Airbus A350

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τον Νοέμβριο 2016 προγραμματίζεται η παραλαβή του Α350 από την Lufthansa D-AIXA και μάλλον θα δρομολογηθεί προς Βοστώνη και Δελχί.
Υπάρχει προγραμματισμός για παραλαβή και 2oυ Α350 εντός του 2016.

H CX παρουσίασε τις θέσεις της Premium Economy, που θα είναι σε 2-4-2 διάταξη όπως της SQ.
Θα έχουν όμως και <tablet tray> κάτω από την οθόνη όπου θα μπορούν οι επιβάτες να τοποθετούν τα κινητά τηλέφωνα ή tablets.
Η SQ μέχρις στιγμής θα έχει του λιγότερους επιβάτες στα Α350 253=σε 42Β/24ΥΡ/187Υ, η CX έχει 280 επιβάτες σε 38Β/28ΥΡ/214Υ, ενώ η ΤΑΜ θα μεταφέρει τους περισσότερους επιβάτες στα Α350 με 348 επιβάτες σε διάταξη 30Β/0ΥΡ/318Υ. Η QR μεταφέρει 283 επιβάτες σε διάταξη 36Β/0ΥΡ/247Υ. ΑΥ=46Β/43ΥΡ/208Υ=297, VN=29Β/45ΥΡ/231Υ=305
 
Άρχισε να πωλεί εισιτήρια η ΤΗΑΙ για Μελβούρνη με το Α350-900
TG465 BKK-MEL 00:15-12:05 από 1 Ιουλίου καθημερινά
TG466 MEL-BKK 14:15-20:45 από €736 με επιστροφή
Από 1 Αυγούστου θα αρχίσει και η TG461/2 να γίνεται και αυτή με Α350, τον Αύγουστο δίνει €635 με επιστροφή. .
Από Αθήνα δεν δίνει δυνατότητα ανταπόκρισης. :(

Στοιχεία για το seat plan του α/φ δεν μπορώ να βρω. :(
Της Ethiopian A350 πάντως θα έχει την ίδια διαμόρφωση όπως της ΤΑΜ με 30 business και 318 οικονομικής. Σύνολο επιβατών 348
 
Με ένα μήνα καθυστέρηση μπαίνει στην διεθνή του καριέρα το Α350 της ΤΑΜ
Από 14 Μαΐου ανοίγει τα φτερά του για Μαδρίτη με το PR-XTA
GRU-MAD JJ8064 22:55-13:50 Daily
MAD-GRU JJ8065 23:35-05:25+1
όταν θα παραλάβει το PR-XTB
Από 22 Ιουλίου θα πετά στο Ορλάντο, Φλόριντα
GRU-MCO JJ8086 09:05-17:00
MCO-GRU JJ8087 20:25-06:10+1
Και από 23 Ιουλίου για Νέα Υόρκη
GRU-JFK JJ8080 23:30-08:10 Daily
JFK-GRU JJ8081 19:30-06:25+1

με το καλό και για ΜΧP.?.? :( Να έλθει λίγο κοντά μας :cool: τώρα έχουμε το Β787-9 της LAN

https://www.youtube.com/watch?v=XJhd4ahU9sU
 
Πάλι καθυστερήσεις στην παράδοση του πρώτου α/φ στην Cathay, από Φεβρουάριο λόγω των WC θα γινόταν η παράδοση τον Απρίλιο, τώρα λόγω των καθισμάτων business της Zodiac (μετά το customer survey έγιναν αλλαγές) πάει για Μάιο.
Θα προλάβουν να είναι συνεπείς στην έναρξη του δρομολογίου 2 Σεπτεμβρίου για LGW; και ο πρώτος προορισμός AKL που ήταν να ξεκινήσει τον Μάιο ; :(


http://www.ausbt.com.au/cathay-pacific- ... ack-to-may
 
airzena":rglp4711 said:
Τον Νοέμβριο 2016 προγραμματίζεται η παραλαβή του Α350 από την Lufthansa D-AIXA και μάλλον θα δρομολογηθεί προς Βοστώνη και Δελχί.
Υπάρχει προγραμματισμός για παραλαβή και 2oυ Α350 εντός του 2016.

