Συνέντευξη τύπου έδωσε σήμερα ο CEO του Schiphol και ανακοίνωσε μέτρα για να μαζευτεί το χάος που το ίδιο το αεροδρόμιο δημιούργησε.
Συνοπτικά:

Το αεροδρόμιο αναμένει πως για την περίοδο 7/7 με τέλος Ιουλίου 67500 επιβάτες μπορούν να αναχωρήσουν (edit: ημερησίως) με βάσει τα υπάρχοντα security. το νούμερο αυτό ανεβαίνει σε 72500 τον Αύγουστο.

Τα δεδομένα αυτά πέρασαν στο slot coordinator και οι λύσεις που προτείνονται είναι:
- μεταφορά πτήσεων σε περιφερειακά αεροδρόμια (π.χ. RTM)
- εθελούσια ακύρωση πτήσεων από τις αεροπορικές χωρίς φόβο να χάσουν τα slots
- στοπ στις κρατήσεις από ένα σημείο και μετά
Την περίπτωση να προσλάβουν έξτρα προσωπικό με καλύτερους μισθούς και συμφωνία με τις ενώσεις, δεν είμαι σίγουρος ότι την εξετάζουν, γιατί κάτι τέτοια είναι και λίγο κομμουνιστικά για τις νεοφιλελεύθερες οικονομίες της Δύσης.

Το πάρτι τώρα αρχίζει βέβαια, καθώς εναντίον του αεροδρόμιου έχουν ήδη προσφύγει η AVNR (travel/tour operators association) της Ολλανδίας, τα μαγαζιά του αεροδρομίου (γιατί οι επιβάτες δεν είχαν χρόνο να ξοδέψουν επειδή ασχολούνταν με το να προλάβουν την πτήση τους, εδώ στα
Ολλανδικά) και έχουμε ακόμα...

Ίχνος αυτοκριτικής από το CEO που στο
παρελθόν έχει δεχτεί διάφορα πυρά. Ας μην ξεχνάμε πως το ίδιο το αεροδρόμιο άφησε προσωπικό να φύγει υποθέτοντας πως η κίνηση θα επανέλθει το 2013, ενώ τα σημάδια ήταν εκεί και έδειχναν πως τόσο η άνοιξη όσο και το καλοκαίρι του 2022 αναμένονται "καυτά" (Από το φθινόπωρο του 21 το Σκίπολ είχε γεμίσει ήδη). Με μπολιασμένους επιβάτες έτοιμους να ταξιδέψουν, είναι ξεκάθαρα αποτυχία του αεροδρομίου στη διαχείριση τις κίνησης.