Αποχαιρετισμος

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Belavia":3o7xixf0 said:
είχε μια αίγλη που το κακέκτυπό της νΟΑ δεν πρόκειται ποτέ να τον φτάσει παρόλο που την χρυσοπληρώνουμε σαν καταναλωτές.

Και σαν φορολογούμενοι,διότι για να "ιδιωτικοποιηθεί" η Ο.Α έπρεπε το κράτος να πληρώσει τους υπαλλήλους της.Έπρεπε να την κλείσει και να απολύσει όλο το προσωπικό με τις νόμιμες αποζημειώσεις και μετά να πουλήσει τα άυλα περιουσιακά στοιχεία όπως το σήμα και το όνομα,ή ο νέος ιδιοκτήτης να πάρει την εταιρεία με το προσωπικό της και να κάνει αυτός ότι νομίζει.Και όμως,πληρώνουμε προσωπικό να κάθεται....

Τουλάχιστον η Ο.Α παρά τα όποια προβλήματα προσέφερε στην Ελλάδα πολλά.Η "ΠΑΝΘΕΟΝ" όσα χρόνια "λειτουργούσε" και είχε Δ/Σ και προσωπικό τι προσέφερε;Θα ήθελα πολύ να μάθω το κόστος λειτουργίας αυτής της εταιρείας φάντασμα...
 
1.Το προσωπικό που πληρώνουμε "να κάθεται" δέν ανήκει πλέον στην πΟΑ,αλλά μετατάχτηκε στην ΥΠΑ.Και πάλι τυχεροί ήταν-άν με απολύση εμένα η εταιρία όπου εργάζομαι,δέν υπάρχει καμμιά δημόσια υπηρεσία γιά να μεταταγώ,θα πρέπη να ψάξω να βρώ δουλειά αλλού.

2.Ερώτημα πρός τους δυσαρεστηθέντες εκ τής ιδιωτικοποιήσεως:τί θα έπρεπε να γίνη λοιπόν;Να συνεχίση να παραμένη κρατική η ΟΑ και να πληρώνουμε ώς φορολογούμενοι άπαντες οι Ελληνες τίς ζημίες της;Τουλάχιστον το "κακέκτυπό" της άν είναι ζημιογόνο,την ζημιά την πληρώνει ο κύρ-Αντρέας απ'την τσέπη του και παίρνει και τίς ανάλογες αποφάσεις γιά να νοικοκυρέψη την εταιρία.

3.Οι ομιλούντες περί αίγλης και λοιπών μού θυμίζουν κάτι γηραιές εκπεσούσες αριστοκράτισσες που εξακολουθούν να διατηρούν τα ανάκτορά τους-ενώ δέν έχουν λεφτά ούτε γιά ν'αγοράσουν ένα γιαουρτάκι-και αναπολούν τήν εποχή που τίς καλούσε σε γεύμα ο βασιλεύς και πήγαιναν στο παλάτι με την άμαξά τους συρόμενη υπό τεσσάρων ίππων (τους οποίους έχουν μαγειρεύσει και φάγει προ πολλού).Ο Ελληνικός κινηματογράφος μάς έχει χαρίσει αρκετά δείγματα τέτοιων χαρακτήρων.

Μακάρι να καταφέρη ο κυρ-Αντρέας να κάνη την OAir "εταιρία τών πέντε ηπείρων",αλλά ακόμα κι'άν δέν το καταφέρη,δέν πρόκειται να μέ "χαλάση",διότι θα ξέρω ότι τουλάχιστον κανένα μέρος τών φόρων που πληρώνω δέν πηγαίνει σε μιά επιχείρηση που τίς υπηρεσίες της μπορεί να μήν χρειαστή να χρησιμοποιήσω ποτέ......
 
