Αμερικάνικες ιστορίες αγάπης...

  • Thread starter Thread starter COMPUTERISE
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

COMPUTERISE

First-Class-Member
Εγγραφή
01/09/2005
Μηνύματα
800
Likes
0
ΙΣΤΟΡΙΑ 1Η
TRISTAN - IZOLDE

Το άσπρο χαρτάκι ξεδιπλώθηκε και δυστυχώς για μένα ένα μεγάλο Σ εμφανίστηκε. ΣΠΥΡΟΣ. Είχα χάσει. Οι δημοκρατικές διαδικασίες είχαν τηρηθεί στο έπακρο και το χαμόγελο του Σπύρου έφτανε μέχρι τα αυτιά του. Είχε κερδίσει την 39Α την θέση φιλέτο-παράθυρο στο γιγάντιο Α346 της LH που θα μας μετέφερε από το Μόναχο στο San Francisco. Τα δάκρυα είναι για τους δειλούς σκέφτηκα και δεν ταιριάζουν σε έναν σύντροφο γραμματέα, γιαυτό με αξιοπρέπεια αντιμετώπισα την ήττα μου. Τουλάχιστον η 39D είναι διάδρομος σκέφτηκα αλλά ποιος διάολος θα έρθει να κάτσει δίπλα μου, είναι και 11:30 ώρες ταξίδι…

Όλα ξεκίνησαν 5 περίπου ώρες νωρίτερα όταν η γνωστή παρέα των 3 φίλων συναντιόνταν στο κοσμοδρόμιο του Ελ.Βενιζελ. Πιστοί στην παράδοση να κάνουμε Πάσχα στου διαόλου την άκρη, φέτος αποφασίσαμε να περάσουμε 10 μέρες στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Η εξευτελιστική ισοτιμία του δολαρίου-ευρώ και η ακόρεστη περιέργειά μας να επισκεφθούμε την πατρίδα του καπιταλισμού, μας οδήγησαν στην απόφασή μας αυτή από τον περασμένο Γενάρη. Οι διαδικασίες κλεισίματος του εισιτηρίου όπως πάντα επίπονες αλλά η πρόσφατη τραυματική εμπειρία της Αeroflot και της China Southern σε συνδιασμό με το 17ωρο ταξίδι, μας έκαναν να σκεφτούμε πιο ώριμα και να προκρίνουμε ρεαλιστικές λύσεις . Οι εξωτική λύση της Αir India π.χ που πετούσε Los Angeles μέσω FRA απορρίφθηκε λόγω αλλεργίας μας στο κάρι και η λύση της πάντα εντυπωσιακής EL-AL παραπέμφθηκε στις καλένδες λόγω του ότι ο Σπύρος απεχθάνεται το κόσερ. Mοιραία λοιπόν, η πάντα συνεπής Lufthansa κέρδισε στο νήμα την British Airways και τα 800 ευρώ του τιμήματος του εισιτηρίου μας μπήκαν στον κορβανά των απογόνων του Wagner…

Η LH-3389 με προορισμό την πρωτεύουσα της Βαυαρίας ήταν υπερπλήρεις το μεσημεράκι της Μεγ.Πέμπτης. Αναχώρηση 12:20 ακριβώς και άφιξη στο Μόναχο δέκα λεπτά νωρίτερα από το καθορισμένο στις 13:40 τοπική ώρα. Η ενδοευρωπαικές πτήσεις της Lufthansa είναι αυτό που λες χρυσή μετριότητα. Αν και δεν μπορείς εύκολα να προσάψεις κάτι στους φίλους Γερμανούς πάντα έχεις την αίσθηση ότι κάτι λείπει. Μια θα είναι οι μικροκαθυστερήσεις, που ενίοτε στην τελευταία πτήση από FRA γίνονται και μεγάλες, μια θα είναι οι τσιγκούνικες και αμφιβόλου ποιότητας μερίδες φαγητού, μια τα όλο και πιο στενάχωρα καθίσματα, πάντα θα υπάρχει το κάτι που κάνει μια πτήση της Lufthansa μέτρια . Ας είναι ,δεν είναι καιρός για μεμψιμοιρίες ολόκληρο San Francisco μας περίμενε θα ασχοληθούμε τώρα με μικρολεπτομέρειες, άλλωστε 10 ολόκληρα λεπτά νωρίτερα φτάσαμε τι άλλο θέλουμε;; Άλλωστε όταν υπάρχει η σύγκριση με τις ανεκδιήγητες ομόσταυλες Αυστριακές αερογραμμές κάνεις την πάπια… μια χαρά είναι οι Γερμανοί…

Το κυρίως πιάτο των πτήσεων μας η LH-458 έφευγε για το San Franscisco σχεδόν 3 ώρες αργότερα κι εμείς αφού κάναμε ένα γενναίο window shopping στα καταστήματα του αεροδρομίου, καταβροχθήσαμε το κλασικό Γερμανικό hot-dog και ναι hunting a shadow απολαύσαμε ένα ξύρισμα από τα άξια χέρια ενός Γερμανού κουρέα έναντι 22 ευρώ, περάσαμε τον έλεγχο διαβατηρίων και κατευθυνθήκαμε προς την Η02 την πύλη που θα μας οδηγούσε στο καμάρι των Γερμανικών αερογραμμών το περίφημο airbus Α346. Οι πτήσεις για Αμερική φεύγουν από ορισμένα gates και περνάς για μια ακόμη φορά από έλεγχο χειραποσκευών και μια μίνι ανάκριση του στυλ που θα μείνετε, πόσο θα μείνετε, τι θα φάτε, σας αρέσουν οι ξανθιές… Περάσαμε, γρήγορα είναι η αλήθεια, αυτές τις τελευταίες γελοίες διατυπώσεις και περιμέναμε την ώρα της επιβίβασης. Κάπου εδώ έγινε και η διαδικασία της κλήρωσης, μια που όλοι μας θέλαμε το πολυπόθητο παράθυρο και θεωρήθηκε δημοκρατικά σωστό η θεά τύχη να αποφασίσει για τις θέσεις μας.

