Από ''ανωτάτη'' πηγή: η Airbus ελπίζει να αφήσει την Boeing ''χωρίς'' παραγγελίες για το 737 για τα επόμενα 5 χρόνια. Η λογική που λέει redesign, θα πάρει κάποια χρόνια στους Αμερικανούς γιατί δεν έχουν τα engineering resources για την ώρα λόγω 787 κλπ. Οι Ευρωπαίοι σκοπεύουν να παίξουν μόνοι τους, όχι μόνο λόγω της ανταγωνιστικότητας του αεροσκάφους (ας μην ξεχνάμε τα CSeries που ψάχνουν πελάτες ενώ είναι άκρως οικονομικά στην πτήση) αλλά επειδή χτυπάνε στο finance κομμάτι. Η ΑΑ και οι άλλες αμερικανικές θα είχαν αλλάξει και τα MD και τα DC (η Delta έχει 200 DC!) αν είχαν τις πηγές, καθώς καύσιμο και maintentance τους κοστίζει άλλο τόσο..
Για τους μεγαλοπελάτες, όπως ο Τόνυ ή οι Αμερικανοί μάλλον θα βρεθεί μια λύση και αυτή πιθανόν να είναι η αύξηση της παραγωγής (με ότι προβλήματα θα φέρει η μετέπειτα μείωση της).
Βέβαια η Airbus αντιστοίχως την έχει πατήσει με το 773ER που δεν σταματά να πουλά, ενώ το Α350 θα καθυστερήσει και άλλο, θα είναι οριακά πιο οικονομικό και θα μεταφέρει λιγότερους επιβάτες. Στην Airbus μετανιώσαν που δεν προχωρήσαν με re-engined Α330 πριν μερικά χρόνια.