γεια σε ολους και χρονια πολλα
πρωτη φορα γραφω εδω και εχω 2 σχολια να κανω:
1ον θα επρεπε να μπορουμε να δουμε (με καποιον τροπο,ισως κατω απο το nick η καπως αλλιως) ποιος ειναι πραγματικος πιλοτος και ποιος εκφραζει την γνωμη του εδω παιζοντας FSX και εν μεσω καταιγιδας παταει pause και παει για κατουρημα,απανταει κινητο η δεν ξερω τι αλλο.
2ον ποιοι απο τους πραγματικους πιλοτους δουλευουν σε αεροπορικη εταιρια (και εχουν την ευθυνη πραγματοποιησης δρομολογιων η ακυρωσης των -και ολα αυτα υπο το βλεμμα της εργοδοσιας-) και ποιοι εχουν ενα ppl και πετανε για το κεφι τους.
και ολα αυτα οχι για να υποβαθμισω την γνωμη καποιων εδω μεσα, αλλα απλα γιατι η γνωμη εκεινων που βρισκονται μεσα στον χωρο βαραινει διαφορετικα απο εκεινου που απλα ειναι χομπιστας.
δεν γνωριζω κανεναν απο εδω μεσα - πλην του argoairways - και απο οτι εχω καταλαβει ο alex96 μονο κριτικη κανει και τιποτα αλλο.σαν μεσημεριανο στο star δηλαδη.καλο θα ηταν να σηκωσει το τηλ να καλεσει στα τηλ της εταιριας και να ρωτησει οποιον του απαντησει πως ειναι να κανεις ενα τετοιο εγχειρημα και ποσους με νοοτροπια σαν τον alex96 συναντας σε διαφορες θεσεις, τοτε πολυ θα ηθελα να διαβασω τα σχολια του.
η argo airways βρισκεται σε πολυ δυσκολη θεση αυτον τον καιρο και οι επενδυτες στο μοναδικο που φταινε ειναι στο οτι πιστεψαν πως ηρθαν να επενδυσουν σε πολιτισμενη χωρα.γνωριζω πως αν η προσπαθεια σταματησει εδω πολλοι απο αυτους χανουν τα παντα οποτε το βρισκω τουλαχιστον γελοιο να λες πως ηθελαν να κλεισουν.
τα λαθη - πλην της επιλογης της ελλαδας για χωρο επενδυσης- ηταν η επιλογη του αεροσκαφους (DCH-3T) αντι του (C20

πχ που ειναι πιο φτηνο στην χρηση και γνωστο στην EASA, οι τιμες των εισητηριων που ως ενα σημειο καθοριζοταν απο τα εξωφρενικα κοστη του LGAV στην διαδρομη vol-lgav και την μικρη ζητηση πουειχε το δρομολογιο volo-lgts.το αεροσκαφος ηταν σχεδον γεματο στην διαδρομη vol-jsi ακομα και με 57 ευρω το ατομο απλα γιατι ηταν ανταγωνιστικο με το πλοιο που ηθελε 2ωρες (αντι 20 ") για την διαδρομη ζητωντας 34 ευρω.αν απο την αρχη ειχαν αδεια για υδατοδρομιο στην σκιαθο και στην σκοπελο (αντε και στην αλλονησο αλλα με μικροτερο ενδιαφερον) η εταιρεια θα περιοριζοταν εκει και στο θεσσαλονικη σκιαθος.με κερδοφορια ακομα και με 2 9θεσια αεροσκαφη.αυτο απανταει στον φιλο alex96,που πρωτα θα πρεπει να ρωταει και μετα να μιλαει για πραγματα που δεν γνωριζει.
τωρα το αν η νομαρχια η οποιος αλλος θα επενδυσει σε ποια εταιρια, ειναι θεμα της νομαρχιας που οπως ολοι ξερουμε δινει πεταμενα λεφτα σε πολλα.γιατι οχι σε κατι που θα αναβαθμισει την περιοχη???
μονο η στενομυαλια των τοπικων αρχοντων -με φωτεινη εξαιρεση τον κ νομαρχη μαγνησιας- φρεναραν την εξελιξη.κανενας απο τους δημαρχους των σποραδων δεν εδωσε προσοχη καιπραγματικα να ασχοληθει με ενα μεσο που θα αναβαθμιζε το νησι του και ισως εφερνε λιιιιιγο τουρισμο τωρα που υπαρχει πραγματικη αναγκη.αυτα
δικος σας για σχολια