Ανταγωνισμός Olympic Air

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
2
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Μετα τις δηλωσεις του κ. Βγενοπουλου στην press conference,οτι "το παρτυ τελειωσε¨", ειμαι βεβαιος οτι θα αρχισει "πολεμος" μεταξυ των δυο μεγαλων του αεροπορικου χωρου στην Ελλαδα, πραγμα που προσωπικα πιστευω, θα αναδειξει εναν νικητη ο οποιος στο τελος θα καρπωθει ολη την πιττα.
Θελω να πιστευω οτι αυτος ο νικητης θα ειναι η ΟΑ....
Προτεινω να γινει μεσω του παρονοτος, τη βηθεια του moderator, δημοσκοπηση, για το τι πιστευουν οι αναγνωστες.
 
Re: Αταγωνισμος ΟΑir.

Και γιατί θα πρέπει να κερδίσει κάποιος?? Ο κερδισμένος θα είναι ο "καταναλωτής - ταξιδιώτης", οι εργαζόμενοι κλπ μόνο εφόσον λειτουργούν οι κανόνες της αγοράς και υπάρχουν και οι δύο στο παιχνίδι ... Στην ελεύθερη (και όχι κρατική) αγορά τα μονοπώλια δεν είναιπρος όφελος κανενός...
 
Re: Αταγωνισμος ΟΑir.

Εγώ με τη σειρά μου νοιώθω λιγάκι τυχερός που ζούμε τέτοια κοσμογονία στα domestic αεροπορικά δρώμενα...

Όσο για την έκβαση του "αγώνα", ίσως βραχυπρόθεσμα να χαμογελάσουμε λίγο και εμείς οι καταναλωτές πετώντας με καλύτερες τιμές αλλά μακροπρόθεσμα χλωμό βλέπω να αντέχουν και οι δύο σε παραγματικές συνθήκες ανταγωνισμού και χωρίς κρατικο-κομματικές παρεμβάσεις...

Αλλά και πάλι, ποιός ξέρει... Ίσως το επόμενο βήμα να είναι ο ερχομός ξένων κολοσσών μέσω απορροφήσεων...

Πάντως, θα χορτάσουμε τζέρτζελο και σαματά... Τα όπλα βγήκαν...
 
Re: Αταγωνισμος ΟΑir.

Δεν βλεπω γιατι ντε και καλα πρεπει να νικησει καποιος.Ο Βγενοπουλος ηταν αναμενομενο οτι θα εκανε τετοιες δηλωσεις,το εχει αποδειξει η μεχρι τωρα πορεια του οτι ειναι περαν του δεοντος επιθετικος,ειναι μερος της στρατηγικης του.
Για το καλο των επιβατων,ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να υπαρχουν και οι 2,διαφορετικα θα μπουμε παλι σε διαδικασιες ''χρεωνω 200ε την φθηνοτερη πτηση και το δικαιολογω λεγοντας οτι ειμαι πιο ασφαλης απο τους αλλους''.
Απο εκει και περα αν καποιος μου εβαζε το μαχαιρι στο λαιμο να κρατησω μια,αυτη θα ηταν η Αιγαιου,η Ολυμπιακη θελει ακομα καποια χρονια να ξεπερασει την νοοτροπια δημοσιου και ''φουστανελας''.
 
Re: Αταγωνισμος ΟΑir.

