Απελευθέρωση επίγειας εξυπηρέτησης ελληνικών αερολιμένων

  • Thread starter Thread starter LEKPO1A
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και εγω αγαπητοι φιλοι δεν μπορω να βρω κανενα οφελος,τουλαχιστον προς το παρον.
Ομως αυτες οι εταιρειες που επι 04 μηνες σκοτωθηκαν για αυτο το διαγωνισμο και ξοδεψαν τοσα χρηματα κατι παραπανω ξερουν,αφου σχεδον σε καθε αεροδρομιο ουτως ή αλλως θα εμπαιναν τρεις εταιρειες.Το μελλον θα δειξει.
Ομως για ολους εμας που αγαπαμε και εχουμε μεγαλωσει με την ΟΑ μας στεναχωρει που τωρα χανει συνεχως εδαφος και σε πελατολογιο και σε αξιοπιστια.

Η Goldair για παραδειγμα...Εχει πολυ πολυ μικρη πελατεια το καλοκαιρι σε νησια που διακαως ηθελε και τελικα μπηκε..Γιατι?
 
Είσαι τόσα χρόνια στο χώρο -όπως εσύ λες- και δε μπορείς να εννοήσεις ότι η ΟΑ με την οποία μεγάλωσες εσύ, δεν έχει καμία σχέση με τη σημερινή ΟΑ (εκτός κι αν είσαι το δίχρονο παιδί θαύμα που μπαίνει στα αεροπορικά φόρα και γράφει). Είναι διαφορετικές εταιρείες, διαφορετικό ιδιοκτησιακό καθεστώς, διοίκηση, προσωπικό, οργανόγραμμα. Ούτε καν το όνομα δεν είναι εντελώς το ίδιο. Συνεπώς, θα πρέπει να συμφιλιωθείς με την ιδέα ότι η ΟΑ του Ωνάση, της Βροχοπούλου, του Πατέστου και της Λιάνη δεν υπάρχει πια.

Βρίσκεσαι σε εμφανή σύγχυση και είναι δύσκολο. Κι εμένα μου άρεσε το ΕΡΜΗΣ ΙΙ , αλλα συμφιλιώθηκα με την πραγματικότητα ότι η ΟΑ έπρεπε να αλλάξει σύστημα κρατήσεων το 2006 (φοβερή ευκολία να αρχίζουν όλα τα PNR από "L", αξέχαστες εποχές).
 
VOG":pb36mmnz said:
Η Goldair για παραδειγμα...Εχει πολυ πολυ μικρη πελατεια το καλοκαιρι σε νησια που διακαως ηθελε και τελικα μπηκε..Γιατι?


Για να καιγεται τόσο πολύ, προφανώς κάτι ετοιμάζουν.
 
Φιλε Aakunz,δεν ειμαι σε συγχυση ξερω τι λεω,εδω μιλω για το handling την OH και οχι την ΟΑ οπως λεγαμε παλια και εννοουσαμε ολο το κομματι,πτητικο,και υπηρεσιες εδαφους...
Απλα δεν μπορω να βλεπω την ΟΗ να χανει συνεχως εδαφος,πελατες και αξιοπιστια,και να αγουγεται ακομα και η περιπτωση εξαγορας της....Και τα τελευταια δυο χρονια επι MIG εποχη δεν βαδιζει καθολου καλα..Εγιναν πολλα λαθη απο την αρχη με το στησιμο της ΟΗ.
Ασ ελπισουμε να ανακαμψουν
 
VOG":3nqchr9t said:
Η Goldair για παραδειγμα...Εχει πολυ πολυ μικρη πελατεια το καλοκαιρι σε νησια που διακαως ηθελε και τελικα μπηκε..Γιατι?

Μην ξεχνάς ότι η Goldair έχει ήδη αναλάβει το handling της Aegean σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι σταθμοί...
 
Σιγουρα,αλλα η aegean δεν πετα σε ολα τα νησια οπου ηδη η goldair τωρα εχει παρουσια
 
Μπορεί να πετάει στο μέλλον...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Και το πλέον βέβαιο είναι ότι μετά την σαρωση του Γρυλου στο handling σε όλη την Ελλαδα (εκτός των μικρών αεροδρομίων) .....

σαρωση του Γρυλου στο handling σε ολη την Ελλαδα??σορρυ για το offtopic αλλα δεν αντεξα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Φιλέ Airlaw,

Τη σημασία έχουν αυτά που επισύναψες?

Αυτά είναι βάση του φακέλου που κατέθεσε η κάθε εταιρία. Όποια αναφέρεται μπορεί να παρει την άδεια είτε είναι πρώτη είτε τριτή.

Χωρίς παρεξήγηση αλλά αν δεν ξέρεις κάτι μην παραπλανείς και μην κάνεις ραδιο αρβύλα.

Με εκτίμηση
 
Top