satcorfu
Business-Class-Member
Δεν θα ήθελα να επεκταθώ επι του συγκεκριμένου δυστυχήματος, το οποίο έχει αναλυθεί και μιλάει για ενίσχυση προσωπικού και αρκετή βελτίωση στην εκπαίδευσή του -τόσο ηλεκτρονικων όσο και ελεγκτών. Η έκθεση του eurocontrol είναι στο http://www.dcs.gla.ac.uk/~johnson/Euroc ... Report.PDF για όποιον ενδιαφέρεται... Αυτό που έχει μείνει απο το ατύχημα αυτό και μάλιστα αναφέρεται ώς παράδειγμα στον κόσμο της πολιτικής αεροπορίας είναι η ανάγκη να μην γίνονται περικοπές στους δείκτες ασφαλείας εν ονόματι του κέρδους.
Μάλιστα η Πανευρωπαϊκή ένωση των Ηλεκτρονικών Ασφάλειας Εναέριας κυκλοφορίας έβγαλε το δικό της πόρισμα - http://www.satta.ch/docs/20070921Safety-day.pdf , όπου γράφει επακριβώς "Cost savings have to be in balance with safety". Η λέξη Uberlingen έχει πλέον γίνει συνώνυμη με το θέμα αυτό και άσχετα αν γράφεται έμμεσα, οι άνθρωποι του Eurocontrol το αναφέρουν σε κάθε ευκαιρία !
Το θέμα δηλαδή είναι αν ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, αν μετά θα ζητάμε ευθύνες απο αυτούς που προχώρησαν σε αυτη την πράξη. Για παράδειγμα η ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ δεν με ευνόησε εμένα σαν καταναλωτή, ουτε καλύτερες υπηρεσίες μου προσφέρει σήμερα, ούτε οι εναλακτικοί παροχοι μου δίνουν κάτι πολύ καλύτερο. Αν ω μη γένητω, χρειαστεί τεχνική υποστήριξη, τότε θα μάθει κανείς ΟΛΕΣ τις συμφωνίες του Μπετόβεν περιμένοντας στη αναμονή, αφού το κέρδος υπερισχύει της υπηρεσίας και δεν έχουν "περιττό" προσωπικό.
Μάλιστα η Πανευρωπαϊκή ένωση των Ηλεκτρονικών Ασφάλειας Εναέριας κυκλοφορίας έβγαλε το δικό της πόρισμα - http://www.satta.ch/docs/20070921Safety-day.pdf , όπου γράφει επακριβώς "Cost savings have to be in balance with safety". Η λέξη Uberlingen έχει πλέον γίνει συνώνυμη με το θέμα αυτό και άσχετα αν γράφεται έμμεσα, οι άνθρωποι του Eurocontrol το αναφέρουν σε κάθε ευκαιρία !
Το θέμα δηλαδή είναι αν ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, αν μετά θα ζητάμε ευθύνες απο αυτούς που προχώρησαν σε αυτη την πράξη. Για παράδειγμα η ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ δεν με ευνόησε εμένα σαν καταναλωτή, ουτε καλύτερες υπηρεσίες μου προσφέρει σήμερα, ούτε οι εναλακτικοί παροχοι μου δίνουν κάτι πολύ καλύτερο. Αν ω μη γένητω, χρειαστεί τεχνική υποστήριξη, τότε θα μάθει κανείς ΟΛΕΣ τις συμφωνίες του Μπετόβεν περιμένοντας στη αναμονή, αφού το κέρδος υπερισχύει της υπηρεσίας και δεν έχουν "περιττό" προσωπικό.