Air Sea Lines

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Pwpw robes ksekoubotes giname lemeeeeeeeeee!!
Gia allh mia fora mas phran prefa :lol:
 
"Δόθηκε το πράσινο φως για συγκοινωνίες με υδροπλάνα", αναφέρει δημοσίευμα στο ΒΗΜΑ σχετικά με την έκγριση νομοσχεδίου, άρθρα του οποίου σχετίζονται με τις αερομεταφορές με υδροπλάνα. ΄Εχει επίσης μία φωτογραφία ενός "θαλασσοπουλιού".
 
SK":3fui7611 said:
"Δόθηκε το πράσινο φως για συγκοινωνίες με υδροπλάνα", αναφέρει δημοσίευμα στο ΒΗΜΑ σχετικά με την έκγριση νομοσχεδίου, άρθρα του οποίου σχετίζονται με τις αερομεταφορές με υδροπλάνα. ΄Εχει επίσης μία φωτογραφία ενός "θαλασσοπουλιού".

De sas ta'lega egw? ;) (me background 3erete apo pou?)
 
Αναλυτικότατο δημοσίευμα στα ΝΕΑ σήμερα, δίνει αρκετές πληροφορίες για τα δρομολόγια που πρόκειται να αρχίσουν "σε περίπου έναν μήνα". Αποσπάσματα:

"Ήδη τα υδροπλάνα της εταιρείας Pegasus εκτελούν καθημερινά δρομολόγια από την Κέρκυρα προς τους Παξούς, ενώ σύμφωνα με τους υπευθύνους της σε σύντομο χρονικό διάστημα στην περιοχή του Ιονίου θα δημιουργηθούν άλλα τρία καθημερινά δρομολόγια.
Το πρώτο δρομολόγιο θα συνδέει την Κέρκυρα απευθείας με την Πάτρα, το δεύτερο θα ξεκινά από την Κέρκυρα και μέσω Ιθάκης, Ζακύνθου και Κεφαλονιάς θα καταλήγει επίσης στην Πάτρα, ενώ το τρίτο δρομολόγιο θα συνδέει την Κέρκυρα με τα Ιωάννινα (οι πτήσεις θα εξυπηρετούνται μέσω της λίμνης των Ιωαννίνων). Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) έχουν δώσει ήδη τις απαραίτητες εγκρίσεις για την εκτέλεση δρομολογίων προς το λιμάνι της Πάτρας, καθώς και προς τη λίμνη των Ιωαννίνων.

Οι τακτικές πτήσεις των υδροπλάνων προς προορισμούς του Αιγαίου, αναμένεται να αρχίσουν τον ερχόμενο Ιούνιο, συνδέοντας καθημερινά την Αθήνα με την Ίο, την Πάτμο και την Κάλυμνο, καθώς και τα νησιά των Κυκλάδων με τη Σύρο, που είναι η πρωτεύουσα του νομού.

Σύμφωνα με τον κ. Γκόβα, κάθε υδροπλάνο δεν θα ξεπερνά τις πέντε ώρες πτήσης την ημέρα. Όλα τα δρομολόγια θα εκτελούνται από και προς προεπιλεγμένα σημεία στα λιμάνια, τα οποία θα είναι προστατευμένα από τον καιρό, ενώ σε κάθε προορισμό θα υπάρχουν και εναλλακτικά υπήνεμα σημεία για προσθαλάσσωση.

Τον πρώτο καιρό τα υδροπλάνα της Pegasus Aviation θα πετούν Καναδοί χειριστές. Σταδιακά όμως θα αντικατασταθούν από Έλληνες χειριστές, οι οποίοι θα εκπαιδευθούν στη Σχολή Χειριστών Υδροπλάνων που θα δημιουργηθεί στην Ελλάδα.

H εταιρεία, παράλληλα με τις πτήσεις τσάρτερ και τα τακτικά δρομολόγια, σχεδιάζει να επεκταθεί και στις πτήσεις αεροδιακομιδής ασθενών (κυρίως από νησιά που δεν διαθέτουν αεροδρόμια), καθώς και στα δρομολόγια μεταφοράς τροφίμων, ταχυδρομείου, Τύπου και φαρμάκων. Οι αρμόδιοι της εταιρείας Pegasus Aviation εκτιμούν ότι εάν τα αεροσκάφη τους έχουν πληρότητα τουλάχιστον 65%, το όλο εγχείρημα θα αποφέρει κέρδη."
 
