Amsterdam Schiphol (AMS/EHAM)

  • Thread starter Thread starter fotis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτά διαβάζω και νιώθω περήφανος ως Έλλην για το Ελ. Βεν. ( αν εξαιρέσεις τους ζητιάνους / άστεγους, τους λαχειοπώλες, τα κλεφτρόνια και τους ταξιτζήδες που δέρνανε τους Ουμπεράδες τότε που υπήρχε Uber )…:mrgreen::mrgreen:
 
Παρόμοιες καραγκιοζιές άρχισα να βλεπω και σε αεροδρόμια της Γερμανίας, βλεπε CGN (που πλεον έχει έναν ελεγχο ασφαλειας και διαβατηρίων και πας Τ1->Τ2-> Τ1) ή DUS που στις πρωινές για Μεσόγειο χυνονται δάκρυα σε 30λεπτους ελεγχους. Το ΑΤΗ ως τωρα αξιοπρεπές, ισχύει. Μήπως να δώσουν κανένα φράγκο παραπάνω οι Ολλανδοι, τοσα εκατομμύρια επιβάτες, ας ανεβάσουν 0.5Ε τον φορο στη τελικη αν δεν εχουν, να προσλαβουν κανενα μεροκαματο ...
 
  • Like
Reactions: SGM
Σημερινή (χτεσινή πλέον) ανακοίνωση του αεροδρομίου:

To ensure safe and workable operations at Schiphol for passengers and crew, KLM took the far-reaching decision that no further passengers would be brought to Amsterdam. This decision was taken to ensure that as many stranded passengers as possible can depart from Schiphol on Saturday and that KLM can operate as many flights as possible on Sunday. The decision to stop bringing passengers from European destinations to or via Amsterdam will remain in force for the whole of Saturday. KLM offers its sincere apologies to passengers who were unable to travel to Amsterdam from certain European destinations, as well as those who were unable to transfer via Amsterdam to other final destinations.



Το σύστημα έχει καταρρεύσει ήδη και είμαστε ακόμα αρχές Ιουνίου. Θεωρώ πως δεν υπάρχει περίπτωση να βγουν τα προγράμματα των ευρωπαϊκών αεροδρομίων φέτος τη σαιζόν για κανέναν λόγο. Και αυτό είναι κάτι που αφορά όχι μόνο τα αεροδρόμια αλλά και τις αεροπορικές (τραγική έλλειψη προσωπικού).
 
Παρόμοιες καραγκιοζιές άρχισα να βλεπω και σε αεροδρόμια της Γερμανίας,
Πληροφορούμαι ότι τα ίδια συμβαίνουν και στο Τορόντο στον Καναδά.
 
Συνέντευξη τύπου έδωσε σήμερα ο CEO του Schiphol και ανακοίνωσε μέτρα για να μαζευτεί το χάος που το ίδιο το αεροδρόμιο δημιούργησε.

Συνοπτικά:

:arrow: Το αεροδρόμιο αναμένει πως για την περίοδο 7/7 με τέλος Ιουλίου 67500 επιβάτες μπορούν να αναχωρήσουν (edit: ημερησίως) με βάσει τα υπάρχοντα security. το νούμερο αυτό ανεβαίνει σε 72500 τον Αύγουστο.

:arrow: Τα δεδομένα αυτά πέρασαν στο slot coordinator και οι λύσεις που προτείνονται είναι:
- μεταφορά πτήσεων σε περιφερειακά αεροδρόμια (π.χ. RTM)
- εθελούσια ακύρωση πτήσεων από τις αεροπορικές χωρίς φόβο να χάσουν τα slots
- στοπ στις κρατήσεις από ένα σημείο και μετά

Την περίπτωση να προσλάβουν έξτρα προσωπικό με καλύτερους μισθούς και συμφωνία με τις ενώσεις, δεν είμαι σίγουρος ότι την εξετάζουν, γιατί κάτι τέτοια είναι και λίγο κομμουνιστικά για τις νεοφιλελεύθερες οικονομίες της Δύσης.