Η επιβίβαση άρχισε ομαλά στην ώρα της και γρήγορα καταλάβαμε πως η πτήση ήταν full.Με απογοήτευση είδα ότι το 346 δυστυχώς δεν είχε προσωπικές οθόνες, οι μικρολεπτομέρειες που λέγαμε παραπάνω, αλλά όλες οι θέσεις ήταν εφοδιασμένες με μαξιλάρι, κουβερτούλα, ακουστικά και ένα γενναιόδωρο seat pitch 34”. Κάθησα ήσυχα στην θέση μου περιμένοντας το μοιραίο, τον συνεπιβάτη που θα κάθονταν δίπλα μου και για μια στιγμή αισθάνθηκα τυχερός όταν είδα ότι η επιβίβαση είχε τελειώσει και η δίπλα θέση παρέμενε άδεια. Τότε ήταν που την είδα.
Ένας ξανθός άγγελος, σπορ ντυμένος, μου χάρισε ένα λαμπερό χαμόγελο, συστήθηκε και μου ζήτησε συγνώμη που θα με σήκωνε γιατί θα καθόταν δίπλα μου.
Χαμογελούσα σαν ηλίθιος μακαρίζοντας την τύχη μου και απολάμβανα τα βλέμματα ζήλιας των συνταξιδιωτών μου. Εμ Σπυράκι μου παράθυρο δεν ήθελες;; Τι να κάνουμε φίλοι μου αυτά έχει η ζωή, τυχεροί και άτυχοι. Περιττό να αναφέρω ότι ήταν η ωραιότερη ever πτήση μου. Η Kristin, η γοητευτική Βαγκνερική μου Iζόλδη, εκ Βερολίνου ορμόμενη ήταν εκπάγλου καλλονής, λαϊκιστή η γκόμενα ήταν άπαιχτη…
Πως πέρασαν αυτές οι έντεκα και ώρες ειλικρινά δεν το κατάλαβα. Να φανταστείτε δε με πείραξε διόλου το χαλασμένο air condition που έφερνε πολικές θερμοκρασίες στην καμπίνα, ούτε καν το σαφώς κάτω του μετρίου φαγητό. Τουναντίων το κέφι μου απογειώθηκε όταν με την Ιζόλδη μου δοκιμάσαμε κρασί, Bailys και πληθώρα αναψυκτικών όλα προσφορά της LH σερβιρισμένα άψογα από τις καλλίγραμμες και ευγενέστατες αεροσυνοδούς . Θα διακόψω εδώ την περιγραφή του τρυφερού ιντερμέτζο μου για να χαλάσω το κέφι του φίλου plekkas. Nαι Παναγιώτη μου, δυστυχώς για σένα το 346 είναι παρασάγγες μπροστά από το αγαπημένο σου 777, ειλικρινά τα δύο αεροσκάφη απέχουν μεταξύ τους, κάθε καλοπροαίρετος το βλέπει…
Κάπως έτσι λοιπόν πέρασαν οι ώρες, ρίχνοντας βέβαια και φευγαλέες ματιές στο air show που παρουσιάζονταν στις κοινές οθόνες, και κάνοντας το φρεσκάρισμά μας στις εντυπωσιακές τουαλέτες που βρίσκονταν σε ξεχωριστό χώρο καμιά δεκαριά σκαλιά κάτω από την κυρίως καμπίνα… I LOVE THIS AIRCRAFT PLEKKAS!!!

Το 346 άγγιζε τα άγια χώματα του Αγ.Φραγκίσκου στις 19:21 τοπική ώρα ένα ολόκληρο λεπτό αργότερα από το προκαθορισμένο. Ως γνήσιος μεσογειακός Τριστάνος αποχαιρέτισα με ένα σφίξιμο στην καρδιά την αγαπημένη μου Ιζόλδη φροντίζοντας βέβαια να την προσκαλέσω στα πάτρια Αθηναϊκά εδάφη…
Τι μου έμεινε από το ταξίδι μου;; Μην ακούω σαχλαμάρες, ασφαλώς το θείο πρόσωπο της Βαγκνερικής καλλονής που έκανε τις 11 ½ ώρες να περάσουν σαν νεράκι… Αλλά επειδή το καθήκον επιτάσει και μια κριτική για την υπερατλαντική πτήση της Lufthansa ιδού η ετυμηγορία μου…

ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ 9/10
Μάλλον ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην πιάτσα αυτή την στιγμή. Κάτι 777 τα έχει για κολατσιό. Το συγκεκριμένο είχε καλό seat pitch , δερμάτινα καθίσματα , airbag , full extra εξοπλισμό. Αγοράστε το με κλειστά τα μάτια. Τα μόνα μείον η έλλειψη υποποδίου (αν είναι δυνατόν!!) και το χαλασμένο air condition. Extra bonus oι εντυπωσιακές τουαλέτες…

ΓΕΥΜΑ 5/10
Πάρτε κανένα μάγειρα της προκοπής ρε παιδιά!!! Στα συν η επιλογή γεύματος (κοτόπουλο ή πάστα) στα πολύ μείον ότι δύσκολα μπορούσες να φας κάποιο από τα δύο. Φανερή η έλλειψη των κλασσικών σάντουιτς στο galley.

ΠΛΗΡΩΜΑ 9/10
Οι αεροσυνοδοί γνήσιοι επαγγελματίες. Φιλικοί, ομιλητικοί, εξυπηρετικοί, άριστοι…
Από τα μεγάλα συν της Lufthansa…

SERVICE 8/10
Στα συν η πληθώρα ποτών, αλκοολούχων και μη και τα σοκολατάκια toblerone στο galley. Συνεχείς προσφορές νερού και αναψυκτικών σε όλοι την διάρκεια της πτήσης.

ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ 7/10
Σίγουρα η Lufthansa δεν αγγίζει την πολυτέλεια και την τελειότητα της ΕΚ ή της QR αλλά σίγουρα είναι μια εταιρία που εμπιστεύεσαι με κλειστά μάτια για να πετάξεις μαζί της. Κύρια χαρακτηριστικά της η συνέπεια , αργήσαμε να φτάσουμε ένα λεπτό(!), η ποιότητα των αεροσκαφών , γίνομαι κουραστικός αλλά το ερωτεύτηκα το 346 και ο επαγγελματισμός, πιλότοι και πλήρωμα απλά τέλειοι… Ρητορικό λοιπόν είναι το ερώτημα για το αν θα πετάξεις ξανά μαζί τους. Την προτίμησα στο παρελθόν και θα την προτιμήσω και στο μέλλον…
 
ΙΣΤΟΡΙΑ 2η JAMES STEWARD - KIM NOVAK

Ξύπνησα κάθιδρος. 3:30 το πρωί… Αυτό το jetlag με σκοτώνει… Τι όνειρο κι αυτό… Ξανθιά , εκθαμβωτική μα και ψυχρή συνάμα ,γατζωμένη στα στιβαρά χέρια του James Steward σώζετε από βέβαιο πνιγμό. Κι εγώ δίπλα να κοιτάω και να μην μπορώ να κάνω τίποτε… Κim Novak στο μεγαλύτερο ρόλο της καριέρας της, στο Vertigo. Τι κι αν έχει γυριστεί το σωτήριο έτος 1958, μια ταινία σαν το Vertigo διατηρεί και θα διατηρεί για πάντα την φρεσκάδα της… Χωρίς ίχνος ρυτίδας ρουφιέτε μέχρι την τελευταία σεκάνς απνευστί γιατί εδώ μιλάμε για μια ταινία που σκηνοθετεί ο μετρ Alfred Hitchcock.και εκτός του James Steward και της θεάς Κim πρωταγωνιστεί μια από τις γοητευτικότερες πόλεις του κόσμου, το San Francisco… Η σκηνή που ο Scot (Stewart) μεταφέρει την μισολιπόθυμη Madeleine (Novak) στην παραλία του κόλπου του San Francisco με φόντο την μεγαλειώδη Golden Bridge παραμένει αθάνατη… Τι πήγα και ονειρεύτηκα… Τι ιστορία αγάπης κι αυτή.

