Να ξεκινήσουμε πάλι τη συζήτηση φίλε jj_lgkr για να πούμε αν βγαίνει άδειο στο πηγαιμό για NY το LR και/ή το XLR;;
Ευτυχώς που υπάρχουν και οι τολμηροί Έλληνες του “επιχειρείν” στη Διεθνή Ναυτιλία και είμαστε πρώτοι, ενώ εκ των τελευταίων στις Αερομεταφορές, στη μετά Ωνάση ΟΑ των πέντε Ηπείρων!!
Φλομώσαμε να διαβάζουμε και να ακούμε από τριτοκοσμικές χώρες/εταιρίες εντός κσι εκτός Συμμαχιών, όπως Λατινικής Αμερικής, Αφρικής, Άπω Ανατολής ,να ακολουθούν τις εξελίξεις με νέες παραγγελίες σύγχρονων wide bodies κι όχι μόνο και η Α3 με το ζόρι θα αποκτήσει μετά από2-3 χρόνια κάνα δύο Α321neo LR and/or LXR, με τις Στολές εμφάνισης και ποιότητας αγροφυλάκων του 60, σιγά τα λάχανα!!!!!!!