Aρχισε το "ματς"...Μετα τις πρωινες δηλωσεις, κατεφθασαν και οι "αντι-δηλωσεις" του ανταγωνιστη....!
Πραγματι, θα απολαυσουμε "αερομαχια". Και ειμαι απολυτα σιγουρος, οτι η ελληνικη αγορα δεν μπορει να εχει 2 εταιριες αυτου του μεγεθους.
Μια απο τις δυο, θα απορροφησει την αλλη. Υπολογιζω σε 2-3 χρονια, να επανελθουμε στο νεου τυπου "μονοπωλειο", μονο που αυτη τη φορα θα ειναι ιδιωτικο.
Ας μην χαιρομαστε σαν ιδιωτες...Τα εισητηρια θα παρουν την "αγουσα" προς τα πανω...Βαζετε στοιχημα?
Σημειωστε τις τιμες της σημερινης ΟΑ (της "κακιας" οπως αποκαλειται , με τα πολλα ελλατωματα της), και καντε συγκριση, οχι του χρονου (καλα να ειμαστε), αλλα σε 3-4 μηνες. Θα εκπλαγειτε...!
Τελος,
Αλλη μια 50+ ετων ιστορια, και αλλη μια 10 ετων....Ανομοια πραγματα. Ποσο μαλλον, οταν ο ΔΣ της Air, ηταν αυτος που πραγματικα ειχε στησει την ανταγωνιστρια, και τωρα στηνει την "νεα" ΟΑ. Μια απο τις πιο εξυπνες κινησεις του mr. Mig!
"The party is over"!
 
The party is over

αλλα τον ετσουξε που η Α3 αρχισε τις πτησεις για Κωνσταντινουπολη και τα εριξε στην κυβερνηση και ειπε οτι εγιναν διακρατικες σχεσεις μεταξυ Ελλαδος - Τουρκιας (οντως 11-12.6.09) με τη συμφωνια να πεταει η Aegean (ελα μου;). Θελει να πας πει δλδ ο κ. Βγενοπουλος οτι η κυβερνηση εκλεισε συμφωνια που ευνοει το μονοπωλειο, βγαζοντας την ΟΑ απο το παιχνιδι και ενω ειναι σε μια φαση ιδιωτικοποιησης και δεν εγινε της Μποπης απο την ΕΕ; Και δεν το ειχε παρει πρεφα η ΕΕ? Δηλαδη καπου δεν στεκει. Αν δηλαδη παρει καποια αλλη τα αγονα τι θα κανει; Θα βγαι και θα χτυπιεται οτι η κυβερνηση (που θα ειναι τοτε) επαιξε παιχνιδι στην πλατη της ΟΑ; Και ποιος θα τρεξει στη δασκαλα να το ρουφιανεψει τωρα;

Αυτα ειναι μικροτητες. Μαγκια το οτι τραβηξε τον Συμιγδαλα στη νΟΑ αλλα το μελλον θα δειξει. Καλος ο ανταγωνισμος, αλλα ελπιζουμε να μην υπερβει κανεις τα ορια αντοχης του. Ο Μr. B. εχει πονταρει ψηλα, εχει επενδυσει πολλα λεφτα, αλλα τελικα η εταιρεια του επελεξε σε ποιους προορισμους θα πεταει και οχι! Αν δεν πετουσε Βηρυτο και εχει Κωνσταντινουπολη θα ηταν καλυτερα αλλα δεν θα εβγαινε ο κ. Βασιλακης να πει οτι η κυβερνηση επαιξε παιχνιδια..


Ας σοβαρευτουμε...

Απαραδεκτες οι δηλωσεις, στα ματια μου εχει χασει ποντους ετσι.... :wall:
 
makedonas":s8ouph0r said:
Απαραδεκτες οι δηλωσεις, στα ματια μου εχει χασει ποντους ετσι.... :wall:

Αντιγράφω από το site της Aegean
http://el.aegeanair.com/news.aspx?newsItem=190

Στις 17/5/2004 εξεδόθη η υπ’αρ. Α.Π.Δ1/Β/19648/1241/17.5.2004 Υπουργική Απόφαση του Υπ. Μεταφορών και Επικοινωνιών διά της οποίας η AEGEAN διορίστηκε επίσημα ως δεύτερος Ελληνικός αερομεταφορέας (second designated carrier) ώστε να εκτελεί πτήσεις προς Κωνσταντινούπολη. Αξίζει να τονιστεί ότι η διμερής σύμβαση προβλέπει τη δυνατότητα πολλαπλών διορισμών αερομεταφορέων στη γραμμή..................