Αυτή ακριβώς τη μεγαλειώδη θέα απολαμβάνω κι εγώ νωρίς το πρωί. Τα πάντα όπως τα είχα ονειρευτεί, χωρίς τον James και την Kim αλλά με παρόντα τον άλλο μεγάλο πρωταγωνιστή που φυλάει Θερμοπύλες από το μακρινό 1932. San Francisco΄s Golden Gate Bridge, η επιτομή της γέφυρας. Πολυφωτογραφημένη και πολυσυζητημένη αποτελεί αναμφίβολα το κλασικό trade mark της πόλης και βεβαίως το αξίζει.
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14611

Είχαμε φτάσει περασμένες 9 το προηγούμενο βράδυ στο ξενοδοχείο μας, το Hilton Fisherman Wharf , στην ομώνυμη φημισμένη μα τουριστικότατη παραθαλάσσια συνοικία του San Francisco. Ξενοδοχείο, Hilton παρακαλώ, 170$ το τρίκλινο, υπολογιζόμενο σε ευρώ και διαιρούμενο δια τρία μας κάνει περίπου 37 ευρώ το άτομο, τρίχες δηλαδή , πόσο μου αρέσει το ευρώ όταν ταξιδεύω… Γιορτάσαμε τον ερχομό μας στην πόλη με ένα λουκούλιο γεύμα από θαλασσινά και ένα Kαλιφορνέζικο Sauvignon Blanc και μετά κατάκοποι πέσαμε να ξεραθούμε. Εις μάτην… Μετά από 2 ώρες το μάτι γαρίδα…Jetlag… Δεν πρόλαβε να ξημερώσει, 6 το πρωί και βγήκαμε για κατόπτευση χώρου, τι σοφά που πράξαμε. Πόσο όμορφο είναι το έρημο Fisherman Wharf χωρίς τις καταιγιστικές ορδές των Αμερικάνων, που φλυαρούν ακατάπαυστα , προσβάλουν την αισθητική μας ενδεδυμένοι με ότι πιο κιτσάτο μπορείς να φανταστείς και ψωνίζουν μανιωδώς φτηνά σουβενίρ και απίθανα t-shirts … To μέρος στις 6 το πρωί είναι μαγικό, στις 11 τραγικό. Αποβάθρες, ψαρόβαρκες, καλοσυντηρημένες παλιές αποθήκες και το σήμα κατατεθέν του λιμανιού οι φώκιες. Δεκάδες φώκιες χουζουρεύουν και λιάζονται στον πρωινό ήλιο. Κάπως έτσι πρέπει να ήταν το Fisherman Warf στις αρχές του 20ου αιώνα, υπέροχο. Το ίδιο μέρος όμως 3-4 ώρες αργότερα καταβροχθίζετε από τον τουρισμό. Οι παλιές αποθήκες μετατρέπονται σε εμπορικά κέντρα, οι ψαρόβαρκες σε κράχτες για τον γύρο του λιμανιού, ακόμα και οι φώκιες ξυπνούν και με τις χαρακτηριστικές μπάσες φωνές τους διαμαρτύρονται για τον τουριστικό αχταρμά που δημιουργείται. Μετά από μια γενναία βόλτα στο Fisherman Warf αποφασίσαμε ότι η ώρα της γέφυρας είχε φτάσει. Η γέφυρα από το Fisherman Warf απέχει γύρω στα 3-4 χιλιόμετρα και ο ιδανικότερος τρόπος να την επισκεφθείς και να την απολαύσεις είναι το… ποδήλατο. Νοίκιασμα ποδηλάτου και πρωινή ποδηλατάδα με έπαθλο την ωραιότερη θέα της Golden Gate Bridge, ότι καλύτερο… Είχαμε χορτάσει το μεγαλείο της γέφυρας όταν περασμένες 10 πια κατέφταναν κατά δεκάδες τα πούλμαν με τους τουρίστες. Χαιρέτισα τον James και την Κim καβάλησα το ποδήλατό μου και γραμμή πίσω στο ξενοδοχείο για ρηλάξ.
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14608
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14610
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14609

Θα πρέπει να κοιμήθηκαμε τουλάχιστο ένα δίωρο και ανανεωμένοι πια πήραμε το δρόμο για το pier 33 βάση τον πλοιαρίων που οδηγούν στις πιο φημισμένες φυλακές του κόσμου τις φυλακές του Alcatraz. Oι ουρές για εισιτήρια και επιβίβαση στα πλοιάρια δραματικές. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο τουριστικό είναι το San Francisco. Εντύπωση μου έκανε το ότι η συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών είναι made in USA. Ελάχιστοι είναι οι ξένοι τουρίστες , κάποιοι Γάλλοι, Ισπανοί και Γιαπωνέζοι σπάνε την μονοτονία και ξεχωρίζουν μέσα από τον Αμερικανοκρατούμενο τουριστικό ποταμό…
Το crossing μέχρι το φημισμένο νησί είναι γύρω στα 10 λεπτά και η θέα της πόλης απαράμιλλη. Τουλάχιστον τα αποβράσματα θα απολάμβαναν θέα σκέφτηκα και διάβηκα τις πύλες της Κρατικής φυλακής Ασφαλείας του Αλκατράζ. Οι Αμερικάνοι μανούλα σε κάτι τέτοια, μυθοποίησαν τις φυλακές , που έπαψαν λόγω κόστους να λειτουργούν από την δεκαετία του 60 και τις μετέτρεψαν σε ένα τουριστικό χρυσορυχείο. Πράγματι δεν νοείτε να επισκεφθείς το San Francisco χωρίς να διαβείς τις πύλες του Αλκατράζ. Πέσαμε λοιπόν κι εμείς στην τουριστική παγίδα και βρεθήκαμε να περπατάμε στις παγωμένες αίθουσες σωφρονισμού και να φωτογραφίζουμε κελιά και αίθουσες σισιτίου. Καλά να πάθουμε… Το μέρος σα μέρος με άφησε παγερά αδιάφορο, πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως τα κολαστήρια σωφρονισμού θεωρούνται τουριστικά αξιοθέατα, αλλά στην Αμερική είμαστε τα πάντα μπορούν να γίνουν αληθινά..

gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14612
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14618
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14613
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14615
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14616
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14617

Xαιρέτησα τους γλάρους, επέστρεψα στο ξενοδοχείο και μετά από ένα γρήγορο μπάνιο πήγα cinema…
http://www.foreigncinema.com/home.html

Μιλάμε για ένα εστιατόριο κλάσης. Τρως υπέροχα, πίνεις και δεν ονειρεύεσαι, απλά βλέπεις τον James να σώζει την Κim από βέβαιο πνιγμό… Αθάνατες Αμερικανικές ιστορίες αγάπης…
 
ΙΣΤΟΡΙΑ 3η ROBERT DE NIRO - SHARON STONE (Mέρος πρώτον)

No more bets please, είπε με σταθερή φωνή ο γκρουπιέρης και η μπίλια μετά από τρεις τέσσερεις αναταράξεις έκατσε στο 8… Γαμώ την ατυχία μου σκέφτηκα , αλλά γύρω μου μια εκθαμβωτική ξανθιά ούρλιαζε από χαρά. Καλοντυμένη, με ένα τολμηρό φόρεμα που άφηνε σε κοινή θέα το εντυπωσιακό μπούστο της και στολισμένη με πανάκριβα κοσμήματα κέρδιζε όλο το βράδυ…η Sharon. Δίπλα της, ψυχρός ο Robert, καπνίζε ένα πούρο και την θαύμαζε…

Ήταν πια περασμένες δώδεκα όταν αποφάσισα ότι δεν ήταν η τυχερή μου μέρα και αποσύρθηκα διακριτικά στα ιδιαίτερά μου. Είχα φτάσει 5-6 ώρες νωρίτερα στο τεράστιο και δαιδαλώδες Νew York - New York hotel & casino και ζούσα το μύθο μου ποντάροντας στο 14 που αρνείτο πεισματικά να έρθει. Τι μέρα κι αυτή. Φύγαμε μεσημεράκι από το σαγηνευτικό San Fracisco και τα φτερά της US Air μας προσγείωσαν μιάμιση ώρα αργότερα στο McCarran International. Η πρώτη εντύπωση που αποκομίζεις από την πόλη - διασκεδαστήριο είναι εντυπωσιακή. Τα πάντα στον υπερθετικό… Ξενοδοχεία, εστιατόρια, show, malls θηριώδη, λαμπερά, κιτς. Τα πάντα προς τέρψη του αμφιβληστροειδούς, γυαλιστερό περιτύλιγμα, ιλουστρασιόν συσκευασία…. Το Αμερικανικό όνειρο στην κορύφωση του… Όλοι με ρωτούν, είναι τελικά το Las Vegas ένας κιτς μύθος; Θα απαντήσω απερίφραστα πως ναι. Είναι κιτς σίγουρα αλλά είναι και ένας μύθος συνάμα που δεν τον συναντάς εύκολα αλλού…
Nαι, ναι το Luxor, το Venetian, το Paris είναι κιτσάτοι ξενοδοχειακοί κολοσσοί αλλά σε πολύ λίγα άλλα μέρη του κόσμου θα βρεις τέτοια υπερμοδάτα καταστήματα, τόσο εντυπωσιακά show, τόσο gurme εστιατόρια και όλα αυτά ουσιαστικά σε 5-6 χιλιόμετρα δρόμο, στο περίφημο strip…

gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14648
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14647
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14640
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14641

Από τις αρχές της δεκαετίας του 80, όταν η μάστιγα της μαφίας ξεριζώθηκε οριστικά, το Las Vegas γνωρίζει μια άνευ προηγουμένου τουριστική και οικοδομική άνθιση, με αποτέλεσμα να θεωρείτε πλέον, μακράν ο δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός για τους Αμερικανούς… Ξενοδοχεία υπερπαραγωγές ανακαινίζονται και οικοδομούνται σε ελάχιστο χρονικό διάστημα προσελκύοντας ολοένα και περισσότερο κόσμο από όλα τα μήκη και πλάτη αυτής της απέραντης χώρας. Το μοναδικό σε αυτή την τεράστια Disneyland για ενήλικες και όχι μόνο, είναι ότι απευθύνετε σε όλες τις φυλές, όλα τα βαλάντια, όλα τα γούστα … Σε αθεράπευτα τζογαδόρους , σε κοινούς οικογενειάρχες, σε ερωτευμένα ζευγάρια… Απόλα έχει ο μπαξές, όλοι μπορούν να ζήσουν το όνειρό τους εδώ. Επιλογές ύπνου, εστίασης και διασκέδασης άπειρες και για όλα τα πορτοφόλια. Από μοτέλ των 30$ σε υπερχλιδάτες σουίτες των 30.000$ , από ένα hotdog στο χέρι των 4$ στο εστιατόριο-ατελιέ του μεγάλου Joel Robuchon με menu 345$, από show τσάμπα, θαυμάζοντας τα συντριβάνια του Bellagio να χορεύουν, μέχρι τα εντυπωσιακά show του Cirque du Soleil των 170$... Δώσε και μένα μπάρμπα…

Αν το Las Vegas είναι η πρωτεύουσα του τζόγου, της διασκέδασης και των έντονων συγκινήσεων σίγουρα το Grand Canyon είναι η πρωτεύουσα του φυσικού κάλλους των Η.Π.Α. Κανέναν δεν πρέπει να αφήνει ασυγκίνητο αυτό το μεγαλειώδες φαράγγι μια που παντού στο Vegas πωλούνται δεκάδες εκδρομές παντός γούστου και τσέπης για να το απολαύσεις. Σε μια έκρηξη γαλαντομιάς αποφασίσαμε να θυσιάσουμε 210ευρώ, για να επισκεφθούμε το Ganyon όπως του πρέπει και να κρατήσουμε μέσα μας τις εντυπωσιακότερες των αναμνήσεων του υπερθεάματος και σας πληροφορώ ότι δεν το μετανοιώσαμε διόλου… Η εμπειρία που έμελε να ζήσουμε ήταν μια Αμερικάνικη υπερπαραγωγή όπου πρωταγωνιστούσαν αεροπλάνα, ελικόπτερα, καραβάκια, ινδιάνοι, μα πάνω απόλα εντυπωσιακά τοπία. Ειλικρινά άξιζε και με το παραπάνω το ποσό που δώσαμε μια που βρίσκω απίθανο το γεγονός να ζήσει κάποιος τέτοια εμπειρία με αυτά τα χρήματα. Απλά προτείνετε ανεπιφύλακτα…