Proswpika vriskw euxarista ta nea pou o SK mas metavivase.
Kai ena oligon off...Prin ligo ekana zapping stin TV kai eida ton...Mamalaki...(nai nai) na parousiazei mesa stin ekpombi tou kai tin ptisi tou me ta 8alassopoulia. Ena uperoxo mikto afierwma dumeno me tin mousiki twn Mono (life in Mono) kai me uperoxa plana. Einai na min anoiksw tv...(akous Ovelix?) :lol:
 
Τελικα ειχε δικιο ο προεδρας της Air Sea Lines! :wink: Απλα οι φημες στην Ελλαδα πανε κι ερχονται. Χθες ειδα και στη ΝΕΤ αναλογο ρεπορταζ για την επανεκινηση των δρομολογιων στο Ιονιο και απο Ιουλιο και στο Αιγαιο απο Φλοισβο με την προσθηκη αλλων 2 αεροσκαφων. (Μαλιστα την εγραφαν Pegasus Aniation :D ).
...Ευτυχως, συνεχιζει! :wink:
 
Αρχίζουν από τον Ιούνιο τα δρομολόγια των υδροπλάνων
Τρίτη, 29 Μαρτίου 2005



Σε περίπου έναν μήνα ξεκινούν την πραγματοποίηση δρομολογίων τα δύο υδροπλάνα, που βρίσκονται ήδη στην Ελλάδα εδώ και σχεδόν έναν χρόνο, ενώ για τις ανάγκες τους σε πλωτά αεροδρόμια αναμένεται να μετατραπούν αρχικά τα λιμάνια των νησιών του Ιονίου και της Πάτρας, καθώς και η λίμνη των Ιωαννίνων, που θα συνδέονται καθημερινά με την Κέρκυρα με τακτικές πτήσεις των υδροπλάνων της ιδιωτικής ελληνο - καναδικής εταιρίας `Pegasus Aviation`.

Πρόκειται, όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ της εφημερίδας `Τα Νέα`, για την καθιέρωση ενός νέου τρόπου μετακινήσεων, ο οποίος σε άλλες χώρες, όπως ο Καναδάς, εφαρμόζεται εδώ και πολλά χρόνια. Οι επιβάτες των συγκεκριμένων αεροσκαφών θα μεταβαίνουν στο λιμάνι για να ταξιδέψουν, καθώς τα υδροπλάνα θα εκτελούν πτήσεις από λιμάνι σε λιμάνι.

Όσον αφορά στο κόστος των μετακινήσεων με τα υδροπλάνα, αξίζει να επισημανθεί ότι θα είναι φτηνότερο σε σχέση με των άλλων κανονικών αεροπορικών πτήσεων και λίγο ακριβότερο από τα εισιτήρια των πλοίων.

Ήδη τα υδροπλάνα της εταιρίας Pegasus εκτελούν καθημερινά δρομολόγια από την Κέρκυρα προς τους Παξούς, ενώ σύμφωνα με τους υπευθύνους της σε σύντομο χρονικό διάστημα στην περιοχή του Ιονίου θα δημιουργηθούν άλλα τρία καθημερινά δρομολόγια. Το πρώτο δρομολόγιο θα συνδέει την Κέρκυρα απευθείας με την Πάτρα, το δεύτερο θα ξεκινά από την Κέρκυρα και μέσω Ιθάκης, Ζακύνθου και Κεφαλονιάς θα καταλήγει επίσης στην Πάτρα, ενώ το τρίτο δρομολόγιο θα συνδέει την Κέρκυρα με τα Ιωάννινα (οι πτήσεις θα εξυπηρετούνται μέσω της λίμνης των Ιωαννίνων). Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) έχουν δώσει ήδη τις απαραίτητες εγκρίσεις για την εκτέλεση δρομολογίων προς το λιμάνι της Πάτρας, καθώς και προς τη λίμνη των Ιωαννίνων.

