Αναγνωρισμενη σχολη VS Πολλες ωρες πτησεις

  • Thread starter Thread starter air love
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
air love":32lztg8d said:
Επισης… πιλοτος με 1000 ωρες>πιλοτος με 200 ωρες. Που σημαινει οτι ειναι πιθανοτατα πιο εμπειρος και γνωστης για να χασει τον διαγωνισμο
Δεν ξέρω ακριβώς για την Aegean, αλλά σε εταιρίες της Βόρειας Ευρώπης που γνωρίζω, ανάλογα με την εμπειρία είναι και οι δοκιμασίες. Πχ ο άπειρος απόφοιτος σχολής με μηδέν εμπειρία θα δοκιμαστεί σε FNPT (Απλός εξομοιωτής ενόργανων διαδικασιών). Ο έμπειρος, type rated χειριστής, θα δοκιμαστει σε full simulator μεγάλου αεροσκάφους και κατά προτίμηση στον τύπο που πετά. Αν ο πρώτος σκίσει στο FNPT και ο δεύτερος είναι σε κακή μέρα ή απλά δεν είναι όσο καλός πρέπει (below average), μάλλον ο πρώτος θα πάρει τη δουλειά! Η εμπειρία λοιπόν, του δεύτερου πάει περίπατο!

air love":32lztg8d said:
Το θεμα ειμαι ομως ποσες εταιρειες κανουν διαγωνισμο και ποσες οχι
Όλες κάνουν διαγωνισμό!

air love":32lztg8d said:
Ξερεις κανεις ποια ειναι τα κριτηρια μεγαλων εταιρειων?
Οι περισσότερες μεγάλες εταιρίες έχουν δικές τους σχολές και καλύπτουν τις ανάγκες τους παρέχοντας sponsorship. Αν χρειάζονται περισσότερους από όσους "παράγουν", παίρνουν χειριστές από την ελεύθερη αγορά. Τα κριτήρια ποικίλουν! Προσφορά και ζήτηση που λέγαμε πριν!

air love":32lztg8d said:
Αγαπητε Niko K. θα μπορουσες επιγραματικα να εξηγησεις γιατι οχι?
Βεβαίως! Ανέκαθεν η πραγματική έλλειψη χειριστών αφορά έμπειρους χειριστές (Τωρινό παράδειγμα οι εταιρίες της Μέσης Ανατολής). Μόλις αποφοιτήσεις από την σχολή τα πράγματα είναι δύσκολα. Και μπορεί να είναι πολύ δύσκολα όπως πχ αυτή τη στιγμή. Έτσι λοιπόν, οι εταιρίες θα προτιμήσουν άπειρους χειριστές από σχολές, απόφοιτους των οποίων έχουν δοκιμάσει στο παρελθόν και τους έχουν βγει καλοί. Αυτές είναι κυρίως οι ονομαστές σχολές, διότι εφαρμόζουν απο την αρχή το λεγόμενο airline oriented training. Δηλαδή, δεν σου μαθαίνουν απλά πώς να πάρεις τα πτυχία, αλλά πώς να πετάς μπροστά δεξιά σε airliner. Αυτό οι σχολές το διαφημίζουν και προσπαθούν να κρατούν τον πήχη της εκπαίδευσης ψηλά ώστε οι εταιρίες να συνεχίσουν να προτιμούν αποφοίτους των, οι μελλοντικοί εκπαιδευόμενοι να πηγαίνουν σε αυτές και αυτές κατά συνέπεια να αυξάνουν τα κέρδη τους! Απλά καπιταλιστικά πράγματα!

air love":32lztg8d said:
Επισης αν σε προσλαβει μια αεροπορικη εταιρεια πριν τελιωσει η Μ1 visa μπορεις να βγαλεις πρασινη καρτα.?
Παλαιότερα συνηθιζόταν οι εταιρίες που προσελάμβαναν άτομα (όχι μόνο στην αεροπορία) να βγάζουν πράσινη κάρτα στους εργαζομένους τους, ώστε να είναι νόμιμοι κάτοικοι. Τώρα με την κρίση, όπως καταλαβαίνεις, η κάθε χώρα προστατεύει το εγχώριο εργατικό δυναμικό. Δεν νομίζω λοιπόν να υπάρχει ρεαλιστική πιθανότητα να αποκτήσεις πράσινη κάρτα, εκτός αν προκύψει.... έρως!!!


Υ.Γ. stergio, πολύ ανεβασμένες απαιτήσεις παρουσιάζεις για τις μεγάλες εταιρίες...
 
Κι όμως nikos_k ειδικά τον τελευταίο καιρό που ξέρεις καλά πως είναι τα πράγματα και πάντα για μεγάλες εταιρίες νομίζω ότι κάπως ετσι είναι.. αν μιλάς μόνο για cadets τότε αλλάζει ο τρόπος για το πως μπαίνεις μπροστά δεξιά και πόσα δίνεις για self sponsored type rating..
 