:arrow: Το πάρτι τώρα αρχίζει βέβαια, καθώς εναντίον του αεροδρόμιου έχουν ήδη προσφύγει η AVNR (travel/tour operators association) της Ολλανδίας, τα μαγαζιά του αεροδρομίου (γιατί οι επιβάτες δεν είχαν χρόνο να ξοδέψουν επειδή ασχολούνταν με το να προλάβουν την πτήση τους, εδώ στα Ολλανδικά) και έχουμε ακόμα...

:arrow: Ίχνος αυτοκριτικής από το CEO που στο παρελθόν έχει δεχτεί διάφορα πυρά. Ας μην ξεχνάμε πως το ίδιο το αεροδρόμιο άφησε προσωπικό να φύγει υποθέτοντας πως η κίνηση θα επανέλθει το 2013, ενώ τα σημάδια ήταν εκεί και έδειχναν πως τόσο η άνοιξη όσο και το καλοκαίρι του 2022 αναμένονται "καυτά" (Από το φθινόπωρο του 21 το Σκίπολ είχε γεμίσει ήδη). Με μπολιασμένους επιβάτες έτοιμους να ταξιδέψουν, είναι ξεκάθαρα αποτυχία του αεροδρομίου στη διαχείριση τις κίνησης.
 
Last edited:
"Το αεροδρόμιο αναμένει πως για την περίοδο 7/7 με τέλος Ιουλίου 67500 επιβάτες μπορούν να αναχωρήσουν με βάσει τα υπάρχοντα security. το νούμερο αυτό ανεβαίνει σε 72500 τον Αύγουστο"

Αυτό είναι αρκετά μικρότερη χωρητικότητα και απο το Ελ. Βεν.!
Ποιο, το Schiphol!
 
Last edited by a moderator:
67500 / μέρα (σόρι που δεν το έγραψα). Και νομίζω πως αυτό αναφέρεται σε αναχωρούντες επιβάτες ή τελοσπάντων σε επιβάτες που πρέπει να περάσουν security (οι connecting pax από schengen και κάποιες χώρες εκτός δε χρειάζεται να περάσουν).
 
Συνέντευξη τύπου έδωσε σήμερα ο CEO του Schiphol και ανακοίνωσε μέτρα για να μαζευτεί το χάος που το ίδιο το αεροδρόμιο δημιούργησε.

Συνοπτικά:

:arrow: Το αεροδρόμιο αναμένει πως για την περίοδο 7/7 με τέλος Ιουλίου 67500 επιβάτες μπορούν να αναχωρήσουν (edit: ημερησίως) με βάσει τα υπάρχοντα security. το νούμερο αυτό ανεβαίνει σε 72500 τον Αύγουστο.

:arrow: Τα δεδομένα αυτά πέρασαν στο slot coordinator και οι λύσεις που προτείνονται είναι:
- μεταφορά πτήσεων σε περιφερειακά αεροδρόμια (π.χ. RTM)
- εθελούσια ακύρωση πτήσεων από τις αεροπορικές χωρίς φόβο να χάσουν τα slots
- στοπ στις κρατήσεις από ένα σημείο και μετά

Την περίπτωση να προσλάβουν έξτρα προσωπικό με καλύτερους μισθούς και συμφωνία με τις ενώσεις, δεν είμαι σίγουρος ότι την εξετάζουν, γιατί κάτι τέτοια είναι και λίγο κομμουνιστικά για τις νεοφιλελεύθερες οικονομίες της Δύσης.

:arrow: Το πάρτι τώρα αρχίζει βέβαια, καθώς εναντίον του αεροδρόμιου έχουν ήδη προσφύγει η AVNR (travel/tour operators association) της Ολλανδίας, τα μαγαζιά του αεροδρομίου (γιατί οι επιβάτες δεν είχαν χρόνο να ξοδέψουν επειδή ασχολούνταν με το να προλάβουν την πτήση τους, εδώ στα Ολλανδικά) και έχουμε ακόμα...

:arrow: Ίχνος αυτοκριτικής από το CEO που στο παρελθόν έχει δεχτεί διάφορα πυρά. Ας μην ξεχνάμε πως το ίδιο το αεροδρόμιο άφησε προσωπικό να φύγει υποθέτοντας πως η κίνηση θα επανέλθει το 2013, ενώ τα σημάδια ήταν εκεί και έδειχναν πως τόσο η άνοιξη όσο και το καλοκαίρι του 2022 αναμένονται "καυτά" (Από το φθινόπωρο του 21 το Σκίπολ είχε γεμίσει ήδη). Με μπολιασμένους επιβάτες έτοιμους να ταξιδέψουν, είναι ξεκάθαρα αποτυχία του αεροδρομίου στη διαχείριση τις κίνησης.

