Ulrike
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 30/12/2011
- Μηνύματα
- 965
- Likes
- 421
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί η Α3 δεν άλλαξε τις ώρες των πτήσεων προς / από Μόναχο. Εάν η πρωινή έφευγε στις 5 (όπως κατά καιρούς ακούστηκε) και η βραδινή κάπως αργότερα από Μόναχο μάλλον θα μπορούσε να πάρει αρκετούς από τους τακτικούς πελάτες τις Swiss, ιδιαίτερα επαγγελματίες και άτομα που δουλεύουν στο εξωτερικό. Αλλά αφήνει το κενό σε εταιρίες όπως τη Skyworks ή ενδεχομένως κάποιες άλλες Low Cost που ίσως θα έρθουν από το καλοκαίρι.
Εγώ το βλέπω με τις Βρυξέλλες. Πάντα είχε αρκετό κόσμο στη πτήση της Swiss, και άτομα που εργάζονται εκεί (στα Ευρωπαϊκά όργανα κπλ.) και επαγγελματίες, μέλη διάφορων επιτροπών κπλ. που πήγαιναν στις Βρυξέλλες για μεμονωμένες μέρες, συνέδρια… Και σε πολλούς απ΄αυτούς οι ώρες της LH/A3 δεν τους βοηθάνε, ούτε βέβαια η Ryanair δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα από Charleroi…
Εγώ το βλέπω με τις Βρυξέλλες. Πάντα είχε αρκετό κόσμο στη πτήση της Swiss, και άτομα που εργάζονται εκεί (στα Ευρωπαϊκά όργανα κπλ.) και επαγγελματίες, μέλη διάφορων επιτροπών κπλ. που πήγαιναν στις Βρυξέλλες για μεμονωμένες μέρες, συνέδρια… Και σε πολλούς απ΄αυτούς οι ώρες της LH/A3 δεν τους βοηθάνε, ούτε βέβαια η Ryanair δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα από Charleroi…