Με συγχωρείτε για το off topic, αλλά χρειάζονται κάποιες διευκρινήσεις. Φίλε stergio καμία εταιρία δεν απαιτεί integrated frozen ATPL. Καμία δεν απαιτεί πανεπιστημιακό πτυχίο. Ακόμα και η Turkish που το ανέφερε, αποδείχτηκε πως εννοούσε το απολυτήριο λυκείου. Type Rating δεν ζητάνε όλες οι εταιρίες. Και ιδιαίτερα οι μεγάλες εταιρίες, καλύπτουν όλες το κόστος απόκτησής τους! PIC time ζητάνε μόνο για Direct Enrty Captains (αυτονόητο). Επίσης αν με ICAO 5 εννοείς ELP 5 (English Language Proficiency) μόνο μία εταιρία θυμάμαι να ζητάει 5. Όλες ζητάνε το ελάχιστο (ELP 4). Αυτές είναι οι δικές μου πληροφορίες (πολύ καλά διασταυρωμένες), και sorry και πάλι για το off topic.
 
Υπομονη παιδια,... συμφωνα με απολυτα επιβεβαιωμενες πληροφοριες ο 121,5 επιστρεφει δριμυτερος απο 6/9 μετα τη ληξη της ποινης του για λιγες εκτακτες εμφανισεις
και για οποιες διευκρινισεις απαιτουνται για το συγκεκριμενο προβλημα INTEGRATED η MODULAR που ομολογουμενως απασχολει καθε σοβαρο υποψηφιο.!!!!!!! :twisted:

Και προπαντων ας μην ξεχναμε το βασικοτερο ο 121,5 απαντα μονο με ποινη...Οσον αφορα την εργασια εκτος απο λιγους τυχερους εν Ελλαδι,συστηνεται ανεπιφυλακτως
η μεταναστευση στο εξωτερικον λ.χ ΗΝΩΜΕΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΙ ΑΜΕΡΙΚΗΣ με γαμο στο ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ αποκτηση πρασινης καρτας μονιμου παραμονης και προκοπης σε μια original
αεροπορικη χωρα που οχι μονο σεβεται τον ιδρωτα και το διαβασμα του καθε μαθητακου αλλα προκυπτουν και παμπολες επαγγελματικες ευκαιριες προς καθε ενδιαφερομενο.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ :banana:
 
@ air320

Καλο θα ηταν να αφησεις τις ειρωνιες προς οποιοδηποτε προσωπο του φορουμ.
Λεγεται φορουμ γιατι ο καθενας εχει την δικη του αποψη την διατυπωνει και πρεπει να γινεται σεβαστη στο μετρο του δυνατου, καρναβαλισμοι σαν αυτους που εκανες παραπανω το μονο που προκαλουν ειναι νοσταλγια για το επομενο πατρινο καρναβαλι μπας και σε ξεφορτωθουμε.... Οσον αφορα τις ΗΠΑ το αν ειναι προηγμενη αεροπορικα να ρωτας εμενα.... και θα σου αποδειξω ποιος ειναι μαθητακος και ποιος ο δασκαλακος mr ξερολα... Μιλαμε φυσικα για αλλον ενα νεο-ελληνα επομενο ειναι να τα γνωριζεις ολα. Σας λυπαμε τιποτα αλλο, οχι καριερα δεν θα κανεται αλλα ουτε εφημεριδες δεν θα πουλατε με τετοια μυαλα σε επαρχιακα αεροδρομια.


Φιλικα
 
Εγώ δεν εχω απο το να συμφωνήσω με τον Ζero Pilot με τέτοια μυαλά πουθενά.Έγω προσπάθησα να δώσω μια εικόνα απο αυτά που γνωρίζω εγώ έχοντας ψάξει πολλά πράγματα και έχοντας πραγματικούς ανθρώπους αεροπορικά ενεργούς και πάντα με αγάπη για το αεροπορείν...