Το pick up μας έγινε στις 7:30 το πρωί έξω από το ξενοδοχείο μας. Το βανάκι της King Airelines, της εταιρίας που είχε αναλάβει να υλοποιήσει το Grand Canyon dream μας, έφτασε στην ώρα του και μας μετέφερε στην έδρα της εταιρίας ακριβώς απέναντι από το MacCarran International. Εκεί συναντήσαμε άλλους 20 περίπου συνταξιδιώτες μας, όλους Αμερικανούς, μας προσέφεραν καφέ και χυμό, μας ζύγισαν(!) και με γοργούς ρυθμούς τσέκαραν τα ονόματα μας. Η όλη διαδικασία κράτησε περίπου μισή και μετά επιβιβαστήκαμε πάλι στα γνωστά βανάκια και γραμμή για αεροδρόμιο. Εδώ μας περίμενε η πρώτη μεγάλη έκπληξη. Το αεροδρόμιο που πηγαίναμε δεν ήταν το γνωστό MacCarran αλλά το Henderson Executive Airport γύρω στο εικοσάλεπτο από την πόλη. Μιλάμε για ένα VIP αεροδρόμιο που χρησιμοποιείτε ως επί το πλείστον για τις πτήσεις προς το Grand Canyon αλλά φιλοξενεί και ορισμένα εντυπωσιακά ιδιωτικά αεροσκάφη πραγματικά very important persons όπως διαπίστωσα από τις limo που ήταν παρκαρισμένες στο γύρο χώρο. Χωριστήκαμε ανά οκτώ και άρχισε η επιβίβασή μας σε τρία ελικοφόρα Cessna 402. Ο πιλότος, άνετος και ευγενέστατος μας εξήγησε τα διαδικαστικά και μας προέτρεψε να απολαύσουμε την περίπου σαραντάλεπτη πτήση μας, που σαν high light είχε εκτός από την εντυπωσιακή θέα του φαραγγιού, την θέα του Hover Dam του φράγματος που χάρη σε αυτό ηλεκτροδοτείτε και υδροδοτείτε το Vegas. Καθίσαμε λοιπόν αναπαυτικά στις θέσεις μας και απολαύσαμε μια smooth like a silk απογείωση. Το όλο θέαμα ήταν μαγικό. Αφού κάναμε ένα γρήγορο πέρασμα πάνω από την πόλη του Vegas χαθήκαμε στο απέραντο της ερήμου. Μετά από 20 περίπου λεπτά είδαμε το τεράστιο φράγμα να δεσπόζει και σαν extra bonus απολαύσαμε μια γρήγορη κάθοδο για να εμπεδώσουμε το όλο θέαμα. Για να μην ωραιοποιώ βέβαια την όλη κατάσταση θα πρέπει να αναφέρω ότι στο τελευταίο μέρος της διαδρομής είχαμε μια ιδιαιτέρως bumpy flight μια που ο αέρας κουνούσε το μικρό μας αεροσκάφος και σκορπούσε ρίγη συγκίνησης και ανησυχίας στους Αμερικανούς συνεπιβάτες μας. Πιστεύω όμως ότι το συγκλονιστικό θέαμα του φαραγγιού από ψηλά αποζημίωσε όλους αν και ακόμα δεν είχαμε δει τίποτε… Τελικά χωρίς απρόοπτα και μετά από 40 λεπτά πτήσης προσγειωθήκαμε στο μικρό αεροδρόμιο του Grand Canyon West …
Τα κυρίως οικήματα του αεροσταθμού ήταν δυο λυόμενα που εξυπηρετούσαν τις μικρές εταιρίες που πετούσαν από Vegas συν ένας λιλιπούτιος πύργος ελέγχου. Ο πιλότος μας είπε ότι υπάρχουν σχέδια για κατασκευή καινούργιου, κανονικού terminal , διαπλάτυνση του διαδρόμου για να δέχεται μεγάλα αεροσκάφη και κτίσιμο υπερπολυτελούς ξενοδοχείου με άπλετη θέα στο canyon. Η ιδέα όμως και μόνο της κατασκευής ενός ξενοδοχείου σε απόσταση βολής από το φαράγγι και ενός αεροδρομίου που θα δίνει δυνατότητα μεταφοράς ορδών τουριστών στην περιοχή φρίκη και μόνο προκαλεί. Είναι μαθηματικός βέβαιο ότι το μοναδικό τοπίο θα βιαστεί και θα καταστραφεί, γιαυτό σπεύστε…

gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14642
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14643
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14646
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14644
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14645
 
Περιττό να αναφέρω ότι ήταν η ωραιότερη ever πτήση μου. Η Kristin, η γοητευτική Βαγκνερική μου Iζόλδη, εκ Βερολίνου ορμόμενη ήταν εκπάγλου καλλονής, λαϊκιστή η γκόμενα ήταν άπαιχτη…
Φιλτατε Computerise, τι μου θυμισες και μενα τωρα με την περιγραφη σου και το ονομα της καλλονης σου... Την γλυκια Κριστυνα στην εξωτικη Κουαλα Λουμπουρ. Και φυσικα δεν θα σε ρωτησω αυτο που μαλλον θα σε ρωτησουν αλλοι περι φωτογραφιων του αγγελου. Ειπαμε: Δεν εκθετουμε ποτε μια δεσποινιδα ( τουλαχιστον οχι χωρις την αδεια της ) :mrgreen:

Εξαιρετικο τριπ ριπορτ και γλαφυροτατη περιγραφη. Ευγε! Και τελος να συμφωνησω μαζι σου οτι αν μη τι αλλο η Λουφτχανσα εχει πολυ καλο, φινετσατο και ακρως επαγγελματικο προσωπικο καμπινας. Μπορει σαν εταιρια στα ενδωευρωπαικα δρομολογια να ειναι μια χρυση μετριοτητα αλλα ειναι η ιδια συνεπης χρυση μετριοτητα που στο τελος δημιουργει μια αισθηση οικιοτητας και ασφαλειας που για μενα προσωπικα μετραει...
 
