Απορία από τις on-line flight info της ΟΑ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φίλος μου έχει πληρώσει εισιτήριο από Gatwick για Θεσσαλονίκη σήμερα στις 5.30 το απόγευμα τοπική ώρα, είναι εδώ και ώρα στο Gatwick και τους λένε ότι η πτήση πάει για ακύρωση με το σημερινό ξαφνικό με τους ιπτάμενους φροντιστές. Πρέπει να αναζητήσει μόνος του άλλη πτήση ή να περιμένει να δει αν θα τους βολέψει σε άλλα αεροπλάνα η Ολυμπιακή ή θα έχουν τρελλή καθυστέρηση? Δεδομένου ότι αύριο με την 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ θα νεκρώσουν όλα και μετά πάνε όλα για Σάββατο..
Εχει 2 options τώρα, αν κινηθεί αυτόνομα (αν και είναι ένα σωρό κόσμος εκεί που περιμένουν): με ΒΑ για Ζυρίχη στις 16.55 και μετά με Swiss απο κει για Θεσσαλονίκη κατά τις 10μισή το βράδυ ή με την τσέχικη CSA για Πράγα στις 18.20 και πάλι με CSA για Θεσσαλονίκη κατά τις 11 το βράδυ (πιο μεγάλο το κενό στη Ζυρίχη από την Πράγα για αποσκευές ανάμεσα στις 2 πτήσεις, αλλά και πιο ακριβά) . Σημειωτέον ότι δεν τον βολεύει πτήση για Αθήνα, αφού και πάλι θα πέσει αύριο στην πανελλαδική απεργία. Επίσης θα υπάρχει πρόβλημα με τους ελεγκτές του Μακεδονία, αν προσγειωθούν αεροσκάφη 2 η ώρα ξημερώματα, δεδομένουν ότι θα χει αρχίσει η απεργία?

Τί προτείνετε? Τί γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις με τα λεφτά που έχει ήδη πληρώσει στην ΟΑ και τί προβλέπουν οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ για τα δικαιώματα των επιβατών?

Θα ταν πολύτιμη κάθε έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρηση. Thnx

(A ρε HEJ..)

Update: Τελικά έκλεισε με CSA για Πράγα-Θεσσαλονίκη και return. Boeing 737-500. Θα δει και τις Τσέχες. :D
 
HEJ_fan":2peb1z23 said:
Update: Τελικά έκλεισε με CSA για Πράγα-Θεσσαλονίκη και return. Boeing 737-500. Θα δει και τις Τσέχες.

...και κάτι μου λέει ότι δεν θα ξαναπετάξει με τις ΟΑ....
 
Και εν όψει απεργίας κ.τ.λ. κ.τ.λ.

:arrow: ένα 320 ήρθε από HER για να εκτελέσει την ΟΑ239-240 για FCO
:arrow: ένα 734 (με νηολόγιο EI-CXX) ήρθε από MXP για να εκτελέσει την ΟΑ245-246 για MXP
:arrow: ένα 320(με νηολόγιο D-AIXX) ήρθε από TXL εκτελώντας την πτήση του Βερολίνου και επιστρέφει LEJ άδειο.
:arrow: ένα 752 έρχεται από Παρίσι εκτελώντας την απογευματινή του CDG

Πληροφορίες για τα παραπάνω αεροπλάνα καλοδεχούμενες :)
 
poly fobamai file HEJ_fan oti ama o filos sou thelei na dei ta lefta tou prepi na paei sta dikastiria, kai amfibalo ama kan tou dosoun dikio:

Ama i OA den petaei logo apergias tote afto einai logos "anoteris bias" (höhere gewalt)-elpizo na legete etsi, gia ton opio den eftinete i OA.
 
το 320 απο Ηράκλειο πρέπει να είναι Τ4 γιατί ήταν ένα εκεί αραγμένο..
 