Αψιμαχίες ξερολιές αλλού εδω είναι φόρουμ απο την Ελληνική αεροπορική οικογένεια
 
Αγαπητοι και αξιοτιμοι κυριοι συμφορουμιτες ως νεο μελος και λατρης της αεροποριας και της αεροπορικης ιδεας γενικοτερα,θα ηθελα να κανω καποιες επισημανσεις σε οσους πιστευουν οτι γνωριζουν πραγματα και μαλιστα ειναι σιγουροι για την αποψη τους καυτηριαζοντας η ακομη και προσβαλοντας καποιο μελος οπως συνεβη προηγουμενως με τον air320.Απευθυνομενος ιδιαιτερα προς τον κυριο zero_pilot αλλα και τον αξιοτιμο κυριο stergio οι οποιοι συμφωνουν μεταξυ τους για την ειρωνικη συμπεριφορα του air320,το μονο που εχω να πω ειναι οτι φανταζουν τουλαχιστον απαραδεκτοι για μην πω κατι πολυ χειροτερο, ειδικα ο πρωτος με την αναφορα στο καρναβαλι.Κανενας δεν εχει το δικαιωμα να προσβαλλει κανεναν και για οποιοδηποτε λογο ακομη κι αν επεσε σε παραπτωμα καποιο μελος, παρα με ευστοχες αναφορες και υποδειξεις να υποστηριξει την οποια αποψη του.Διχως την ταση να υποστηριξω κανεναν θεωρω οτι καποιοι θα πρεπει τουλαχιστον να ντρεπονται και να μην εχουν το θρασος να παρουσιαζονται ως αυτοκλητοι υπερασπιστες της καλης συμπεριφορας,ενω οδηγουνται σε υποβιβασμο και ανθρωπινο εξευτελισμο χειριστου ειδους οταν επιδεικνυουν τετοιου ειδους θεση και σταση απεναντι σε οποιοδηποτε μελος του forum.Eπισης προσωπικα δεν παρατηρω κατι το μεμπτο στο κειμενο του air320 σε οτι αφορα την εξελιξη ενος υποψηφιου στην Αμερικη.Και κατι ακομη προφανως οπως ολοι γνωριζουν οποιος μεταναστευει για αεροπορικες σπουδες στο εξωτερικο δεν εχει την υποστηριξη που απολαμβανει ο αμερικανος σπουδαστης.Δεν ξερω αν καποιους τους ενοχλει η λεξη μαθητακος αλλα ανταποκρινεται πληρως στο χαρακτηρισμο που της αποδιδεται.Κακα τα ψεμματα κυριοι του forum.Οταν φευγεις απο την Ελλαδα νιωθεις ασχημα για να μην πω μειονεκτικα σε ξενο αεροπορικο περιβαλλον.Και κατι τελευταιο για το φαινομενο ξερολας.Διαβαζω τις αναφορες για το INTEGRATED και το MODULAR απο διαφορα αλλα μελη ECO,nikos_k και τουλαχιστον γελαω με αυτα που γραφουν και πιστευουν οτι εχουν δικιο.Καλο ειναι να ξυπνησουν και να αντιληφθουν οτι καμμια εταιρια σε Ελλαδα,Ευρωπη,Αμερικη και Ασια δε δινει καμμια σημασια για καποιο συγκεκριμενο προγραμμα,παρα μονο στο συνολο των ωρων του υποψηφιου,χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν υπαρχουν και καποιοι οι οποιοι προσλαμβανονται απο σχολες μετα την αποφοιτηση τους.Δεν σημαινει οτι οποιος ακολουθει ΙΝΤEGRATED ειναι σοβαρος και ολοκληρωμενος και αυτος που ακολουθει MODULAR ειναι λιγοτερο αποδεκτος.Εν κατακλειδι ας αλλαξουν καποιοι πρωτοι τη συμπεριφορα τους κι ας ανοιξουν τα μυαλα τους ,γιατι φοβαμαι οτι αν επιχειρησουν να αντικρυσουν τον καθρεφτη το μονο που θα δουν θα ειναι η καμπουρα τους.Αυτα τα ολιγα!!!!
 
Καλώς όρισες στο φόρουμ λοιπόν απο αλλού ξεκίνησε η κουβέντα και αλλού κατέληξε απλά δεν κατάλαβες ποιό είναι και το θέμα...οι γνώμες αγαπητέ είναι σαν και τα οπισθια μας όλοι έχουμε απο ενα ζεύγος :D
 
Συμφωνώ απολύτως με την αποψή σου σχετικα με το ζεύγος.Τωρα σχετικα με τις αποψεις που εκφραζονται να τις χαιρεστε και προπαντων κρατειστε τις για τους εαυτους σας διχως να γραφετε αυτα που γραφετε,γιατι καποια νεα παιδια που τωρα ξεκινανε απλα επηρρεαζονται
απο αυτά που διαβαζουν ενδεχομένως.Και να εισαι σιγουρος οτι και καταλαβα πολυ καλα και εννοω αυτο που εννοεις διχως υπεκφυγές.Αυτα και δεν πρόκειται να προσδώσω μεγαλύτερη αξία στη συνέχεια.Απλα δεν αξιζει τον κόπο γιατί εχω πιο σοβαρα θεματα να
ασχοληθώ. 8)
 
Εγω λεω οτι ετσι υποψηφιος νεος πιλοτος ακρη δεν βγαζει. Εγω παντως δεν εχω βοηθηθει απο τις απαντησεις σας...Μπειτε στην θεση ενος νεου υποψηφιου... Ακουει γνωμες διαφορετικες απο ανθρωπους που αρνουνται να δωσουν πληροφοριες για την δουλεια τους,ποια σχολη τελιωσαν κτλ. οι οποιοι στο τελος τσακωνονται και γκρινιαζουν... και λεει τελικα τι αποκομισα απο το φορουμ? χασιμο χρονο... Εγω λεω να μην ξαναποσταρω...καλυτερα να βγω στο αεροδρομιο και να σταματαω πιλοτους...

Για τελευταια φορα...αν θελει καποιος να βοηθησει να γραφει το status του. Φανταζομαι ολοι καλοι ανθρωποι ειστε. Καπου διαβασα οτι ο ΕCO ειναι οικονομολογος... Δεν θελω να πω κατι...απλα εγω απο οικονομολογο αποψη για το πιλοτιλικι δεν θελω...

Και τελος επειδη θελω να ενημερωθω ... οποιος πραγματικα θελει να βοηθησει μπορει να μου στειλει προσωπικα.
 
Top