ΙΣΤΟΡΙΑ 3η ROBERT DE NIRO - SHARON STONE (Mέρος δεύτερο)

Στο στρατό την έχασα στο τσακ, αλλά τώρα η μεγάλη ώρα είχε φτάσει. Η πρώτη μου πτήση με ελικόπτερο θα ήταν γεγονός… και μάλιστα που, στη ρίζα του Grand Canyon… Δίπλα ακριβώς από τα λυόμενα παραπήγματα και πλάι στο διάδρομο προσγείωσης του Grand Canyon West βρίσκονταν τρία μικρά ελικοδρόμια που φιλοξενούσαν τρία κατακόκκινα EUROCOPTER EC-130B4 . Oι τρεις μας συν μια μικροκαμωμένη κινεζοαμερικανίδα πήραμε τις θέσεις μας πλάι στο πιλότο, δεθήκαμε και έτσι ξαφνικά και όμορφα, άρχισε η ανάληψή μας προς τους ουρανούς… Η εμπειρία του ελικοπτέρου και η breathtaking view του τοπίου με συγκλόνισαν. Πρώτα απ’ όλα να ξεκαθαρίσω ότι το ελικόπτερο δεν κουνούσε διόλου και έτσι είχα την τύχη να απολαύσω αμέριμνος το μαγευτικό θέαμα. Η όλη πτήση ήταν περίπου 8 με 10 λεπτά το κάθε σκέλος και περιλάμβανε μια χαμηλή βόλτα γύρω από το φαράγγι, για να εμπεδώσεις το μεγαλείο του, μια εντυπωσιακή βουτιά στα σπλάχνα του και μια ασφαλή προσγείωση στη βάση του, δίπλα στο Colorado river που το διασχίζει. Οι όποιες φωτογραφίες ίσως έχετε δει σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να αποδώσουν το μέγεθος και την μεγαλοπρέπεια του χώρου. Μήκος 446 χιλιόμετρα , ύψος πάνω από ενάμιση χιλιόμετρο, ηλικία 17 εκατομμύρια χρόνια… Χρειάζεται να προσθέσω κάτι;
Με το που προσγειωθήκαμε μας παρέλαβαν δύο συνεργάτες τις υπεύθυνης εταιρίας και μας οδήγησαν σε μια ειδικά διαμορφωμένη προβλήτα όπου ήταν και η βάση των πλοιαρίων με τα οποία θα πραγματοποιούσαμε την μισάωρη κρουαζιέρα μας κατά μήκος του ποταμού… Το θέαμα για μια ακόμα φορά ανεπανάληπτο. Βλέπαμε το φαράγγι εκ των έσω, από την βάση του, και σας πληροφορώ ότι το μεγαλείο της θέας ήταν ισάξιο με αυτό που απολαύσαμε κατά την πτήση μας… Υποστήκαμε, για να μην αγιοποιούμε και τα πάντα, μια διεκπεραιωτική και αδιάφορη ξενάγηση και μετά, δια της αυτής εντυπωσιακής οδού και με τα συναισθήματα να μας κατακλύζουν, επιστρέψαμε ύστερα από συνολικά περίπου μια ώρα, πίσω στη βάση των ελικοπτέρων, στο Grand Canyon West terminal… Το πρώτο σκέλος της επιχείρησης Grand Canyon είχε τελειώσει και είχε στεφτεί με απόλυτη επιτυχία…

gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14672
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14671
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14674
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14673

Το λυόμενο terminal εκτός από αεροπορική και ελικοπτερική βάση (sic), ήταν και κάτι πιο πεζό, κατάστημα με κιτσάτα σουβενίρ, κέντρο πληροφοριών και βάση των λεωφορείων που μετέφεραν τους συμπαθείς τουρίστες, δηλ. εμάς , στην άκρη του φαραγγιού όπου και βρίσκετε το πρόσφατα κατασκευασμένο και γνωστό ως turist trap, Grand Canyon Skywalk. http://www.grandcanyonskywalk.com/
Πρόκειται για μια γυάλινη προβλήτα που είναι κατασκευασμένη στην άκρη ενός βράχου και έτσι έχεις την εντύπωση ότι περπατάς στο κενό. Απαγορεύονται τσάντες , φωτογραφικές μηχανές, κάμερες και γενικά ότι μπορεί κατά λάθος να σου πέσει και να προκαλέσει φθορά στο γυάλινο κατασκεύασμα. Στο κόμιστρο της όλης εκδρομής δεν περιλαμβάνονταν η είσοδος μας στο Skywalk κι έτσι μια που είχαμε υπερβεί κατά πολύ το budget μας, αρνηθήκαμε να καταβάλουμε επιπλέων 35$ το άτομο και απολαύσαμε την θέα από την άκρη άλλων, εξίσου εντυπωσιακών βράχων… Κάπου εκεί, με το υπερθέαμα του φαραγγιού να ξετυλίγεται μπροστά μας, γευματίσαμε. Το μετριότατο, μπουφέ στυλ γεύμα, που περιλαμβάνονταν στην τιμή του όλου πακέτου, διόλου δεν χάλασε την εφορία της στιγμής. Βρισκόμαστε στην άκρη του Grand Canyon και απολαμβάναμε ένα από τα εντυπωσιακότερα φυσικά τοπία του κόσμου, ποιος θα ασχοληθεί με το φαγητό τώρα…

gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14678
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14677
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14676
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14675

Πριν μπούμε στο πούλμαν της επιστροφής για το μικροσκοπικό αεροδρόμιο μας είδαμε και σκηνές φολκλόρ. Καμιά δεκαριά Ινδιάνοι , με τοπικές φορεσιές, προσπαθούσαν να συγκινήσουν τους βιαστικούς τουρίστες παίζοντας αυτοσχέδιες μουσικές και πουλώντας τοπικά χειροτεχνήματα…Ξεπούλημα των πάντων. Τα πάντα στο βωμό του χρήματος.
Ο πιλότος μας, χαμογελαστός, μας περίμενε για την επιστροφή μας. Η πτήση για μια ακόμη φορά άριστη και προσγείωση στο Henderson Airport σαράντα περίπου λεπτά αργότερα. Το όνειρο τελείωσε, πίσω στην εικονική πραγματικότητα του Vegas…
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14669
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14670

