Αποχαιρετισμος

Τι υποκρισία! Τι ψευτιά!
 
Α ρε Μακεδόνα σε δυο αράδες τα είπες όΛα!
Στο ATC "κλαίγανε" όλοι σήμερα...
Και 'σύ OAL 701 με τις επιλογές σου μας "έσκισες" σήμερα!

Αντίο αγαπημένη...
http://www.youtube.com/watch?v=eN44wAGL ... re=related


PS " Έλληνάρες μην τσακωθείτε και σε αυτό το νήμα,έλεος!" :thx:
 
Καλημέρα και από μένα,
Κατ'αρχήν όντας και εγώ λάτρης της παλιάς καλής Ολυμπιακής Αεροπορίας θέλω να την αποχαιρετήσω σήμερα που γράφτηκε η τελευταία σελίδα του βιβλίου της, ενός μεγάλου βιβλίου που ο Αριστοτέλης Ωνάσης ξεκίνησε και σχεδίασε στο εξώφυλλο με χρυσά γράμματα τους κύκλους που ένωναν τόσα χρόνια τον κόσμο.
Η Ολυμπιακή μας, που μας πλημμύριζε με αίσθημα ασφάλειας, που μας ζωγράφιζε το χαμόγελο στα πρόσωπα ως επιβάτες, που μύριζε Ελλάδα δε θα ξαναπετάξει ποτέ όπως την ξέραμε. Μην έχουμε ψευδαισθήσεις ότι η MIGOlympic Air θα έχει σχέση με την Ολυμπιακή. Ας είμαστε ευχαριστημένοι που παρέμειναν οι κύκλοι και το Olympic να θυμίζουν τις παλιές καλές μέρες. Δεν έριξε η Ολυμπιακή έξω το δημόσιο. Το κράτος δεν είναι απρόσωπο κάθε άλλο. Εκατοντάδες ονόματα γνωστά και μη εξαιρετέα. Αυτή την κατέστρεψαν και όχι κατά λάθος. Στο βωμό της ιδιωτικοποίησης και του ξεπουλήματος του δημοσίου έπεσε και η Ολυμπιακή. Μπορούσε και να εξυγιανθεί και να σωθεί και να πετάει όπως τόσα χρόνια και ακόμα καλύτερα. Απλά δεν ήθελαν οι γνωστοί κύριοι που συνεχίζουμε να τους αφήνουμε να μας κυβερνούν.
Αλλά επειδή το θέμα δεν είναι κριτική των κυβερνήσεων δε συνεχίζω. Όσο για την Olympic Air, εύχομαι πάνω από όλα καλοτάξιδη και να δείξει πραγματικά ότι είναι μια πολλά υποσχόμενη αεροπορική εταιρία και πάνω από όλα ασφαλής όπως άλλωστε έχουμε συνδέσει τους κύκλους, με την ασφαλή,φιλόξενη πτήση.
Πριν κλείσω να ευχαριστήσω με τη σειρά μου όλους εκείνους που κρατούσαν ψηλά την Ολυμπιακή μας, μηχανικούς, πληρώματα, φροντιστές, αεροσυνοδούς και πιλότους. Σας ευχαριστούμε πολύ, και πάντα καλοτάξιδοι.
Τέλος θα αφιερώσω και εγώ ένα τραγούδι, όχι όμως αποχαιρετιστήριο, αλλά ένα τραγούδι που με εκφράζει αφιερωμένο στους κυβερνώντες οι οποίοι ευτυχισμένοι και αγκαλιασμένοι με τα "golden boys" ανοίγουν τα μπουκάλια bolinger και τα πίνουν στην υγειά μας.
http://www.youtube.com/watch?v=PU-z6uGm1MI
 
Εγώ απλά θέλω να πώ οτι θεωρώ τόν εαυτό μου τυχερό που τά περισσότερα ταξίδια μου μέ την ΟΑ τά έκανα επί εποχής Ωνάση,δηλαδή την εποχή που οι επιβάτες έτρωγαν μέ αργυρά μαχαιροπήρουνα καί που η ώρα αναχώρησης που έγραφε στο timetable ήταν και η ώρα που βγαίναν οι "εμποδιστήρες" από τίς ρόδες τού αεροπλάνου αλλά καί στά ελάχιστα που έκανα μέ την "δημόσια" ΟΑ δέν είχα σχεδόν κανένα παράπονο (εντάξει,κάτι μικροπραγματάκια συμβαίνουν πάντα και παντού).

