Airspace Traffic monitoring

Άλλαξε ο διάδρομος προσγειώσεων, γύρισε ο άνεμος από νοτιοδυτικά

Στις 11:20 ήταν μεταβλητός 2 κόμβοι -> METAR LGAV 090920Z VRB02KT 9999 FEW018 14/09 Q1021 NOSIG
Στις 11:50 (ώρα προσγείωσης της GQ681) γύρισε στις 210 μοίρες (νοτιοδυτικός) 5 κόμβοι -> METAR LGAV 090950Z 21005KT 170V310 9999 FEW018 15/09 Q1020 NOSIG

Post automatically merged:

Γενικά είναι φειδωλοί στο να δίνουν τον 03R για προσγειώσεις, ειδικά αν υπάρχουν απογειώσεις. Μπορεί όντως να έγινε το λάθος βέβαια. Ή λάθος από το πλήρωμα της GQ. Το σημαντικό είναι πως δεν έγινε κάτι κακό
1673282118825.png
 
Last edited:
Αυτό δεν μπόρεσα να το εντοπισω ούτε στο flightradar ούτε σε ανάλογα προγράμματα.
Γύρω στις 13:30 στην Θεσσαλονίκη. Φαίνεται ότι έστριψε αλλά αν ζουμαρετε στην ευθεία που κατευθύνεται στην προέκταση της φαίνεται μια μαύρη γραμμή.
Τι θα μπορούσε να είναι;
IMG_20230111_165646.jpg
 
Η σκιά των καυσαερίων από τον ήλιο !
 
Η στροφή που φαίνεται ότι κάνει είναι 'φυσιολογικη';
 
Μάλλον αεροσκάφος της ΠΑ. Τέτοιες στροφές λίγο δύσκολο για πολιτικό αεροσκάφος + η απουσία εμφάνισης σε FR24 κλπ
 
Δοκίμασα να ακούσω αλλά από κινητό δεν παίζει...
 
Από όσο γνωρίζω παίζει σε κινητά με Android.
Αν έχεις iPhone πρέπει να παίζει με WiFi Internet, αλλά όχι με GSM Data
και ανάλογα με την έκδοση του iOS. Δεν έχω βρεί ακόμη λύση...
 
Πήγε για Καστοριά και δεν μπόρεσε να προσγειωθεί γύρισε Αθήνα αλλά ούτε εκεί οπότε πήγε Σαντορίνη....γιατί όπως βλέπω από το ίχνος αυτό φαίνεται...

Αλλά μάλλον ισχύει ότι ξεκίνησε από Καστοριά για Αθήνα και κατέληξε Σαντορίνη...πόσο έξτρα καύσιμο παίρνει για την πτήση αυτή το ATR;;
Πόσο επιπλέον από αυτό που χρειάζεται;;
 
Top