Αν με ρωτήσετε για το αν άξιζαν τα περίπου 210 ευρώ που δώσαμε για την συγκεκριμένη εκδρομή θα σας απαντήσω αβίαστα πως ναι. Μπορεί η όλη ξενάγηση στο φαράγγι να είναι τουριστική, το φαγητό μέτριο και το φολκλόρ σκηνικό αστείο, αλλά όλα αυτά φαντάζουν ασήμαντα μπρος στο μεγαλείο της φύσης , την εμπειρία του ελικοπτέρου, την άνεση και την απαράμιλλη θέα του αεροπλάνου. Ναι, ακράδαντα πιστεύω, ότι το πραγματικό αξιοθέατο στη Nevada δεν είναι το κοσμοπολίτικο Las Vegas, αλλά το υπερθέαμα του Grand Canyon, γιαυτό και προτρέπω όλους σας οπωσδήποτε να το κατατάξετε στις μελλοντικές σας ταξιδιωτικές εξορμήσεις…

Βυθισμένος στην αναπαυτική μου πολυθρόνα απολάμβανα το αισθησιακό υπερθέαμα του Zumanity http://www.zumanity.com/en/home.asp θανατηφόρο μίγμα καμπαρέ, ακροβατικών, χορού και τραγουδιού. Έπαιζα μάλλον με σημαδεμένη τράπουλα μια που είναι πραγματικά δύσκολο να βρεις κακό show στο Vegas. Έδωσα 65ευρώ και απόλαυσα το καλύτερο show της ζωής μου. Για μιάμιση ώρα αφέθηκα στη μαγεία αυτής της υπερπαραγωγής και κατάλαβα ότι σε ορισμένα πράγματα οι Αμερικανοί απλά δεν παίζονται… ένα από αυτά είναι και τα λαμπερά show που ανεβαίνουν κατά δεκάδες στο Vegas. Αν βρεθείτε η παράληψη θα είναι εγκληματική…
Χειροκροτούσα με πάθος το τελευταίο encore της εντυπωσιακής τραγουδίστριας όταν τον είδα ήρεμο να σηκώνετε από την θέση του και αμίλητος να φεύγει. Η Sharon κλαίγοντας απλά τον κοιτούσε. Ο Robert ούτε που γύρισε να την δει, την είχε διαγράψει οριστικά…
 
Πολύ καλό το trip report σου! Το Grand Canyon το έχω δει μόνο από αεροπλάνο δυο-τρεις φορές. Καιρός να το επισκεφτώ κι από κοντά...
 
Παρα πολυ καλο και αναλυτικο trip report!! μην με γελουν τα ματια μου!! τι ειναι αυτο?φτιαχνουν γεφυρα για αυτοκινητοδρομο μπροστα απο το φραγμα του Χουβερ???δεν πιστευω να εχει και διοδια για την θεα ,αν και απο τους Αμερικανους ολα να τα περιμενεις για τα χρηματα!!
Καποτε θα παω και εκει..one of these days...αλλα μεχρι τοτε με βλεπω να σουλατσαρω εις τας Ευρωπας!!
Παλι μπραβο για την ομορφη και καλογραμμενη αναφορα σου,διανθισμενη με ζωντανες και παραστατικες φωτογραφιες!
Νικος Λευκαδα
 
Εξαιρετικός! Μου αρεσε ιδιαίτερα η cool έκφραση σου ως «φυλακισμένου» στο Αλκατράζ. Σαν να λες «όπου να ΄ναι δραπετεύω»

Υ.Γ.
Η (υπό κατασκευή) γέφυρα του Hoover Dam. Μάλλον το φράγμα δεν αντέχει άλλο την κυκλοφορία.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hoover_Dam_Bypass

Δείτε εδώ τι περνάει
http://www.wikimapia.org/#lat=36.015673 ... 14&m=a&v=2
 
Μπράβο COMPUTERISE για το όμορφο trip report. Μου θύμισες όμορφες στιγμές που είχα πριν ένα χρόνο στο Λας Βέγκας. Όντως η πολιτεία της Νεβάδα και ειδικότερα το Λας Βέγκας είναι απο τα γνησιότερα κιτσ μέρη που μπορείς επισκεφθείς στον κόσμο και φυσικά αξίζει να το ζήσεις έστω και για λίγες μέρες. Σχετικά με το Grand Canyon όντως αξίζει να το επισκεφθείς απο κοντά. Η γέφυρα που κατασκευάζετε είναι πάντως αρκετά επιβλητική και ακόμη πιο επιβλητικό είναι το φράγμα όταν το επισκεφθείς εσωτερικά. Τρομερή κατασκευή! Τέλος η γέφυρα είναι αναγκαία καθώς πλέον ο δρόμος πάνω απο το φράγμα είναι στενός και οι ουρές που δημιουργούντε ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι πολύ μεγάλες!
 
ΙΣΤΟΡΙΑ 4η MILES - MAYA

«Αν κάποιος παραγγείλει Merlot εγώ φεύγω» ούρλιαξε εκτός ελέγχου ο Miles και ο Jack προσπαθούσε να τον ηρεμήσει…
Καλά, ο Miles πρέπει να είναι τελείως ανισσόροπος σκέφτηκα, μπαίνοντας στο εστιατόριο…
Ήταν όλοι εκεί ο Miles, o Jack , η Stephanie, η Maya και φυσικά το Pinot noir…
Απόψε θα πιούμε καλά, είπα στην ομήγυρη κατεβάζοντας μια γουλιά Kαλιφορνέζικο Pinot noir, από τα καλύτερα που έχω γευτεί στη ζωή μου…

Όταν ξεκινήσαμε το ταξίδι μας είχαν όλα ετοιμαστεί με υστερική ακρίβεια. Εισιτήρια , ξενοδοχεία, εκδρομές, εστιατόρια, τα πάντα…. Όλα εκτός από τις 3 τελευταίες μέρες… Αυτές οι 3 τελευταίες μέρες του ταξιδιού προτείνω να είναι free είπα στην παρέα, 3 μέρες χωρίς πρόγραμμα, a road trip…. Θα νοικιάσουμε ένα αυτοκίνητο κι όπου μας βγάλει, γνωστός μόνο ο προορισμός L.A…Όλοι συμφώνησαν και νάμαστε τώρα, με νοικιασμένο Crysler, να γυρνάμε τους δρόμους της California…

Το San Francisco ξεμάκραινε από τα μάτια μας κι εμείς προσπαθούσαμε να το κρατήσουμε μέσα μας χαζεύοντας για τελευταία φορά τα cable cars , την Chinatown, το Castro… Τι υπέροχη πόλη, τι υπέροχες αναμνήσεις…

gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14681
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14682
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14683
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14685
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14684