Οι τακτικές πτήσεις των υδροπλάνων προς προορισμούς του Αιγαίου, αναμένεται να αρχίσουν τον ερχόμενο Ιούνιο, συνδέοντας καθημερινά την Αθήνα με την Ίο, την Πάτμο και την Κάλυμνο, καθώς και τα νησιά των Κυκλάδων με τη Σύρο, που είναι η πρωτεύουσα του νομού.

Μάλιστα, για τον σκοπό αυτό η εταιρία σχεδιάζει να φέρει στην Ελλάδα άλλα δύο υδροπλάνα, τα οποία θα εξυπηρετούν τις γραμμές του Αιγαίου. Τα δρομολόγια προς στο Αιγαίο θα μπορούσαν να αρχίσουν νωρίτερα, όμως οι υπεύθυνοι της εταιρίας `σκοντάφτουν` στο νομοσχέδιο για τη μετα - ολυμπιακή χρήση των Ολυμπιακών Ακινήτων, το οποίο δεν έχει ακόμα κατατεθεί στη Βουλή. Κι αυτό, καθώς η περιοχή του Φλοίσβου, που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως βάση των υδροπλάνων στην Αθήνα, ανήκει στην εταιρία των Ολυμπιακών Ακινήτων.

Θοδωρής Κουμέλης - Τρίτη, 29 Μαρτίου 2005

http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
Ρωτώντας τον κ. Earle για διαθεσιμότητα δρομολογίων και για το πότε θα λειτουργήσει το e-booking τους, έλαβα την παρακάτω απάντηση:

"Dear AirSea Lines Customers

Thank you for your enquiries. We have been inundated with interest from the travel industry and private passengers from all over the world eager to learn more about our exciting service. Please accept the following statement in response to your questions.

AirSea Lines / Pegasus Aviation Ltd. is pioneering the delivery of scheduled seaplane service within Greece. We operate the only seaplanes in the country and in fact we are the only scheduled seaplane service provider in the EU.

Current Services
We have twice daily service between Corfu and Paxos which has been temporarily suspended in order for our aircraft to be used in the United Nations / World Food Program humanitarian effort in the tsunami stricken regions of Indonesia.

Service between Corfu and Paxos will be re-instated by March 31, 2005. Tickets may be purchased by phoning (30) 2661049800 though our internet booking system will be operational by April 30, 2005.

Charter services are available from March 31, 2005 however landing areas are restricted to our operating bases at anytime. Special landing permits are possible but require additional time and cost to secure. Custom Excursion charter packages are not managed by AirSea Lines but the aircraft can be provided.

Future Services
Between now and July 31, 2005 we would aim to have scheduled service connecting Corfu, Paxos, Patras, Kefalonia, Zakynthos, Lefkatha, Ithaki and Ioannina on some basis. Service to Brindisi and other Italian ports is also being pursued.

Services to other regions of Greece including the Cyclades and the Thessaloniki region are also in planning stages but will not be deliverable for the 2005 tourist season.

We appreciate that travel plans can not be open to uncertainty and as such we are careful not to make promises we can not keep, even for reasons outside our control. The uncertainty of the timing of the development of these bases makes us unable to give scheduling commitments to passengers and travel industry groups even on a medium term basis at this time.

We will make widespread announcements in advance of service introduction through media in each market, through our web site, through email dissemination, through travel industry systems and through direct contact.

It is a very big job and we are moving as quickly as humanly possible to commence safe, frequent, reliable scheduled seaplane service operations all over Greece. Your patience is very much appreciated. Please monitor our website for further information and announcements.

Ticket Pricing
Tickets for the above routes will be priced between €40.00 and €100.00 including VAT and Taxes. Prices are quoted for one way and vary depending on season and flight duration. Passengers may carry 12kg of luggage with overage charged at €1.00 per kg. Other restrictions may be found on our website.

Your Support
In order to expedite the introduction of this important service your support is greatly needed. Please contact the following Greek government agencies to voice your opinion on the importance of seaplane service in Greece.

