Ανταγωνισμός Olympic Air

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
(επικειται αλλωστε και πυκνωση δρομολογιων απο πλευρας ΑΕΕ).

Πύκνωση στα δρομολόγια Γερμανίας; Δεν ακούστηκε κάτι, ξέρεις κάτι συγκεκριμένο;
 
Συμφωνώ κ. Makedonas
Η Γερμανία δεν μπορεί να "κόβεται" για το 65% ..... Θα μπορούσαν να κόψουν κάτι άλλο.
 
Αυτο ειναι να εχεις σωστους συμβουλους.Σε βαζουν να πεις κατι ΤΟΣΟ μα ΤΟΣΟ ασχετο.Δεν μηλαμε για ειδικους μα για Θεους πλεον των αερομεταφορων.Τους αξιζει ο τιτλος του ΓΚΟΥΡΟΥ :thx: .(καποιος πρεπει να παρει ποδι νομιζω ....τον εξεθεσαν)
 
Έχω αρκετές ενστάσεις ώς προς την κριτική.
Δεν είναι δυνατόν ο άνθρωπος που άνδρωσε την Α3 και ήταν η super μεταγραφή της MIG να "ξέχασε" σε τρείς μήνες πως στείνονται οι εταιρείες.
Δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος σαν τον Β. να πετά στον αέρα το χρήμα που διαχειρίζεται , λειτουργώντας άβουλα και υπακούοντας στις προτροπές "μετριοτήτων".
Αν μή τι άλλο η προϊστορία τους έχει δείξει άλλα αποτελέσματα από αυτά που περιγράφετε.

Υποθέτω ότι κράτησαν προορισμούς που δύσκολα θα ξαναλάμβαναν άδειες (ΤΕΛ ΑΒΙΒ, ΚΑΙΡΟ και ΒΗΡΥΤΟ) αφού δεν είναι κοινοτικές χώρες.
Η Γερμανία επανέρχεται όποτε θέλουν (αρκεί να ξεπεραστεί ο σκόπελος 65%) όπως κάι όποια άλλη κοινοτική χώρα αφού δεν απαιτούνται διακρατικές συμβάσεις και περιορισμοί.
 
Πιστεύω ότι το θέμα της Γερμανίας δεν έχει να κάνει με το 65%,αλλά με την παραδοχή ότι το παιχνίδι εκεί,είναι προς το παρόν χαμένο.
Η STAR Alliance απαγορεύει το "να παίξουν τη μπάλλα που θέλουν".
Δεν υπάρχει κανείς λόγος λοιπόν να τρώνε γκόλ από τα αποδυτήρια.
Όσο για το 65%,το ξαναγράφω για άλλη μια φορά.
Ισχύει μόνο για την πρώτη μέρα λειτουργίας της εταιρείας.Από τη 2η,μπορεί να έχει 200% αν θέλει.
Απλά είναι ακατόρθωτο με τις παρούσες συνθήκες,ξεκινώντας μία εταιρεία σχεδόν από το μηδέν.
 
aas59":68skjkxc said:
Υποθέτω ότι κράτησαν προορισμούς που δύσκολα θα ξαναλάμβαναν άδειες (ΤΕΛ ΑΒΙΒ, ΚΑΙΡΟ και ΒΗΡΥΤΟ) αφού δεν είναι κοινοτικές χώρες.
Η Γερμανία επανέρχεται όποτε θέλουν (αρκεί να ξεπεραστεί ο σκόπελος 65%) όπως κάι όποια άλλη κοινοτική χώρα αφού δεν απαιτούνται διακρατικές συμβάσεις και περιορισμοί.

Μα δεν μπορούν να τους κρατήσουν γιατί δεν έχουν διοριστεί από κανένα. Γι' αυτό το λόγο έγινε και ο διαγωνισμός που ακυρώθηκε με αυτόν των άγονων. Άρα η Olympic Air έβγαλε ένα πρόγραμμα με προορισμούς στους οποίους σύμφωνα με τους νόμους που ισχύουν δεν μπορούσε να πετάξει!!!!!! Τρομερή προετοιμασία εταιρείας!!
 