Μπροστά κοιτάμε τώρα όμως, τα αναμμένα μας κεριά και δυόμιση ώρες μακριά ζούμε την μαγεία του Yosemite park… Βρίσκεται ανατολικά του S.F και αποτελεί την επιτομή του εθνικού πάρκου… Φανταστείτε μια βόλτα στην Άγρια Δύση, με πρωταγωνιστές βουνά, ποτάμια, δάση… Αποτελεί δημοφιλέστατο τουριστικό προορισμό, μια και η φήμη της μαγείας του έχει ξεπεράσει κάθε όριο, αλλά ακόμα κι έτσι, παρέα με δεκάδες άλλους τουρίστες, μια επίσκεψη μέχρι τις εσχατιές του αποτελεί το απόλυτο must… Παρθένα φύση , εντυπωσιακοί καταρράκτες, γάργαρα νερά και οι περίφημες γιγάντιες σεγκόγιες, τα μεγαλύτερα και παλαιότερα δέντρα του πλανήτη… Ο φωτογραφικός φακός ένα μέρος μόνο της μεγαλοπρέπειας αυτών των δέντρων αποδίδει. Το μέγεθος της χλωρίδας και η ασύληπτη γοητεία του τοπίου είναι πέραν πάσης περιγραφής…. Περπατήσαμε στο βουκολικό αυτό τοπίο, απολαύσαμε ένα pic nic στις όχθες ενός ποταμού, λατρέψαμε την φύση…
Αν το Grand Canyon ξύπνησε μέσα μου συναισθήματα δέους το Υosemite park μου χάρισε μια ανεπανάληπτη ηρεμία, ο άνθρωπος και η φύση…

gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14686
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14687
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14688
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14689
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14690
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14691
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14692


Αρκετά όμως με τα δάση και τα εθνικά πάρκα, η μέρα σχεδόν πέρασε κι εμείς σούρουπο πια, οδηγούμε σε έναν μυθικό δρόμο, τον Route 1. Για τους αμύητους μια από τις ωραιότερες διαδρομές στον κόσμο, ο παραθαλάσσιος δρόμος που ενώνει το San Francisco με το Los Angeles. To να προσπαθήσεις να περιγράψεις μια διαδρομή η οποία έχει υμνηθεί από δεκάδες συγγραφείς και ποιητές, αποτελεί μάλλον ύβρη… Απλά να πω ότι αν ο δρόμος σας βγάλει στην California απλά μην διανοηθείτε να χάσετε την εμπειρία, μάλλον θα σας σημαδέψει στην υπόλοιπη ζωή σας. Κορωνίδα της διαδρομής το περίφημο Big Sur , με τις πολυφωτογραφιμένες γέφυρές του, την συγκλονιστική θέα του μανιασμένου ωκεανού , τα μεγαλόπρεπα βράχια του… Κάπου εδώ η κούραση και το σκοτάδι μας νίκησαν. Διαλέγουμε στην τύχη ένα απλό, μα με δραματική θέα στο απέραντο της θάλασσας ξενοδοχείο και επιτέλους τα ταλαιπωρημένα σαρκία μας γνωρίζουν την ανάπαυση…
Ξημέρωσε νωρίς ο Θεός την άλλη μέρα και ξεκούραστοι πια, με το φως της μέρας προχωρήσαμε σε κατόπτευση του χώρου. Καταβάλαμε το τίμημα της διανυκτέρευσης στην ευγενέστατη receptionist μας, μόλις 120$ το τρίκλινο και την ακούσαμε αμίλητοι να μας προτείνει ομοβροντία εναλλακτικών εκδρομών για να γνωρίσουμε και να απολαύσουμε την γύρω περιοχή. Ποδηλασία , bird watching, trekking, πεζοπορία στην παραλία, αναρρίχηση, απλή βόλτα στο γειτονικό δάσος και άλλα που ομολογώ δεν συγκράτησα. Της εξηγήσαμε ότι ο χρόνος μας είναι ελάχιστος μια που η Ιθάκη του ταξιδιού μας είναι το L.A και της υποσχεθήκαμε την γρήγορη επιστροφή μας…
Αδιόρθωτα κοιλιόδουλοι βέβαια, πριν το αντίο, τιμήσαμε μια βασιλική ομελέτα, παρέα με έναν καφέ, κρουασάν και μια φρουτοσαλάτα, δίνοντας το αστρονομικό ποσό των 12$ το άτομο. Πραγματικά δεν τολμώ να σκεφτώ πόσα θα δίναμε σε αντίστοιχο μέρος στην φτωχή πλην τίμια Ελλάδα μας…

gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14697
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14696
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14695
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14694
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14693

Το δραματικό του τοπίου συνεχίστηκε καμιά πενηνταριά μίλια ακόμα και μετά έδωσε την θέση του σε ένα γνώριμο σε μας σκηνικό… Στην αρχή ελιές και μετά αμπέλια… Οι περίφημες οινοπαραγωγικές κοιλάδες της νότιας Καλιφόρνια ξετυλίγονταν μπροστά μας. Μπορεί η Napa και η Sonoma valley στο βορρά να αποτελούν την βιτρίνα της οινοπαραγωγής στην Καλιφόρνια αλλά πιστέψτε με ο νότος διόλου δεν υστερεί σε ποιότητα κρασιών και μαγείας τοπίου. Άλλωστε κάπου εδώ ο Miles διάλεξε να εξομολογηθεί τον έρωτά του στη Maya κι εμείς εδώ ζήσαμε την υπέρτατη ηδονή ενός φαντασμαγορικού οινολογικoύ crash test… Το μέρος φίλοι μου είναι παραμυθένιο…, Υπέροχα χωριά, εντυπωσιακά μικρά ξενοδοχεία , gurme εστιατόρια, δεκάδες οινοποιεία να ξεφυτρώνουν από παντού και αμπέλια, αμπέλια μέχρι που θωρεί το μάτι σου … Έχω την αίσθηση ότι η ομορφιά και η γαλήνη αυτού του ευλογημένου τόπου μόνο με αυτή της μυθικής Τοσκάνης μπορεί να συγκριθεί.

gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14702
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14698
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14699
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14701
gallery/image_page.php?album_id=159&image_id=14700

Κανείς δεν νομίζω ότι κατάλαβε πως κύλησε η μέρα… Ζαλισμένοι από το κρασί και αποκαμωμένοι από τις οινολογικές μας αναζητήσεις καταλήξαμε στο Los Olivos…
Δια βοής πέρασε η πρόταση για εστίαση και διανυκτέρευση σε αυτό το μικρό γαλήνιο χωριουδάκι… Οι υστερισμοί του Miles με το Merlot διόλου δεν χάλασαν την διάθεση μας. Ανοίξαμε ένα ακόμη μπουκάλι Pinot Noir και αφέθηκα να χαζεύω την γαλάζια θάλασσα των ματιών της Maya που κάθονταν στο απέναντι τραπέζι…
 
Top