Όσες φορές πέταξα από το φθινόπωρο 21 μέχρι και τον περασμένο μήνα μέσο AMS το προσωπικό στα security checks ήταν αρκετά λίγο και πολύ αργό. Το απέδωσα στο ότι ήταν αφίξεις από τρίτες χώρες, στο ότι έχει full body scans και στο σύστημα που ειναι αρκετά ιδιαίτερο έτσι και αλλιώς. Μετά από 12-13 ώρες πτήσης ωστόσο η 1,5 ώρα αναμονή στα check points όσο και αν ήταν υπερβολική την προσπέρασα. Αν είχα connection σε 40-50 λεπτά όμως θα ήταν διαφορετική περίπτωση.

Το φαινόμενο εξελίσσεται μήνα μήνα και οι διαχειριστές έμειναν πρακτικά άπραγοι και δεν υπάρχει ευθύνη!

Ok είναι contractors αυτοί που αναλαμβάνουν τα security checks και κατεβάζουν τα παντελόνια για να πάρουν τις δουλειές αλλά πρέπει να μπορούν να βγάλουν πέρα την δουλεία που έχουν συμφωνήσει στο συμβόλαιο νομίζω. Αν υπάρχουν ρήτρες λογικά θα έχουν ενεργοποιηθεί. Λέμε τώρα.

Οι αμοιβές σε αυτές τις δουλειές είναι απελπιστικά χαμηλές και όταν κάποιος έχει καλύτερες επιλογές ciao ciao ...

Τα ίδια και σε ground handling.

Στο δε cargo handling ακόμα και προ COVID φεύγουν απο πόρτες και παράθυρα. Τα αφεντικά είναι πάντα σε φάση τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε...
 
Οι αμοιβές σε αυτές τις δουλειές είναι απελπιστικά χαμηλές και όταν κάποιος έχει καλύτερες επιλογές ciao ciao ...
Δεν γνωρίζω πόσο πληρώνουν στην Ολλανδία, πάντως και σε γερμανικά αεροδρόμια υπάρχουν τα ίδια προβλήματα (π.χ. στο DUS) και οι μισθοί εκεί είναι... μια χαρά. Από αγγελία κάνω copy paste:

  • Einstiegsgehalt: Stundenlohn 19,01 € brutto
  • nach 3 Monaten Stundenlohn 19,81 € brutto
  • Ab dem 01.10.2022 20,00 € brutto Stundenlohn
  • Ab dem 01.04.2023 20,60 € brutto Stundenlohn.
  • Steuerfreie Schichtzulagen (15 % Nacht, 40 %Sonntag und 100 % Feiertag)
  • Tarifliche Sonderzahlungen
  • Anwesenheitsprämie 2,20 € netto pro Arbeitstag (max. 44 € netto monatlich)

Τους πρώτους 3 μήνες 19,01 € / ώρα και μετά αυξάνεται όπως το γράφει παραπάνω. Επιπλέον οι προσαύξησεις αν δουλεύεις νύχτα ή Κυριακές ή γιορτές. Ακόμη και για γερμανικά δεδομένα οι μισθοί είναι σχετικά υψηλοί ώστε καθαρά να έχεις τουλάχιστον 2.200 €/μήνα στα χέρια σου.
 
Ένα βασικό θέμα είναι ότι είναι με την ώρα…πχ μια μέρα μπορεί να δουλέψεις 3 ώρες και την άλλη 8; Και γενικά με τα τωρινά δεδομένα θεωρώ ότι ακόμα και στη Γερμανία με 2.200€ τον μήνα περίπου "ζορίζεσαι" διότι είναι και θέμα που θα βρεις σπίτι να μείνεις…Ειδικά αν είναι μακριά από το αεροδρόμιο είναι πρόβλημα. Οι θεσεις που αναφερεις ειναι για security screening.. Εχω περιεργεια τι να προσφερουν πχ σε εργατες,τσεκ ιν και ραμπαδες..1655454263213.png
 
Last edited:
Top