Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
AirServ":3vrsvod7 said:
πλεον τα πραγματα ξεφευγουν μιας και παραχωρουνται σιγα σιγα σε "δανειστες"και τα τελη διελευσης...

Τι είναι τα τέλη διέλευσης, ποια η σχέση τους με την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων και πως παραχωρούνται σε δανειστές;
 
Λαθος διατυπωση..τα τελη υπερπτησης εννοουσα..
" Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν κύκλοι της ΥΠΑ, ο κ. Πιτσιόρλας επιφυλάσσει για την Υπηρεσία «ρόλο αεροπορικής εποπτικής Αρχής, καταργώντας στην πράξη κάθε δυνατότητα άσκησης εθνικής πολιτικής αερομεταφορών στο μέλλον από το Δημόσιο».
Το πλέον σημαντικό, τόνιζαν οι ίδιοι κύκλοι, είναι ότι με την κίνηση αυτή του ΤΑΙΠΕΔ, τίθεται σε άμεση αμφισβήτηση ποσό ύψους περίπου 140 εκατ. ευρώ που εισπράττει κάθε χρόνο η χώρα από το Eurocontrol, για την εξυπηρέτηση των υπεριπτάμενων-διερχόμενων από τον εθνικό εναέριο χώρο αεροσκαφών (τέλη υπέρπτησης). Τα χρήματα αυτά, προορίζονται αποκλειστικά για τη βελτίωση των συστημάτων αεροναυτιλίας στα διάφορα αεροδρόμια, καθώς και για την εκπαίδευση του προσωπικού. Τώρα, τα χρήματα του Eurocontrol κινδυνεύουν να περάσουν στους δανειστές, καθώς μέσω του Ταμείου Αποκρατικοποίησεων θα ελέγχουν τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια."
http://allnews-epirus.blogspot.gr/2016/ ... t_721.html
 
Μπράβο βρε AirServ, πέστε το ξεκάθαρα ότι για την κουτάλα :mrgreen: και τα μπικικίνια γίνεται η φασαρία. :mrgreen:
Χρόνια κρατάει η κολώνια της μάχης, όλοι οι κυβερνώντες ήθελαν το μέλι των χρημάτων του Eurocontrol, και οι ΥΠΑτσίδες το μηνιαίο επίδομα του Eurocontrol.
Σιγά μην ενδιαφέρονται για τον εκσυγχρονισμό των ραδιοβοηθημάτων…χα…χα.. και η εκπαίδευση που εκφράζεται με μηνιαίο επίδομα…..χα…χα.

Κρίμα όμως ενώ ο Θεός μας βοηθάει, τριγύρω βρέχει τρομοκρατία :evil: και θα μπορούσαμε να επωφεληθούμε, προσπαθούμε να βγάλουμε τα μάτια μόνοι μας. :evil:
Κάνουμε τα πάντα να στείλουμε τους τουρίστες στην Ισπανία, το ίδιο (έκαναν) κάνουν και οι λιμενεργάτες ενώ οι επαγγελματίες περιμένουν το Μάνα …. υπάρχουν κάποιοι που προσπαθούν να κλείσουν τις πόρτες για να διατηρήσουν τα δικά τους μπικικίνια.
Αλλά είναι λυπηρό και στο forum να υπάρχουν άνθρωποι που :( υποστηρίζουν, να καταστραφούν όλοι :( όχι μερικά αεροδρόμια όλα να κλείσουν και όλοι να καταστραφούν. :o
 
Γιατί αγχώνεστε; Αφού υπάρχει το ενδεχόμενο να κριθεί παράνομη ή και καταχρηστική, οπότε όλα καλά.
 
Air Namimbia οι επαγγελματιες του Τουρισμου(οπως ειμαι και εγω) να ξερεις οτι βγαζουν τα ματακια μονοι τους...Δεν χρειαζονται καμια ΥΠΑ,ουτε λιμενεργατες ουτε δεν ξερω και εγω τι αλλο..Τα χρηματα του Eurocontrol πλεον θα πηγαινουν σε αλλες τσεπες και θα δουμε αν θελουν πραγματικα να τα επενδυσουν η απλως θα τα τσεπωνουν κανοντας μονο μερικες καλαισθητες παρεμβασεις..Και στο κατω κατω αν εχει καποιος στοιχεια το τι γινονται τα χρηματα αυτα ας τα ανεβασει εδω..
 
Σωστός ο aakunz, υπάρχει και αυτό το σενάριο που είναι σχεδόν σίγουρο - άκου εκεί 5 μέρες απεργία :wall: Η σκέψη τους και μόνο να κλείσουν τόσες μέρες τα μικρά α/δ, πολλά εκ των οποίων έμειναν και έξω απ' την ιδιωτικοποίηση, δείχνει ανοησία, να μην πώ και τίποτα βαρύτερο. Είπαμε, αν έχουν τα μέζεα, ας πάνε να κλείσουν 5 μέρες τα μεγάλα. Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι :twisted:

Σωστός και ο airnamimbia, τα βαζάκια με το μέλι πάντα ήταν 1η προτεραιότητα - μην παρεξηγηθούμε, για όλους.
 
http://osypa.gr/enimerosi/anakoinoseis/item/382-πενθημερη-απεργια-20/6/2016

http://osypa.gr/enimerosi/anakoinoseis/item/383-εξωδικη-δηλωση-γνωστοποιηση-απεργιασ