Μπορεί και παραμπορεί, μέχρι να γίνει ο διαγωνισμός και να οριστεί νέος ανάδοχος
 
Το να "κοβεις" ενα δρομολογιο, καποιον λογο θα εχεις....
Ομως η ιστορια εχει δειξει, οτι οταν κοβεις ενα δρομολογιο, και αποτραβιεσαι απο την αγορα, δυσκολα το ξαναστηνεις.
Προσωπικα πιστευω οτι ηταν μεγαλο λαθος να κοπει η ΝΥ. Ισα-ισα επρεπε να αυξησουν την συχνοτητα. Πληροφοριακα, το δρομολογιο "εφερνε" ζεστο χρημα κοντα στα 30 εκ/ρια το ετος.....με load factor "αστρονομικο".
Δυστυχως εχω αρχισει να αμφιβαλλω για το μελλον. Κατι θα ξερει περισσοτερο η διοικηση απο εμενα, που γραφω κατω απο συγκινησιακο παραγοντα.Ελπιζω να μην επαληθευτουν οι φοβοι μου, γιατι για εμενα προσωπικα η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ με μεγαλωσε, και το ονομα της ειναι πανω και απο τα παιδια μου.
Ασχετο αν θα παω εκει η αν τελικα διαλεξω την ΥΠΑ.
 
Θα συμφωνήσω για τη Νέα Υόρκη αλλά μέχρι ενός σημείου. Η κίνηση που έκανε ήταν αναγκαστική και σωστή.
Δεν τον συνέφερε τώρα να το συνεχίσει. Πρέπει πρώτα να οργανώσει το εσωτερικό και την Ευρώπη. Τα long range χρειάζονται καλή βάση και δεν είχε το χρόνο τώρα να την ετοιμάσει όπως έπρεπε. Προς το παρόν θα πουλάει κανονικά εισιτήρια και θα έχει δικές της θέσεις στο δρομολόγιο της Delta. Θα επεκτήνει και τους προορισμούς της στην Αμερική μέσα μέσω της Comair. Όταν αποφασίσει στο μέλλον να ξαναπάει θα υπάρχει ήδη εκεί το δύκτιο να επιστρέψει πιο εύκολα.

Να αναφέρω και κάτι άλλο, δεν συμφέρει να κρατήσει 2-3 long range αεροπλάνα λόγω του κόστους. Αν είναι να πάρεις κι άλλο αεροπλάνο τότε χτύπα καμιά δεκαριά bρε αδερφέ!...hint hint...και όχι ότι κι ότι που να σέρνεται αλλά κανένα γκάζι όπως το 330 (κι άλλο hint)

Όσο για τη Γερμανία, αν την άφηνε τώρα θα έμπαινε χοντρά μέσα. Όταν επιστρέψει εκεί θα μπεί δυναμικά ώστε να μπορέσει να σπάσει το μονοπωλιο της Aegean με τη Lufthansa. Με μια και δύο πτήσεις την ημέρα εδώ και εκεί δεν θα έκανε τίποτα.
 
Ρε παιδια εχω μια απορια........μπορει και να ειμαι βλακας και δεν το καταλαβαινω.......οταν λεμε οτι εχει υποχρεωση η νεα ολυμπιακη να κρατησει/ξεκινησει με το 65% των δρομολογιων της δεν εννοουμε το 65% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ?????? Εδω μεσα μερικοι εννοουν οτι εχει υποχρεωση να μειωσει τα δρομολογια της ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στο 65% και κατω!!!!!! Ειχα ΚΑΙ εχω ακομη την εντυπωση οτι το νομοσχεδιο προβλεπει να μην συρρικνωθει(ελαττωσει τα δρομολογια) η εταιρεια κατω του 65% και ΟΧΙ να να τα μειωσει υποχρεωτικα κατω του 65%........μπορει καποιος που ξερει καλα ελληνικα(και το νομοσχεδιο) να με διαφωτισει??? Παντως δεν πιστευω να κανω λαθος......
 
Top