stiv
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 20/02/2006
- Μηνύματα
- 89
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Αθήνα
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- IEA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Τη δρομολόγηση υδροπλάνων από το Βόλο για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο και Σκύρο σχεδιάζει η εταιρεία Αrgoairways με έδρα το Μεξικό όπως προκύπτει από την αλληλογραφία της με το Νομαρχία Μαγνησίας, το Δήμο Βόλου και τους Δήμους Σκοπέλου και Αλοννήσου.
Πρόκειται για τη δεύτερη εταιρεία που εκδηλώνει το ενδιαφέρον της για την εκτέλεση τακτικών πτήσεων από το Βόλο προς τις Β. Σποράδες και τη σύνδεση του Βόλου με προορισμούς όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη γεγονός που καταδεικνύει τον ανταγωνισμό που αναπτύσσεται στον συγκεκριμένο τομέα μεταφορών.
Στόχος των ιδιωτικών εταιριών η κάλυψη ενδοκοινοτικών αεροπορικών γραμμών με ειδικού τύπου αεροσκάφη (υδροπλάνα) που μπορούν να εκτελούν προγραμματισμένες, περιηγητικές, ναυλωμένες, εμπορευματικές ακόμη και πτήσεις εκτάκτου ανάγκης (λ.χ. διακομιδή ασθενών).
Τα υδροπλάνα έχουν τη δυνατότητα να απογειώνονται από αεροδρόμια και να προσθαλασσώνονται σε λιμάνια (και αντίστροφα) ή να πετούν κανονικά από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο. Το βασικό πλεονέκτημα των συγκεκριμένων αεροσκαφών είναι ότι διαθέτουν τροχούς (για προσγείωση σε αεροδρόμια) και πλωτήρες (για προσθαλάσσωση σε λιμάνια). Όταν επιχειρείται προσθαλάσσωση οι τροχοί μπαίνουν μέσα στους πλωτήρες, ενώ για τις πτήσεις από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο παραμένουν σταθερά κατεβασμένοι.
Οι επιχειρηματίες της argoairways, επισκέφθηκαν πέρυσι το καλοκαίρι το Βόλο και τη Μαγνησία και στην πρόσφατη αλληλογραφία τους προς τοπικούς φορείς επισημαίνουν πως σύντομα θα παρουσιάσουν τους στόχους τους και το επιχειρηματικό τους σχέδιο στην τοπική κοινωνία αισιοδοξώντας για ενίσχυση του τουρισμού και του εμπορίου.
Σε σύγκριση με τα συμβατικά αεροπλάνα, τα υδροπλάνα έχουν τα εξής πλεονεκτήματα α) λιγότερες διαδικασίες επιβίβασης και αποβίβασης, β) χαμηλότερες τιμές, γ) αμεσότερη πρόσβαση στα σημεία αναχώρησης και προορισμού, καθώς οι βάσεις τους είναι στο λιμάνι κάθε περιοχής και όχι σε απομακρυσμένες περιοχές όπου είναι συνήθως τα αεροδρόμια, δ) υψηλότατη ασφάλεια (το υδροπλάνο πετάει επάνω από νερό, το οποίο είναι ο φυσικός του χώρος. Σε περίπτωση βλάβης το μόνο που έχει να κάνει ο πιλότος είναι να το προσθαλασσώσει) και ε) διαδρομή (επειδή το υδροπλάνο πετάει σε σχετικά χαμηλά ύψη ο επιβάτης έχει την ευκαιρία να απολαύσει το ταξίδι του και να θαυμάσει από ψηλά τις ομορφιές της διαδρομής).
Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν εξεταστεί από τους επιχειρηματίες τόσο οι λιμενικές εγκαταστάσεις της περιοχής εξυπηρέτησης, όσο και στοιχεία (αριθμοί επιβατών, τιμές ναύλων κ.λπ.) των ακτοπλοϊκών συνδέσεων του Βόλου με τις Β. Σποράδες και τη Θεσσαλονίκη και αντίστοιχα στοιχεία κίνησης από Αγ. Κωνσταντίνο προς Β. Σποράδες.
Τα υδροπλάνα άλλων εταιρειών που εκτελούν ήδη πτήσεις στην Ελλάδα, είναι ελικοφόρα, 19 θέσεων το καθένα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να πετούν από την ανατολή μέχρι τη δύση του ηλίου (πτήσεις εξ όψεως - VFR) σε ύψος περίπου 3.000 μέτρων και με ανώτατη ταχύτητα τα 225 χιλιόμετρα την ώρα.
Για την αποθαλάσσωση - προσθαλάσσωσή τους δεν απαιτείται παρά μόνο θαλάσσιος διάδρομος μήκους 180 μέτρων, ενώ το κύμα της θάλασσας δεν θα πρέπει να ξεπερνά το ένα μέτρο.