Ορισμένες διευκρινίσεις:
1. Αν δείτε το δεύτερο από τα παραπάνω λινκ, η απεργία αφορά το σύνολο των αεροδρομίων, όχι μόνο τα μικρά. Όσα από τα αεροδρόμια ( μεγάλα ή μικρά ) έχουν πυρασφάλεια από ΥΠΑ έχουν και το μεγαλύτερο πρόβλημα. Ο Ελ. Βενιζέλος για παράδειγμα, έχει πυρασφάλεια από την πυροσβεστική υπηρεσία και αφού στην απεργία δεν συμμετέχει η αεροναυτιλία δεν θα επηρεαστεί και θα λειτουργήσει κανονικά.
2. Η Φραπορτ σαν παραχωρησιούχος - διαχειριστής των αεροδρομίων δεν θα έχει αρμοδιότητα παρόχου Αεροναυτιλίας, άρα δεν θα έχει και τη διαχείριση των χρημάτων του Eurocontrol. Ότι πολλοί τα... ζαχαρώνουν και τι μπορεί να γίνει στο μέλλον είναι μεγάλη συζήτηση, αλλά αυτή τη στιγμή η κατάσταση είναι αυτή.
 
Από ότι φαίνεται χρειάζονται κάποιες διευκρινίσεις.

Δεν υπάρχουν τέλη υπέρπτησης. Υπάρχουν τέλη διαδρομής και (οπου κρίνεται απαραίτητο για καλύτερη ανάκτηση του κόστους υπηρεσιών) τέλη τερματικής.

Αυτά τα τέλη τα χρεώνονται όλοι οι IFR general air traffic χρήστες του εναέριου χώρου, όχι μόνο οι υπερπτήσεις, με σκοπό τα κράτη μέλη του Eurocontrol να ανακτούν πλήρως και χωρίς κέρδος το κοστος για την παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας.

Τα κράτη μέλη με συμφωνία έχουν ορίσει το Eurocontrol να κάνει τη λογιστική διαχείριση (να χρεώνει και να εισπράττει) εκ μέρους των κρατών μελών και φυσικα να αποδίδει κρατώντας ένα μικρό ποσοστό, στο κάθε κράτος μέλος ό,τι του ανήκει.

Άρα δεν είναι λεφτά του eurocontrol αλλά του κάθε κράτους μέλους και προορίζονται αποκλειστικά για την κάλυψη του κόστους παροχής υπηρεσιών αεροναυτιλίας.

Στην Ελλάδα, για να μην δυσαρεστηθεί ένα μεγάλο ποσοστό της εκλογικής βάσης τα χρήματα αυτά το κράτος δεν τα χρησιμοποιεί για την κάλυψη του κόστους των υπηρεσιών αλλά τα μοιράζει ως εξής. Ένα μέρος ως επίδομα σε όλους τους υπαλλήλους της ΥΠΑ, ένα μικρό μέρος σε ταμείο για εκσυγχρονισμό των συστημάτων και εκπαίδευση του προσωπικού και το μεγαλύτερο μέρος ως έσοδο στον κρατικό πρϋπολογισμό. Αυτό το τελευταίο, από το 2001 και μέχρι το 2019 (μπορεί και παραπάνω αν ανανεώσουν το δάνειο) χρησιμοποιείται για αποπληρωμή δανείου που ελαβε το ελληνικό δημόσιο το 2001 με υποθήκη τα μελλοντικά έσοδα από τα τέλη διαδρομής. Το δάνειο αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε για σκοπούς της αεροναυτιλίας.

Σε κανένα σενάριο δεν μπορεί να υπάρχει ζημιά για το κράτος μελος.

Οι απόψεις ότι το eurocontrol δίνει χρήματα από τέλη υπέρπτησης για ανάπτυξη των αεροδρομίων δεν βασίζονται σε κανένα ευρωπαϊκό κανονισμό ή συμφωνία παρά μόνο στο φαντασιακό κάποιων. Και κανείς δεν φαίνεται να πτοείται από την αντίφαση αυτης της άποψης που θέλει να χρεώνουμε τέλος για να εκσυγχρονίσουμε τα αεροδρόμια μας σε ένα αεροσκάφος που υπερίπταται της Ελλάδας, και δεν χρησιμοποιεί κανένα ελληνικό αεροδρόμιο.

Ενδεχομένως βέβαια κάποιοι να μπερδεύονται από το γεγονός ότι στα ελληνικά κείμενα των ευρωπαϊκών κανονισμών που αφορούν χρεώσεις αεροδρομίων ο όρος airport fees ή airport charges έχει μεταφραστεί ως αεροναυτικά τέλη. Αυτά είναι τα τέλη προσγείωσης, ασφάλειας, πυρασφάλειας, φωτισμου κλπ που μπορεί να χρεώνει κάθε αεροδρόμιο στους χρήστες του. Αυτά τα τέλη δεν έχουν καμία σχέση με το eurocontrol και με την αεροναυτιλία.
 
μηπως υπαρχει κανενα νεο για ακυρωση διοτι 5 ημερες ειναι πολλες !!!!
εγω θεωρω πιθανη την ακυρωση της απεργιας .....περιμενουμε!
 
Όπως έγραψε νωρίτερα κι ο aakunz, πιθανότερο είναι να φάνε άκυρο - παράνομη και καταχρηστική. Διαφορετικά δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα...
 
Top