Απογείωση με κλειστό κινητήρα!

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Και εγώ έχω ερώτηση. Με τον συγκυβερνήτη κοιμόσαστε με το ίδο πάπλωμα και μετά ξυπνήσατε ή έιχε ο καθένας το δικό του?

Δεν μας χέ.... ρε φίλε. Άντε παίξε πουθενά αλλού. :evil:
 
gonso δεν με ενδιαφέρει καθόλου το τι λες εσύ. Levantes το take-off clearance που πήραμε δεν ήταν εκείνο που ίπες :P απλά ενημερώσαμε για το πρόβλημα που είχαμε και μου είπαν να κάνω ότι κρίνω εγώ σωστό. Με το συγκυβερνήτη είπαμε να ξεκινήσουμε για την επιστροφή και θα είμαστε εντάξει, όπως και έγινε. Αγαπητέ gonso, αν είχες ιδέα για το τί είναι το type-rating θα ήξερες πως ότα κάνουμε την εκπαίδευσή μας σε ένα τύπο αεροσκάφους τότε θα ήξερες πωσ εκπαιδευόμαστε για να κάνουμε operate το αεροσκάφος και με ένα κινητήρα, ακόμα και προσγείωση με σβηστούς κινητήρες μίλια πριν το approach. Έχεις PPL? Δεν σου έδειξε ο εκπαιδευτής σου πως να κάνεις operate το αεροσκάφος χωρίς κινητήρα μέχρι full stop?
 
Δεν μου απαντησες!
Κανατε απογειωση με 1 κινητηρα?
Προσγειωσεις με 1 η και χωρις κινητηρα γινονται!
Και εαν κανατε απογειωση με τον 1 κινητηρα στο 67% Ν1 και τον αλλο κινητηρα full thrust τοτε ποια ηταν η υπολογισμενη αποσταση για τη απογειωση?
Τι θα γινοταν αν ειχατε απωλεια στο καλο κινητηρα?
Τι θα ηταν τοτε το V2?
Πως θα τηρουντο τα 35ft clearance height για dry runway και 15ft για wet runway?
 
Levantes, μην δίνεις σημασία, ο τύπος κάνει πλάκα. Σε άλλο τόπικ λέει ότι πέταξε με 787 :stupid:
 
CYCaptain":5bb92725 said:
Γεια σας παιδιά! Το εν λόγω αεροσκάφος μπορεί να πετάξει και με ένα κινητήρα σβηστό. Εγώ είμαι κυβερνήτης σε Α330 Cyprus Airways και λόγω ενος προβλήματος στο fuel pump του κινητήρα 1 έκανα απογείωση από Φρανκφούρτη και ο συγκυβερνήτης μου προσγείωση στη Λάρνακα με ένα κινητήρα μόνο. Σημειώστε πως στα 36000 πόδια ταξιδεύαμε με 330knots και το power του κινητήρα 2 ήταν μόνο N1 67%


Δεν ξέρω τι κάνετε και τι δεν κάνετε αλλά κανονίστε την πορεία σας! Την Παρασκευή πετάω με το Α330 σας. Δε σας κρύβω ότι αρχίζω και ανησυχώ...

[edit] gonso, είδα τη δημοσίευσή σου αφού δημοσίευσα το παρόν, δεν κατάλαβα ότι επρόκειτο για trolling [/edit]
 
CYCaptain":iznwwa78 said:
Σημειώστε πως στα 36000 πόδια ταξιδεύαμε με 330knots και το power του κινητήρα 2 ήταν μόνο N1 67%

Αυτό δεν το είχα προσέξει. 330kts σε αυτό το ύψος, σημαίνει χοντρικά περίπου :2: Mach 0.97 :8:
 
To V2 ήταν γύρω στα 170 knots. Αν είχαμε απώλεια και του 2ου κινητήρα τότε θα κάναμε αναγκαστική προσγείωση. Να μην ανησυχεις για τίποτα. Πλέον οι σχολές διδάσκουν το 1minute. Αυτό το είπε ένας κυβερνήτης όταν είχε πρόβλημα μετο αεροσκάφος. Μαθαίνουμε να κρίνουμε και να μπαλαντζάρουμε τα πράγματα πριν οπιανδήποτε πράξη μας.
Gather
Rethink
Advise
Decide
Execute
 
απορω πως ασχολιστε με τις βλακειες που λεει ο κυριος..χααχαχαχαχχα....ελεεεοοοοοςςςςςςςςς :thx: :thx: :thx: :thx:
 
CYCaptain":1xsar7ww said:
Αν είχαμε απώλεια και του 2ου κινητήρα τότε θα κάναμε αναγκαστική προσγείωση.
Ναι, στα χωράφια... Έλεος πια!
 
CYCaptain πήγαινε να παίξεις σε άλλη παιδική χαρά. Τέλος!!!

:8:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top