Airbus News

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και μια άποψη για το πως μπορεί να είναι ένα Airbus το 2050!
 
Ομορφο αλλα που ειναι οι πιλοτοι?
 
Ζάφο, μια καλλιτεχνική απεικόνιση είναι, οπότε δόθηκε περισσότερο σημασία στην ομορφιά της εικόνας παρά στην ακρίβεια και το actual design. Παρόλα αυτά, μου μοιάζει πως το cockpit είναι ένα επίπεδο χαμηλότερα από την καμπίνα. Και για λόγους εργονομίας και για να μην κρύβουν την θέα των τυχερών. Πάντως, η εκτίμηση για πτήση τέτοιου αεροσκάφους σε <30 χρόνια, δεν μου φαίνεται πολύ εφικτή. Όχι γιατί δεν υπάρχει η τεχνογνωσία, αλλά γιατί δεν υπάρχει λόγος να μπει τόση και τέτοια ακριβή τεχνολογία σε ένα μέσο που αναγκαστικά χρησιμοποιεί ο κόσμος και θα χρησιμοποιεί ακόμη περισσότερο στο μέλλον... σιγά μη χαλάσει τόσα λεφτά η LH ή η FR πολύ περισσότερο, για να βλέπουμε εμείς....
 
Το μεγαλύτερο ερώτημα πιστεύω πως είναι, εάν και κατά πόσο ο επιβάτης είναι προετοιμασμένος και δεν θα φοβάται στη θέα του ουράνιου θόλου και ειδικά μέσα στη νύχτα ή μέσα σε καταιγίδες.Μεγάλης ηλικίας άνθρωποι και μικρά παιδιά, πιστεύω πως δεν θα νοιώθουν και πολύ βολικά στη θέα κεραυνών και άλλων φυσικών φαινομένων.
 
142 αεροπλάνα, εκ των οποίων 90 A320 NEO, πούλησε την πρώτη μέρα του show στο Le Bourget η Airbus, με συνολική τιμή καταλόγου γύρω στα 15 δισ. ευρώ. :great:
http://www.boston.com/business/articles ... _air_show/
 
Το show του Παρισιού μπορεί να μας τελείωσε αλλά η Airbus ακόμη πουλάει... 8)

Απο χθές λεγόταν ότι η επίσκεψη των Κινέζων στη Γερμανία θα έφερνε και παραγγελίες για Α320, απλά υπήρχαν μερικοί ενδοιασμοί για το ακριβές νούμερο των νέων παραγγελιών αφού στις επισκέψεις των Κινέζων για ώνια είθισται να ανακοινώνονται συγκεντρωτικά νούμερα που περιλαμβάνουν και παλαιότερες.

Τελικά, σήμερα, μάθαμε ότι ψώνισαν... μόλις... 88 Α320, όλα νέα παραγγελία, απλά δεν είναι NEO (πιθανόν να είναι και FALC).

:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/06/28/airbus-china-idUSLDE75R0YO20110628
 
Στις 12/7 θα γίνουν τα επίσημα εγκαίνια του εργοστασίου της Premium Aeroteck (παλιά ήταν EADS) στο Μπρασώφ της Ρουμανίας. Το εργοστάσιο είδη λειτουργεί και παράγει κομμάτια (frames) του A310 της πρώτης φάσης αν και υπάρχουν προβλήματα στην μεταφορά τεχνογνωσίας. Αυτά τα frameworks κομμάτια κατασκευάζονται στην ΕΑΒ και προσπαθούν να τα μεταφέρουν στην Ρουμανία όπου θα κατασκευάζονται οικονομικότερα. Αυτό το χρόνο προσπαθούν να ολοκληρώσουν την δεύτερη φάση εργασιών στο εργοστάσιο ώστε να φτάσουν τους 500 εργαζομ. Στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας είναι να καταφέρει να παράγει πόρτες των Α320/321 ώστε και αυτός ο φόρτος να μεταφερθεί από την ΕΑΒ.
Η Aerolia ξαναλειτούργησε το εργοστάσιό της στην Τυνησία και όλοι οι εργαζόμενοί της που κατασκεύαζαν πόρτες στην ΕΑΒ επέστρεψαν στην Τυνησία.

http://www.premium-aerotec.com/en/Brasov_Romania.html

****Edit****
Τι σχέση έχει η μία εταιρεία με την άλλη η μία είναι επισκευαστική και η άλλη κατασκευαστική.

http://www.eurocopterromania.ro/company.html

Από ότι γνωρίζω εγώ η Aerolia, EAB και οι Κινέζοι (για τα Κινέζικα α/φ) κατασκευάζουν πόρτες. Στην Europopter στο Donauworth-Augsburg κατασκευάζουν την ράμπα του Α400.
 
Με μια σημείωση, ότι στο Μπρασόφ λειτουργεί η Eurocopter Romania: οι Airbus Doors είναι πακέτο που έχει γίνει ''outsourced'' στην Eurocopter και που για την ώρα κατασκευάζονται στο Donauwoerth στην Γερμανία.
 
OA701":3dx3iw29 said:
Το show του Παρισιού μπορεί να μας τελείωσε αλλά η Airbus ακόμη πουλάει... 8)
H loco AirAsia, με τη 200αρα παραγγελία του Παρισιού, φαίνεται ότι χρειάζεται κι άλλα ΝΕΟ, καμιά 100στή :shock: ακόμη για να γίνει η FR της ΝΑ Ασίας. :banana:
:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/07/07/uk-airasia-idUKLNE76502F20110707
 
Top