Εχω βάσιμες ελπίδες οτι η Olympic Air θά ξαναγίνη "η παλιά Ολυμπιακή" από άποψη εξυπηρέτησης και αξιοπιστίας.Οι εποχές βέβαια έχουν αλλάξει,τά αεροπλάνα γενικώς είναι περισσότερα -καί ο ουρανός παραμένει ο ίδιος-και επομένως οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας πλέον είναι αναπόφευκτες.Τουλάχιστον πιστεύω οτι η νέα Ολυμπιακή θά επιτύχη αυτό που είχε η "Ολυμπιακή τού Ωνάση",δηλαδή νά λειτουργή 365 μέρες τον χρόνο...

Κατά τά άλλα,οι κύκλοι και το όνομα είναι αυτό που βλέπει ο κόσμος καί απ'ό,τι φαίνεται,θά τά βλέπη γιά πολλές δεκαετίες ακόμα....

ΥΓ.Οσο γιά τό -μοναδικό- post εδώ μέσα,που αναπαράγει την γνωστή ξύλινη γλώσσα τού δημόσιου συνδικαλισμού,από μένα ουδέν περαιτέρω σχόλιο....
 
Αντιο και απο εμενα :( :( :( :(
 
Ισως είναι για καλό... Εύχομαι να είναι για καλό..! Καλο ταξίδι Ολυμπιακή.. :cry:
Σε ευχαριστώ για οοολα
 
Χθες το απογεγμα (18.15) πεταξα με την ΟΑ 914 απο ATH για SKG... ηταν η προτελευταια για Θεσσαλονικη, αλλα η τελευταια για το πληρωμα καμπινας και πιλοτο!
επισης, ημουν παρων στο σκηνικο της "αποσυρσης" του "Μαραθωνα", ενω ειχαν ηδη αποσυρει στον βοηθητικο τροχοδρομο ενα αλλο A343 (δεν προλαβα να δω ποιο ηταν)!!! ΒΟΥΡΚΩΣΑ



Η συγκινηση ηταν εκδηλη... :( :(
Θα εχουμε παντα στην καρδια μας, τους ανθρωπους αυτους, που παρολα τα προβληματα που αντιμετωπισαμε, παντα διαλεγαμε την ΟΑ! εδω που τα λεμε, τα "προβληματα" ηταν το αλατοπιπερο

απο την αλλη, ευχομαστε για την νεα εταιρια να ξεπερασει την προηγουμενη... να γινει πολυ καλυτερη και να μπει εκ νεου στη καρδια μας!

ΠΑΝΤΑ ΨΗΛΑ... εκει που ανηκεις!
 
Τι κρίμα, όντως. Να βλέπει κανείς να παροπλίζονται τα καλύτερα αεροσκάφη της παλιάς ΟΑ, αυτά που της έδωσαν όλη της τη δόξα. Κάπως έτσι ένιωσα και με τα 747, τότε όμως γινόταν αντικατάσταση, όχι κατάργηση... Θυμάμαι πως το πρώτο υπεραντλαντικό ταξίδι μου το έκανα με Α340 της ΟΑ (Μοντρεάλ), αλλά και πως μετά από ένα κάπως περιπετειώδες ταξίδι στη Νότια Αφρική, πόση ανακούφιση ένιωσα όταν είδα το Α340 της ΟΑ να περιμένει στην πύλη του JNB. Εύχομαι η νέα ΟΑ να μην παραμείνει regional αλλά να ξαναφτάσει σε 5 ηπείρους.
 