Belavia":2cej7gqa said:
μας θυμίζει τις δόξες της πΟΑ που μπορεί να την χρυσοπληρώναμε σαν φορολογούμενοι αλλά είχε μια αίγλη που το κακέκτυπό της νΟΑ δεν πρόκειται ποτέ να τον φτάσει παρόλο που την χρυσοπληρώνουμε σαν καταναλωτές.
Αν αναλάβει να με χρυσο-επιδοτεί το δημόσιο, μπορώ να σου φτιάξω και εγώ μια εταιρεία με τόση αίγλη όση δεν μπορείς να φανταστείς. Ως και χριστουγεννιάτικα τσάρτερ στην Ανταρκτική θα κάνει. Το αγγούρι (η μαγκιά) είναι να φτιαχθεί μια βιώσιμη και στοιχειωδώς κερδοφόρα εταιρεία για 20-30 προορισμούς.

Σε τελευταία ανάλυση, αν είναι να ρίχνουμε τόσο κλάμα για την π. Ολυμπιακή, οι αμερικάνοι θα έπρεπε να είχαν κάνει χαρακίρι ομαδικώς μετά την κατάρρευση της PanAm.
 
Hastaroth":whq1cz5m said:
1.Το προσωπικό που πληρώνουμε "να κάθεται" δέν ανήκει πλέον στην πΟΑ,αλλά μετατάχτηκε στην ΥΠΑ.
Είναι και κάποιοι που πληρώνονται από τον ΟΑΕΔ ως πρώην προσωπικό της Ο.Α και δεν εργάζονται πουθενά.

Hastaroth":whq1cz5m said:
2.Ερώτημα πρός τους δυσαρεστηθέντες εκ τής ιδιωτικοποιήσεως:τί θα έπρεπε να γίνη λοιπόν;Να συνεχίση να παραμένη κρατική η ΟΑ και να πληρώνουμε ώς φορολογούμενοι άπαντες οι Ελληνες τίς ζημίες της;Τουλάχιστον το "κακέκτυπό" της άν είναι ζημιογόνο,την ζημιά την πληρώνει ο κύρ-Αντρέας απ'την τσέπη του και παίρνει και τίς ανάλογες αποφάσεις γιά να νοικοκυρέψη την εταιρία.
Έπρεπε να εξυγιανθεί.Τόσα χρόνια μόνο για εξυγιάνσεις ακούγαμε και μόνο πειράματα από ακριβοπληρωμένες διοικήσεις βλέπαμε,οι διοικήσεις όμως δεν πλήρωσαν ποτέ για τις λανθασμένες επιλογές τους...



Hastaroth":whq1cz5m said:
Μακάρι να καταφέρη ο κυρ-Αντρέας να κάνη την OAir "εταιρία τών πέντε ηπείρων",

Αν ακόμα περιμένεις να δεις την Ο.Α μεγάλη εταιρεία....Μπορεί να τη δεις χρεοκοπημένη μόνο,αλλά μεγάλη δε θα τη δεις.

Hastaroth":whq1cz5m said:
αλλά ακόμα κι'άν δέν το καταφέρη,δέν πρόκειται να μέ "χαλάση",διότι θα ξέρω ότι τουλάχιστον κανένα μέρος τών φόρων που πληρώνω δέν πηγαίνει σε μιά επιχείρηση που τίς υπηρεσίες της μπορεί να μήν χρειαστή να χρησιμοποιήσω ποτέ......

Είσαι σίγουρος ότι δεν τρώει κρατικό χρήμα;Και αυτη όπως και δεκάδες επιχειρήσεις στη χώρα;Μόνο που πήρε τσάμπα-στην πραγματικότητα-ένα όνομα και ένα σήμα είναι χρηματοδότηση.Στην Ελλάδα οι περισσότερες επιχειρήσεις επιβιώνουν από κρατικό χρήμα.Είτε το παίρνουν άμεσα είτε με "στραβά μάτια" που κάνουν οι αρχές.Πόσες επιχειρήσεις-μεγάλου μεγέθους- που χρωστάνε στο κράτος έχεις δει να κλείνουν;Όλες,με πρόφαση ότι απασχολούν προσωπικό που θα μείνει άνεργο,ζουν από τον ΦΠΑ που δεν αποδίδουν,αντιθέτως απαιτούν στην περίπτωση επιστροφών που καθυστερούν τώρα λόγω των οικονομικών προβλημάτων της χώρας,και με τη μη πληρωμή φόρων εισοδήματος.Άρα,εις βάρος σου ζουν,διότι το κράτος αφού δε βρίσκει από εκεί λεφτά,τα παίρνει από εσένα...

