Airspace Traffic monitoring

Πιθανές αλλαγές στον διάδρομο προσγείωσης λόγω της κακοκαιρίας (αλλαγή ανέμου).
 
Πιο πολύ το ύψος μου έκανε εντύπωση, πετούσε στα 3,000-3,500.
 
Last edited by a moderator:
Καλημέρα, για ποιο λόγο η πτήση της British Airways από Λονδίνο για Port Luis έκανε αυτή την αλλαγή πορείας που βλέπουμε στην φωτογραφία;
Να σημειωθεί ότι έκανε και divert όπως λέει το FR24 στο Ναϊρόμπι.

Με εκτίμηση.
 

Attachments

  • Screenshot_20211024-110355_Google.jpg
    Screenshot_20211024-110355_Google.jpg
    392,2 KB · Προβολές: 50
Υπήρχε ηφαιστειακό νέφος από την Αίτνα εκείνη την ώρα οπότε θεωρητικά γι αυτό έκανε το reroute
 
Επομένως αφού υπήρχε ηφαιστειακό νέφος εκείνη την ώρα γιατί και τα υπόλοιπα αεροσκάφη που είχαν περάσει πριν από λίγο ή όσα βρισκόταν πίσω από το συγκεκριμένο αεροσκάφος γιατί δεν άλλαξαν και αυτά πορεία ή είναι στην κρίση του κάθε πιλότου;
 
Δυστυχώς το αξιόλογο website http://www.airframes.org, το οποίο έδινε πρόσβαση σε μια μεγάλη και πολύ ενημερωμένη παγκόσμια database αεροσκαφών με βάση το νηολόγιο και το ICAO24 "hex code" έκλεισε οριστικά. Αιτία είναι ένα απειλητικό e-mail που έλαβε από τους αυτόκλητους γερμανούς χωροφύλακες του Internet που κρύβονται πίσω από την μεγαλόσχημη ονομασία "CISPA Helmholtz Center for Information Security".
 
Αυτοί ποιοι είναι;;; Οι χωροφύλακες του διαδικτύου;;;
 
Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από πραγματικούς και επίδοξους χωροφύλακες. Οι επίδοξοι είναι πολύ περισσότεροι από τους πραγματικούς. Συνήθως κουβαλούν κάποια κρυφή ατζένα. και κρύβονται πίσω από μεγαλόσχημα ονόματα ΜΚΟ (π.χ. EFF) και ερευνητικών κέντρων.
 
Last edited:
Γιατί πετάει σε τόσο χαμηλό ύψος;
 

Attachments

  • Screenshot_20211125-155324_Google.jpg
    Screenshot_20211125-155324_Google.jpg
    591,5 KB · Προβολές: 62
Ευχάριστα νέα - το πολύ χρήσιμο site AIRFRAMES.ORG - Aircraft Database είναι πάλι ενεργό! Οι παλιοί κωδικοί login ισχύουν ακόμα. Παρ'όλο που δεν έχω σχέση με το site, συνιστώ σε όσους έχουν την δυνατότητα να κάνουν μια μικρή δωρεά μέσω PayPal.
 
Top