Αναγκαστική προσγείωση στο "Ελ. Βενιζέλος"

  • Thread starter Thread starter nikoshal
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

nikoshal

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
21/12/2007
Μηνύματα
8
Likes
0
Αναγκαστική προσγείωση πραγματοποίησε στο αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος", το απόγευμα της Δευτέρας, αεροσκάφος γερμανικής εταιρίας που εκτελούσε πτήση charter από Γερμανία για Αίγυπτο. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους αισθάνθηκε ξαφνική αδιαθεσία και ζητήθηκε άδεια προσγείωσης στο αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος", καθώς υπήρξαν φόβοι ότι είχε υποστεί καρδιακό επεισόδιο.

Το αεροσκάφος προσγειώθηκε ομαλά και αμέσως μετά, ο πιλότος μεταφέρθηκε στα ιατρεία του αεροδρομίου και στη συνέχεια στο Γενικό Κρατικό Αθηνών, όπου υποβάλλεται σε εξετάσεις.

Οι επιβάτες του αεροσκάφους θα αναχωρήσουν το μεσημέρι της Τρίτης για το Κάιρο, ενώ προς το παρόν διαμένουν σε ξενοδοχείο του αεροδρομίου.
http://www.zougla.gr/news.php?id=2886
 
Ειναι το D-ABOC, 757-300 Condor/Thomas Cook, και πρεπει να ειχε τρελλο medical emergency,γιατι μετα την προσγειωση σταθμευσε στον συνδετηριο και κατεβασαν εκει τον Κ1. Για να μην περιμεναν καν 5 λεπτα να παει το α/φ ως το satellite, πρεπει να ηταν σοβαρο. Ας ελπισουμε να ειναι καλα ο ανθρωπος.
 
Την προσγειωση την εκανε ο συγκυβερνητης ο οποιος μετα δεν ειχε τη δυνατοτητα τροχοδρομησης αφου δεν υπηρχε tiller απο τη δικια του μερια,εβγαλε το αεροπλανο στο taxiway και εκει πλεον εσβησε αφου θα επρεπε να ερθει pushback track για να τον παει στι φισουνα,ο κυβερνητης μεταφερθηκε με ασθενοφορο,πρεπει να ηταν εκτος κατα τη διαρκεια της προσεγγισης,καλη δουλεια απο το συγκυβερνητη αν και δεν εκανε κατι που δεν εχει ξανακανει,απλα προσγειωσε το αεροπλανο,στα μισα σκελη ετσι κι αλλιως αυτο κανει.Δεν υπηρξε κατι σοβαρο emergency σε ολο το θεμα,δεν δηλωθηκε ποτε mayday απο τον συγκυβερνητη μιας και δε χρειαζοταν.
 
τι σημαινει το προσγείωσε στα μισά σκέλη;
 
εντάξει, έχει κι ILS ο Βενιζέλος οπότε όλα ήταν πιο εύκολα για τον συγκυβερνήτη, το μόνο ότι έπρεπε να κάνει όλα τα procedures μόνος του και να κοιτάει όλες τις ενδείξεις μόνος του
 
faapilot":3by1y2n2 said:
...Δεν υπηρξε κατι σοβαρο emergency σε ολο το θεμα,δεν δηλωθηκε ποτε mayday απο τον συγκυβερνητη μιας και δε χρειαζοταν.

Αν ο Κ1 είχε έστω και μερικώς τις αισθήσεις του θεωρητικά ο άλλος μπορεί να μη δηλώσει τίποτα, σε περίπτωση που αποδυκνύεται όμως απώλεια αισθήσεών του, οι αεροπορικοί κανονισμοί είναι σαφείς: πρέπει να δηλώσει PAN-PAN-PAN (τουλάχιστον) και άμεσο divert στο κοντινότερο-καταλληλότερο αεροδρόμιο.

Να τονίσουμε δηλαδή ότι δεν είναι θέμα μόνο για τον άρρωστο που πρέπει να γίνει καλά αλλά θέμα ασφάλειας πτήσεων. Αν πχ ο Κ1 πέθαινε άμεσα πριν καταλάβουν καλά καλά τι έγινε, υπήρχε και γιατρός στο αεροσκάφος και πιστοποιούσε "το οριστικόν και αμετάκλητον" του γεγονότος πάλι στο κοντινότερο αεροδρόμιο θα έπρεπε να προσγειωθεί.

Στα αεροπλάνα δηλαδή πρέπει να υπάρχουν - το λιγότερο - δύο ζωντανοί πιλότοι :roll: από τους οποίους ο ένας - το λιγότερο - πρέπει να βρίσκεται συνεχώς στο πιλοτήριο. :great:
 
O συγκυβερνητης φιλε μου εκανε divertion οπως επρεπε αλλα επειδη και οι 2 συμφωνουμε οτι υπαρχουν σαφεις αεροπορικοι οροι,το pan pan pan με το mayday ειναι 2 τελειως διαφορετικα πραγματα,το pan pan pan δεν σημαινει οτι ενα αεροπλανο βρισκεται σε emergency.
 
Εάν ο κυβερνήτης έχει χάσει τις αισθήσεις του, μερικώς η ολικώς, δεν μπορεί ο συγκυβερνήτης να πάρει την θέση του στην αριστερή καρεκλα μονο για αυτήν την περίπτωση(αφού έτσι k αλλιώς θα το προσγειώσει αυτός) ώστε να μπορέσει να κάνει το taxing μονος του? :with:
 
@faapilot

Δεν έγραψα κάτι διαφορετικό. :wink:
Αν και emergency είναι και τα 2 σύμφωνα με το 4444 του ICAO. Απλά το ένα είναι distress και το άλλο urgency. (τώρα έγραψα )

@cavo_paradiso
Έλα ντε. Πάντως το ροδάκι νόμιζα ότι υπήρχε και από τις 2 μεριές...
 
Όταν ένας από τους 2 Κ χάνει τις αισθήσεις του, ητοι pilot incapacitation, στο κόκπιτ τη θέση του ασθενούς καταλαμβάνει ένα μέλος καμπίνας, το οποίο και διαβάζει τα checklists στον ενεργό. Δεν κάνει την προσγείωση μόνος. JAR-OPS.
 
Top