Λυπάμαι που δεν μπορώ να συμμεριστώ τη συγκίνησή σας.
Παραμερίζω το συναίσθημα και βλέπω την πραγματικότητα που πολλοί,φορτισμένοι,αγνοούν.
Οι εταιρείες και οι εμπορικές επωνυμίες είναι οι άνθρωποί τους,τα στελέχη και οι εργαζόμενοι.
Η Ολυμπιακή (αεροπορία και αερογραμμές) αποτελεί τρανό παράδειγμα,παγκοσμίως, κακοδιαχείρισης,σπάταλου κράτους και βολέματος ανθρώπων που πολύ λίγο αγάπησαν η εκτίμησαν τη δουλειά τους (πέραν του γεγονότος ότι έμπαινε ένας αξιοπρεπέστατος μισθός στις τσέπες τους).
Εργάστηκα για πάνω από 20 χρόνια και μπορώ να έχω πλήρη εικόνα της κατάστασης.
Κρατώ μερικές καλές αναμνήσεις αλλά δυστυχώς και πολλές κακές από τη συνεργασία μου με άχρηστους συναδέλφους που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα είχαν προσληφθεί ούτε σε ταβέρνα στα Βλάχικα…
Κυβερνήσεις, Διοικήσεις, συνδικαλιστές και εργαζόμενοι είχαν μερίδιο στην απαξίωση και καταρράκωση της Ολυμπιακής. Εμπορική πολιτική ξεχασμένη κάπου στα συρτάρια ασχέτων, επενδύσεις σε στόλο και εξοπλισμό μηδαμινές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ανύπαρκτη διαφημιστική προβολή.Για αξιολόγηση και επανεκπαίδευση των υπαλλήλων ούτε λόγος...Καθαριότητα και συντήρηση της καμπίνας επιβατών; Άστα για του χρόνου...
Λίγοι ευσυνείδητοι προσπαθούσαν να καλύψουν το τεράστιο κενό των υπολοίπων χαραμοφάηδων και η προσπάθειά τους έπεφτε συχνά στο κενό …Ως πού να αυτοσχεδιάζεις για να παρουσιάσεις ένα ανεκτό service,να αναμασάς δικαιολογίες για τις δεκάδες ελλείψεις στα αεροπλάνα,για την συχνά άθλια εικόνα της Βusiness Class ή για την ανυπόφορη κατάσταση των τουαλετών;
Kαι σε πολλές περιπτώσεις να πρέπει να συγκαλύψεις την επαγγελματική ανεπάρκεια ορισμένων συναδέλφων που οι έννοιες εταιρική κουλτούρα,εξυπηρέτηση,ευγένεια και υποστήριξη προς τον συνεργάτη σου, ήταν η ξένη γλώσσα που δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να μάθουν...
Για να μην είμαι άδικος, υπήρξαν και άριστοι επαγγελματίες που τους αξίζουν πολλαπλά συγχαρητήρια επειδή πήγαν κόντρα στο ρεύμα και πρόσφεραν τον καλύτερο εαυτό τους μέσα σε μια πολύχρονη ατμόσφαιρα διάλυσης.Περιέργως σ'αυτούς δεν δόθηκε η δυνατότητα να δουλέψουν στην OLYMPIC AIR.(Δεν μιλώ για τον εαυτό μου βεβαίως).
Η συζήτηση ,βέβαια, αυτή δεν έχει τέλος.
Όταν η Ελλάδα αναπολεί το ένδοξο παρελθόν της καθισμένη πάνω στα σκουπίδια της ,άλλες χώρες απολαμβάνουν το παρόν και ατενίζουν το μέλλον που χτίζουν για τους πολίτες τους.
Παρ'όλα αυτά είμαι ευγνώμων για τα μαθήματα ζωής που πήρα μέσα σ'αυτή την εταιρεία και ξέρω πως της το ανταπέδωσα με τιμιότητα και ευσυνειδησία ώστε να δικαιούμαι σήμερα να είμαι αντικειμενικά επικριτικός.
 
Δεν εχει σημασια τι εχει γινει μεχρι τωρα! απλα προσφερουμε το υστατο χαιρε, σε μια εταιρια που αντεξε 52 χρονια!

Φυσικα και δεν την ονειρευτηκε ετσι ο Ωνασης. Φυσικα και ο απλος ο κοσμος (ο ΕΛΛΗΝΑΣ) δεν το ηθελε αυτο... φυσικα και καποιοι ωφεληθηκαν απο την εταιρια (ΚΑΚΩΣ)!

Απο την αλλη, αν δεν γινοταν αυτο το περασμα... ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΘΟΛΟΥ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ!

Εδω την "χαιρεταμε" και ευχομαστε για την νεα να γινει ανταξια (ως προς το Ονομα ΚΑΙ ΜΟΝΟ και οχι της κακοδιαχειρισης)
 
Top