Ministry of Transportation at press@yme.gr
Ministry of Mercantile Marine at egov@mail.yen.gr


Sincerely

Steven R. Earle,
President
Cell: (01) 604-618-0131

AirSea Lines International (Canada) Limited
270-1575 West Georgia Street, Vancouver BC Canada V6G 2V3
Phone: (01) 604-669-0894
Fax: (01) 604-669-0827
Web: http://www.airsealines.com"

--------------

Σε περαιτέρω email μου με διευκρινίσεις για το τι προβλήματα είχε η εταιρία με τα υπουργεία Μεταφορών και Εμπορικής Ναυτιλίας, η απάντησαη που πήρα ήταν:

John



The Ministers have fundamentally been very very helpful. The important message to send is that they avoid the Greek tendency to over regulate things. Seaplanes have flown safely and successfully in Canada for over 70 years with very little regulation. Dozens operate in the Maldives with even less regulation.



Though the Ministers are eager for seaplanes to come they are listening to advisors that are trying to make to many rules. This will crush the industry before it starts and it is important that people speak up. Any correspondence you can send the Ministries in support of simplified regulatory environments would be helpful.



Regards

Steven R. Earle,
President

Τα συμπεράσματα, για την εταιρία, δικά σας :)...
 
Σε δοκιμαστική πτήση υδροπλάνου προς τη Σέριφο ο Λιάπης
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2005






Σε δοκιμαστική πτήση υδροπλάνου από το Νέο Φάληρο στη Σέριφο συμμετείχε χτες ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνίας, κ. Μιχάλης Λιάπης. Μάλιστα, πρόκειται για την πρώτη πτήση υδροπλάνου, που γίνεται προς τα νησιά του Αιγαίου και ειδικότερα στις Κυκλάδες, ενώ σύντομα προγραμματίζονται πτήσεις υδροπλάνων, που θα συνδέουν τακτικά διαφόρους προορισμούς του Αιγαίου, τόσο μεταξύ τους, όσο και με την Αθήνα.

Να τονιστεί ότι η εφαρμογή της σχετικής, αλλά και πρόσφατης νομοθεσίας (Νόμος για την ίδρυση και λειτουργία των Εμπορευματικών Κέντρων) ανοίγει νέους ορίζοντες και στις συγκοινωνιακές συνδέσεις των νησιών μας, τόσο μεταξύ τους όσο και με την ηπειρωτική Ελλάδα, καθώς προβλέπει τη δημιουργία αεροδρομίων σε υδάτινες επιφάνειες (θάλασσες και λίμνες), που θα εξυπηρετούν τη συγκοινωνιακή σύνδεση κυρίως των νησιών, καθώς και την αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών μεταφοράς προσώπων.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης "για πρώτη φορά ιδρύονται και λειτουργούν εταιρίες υδροπλάνων στην Ελλάδα. Ένα μέσο σύγχρονο, ωραίο και ασφαλώς χρήσιμο, αφού η χώρα μας περικλείεται από τόσα πολλά νησιά. Ένα μέσο, που εξυπηρετεί τις συγκοινωνιακές ανάγκες, συνδέοντας τις απομακρυσμένες περιοχές και τα νησιά της άγονης γραμμής. Ταυτόχρονα τα υδροπλάνα θα συμβάλλουν στην περαιτέρω τουριστική μας ανάπτυξη αλλά και στην επίλυση προβλημάτων εκτάκτου ανάγκης".

"Είμαι βέβαιος" πρόσθεσε "ότι ο κόσμος θα αγκαλιάσει αυτό το νέο μέσο και με το Νομοθετικό πλαίσιο που καθιερώσαμε, αλλά και τον υγιή ανταγωνισμό, μπορούν αυτές οι μεταφορές να αναπτυχθούν περισσότερο, εξασφαλίζοντας την ποιότητας της ζωής μας και την βελτίωση της καθημερινότητάς μας".


source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
Over-regulate. Μετά το "reliable sources", dεύτερο σημάδι ότι "'εχει πιάσει" το νόημα της ελληνικής γραφειοκρατίας o κύριος. 8)

Μάλλον κάτι σαν αυτό θα εννοει: Η Αρχαιολογική Υπηρεσία ζητά τώρα βεβαιώσεις ότι δεν υπάρχουν αρχαία στα σημεία προσθαλάσσωσης και αποθαλάσσωσής τους!!!

Ολόκληρο το άρθρο εδω:
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N14&aa=2
 
Top