά δες το αλλιώς...
Εχει ένα μαγαζί Γερμανός ή Γκούντης στη Πατησίων και έχεις όρο στη συμφωνία οτι κανείς άλλος δεν θα ανοίξει στο δρόμο αυτό μαγαζί... Εστω αν τελικά δεν μπορείς να τους ικανοποιήσεις όλους, δεν θα προσπαθήσεις (μέ ένδικα μέσα) να αποτρέψεις να έρθει κάποιος άλλος στο δρόμο σου?
Βεβαια στη περίπτωσή μας δεν ανοίγει στη Πατησίων αλλά στη Γωνία Πατησίων και Στουρνάρη...
 
marioskef":b4qqjmlv said:
Εχει ένα μαγαζί Γερμανός ή Γκούντης στη Πατησίων και έχεις όρο στη συμφωνία οτι κανείς άλλος δεν θα ανοίξει στο δρόμο αυτό μαγαζί...

Η μόνη συμφωνία τέτοιου είδους που θα ήταν "νόμιμη" (οι - διεφθαρμένες - αρχές θα έκαναν τα στραβά μάτια) θα ήταν μεταξύ του Αλ Καπόνε και του machine gun Kelly για κανένα καζίνο στην 5η λεωφόρο.

Με άλλα λόγια, μπορεί η ΟΑ να προσπαθήσει με κάθε ήμι-νόμιμο μέσο να αποτρέψει την AirSea Lines (κι ίσως και τα καταφέρει - λίγα έχει τραβήξει από τις αρχές η AirSea Lines;;; ), αυτό όμως δεν μειώνει την ανήθικη στάση της ΟΑ, που σε τελική ανάλυση ζημιώνει μονάχα την ίδια στα μάτια του ήδη ταλαιπωρημένου κοινού των νησιών αυτών.
 
Παρόμοιο άρθρο και στα 'σημερινά' 28-06 ΝΕΑ

http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=200 ... 096466&sn=ΕΛΛΑΔΑ&spid=876

Σε λίγο θα μας απαγορεύσει να πετάμε και με άλλη εταιρεία, γενικώς...
Δε φτάνει δηλαδή που εισπράττει 'χοντρά' από την επιδότηση...
 
Παιδιά οι συμβάσεις είναι συμβάσεις και καλώς οι κακώς πρέπει να τηρούνται. Όπως όταν κάνετε ένα συμβόλαιο απαιτείται η άλλη πλευρά να τηρήσει όσα περιγράφονται στο συμβόλαιο, έτσι και η Ολυμπικαή διεκδικεί τα δικαιώματα που απορρέουν από τη σχετική σύμβαση.
Πως για παράδειγμα στην Αττική δεν επιτρέπεται άλλο πολιτικό αεροδρόμιο έτσι και στη σύμβαση για της άγονες η Ολυμπιακή έχει αποκλειστικότητα στις γραμμές τις άγονης που "κέρδισε". Δεν βλέπω που είναι ο Καπόνε...
 
Top