 απλά ενημερώσαμε για το πρόβλημα που είχαμε και μου είπαν να κάνω ότι κρίνω εγώ σωστό. Με το συγκυβερνήτη είπαμε να ξεκινήσουμε για την επιστροφή και θα είμαστε εντάξει, όπως και έγινε. Αγαπητέ gonso, αν είχες ιδέα για το τί είναι το type-rating θα ήξερες πως ότα κάνουμε την εκπαίδευσή μας σε ένα τύπο αεροσκάφους τότε θα ήξερες πωσ εκπαιδευόμαστε για να κάνουμε operate το αεροσκάφος και με ένα κινητήρα, ακόμα και προσγείωση με σβηστούς κινητήρες μίλια πριν το approach. Έχεις PPL? Δεν σου έδειξε ο εκπαιδευτής σου πως να κάνεις operate το αεροσκάφος χωρίς κινητήρα μέχρι full stop?
 απλά ενημερώσαμε για το πρόβλημα που είχαμε και μου είπαν να κάνω ότι κρίνω εγώ σωστό. Με το συγκυβερνήτη είπαμε να ξεκινήσουμε για την επιστροφή και θα είμαστε εντάξει, όπως και έγινε. Αγαπητέ gonso, αν είχες ιδέα για το τί είναι το type-rating θα ήξερες πως ότα κάνουμε την εκπαίδευσή μας σε ένα τύπο αεροσκάφους τότε θα ήξερες πωσ εκπαιδευόμαστε για να κάνουμε operate το αεροσκάφος και με ένα κινητήρα, ακόμα και προσγείωση με σβηστούς κινητήρες μίλια πριν το approach. Έχεις PPL? Δεν σου έδειξε ο εκπαιδευτής σου πως να κάνεις operate το αεροσκάφος χωρίς κινητήρα μέχρι full stop?CYCaptain":5bb92725 said:Γεια σας παιδιά! Το εν λόγω αεροσκάφος μπορεί να πετάξει και με ένα κινητήρα σβηστό. Εγώ είμαι κυβερνήτης σε Α330 Cyprus Airways και λόγω ενος προβλήματος στο fuel pump του κινητήρα 1 έκανα απογείωση από Φρανκφούρτη και ο συγκυβερνήτης μου προσγείωση στη Λάρνακα με ένα κινητήρα μόνο. Σημειώστε πως στα 36000 πόδια ταξιδεύαμε με 330knots και το power του κινητήρα 2 ήταν μόνο N1 67%
CYCaptain":iznwwa78 said:Σημειώστε πως στα 36000 πόδια ταξιδεύαμε με 330knots και το power του κινητήρα 2 ήταν μόνο N1 67%
 Mach 0.97
  Mach 0.97    
Ναι, στα χωράφια... Έλεος πια!CYCaptain":1xsar7ww said:Αν είχαμε απώλεια και του 2ου κινητήρα τότε θα κάναμε αναγκαστική προσγείωση.