Ποτέ δεν κατάλαβα αυτό που έγραψες "σε μιά επιχείρηση που τίς υπηρεσίες της μπορεί να μήν χρειαστή να χρησιμοποιήσω ποτέ".Κι εγώ δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω ποτέ την Εγνατία οδό.Ή έναν δρόμο στην Κρήτη,ή το αεροδρόμιο π.χ της Ρόδου ή της Καρπάθου.Ή το λιμάνι της Σαντορίνης.Άρα να μην παίρνουν από εμένα λεφτά.Να τα παίρνουν μόνο από τους Μακεδόνες,τους Κρήτες τους Ροδίτες,τους Καρπαθιώτες και τους Σαντορινιούς.Εγώ να πληρώνω μόνο για τους δρόμους προς τη Μεσσηνία.Ούτε το αεροδρόμιο της Καλαμάτας με νοιάζει διότι δεν θα πάω ποτέ με αεροπλάνο.Εντελώς αστείο και ανόητο αυτό το επιχείρημα.Μα εντελώς.Σε μια χώρα πρέπει όλοι να πληρώνουν για όλους σύμφωνα με τις δυνατότητες τους.Αν ο καθένας πλήρωνε μόνο αυτό που χρησιμοποιούσε,ακόμα στα χωριά ρεύμα δε θα είχε πάει,ούτε νερό στα σπίτια,ούτε άσφαλτο θα είχαμε σε μικρούς δήμους κλπ.Μα είναι δυνατόν να λέγονται τέτοια;

sv1xv":whq1cz5m said:
Σε τελευταία ανάλυση, αν είναι να ρίχνουμε τόσο κλάμα για την π. Ολυμπιακή, οι αμερικάνοι θα έπρεπε να είχαν κάνει χαρακίρι ομαδικώς μετά την κατάρρευση της PanAm.

Οι Αμερικανοί θα κάνουν χαρακιρι όταν πτωχεύσουν και θα βλέπουν τα "στελέχη" κάποιων εταιρειών να χρησιμοποιούν τις λιμουζίνες τους ενώ τους έχουν πληρώσει οι ίδιοι για τη διάσωση των εταιρειών τους.Κανείς Αμερικανός δεν ήθελε να πάνε οι φόροι του στις τράπεζες και τις επιχειρήσεις που από κακοδιαχείριση βρέθηκαν να έχουν προβλήματα και οι "σκληροί καπιταλιστές" απευθύνθηκαν στον αγρότη του Κάνσας και τον εργάτη της Πενσιλβάνια με απλωμένο χέρι να πάρουν χρήμα,ενώ οταν είχαν κερδοφορίες δεν έδωσαν ποτέ.
 
imaginas":e9iwibc6 said:
Οι Αμερικανοί θα κάνουν χαρακιρι όταν πτωχεύσουν και θα βλέπουν τα "στελέχη" κάποιων εταιρειών...
Εντελώς άσχετη απάντηση κατά την τακτική που συνηθίζεται στην Ελλάδα. Δεν έχει καμμία σχέση με το θέμα των συναισθηματικών δεσμών ορισμένων με την Ο.Α. ή κάποιων άλλων με την PanAm. Δεν χρειάζεται να δώσω συνέχεια.
 
Για να δώσεις συνέχεια πρέπει να έχεις επιχειρήματα.Δεν έχεις άρα πετάς μια "αμπελοφιλοσοφία" και ξεφεύγεις.Είσαι γνωστός βεβαίως για τις δηλώσεις που δεν τεκμηριώνεις.Όπως εκείνη που είχες κάνει στο amnizia και έλεγες ότι έχω τσακωθεί με όλους στο airliners.gr και όταν σου ζήτησα αποδείξεις,πέταξες ένα "όρεξη έχεις τώρα;" και δεν απάντησες ποτέ.Γνωστές τακτικές ατόμων που δεν έχουν επιχειρήματα.Ούτε εγώ συνεχίζω την "αντιπαράθεση" με "δηλωσάκιδες" που όμως ποτέ δεν αποδεικνύουν αυτά που λένε.
 