Πηγή http://www.e-thessalia.gr
Καθώς είναι το πρώτο ποστ μου,καλωσήρθα...!!!Ενα γεια σε όλους σας!!!
Πρόκειται για τη δεύτερη εταιρεία που εκδηλώνει το ενδιαφέρον της για την εκτέλεση τακτικών πτήσεων από το Βόλο προς τις Β. Σποράδες και τη σύνδεση του Βόλου με προορισμούς όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη γεγονός που καταδεικνύει τον ανταγωνισμό που αναπτύσσεται στον συγκεκριμένο τομέα μεταφορών.
Στόχος των ιδιωτικών εταιριών η κάλυψη ενδοκοινοτικών αεροπορικών γραμμών με ειδικού τύπου αεροσκάφη (υδροπλάνα) που μπορούν να εκτελούν προγραμματισμένες, περιηγητικές, ναυλωμένες, εμπορευματικές ακόμη και πτήσεις εκτάκτου ανάγκης (λ.χ. διακομιδή ασθενών).
Τα υδροπλάνα έχουν τη δυνατότητα να απογειώνονται από αεροδρόμια και να προσθαλασσώνονται σε λιμάνια (και αντίστροφα) ή να πετούν κανονικά από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο. Το βασικό πλεονέκτημα των συγκεκριμένων αεροσκαφών είναι ότι διαθέτουν τροχούς (για προσγείωση σε αεροδρόμια) και πλωτήρες (για προσθαλάσσωση σε λιμάνια). Όταν επιχειρείται προσθαλάσσωση οι τροχοί μπαίνουν μέσα στους πλωτήρες, ενώ για τις πτήσεις από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο παραμένουν σταθερά κατεβασμένοι.
Οι επιχειρηματίες της argoairways, επισκέφθηκαν πέρυσι το καλοκαίρι το Βόλο και τη Μαγνησία και στην πρόσφατη αλληλογραφία τους προς τοπικούς φορείς επισημαίνουν πως σύντομα θα παρουσιάσουν τους στόχους τους και το επιχειρηματικό τους σχέδιο στην τοπική κοινωνία αισιοδοξώντας για ενίσχυση του τουρισμού και του εμπορίου.
Σε σύγκριση με τα συμβατικά αεροπλάνα, τα υδροπλάνα έχουν τα εξής πλεονεκτήματα α) λιγότερες διαδικασίες επιβίβασης και αποβίβασης, β) χαμηλότερες τιμές, γ) αμεσότερη πρόσβαση στα σημεία αναχώρησης και προορισμού, καθώς οι βάσεις τους είναι στο λιμάνι κάθε περιοχής και όχι σε απομακρυσμένες περιοχές όπου είναι συνήθως τα αεροδρόμια, δ) υψηλότατη ασφάλεια (το υδροπλάνο πετάει επάνω από νερό, το οποίο είναι ο φυσικός του χώρος. Σε περίπτωση βλάβης το μόνο που έχει να κάνει ο πιλότος είναι να το προσθαλασσώσει) και ε) διαδρομή (επειδή το υδροπλάνο πετάει σε σχετικά χαμηλά ύψη ο επιβάτης έχει την ευκαιρία να απολαύσει το ταξίδι του και να θαυμάσει από ψηλά τις ομορφιές της διαδρομής).
Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν εξεταστεί από τους επιχειρηματίες τόσο οι λιμενικές εγκαταστάσεις της περιοχής εξυπηρέτησης, όσο και στοιχεία (αριθμοί επιβατών, τιμές ναύλων κ.λπ.) των ακτοπλοϊκών συνδέσεων του Βόλου με τις Β. Σποράδες και τη Θεσσαλονίκη και αντίστοιχα στοιχεία κίνησης από Αγ. Κωνσταντίνο προς Β. Σποράδες.
Τα υδροπλάνα άλλων εταιρειών που εκτελούν ήδη πτήσεις στην Ελλάδα, είναι ελικοφόρα, 19 θέσεων το καθένα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να πετούν από την ανατολή μέχρι τη δύση του ηλίου (πτήσεις εξ όψεως - VFR) σε ύψος περίπου 3.000 μέτρων και με ανώτατη ταχύτητα τα 225 χιλιόμετρα την ώρα.
Για την αποθαλάσσωση - προσθαλάσσωσή τους δεν απαιτείται παρά μόνο θαλάσσιος διάδρομος μήκους 180 μέτρων, ενώ το κύμα της θάλασσας δεν θα πρέπει να ξεπερνά το ένα μέτρο.
Πηγή http://www.e-thessalia.gr
Καθώς είναι το πρώτο ποστ μου,καλωσήρθα...!!!Ενα γεια σε όλους σας!!!