Από Στρατιωτική σε Πολιτική Αεροπορία

Διαφωνώ με τα παραπάνω.
1ον δεν ειναι που@@@@ όπως αναφέρθηκε να εκμεταλλευτείς το πτυχίο από την ΠΑ. Δεν κλέβεις από κανένα τίποτα. Η αγορά ειναι ανοικτή για όλους και ο καθένας χρησιμοποιεί τα εργαλεία που έχει
2ον οι ικανότητες ειναι ατομική υπόθεση και όχι θέμα προέλευσης. Αυτοδικαίως δεν ειναι κανένας ούτε επαρκής ούτε ανεπαρκής ανεξαρτήτως σχολής προέλευσης κτλ. Και ο Παπανδρέου το Harvard έβγαλε.... :D
 
Σε πληροφορω οτι ηδη εχουν μπει στο ato της aegean για φετος 2 χειριστες της πολεμικης αεροποριας 42 ετων που πετουσαν f16 οποτε η καραμελα οτι δεν προσαρμοζονται οι πολεμικαριοι ειναι παπαρολογιες .μαγκια του αν τα καταφερει το παιδι και τζαμπα κιολας!!!Οι υπολοιποι ξυδακι.... :rolleyes:
 
ECO":3lq784g3 said:
Σε λίγα χρόνια οι προερχόμενοι πιλότοι από Στρατιωτικές Σχολές Αεροπορίας,... είτε θα είναι ελάχιστοι είτε δεν θα υπάρχουν καν στην πολιτική αεροπορία όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά πουθενά στη Δύση.
Δεν πιστεύω ότι θα γίνει κάτι τέτοιο, δεδομένου ότι σε άλλες χώρες και κυρίως τις ΗΠΑ αποχωρούν πολλοί από τους στρατιωτικούς κλάδους και σε αρκετά νέα ηλικία. Στις ΗΠΑ πολλοι προέρχονται από την Ναυτική Αεροπορία, οι οποίοι μετά τον βαθμό του πλωτάρχη έχουν λίγες οργανικές θέσεις και οι περισσότεροι πρέπει να μεταπηδήσουν σε άλλο κλάδο.
 
Αγαπητέ maebius το φόρουμ είναι τόπος όπου παρόλο που τα μέλη συμμετέχουν ανώνυμα, θα πρέπει να γίνονται συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων με επιχειρήματα, σε σοβαρό και πολιτισμένο επίπεδο.
Το ύφος σου για ξύδια, μαγκιές και οι παπαρολογίες δεν είναι επιχειρήματα, είναι απλά παιδαριώδεις και επιπόλαιες απόψεις που δεν αρμόζουν, ως εκ τούτου σε ο, τι με αφορά από την παραπάνω τοποθέτησή μου, σε πληροφορώ ότι, ούτε υποβάθμισα ούτε έχω καμία εμπάθεια με κανένα π. Ίκαρο, απεναντίας είμαι συγγενής εργαζομένων πιλότων προερχόμενων από Ικάρων + μη, επίτρεψέ μου λοιπόν να γνωρίζω ίσως κάτι παραπάνω από σένα και σε παρακαλώ να ξαναδιαβάσεις προσεκτικότερα την παραπάνω τοποθέτησή μου.
 
Και εγώ έχω μπάρμπα στη κορώνη , δε σημαίνει πως είμαι γνώστης θεμάτων αν δεν τα έχω ζήσει από μόνος και απλά ακούω ιστορίες για αγρίους από διάφορους συγγενείς και μη και απλά λέω για να πω κάτι. :?
Κάνεις λάθος πιστεύω.
 
Αν και ενδιαφέρουσες όλες οι απόψεις σας πολλοί έχετε ξεφύγει από το αρχικό θέμα για το αν μπορεί δηλαδή ένας Ίκαρος να μπει στην Πολιτική Αεροπορία χωρίς ή με λιγότερα λεφτά από έναν άσχετο με τα αεροπλάνα που πήγε και έβγαλε ένα πτυχίο atpl ή cpl από μια ιδιωτική σχολή. Οι απόψεις σας, φαίνεται για αυτό το θέμα, δυίστανται και δεν έχω μια σίγουρη απάντηση!
Και πάλι σας ευχαριστώ όλους για συμβουλές ακόμα και αποτρεπτικές από το πλάνο μου όπως το έχω φανταστεί.
 
Τώρα είδα το θέμα γι'αυτό απαντάω τώρα.Δεν ξέρω αν έχεις πάρει απάντηση από αλλού και αν τα κατάφερες να μπεις στην Σ.Ι ή θα δοκιμάσεις ξανά.Όπως και να έχει θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι οι στρατιωτικές σχολές δεν είναι πολιτικά πανεπιστήμια.Αυτό σημαίνει ότι άπαξ και εισαχθείς στην Σ.Ι και τελειώσεις,είσαι υποχρεωμένος να μείνεις στις τάξεις της για τουλάχιστον 12 έτη.Αυτό σημαίνει ότι θα κάνεις ότι σου λένε οι ανώτεροι σου επί 12 έτη.Και μετά μπορείς να παραιτηθείς.Παλιότερα υπήρχε κι ένας νόμος που επέτρεπε την παραίτηση σε κάποιον που εκλεγόταν σε πολιτικό αξίωμα,αλλά νομίζω ότι καταργήθηκε επειδή όσοι ήθελαν να φύγουν κατέβαιναν για Δημοτικοί Σύμβουλοι στο χωριό τους..Πάντως όπως είπε κάποιος,για να πετάξεις ένα Α/φος πρέπει να έχεις πιστοποίηση στον τύπο και αυτό κοστίζει.Η Π.Α θα σου δώσει τις γνώσεις αλλά η επάρκεια π.χ στα Mirage2000 δε σε εξασφαλίζει για Α320.
 
Top