imaginas":pe6d6ojr said:
Ποτέ δεν κατάλαβα αυτό που έγραψες "σε μιά επιχείρηση που τίς υπηρεσίες της μπορεί να μήν χρειαστή να χρησιμοποιήσω ποτέ".Κι εγώ δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω ποτέ την Εγνατία οδό.Ή έναν δρόμο στην Κρήτη,ή το αεροδρόμιο π.χ της Ρόδου ή της Καρπάθου.Ή το λιμάνι της Σαντορίνης.Άρα να μην παίρνουν από εμένα λεφτά.Να τα παίρνουν μόνο από τους Μακεδόνες,τους Κρήτες τους Ροδίτες,τους Καρπαθιώτες και τους Σαντορινιούς.Εγώ να πληρώνω μόνο για τους δρόμους προς τη Μεσσηνία.Ούτε το αεροδρόμιο της Καλαμάτας με νοιάζει διότι δεν θα πάω ποτέ με αεροπλάνο.Εντελώς αστείο και ανόητο αυτό το επιχείρημα.Μα εντελώς.Σε μια χώρα πρέπει όλοι να πληρώνουν για όλους σύμφωνα με τις δυνατότητες τους.Αν ο καθένας πλήρωνε μόνο αυτό που χρησιμοποιούσε,ακόμα στα χωριά ρεύμα δε θα είχε πάει,ούτε νερό στα σπίτια,ούτε άσφαλτο θα είχαμε σε μικρούς δήμους κλπ.Μα είναι δυνατόν να λέγονται τέτοια;
.
Απο ποτε μια αεροπορική εταιρία ειναι δημόσια υποδομή? Ακόμα και να ήταν οι υποδομές ειναι ρόλος του κράτους όταν το κέρδος (ή το μεγεθος της επένδυσης) για ενα ιδιώτη ειναι αδύνατα, βλέπε ρευμα σε χωριό. Και για να το παμε παρακάτω έμμεσα χρησιμοποιείς τον δρόμο για ερθει το μαρούλι και η ντομάτα στην αθηνα. Αν δεν υπήρχαν δρόμοι δεν θα ερχόταν, αυτό λοιπόν παρέχει το κράτος. Αν το θες σε 4 ώρες απο τοτε που κόπηκε από το μποστάνι βαλε το σε ενα αεροπλάνο και φερε το εκει που θες. Αυτό είναι έξτρα και το παρέχει ο ιδιώτης. Αεροπορικές στην Ελλάδα υπάρχουν, κερδοφόρες ή μη άρα το δικό σου επιχείρημα είναι
imaginas":pe6d6ojr said:
Εντελώς αστείο και ανόητο
 