Τα πρακτικά της συνάντησης της 11-12 Ιουνίου 2009 (σχ. το αρ. πρωτ. ΥΠΑ/Δ1/Β/Ε844/Ε.08/25.6.2009 έγγραφο) κοινοποιήθηκαν σε όλους τους Έλληνες αερομεταφορείς, για τα οποία ενημερώθηκε και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Μετά από την υπογραφή της νέας αυτής συμφωνίας, δύο Τουρκικές εταιρείες, η Turkish Airlines και η SUN EXPRESS προσέθεσαν 13 εβδομαδιαίες συχνότητες στην γραμμή Αθήνα – Κωνσταντινούπολη και Αθήνα – Σμύρνη ενώ παράλληλα η AEGEAN προσέθεσε 7 εβδομαδιαίες συχνότητες. Σήμερα, υπάρχουν 7 ελεύθερες συχνότητες από την ελληνική μεριά για περαιτέρω δραστηριοποίηση.
 
"The party is over"

Χεχεχε. Αλήθεια Μr Mig?
Εγώ νομίζω ότι θα συνεχιστεί τουλάχιστον για κάνα χρόνο ακόμη τουλάχιστον...Ας δει κάποιος το νέο πρόγραμμα (έστω και προσωρινό) και θα καταλάβει.....
Και εφόσον δεν φοβούνται τον ανταγωνισμό με τΙς πτήσεις για Γερμανία τι έγινε..??? Μα καθόλου, ζερο, ναδα, νιετ, καπουτ :( :(
Τους ρώτησε κανείς άραγε θα επανέρθουν αργότερα ή όχι?
 
Υπάρχει λόγος που κόπηκε η Γερμανία και έχει φυσικά να κάνει με τον περιοριμο του 65% και το revenue που μπορεί να περιμένει από το κάθε δρομολόγιο. Είναι μια επιλογή για το ξεκίνημα της εταιρίας. Από εκεί και πέρα ας περιμένουμε να δούμε αν θα πάρει σάρκα και οστά το ρητό που κυκλοφορεί: πηγαίνεται εσείς, ερχόμαστε και εμείς. Υπομονή να δούμε τι θα γίνει.
 
Το να κοβεις εντελως τη Γερμανια με τοσες δεκαδες χιλιαδες Ελληνες αλλα να κρατας Τελ Αβιβ, Καιρο και Βηρυτο (Τιρανα οκ με τοσους Αλβανους στην Ελλαδα), αγγιζει τα ορια της γελοιοτητας και περναει βεβαια και στη σφαιρα της γραφικοτητας.

Η Γερμανια εχει στην Ευρωπη τους πιο πολλους Ελληνες και ομως την κοβει εντελως! Για ποιον ανταγωνισμο μιλαμε; Εγω πχ δεν εχω προβλημα με τι θα πεταξω αλλα ξερω πολλους που θα ηθελαν να πετανε με την ΟΑ! Με τα κομμενα δρομολογια οχι με το 65% δεν ξεκιναει, το 60% το φτανει με το ζορι. Για ποιον ανταγωνισμο μιλαμε; Η ιδια η ΟΑ τον δημιουργησε τον ανταγωνισμο δια της απουσιας της. Και ας βγαινει ο Βγενο να χτυπιεται "The party is over" και "η κυβερνηση επαιξε πισοπλατο παιχνιδι με την ΟΑ" και τα λοιπα που ακουγονται σαν κατιν...! Πηρες αποφαση, δεν πετας καπου, αρα δημιουργεις ευκαιριες στον ανταγωνισμο. Μην κλαις μετα γιατι η Α3 (και η οποια Α3 στη θεση της Α3) πεταει εκει που εσυ τους εχεις γραμμενους. Ουτε για Τουρκια ουτε για Γερμανια (επικειται αλλωστε και πυκνωση δρομολογιων απο πλευρας ΑΕΕ).

Τον ανταγωνισμο τον δημιουργησε με την ανακοινωση των προορισμων της νΟΑ. Κανεις ανταγωνισμος δεν σχηματιστηκε με σκοπο να την φερει στην νΟΑ. Αυτη τον προσκαλεσε.
 
Top