Δύο παρατηρήσεις στα γρήγορα:
1. το 757 είναι 757 και όχι Β757.
2. η ACL είναι η Air Lease Corp, άρα ακόμα οι αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν μιλήσει
και γενικότερα:
Σε κάθε 'αναβάθμιση' παρατηρούμε μετακίνηση του 'optimum' μεγέθους προς τα πάνω.
Αυτό συνέβη και στη σειρά των 737 (στα classics, το πιο πετυχημένο ήταν το 733, στα NG το 738, και στα MAX μάλλον πάλι το -8.). Ειδικά για το 739, φαίνεται ότι τα όρια του αρχικού σχεδίου (ας μην το ξεχνάμε, ήταν του 196
, δείχνουν την ηλικία τους. Στον ανταγωνισμό με το Α321 το 739ER δεν φαίνεται ότι τα πάει καλά, και ούτε το 739ΜΑΧ με το Α321NEO.
Στα Α320, αρχικά το Α319 ήταν πολύ πετυχημένο λόγω του ότι πρόσφερε καλό range, σιγά σιγά το Α320 το έπιασε. Στα NEO το Α319 ακόμα ψάχνεται, ενώ το Α321ΝΕΟ φαίνεται ότι πάει πολύ καλά.
Το Α321LR είναι το Α321ΝΕΟ με auxiliary fuel tanks. 757 δεν θα γίνει, μια και έχει το 'φτερό' ούτε το MLG του Α320. Αλλά θα καλύπτει αρκετά πιο οικονομικά το 90% ίσως του mission που είχε το 757.