Και μια κρατική υπηρεσία είναι υποδομή,έστω και αν δεν είναι με τη μορφή παγίου.Δεν είναι μόνο ο δρόμος υποδομή,είναι και το νοσοκομείο,και τα σχολεία,όχι μόνο ως κτήρια αλλά και ως υπηρεσίες,και φυσικά οι μεταφορές.Η παραδοχή πως υποδομή είναι ή πρέπει να είναι, μόνο τα πάγια είναι εντελώς λανθασμένη.Οι ιδιώτες δεν μπορούν να φτιάξουν δίκτυο διανομής ηλεκτρισμού,δεν μπορούν να φτιάξουν σιδηροδρομικό δίκτυο,αεροδρόμια,δρόμους,και αφού δεν μπορούν να φτιάξουν,απαιτούν φθηνή ή και δωρεάν χρήση των κρατικών υποδομών.Όπως τα ιδιωτικά νοσοκομεία που ναι μεν τα έχουν φτιάξει οι ιδιώτες αλλά επιβιώνουν από τα κρατικά ασφαλιστικά ταμεία.Και για να έρθουμε στην Ο.Α.Ποιος την κατέστησε ζημιογόνα όταν για πολλές δεκαετίες είχε το μονοπώλιο στις αεροπορικές μεταφορές;Θα πεταχτεί κάποιος και θα πει "οι εργαζόμενοι".Και ποιος τους έβαλε τους εργαζομένους;Ποιοι επέλεγαν "στρατηγική" στην εταιρεία και ποιοι υπέγραφαν τις αποφάσεις;Οι "managers",οι οποίοι όμως ποτέ δεν πλήρωσαν για τις λανθασμένες επιλογές τους.Το αποτέλεσμα είναι να χαριστεί ουσιαστικά η Ο.Α και ο Έλληνας επιβάτης να μην έχει επιλογές για απευθείας πτήσεις παρά μόνο μια εταιρεία.Και όταν αναγκάζεται ο επιβάτης να πάρει μια ξένη εταιρεία για να πάει στον προορισμό του,τα χρήματά του πληρώνουν μια άλλη χώρα όταν θα έπρεπε να πληρώνουν τη δική του.Ναι αεροπορικές υπάρχουν στην Ελλάδα,επιδοτούμενες στους περισσότερους Εγχώριους προορισμούς κι επισήμως,και δεν ξέρουμε αν "επιδοτούνται" και στους άλλους από εκείνα τα "στραβά μάτια" που έγραψα σε προηγούμενο θέμα.
Οι ακτοπλόοι απαιτούσαν να καταργηθούν τα τέλη υπέρ τρίτων από τα εισιτήρια για να μειωθούν οι τιμές.Καταργήθηκαν αλλά μειώσεις στις τιμές εγώ δεν είδα.70€ με επιστροφή το εισιτήριο για τις Σπέτσες.Τόσο ήταν τόσο είναι.Μήπως τα υπέρ τρίτων έγιναν υπέρ ενός;Και η ακτοπλοΐα ήταν ανέκαθεν ιδιωτική...

Επιμένω περί του Εντελώς αστείου και ανόητου για το επιχείρημα "δε χρησιμοποιώ δεν πληρώνω"...
 
imaginas":3os3flvk said:
Για να δώσεις συνέχεια πρέπει να έχεις επιχειρήματα.
Τι επιχειρήματα να γράψεις σε κάποιον που αμολάει μελάνι με την πρακτική της σουπιάς και ρίχνει κορώνες σε ένα εντελώς άσχετο θέμα, νομίζοντας ότι θα σκοράρει πόντους ή ότι θα αντιστρέψει το κλίμα και θα μετριάσει τις εντυπώσεις για ένα σχόλιο του δήθεν "αντιπάλου" ? Μια ζωή αυτήν την τακτική ακολουθούν οι πολιτικοί και οι συνδικαλιστές και οι παρατρεχάμενοι για να κερδίσουν τις εντυπώσεις. Εδώ, σε ένα μάλλον τεχνικό φόρουμ, δεν υπάρχει λόγος να την χρησιμοποιείς και δεν κερδίζεις τίποτα.
 
Fxxxr":ki2cgse8 said:
Απο ποτε μια αεροπορική εταιρία ειναι δημόσια υποδομή?
Ο όρος υποδομή είναι βέβαια ατυχής, δεδομένου ότι ως υποδομή μπορούν να χαρακτηρισθούν τα αεροδρόμια και τα ραδιοβοηθήματα. Παρόλα αυτά παλαιότερα (πριν το άνοιγμα της αγοράς των αερομεταφορών) σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες οι αερομεταφορές αποτελούσαν κατά κάποιον τρόπο στρατηγική δραστηριότητα και άτυπα βραχίοντα της στρατιωτικής ισχύος, έστω και αν κάτι τέτοιο δεν λεγόταν ανοικτά. Με διαφορετικό τρόπο κάτι ανάλογο ισχύει και στις Η.Π.Α.

--EDIT--
Σε μια χώρα με περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες, ακόμα και ο αεροπορικός στόλος κρατικής ιδιοκτησίας (κάτι B737-200, Tu-154 κλπ) έχει κατά κάποιον τρόπο χαρακτήρα "υποδομής" γιατί δεν μπορεί να αντικατασταθεί εύκολα.
 
Top