H CX παρουσίασε τις θέσεις της Premium Economy, που θα είναι σε 2-4-2 διάταξη όπως της SQ.
Θα έχουν όμως και <tablet tray> κάτω από την οθόνη όπου θα μπορούν οι επιβάτες να τοποθετούν τα κινητά τηλέφωνα ή tablets.
Η SQ μέχρις στιγμής θα έχει του λιγότερους επιβάτες στα Α350 253=σε 42Β/24ΥΡ/187Υ, η CX έχει 280 επιβάτες σε 38Β/28ΥΡ/214Υ, ενώ η ΤΑΜ θα μεταφέρει τους περισσότερους επιβάτες στα Α350 με 348 επιβάτες σε διάταξη 30Β/0ΥΡ/318Υ. Η QR μεταφέρει 283 επιβάτες σε διάταξη 36Β/0ΥΡ/247Υ. ΑΥ=46Β/43ΥΡ/208Υ=297, VN=29Β/45ΥΡ/231Υ=305

AirNamibia":rglp4711 said:
Άρχισε να πωλεί εισιτήρια η ΤΗΑΙ για Μελβούρνη με το Α350-900
TG465 BKK-MEL 00:15-12:05 από 1 Ιουλίου καθημερινά
TG466 MEL-BKK 14:15-20:45 από €736 με επιστροφή
Από 1 Αυγούστου θα αρχίσει και η TG461/2 να γίνεται και αυτή με Α350, τον Αύγουστο δίνει €635 με επιστροφή. .
Από Αθήνα δεν δίνει δυνατότητα ανταπόκρισης. :(

Στοιχεία για το seat plan του α/φ δεν μπορώ να βρω. :(
Της Ethiopian A350 πάντως θα έχει την ίδια διαμόρφωση όπως της ΤΑΜ με 30 business και 318 οικονομικής. Σύνολο επιβατών 348

Η απόδειξη ότι ισχύουν οι θεωρίες περί μετενσάρκωσης? :thx:
 
Ελπίζει η κακομοίρα η China Airlines ότι θα παραλάβει το πρώτο της Α350-941 τον Ιούλιο 2016 :p Β-18401, και εντός του 2016 και το δεύτερο :D Β-18402 από τα 14 που έχει παραγγείλει.

Τα α/φ της θα έχουν 306 επιβάτες σε 32 business 31 Premium Economy 243 Οικονομική (περίπου όπως της VN). Θα προσφέρουν γεύσεις από Ευρώπη δηλαδή <Tapas from European Tavernas> και Ευρωπαϊκά Αρώματα !.! :great:

Έτσι σχεδιάζει να τα δρομολογήσει στην Ευρώπη και οι AMS & FCO να γίνονται χωρίς τεχνική στάση όπως τώρα. Έτσι wishful thinking :cool: από Δεκέμβριο :cool:

AMS-TPE CI066 12:20-10:55+1 (4/w από τις D) 15 ώρες 35 λεπτά
TPE-AMS CI065 21:55-08:15+1 (4/w από τις D) 17 ώρες 20 λεπτά
(θα ισοφαρίσει την ΕΚ0449 ΑΚL-DXB σε διάρκεια πτήσης)

FCO-TPE CI072 22:40-19:40+1 (2.6) 14 ώρες
TPE-FCO CI071 08:25-18:15 (2.6) 16 ώρες 50 λεπτά

Τέλος και η VIE θα προλάβει να γίνεται με Α350 εντός του 2016; :thx:
VIE-TPE CI064 10:00-05:00+1 (2.4.7) 12 ώρες
TPE-VIE CI063 23:35-06:15+1 (1.3.6) 14 ώρες 39 λεπτά

https://www.china-airlines.com/us/en/di ... first_a350
 
Το AMS - TPE είναι 5878 μίλια και το DXB - AMS είναι 8824 μίλια. Αποκλείεται οι non-stop πτήσεις να έχουν τους ίδιους χρόνους πτήσης.
 
H CI Δεν μπορεί να πετάξει πάνω από την Κίνα και τώρα πετά μέσω Βιετνάμ και Ινδία με σταθμό στο DEL, μάλλον τότε θα πετά μέσω Ιαπωνίας και Ρωσίας 7161mi.
Το ίδιο ισχύει και για την EVA air BR075 TPE-BKK-AMS 08:40-19:350 (2.4.6.7) 7274mi.
Δεν γνωρίζω να σου απαντήσω.
 
To -1000 θα κανει την πρωτη του πτηση κατα τον Σεπτεμβριο του '16, οπως ανακοινωσε η Airbus.
 
Top