OA 538 CHANIA 2250 B21 ATR-72 CREW SHORTAGE

Τί θέλει να πει ο ποιητής άραγε; Πρώτη φορά βλέπω αυτή την ένδειξη κάτω από το status στις online info των ΟΑ αν και ομολογώ ότι δεν τα παρακολουθώ πολύ συχνά. Είναι δυνατόν να υπάρχει έλλειψη προσωπικού πράγμα το οποίο φαντάζομαι θα οδηγήσει σε ακύρωση της πτήσης; Πολύ καλό πάντως που μπορεί κανείς να δει ακόμα και τον ακριβή λόγο μιας επερχόμενης ακύρωσης. Κρίμα σε αυτούς που θα ταλαιπωρηθούν βέβαια λόγω...crew shortage! Σοβαρά τώρα να περιμένω αποχή αύριο Δευτέρα; Αν γνωρίζει τπτ κανείς πείτε μου παρακαλώ γιατί τη γλύτωσα την Παρασκευή μη τη φάω αύριο...
 
Από ένα παλιό θέμα που είχαμε για το Crew shortage

O FLIGHTATT στις 02 Ιουλ 2003":3gl9kkoz said:
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ...ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΜΠΙΝΑΣ.
ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΠΟΧΙΑΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΤΗΣΕΩΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΕΝΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ 1/7 ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ JAR-Ops/JOINT AVIATION REGULATIONS FOR AIRLINE OPERATIONS(NEOI ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ),NA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ 4 (ΑΝΤΙ 3) ΜΕΛΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑ Β737 ΠΟΥ ΠΕΤΟΥΝ ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ (ΕMERGENCY EXIT DOORS).MEΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ 1R (MΠΡΟΣΤΑ ΔΕΞΙΑ) ΤΗΝ ΚΑΛΥΠΤΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ ΤΟΥ Α/ΦΟΥΣ Ο ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ.ΣΤΗ ΝΕΑ ΟΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ(ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΘΟΥΝ ΣΥΝΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ.ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ 6 ΜΕΛΗ ΣΤΑ 737,9 ΣΤΑ Α600 ΚΑΙ 12 ΣΤΑ Α340 ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΛΩΝ ΣΤΑ DOMESTIC ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

StarGeo":3gl9kkoz said:
Σοβαρά τώρα να περιμένω αποχή αύριο Δευτέρα;

Δεν τα βρήκαν τελικά το Σάββατο;;; Έτσι νομίζω άκουσα :oops:
 
Το CREW SHORTAGE το έχω δει ξανά και η πτήση με κάποια καθυστέρηση αναχωρεί τελικά .
Για αύριο όπως έγραψε χθες ο FLIGHTATT: ΠΑΝΤΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΜΦΩΝΙΑ.
ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ (ΚΙ ΙΣΩΣ) ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!!
 
StarGeo":2qqo4nud said:
OA 538 CHANIA 2250 B21 ATR-72 CREW SHORTAGE

Τί θέλει να πει ο ποιητής άραγε; Πρώτη φορά βλέπω αυτή την ένδειξη κάτω από το status στις online info των ΟΑ αν και ομολογώ ότι δεν τα παρακολουθώ πολύ συχνά.

Προσωπικά, πριν 5-6 χρόνια, τύχαινε αρκετές φορές να ακούσω στο LGAT, το συγκεκριμένο λόγο ακύρωσης μιας πτήσης, κυρίως σε περιόδους υψηλής αιχμής (Πάσχα, Χριστούγεννα, Καλοκαίρι). Αν καθυστερήσουν κάποιες πτήσεις, από τις οποίες θα προερχόταν το πλήρωμα μιας άλλης, είναι πιθανό να συμβεί αυτό... :roll:
 
george_a":349o18b2 said:
HEJ_fan":349o18b2 said:
Update: Τελικά έκλεισε με CSA για Πράγα-Θεσσαλονίκη και return. Boeing 737-500. Θα δει και τις Τσέχες.

...και κάτι μου λέει ότι δεν θα ξαναπετάξει με τις ΟΑ....

Αμήν.
Μια χαρά πέρασε με τις Τσέχικες, ειδικά με τις αεροσυνοδούς στο πήγαινε. Θα χει και 5 ώρες στην επιστροφή να δει την Πράγα. Και θα δει τί μπορεί να κάνει για να πάρει τα λεφτά του πίσω με τους νέους κανονισμούς της ΕΕ για την ΟΑ.
 
Top