Asian Trip – SYD to SIN, PVG and KUL with SQ

  • Thread starter Thread starter 6circles
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
6circles":10bwciht said:
Προτιμω να υποχωρησω ακομη και οταν εχω δικιο παρα να αρχιζω να φωναζω και να διαμαρτυρομαι

Θεέ μου, ώστε είναι μεταδοτικό! Κι εγώ από την ίδια ασθένεια πάσχω!

Μου φαίνεται πως θα σου σφυρίξω φάουλ: που είναι η φωτογραφία του αγγέλου;
 
Σε διαβάζω πολύ απολαυστικά τολμώ να πω.

Δηλώνω προβληματισμένος βέβαια για την απάθεια με την οποία αντιμετωπίζεις τη Singapore (πολλοί τη θεωρούν ως καλύτερη αεροπορική του κόσμου), οπότε θα με ενδιέφερε γενικότερα η άποψή σου για τις υπόλοιπες αεροπορικές του χώρου...

Keep up! Δώσε το singapore girl στο λαό!
 
Ωραιότατο το ρηπόρτ 6circle! Μας ανοίγεις την όρεξη να περιμένουμε κι άλλα :lol:

Με προβλημάτισε κι εμένα αυτή η "απάθεια" για την SQ. Μήπως εσείς εκεί στη μακρινή την Ασία την έχετε...βαρεθεί; :lol:

BTW, τη φωτο του Singapore girl προτείνω να μην την ανεβάσεις ποτέ. Άσε να μένει στη φαντασία του καθενός μας...
 
Είναι όντως κουραστικό να πετάς με μια εταιρία, στην οποία όλα λειτουργούν σωστά και δεν σου δημιουργεί προβλήματα. Έτσι, προτιμώ τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, διότι είναι πάντα γεμάτες εκπλήξεις και μόνο εκείνες μπορούν να επιδείξουν-διδάξουν ελληνική φιλοξενία, με τη σημερινή της έννοια.

Σ'αυτό το σημείο δράττομαι της ευκαιρίας και θέλω να αποκαλέσω προδότες όλα τα μέλη του φόρουμ (ανάμεσά τους και τους - κατά τ'άλλα συμπαθείς - jerry, makisxenat και OveLix) που πρόσφατα επέλεξαν ανταγωνίστριες εταιρίες για ταξίδια που θα μπορούσαν να είχαν κάνει με τον εθνικό μας αερομεταφορέα και να σας πω ότι είστε κομπλεξικοί. Θα έπρεπε να ντρέπεστε που εγκαταλείψατε τις Ολυμπιακές Αερογραμμές σε μια περίοδο που πλήττονται άδικα από πολλές πλευρές, για να πετάξετε με μπανάλ ανταγωνιστές που προσφέρουν σαφώς κατώτερες υπηρεσίες στον επιβάτη. Φτου σας!

Πίσω στο θέμα μας. Την άνοιξη του 2007 αναγκάστηκα κι εγώ να πετάξω με Boeing 747-400 της Singapore Airlines από Σιγκαπούρη προς Μελβούρνη κι από Σύδνεϋ προς Σιγκαπούρη, καθώς σκοτεινές δυνάμεις ανάγκασαν τις λατρεμένες ΟΑ να διακόψουν τις πτήσεις προς Ωκεανία εδώ και χρόνια. Και τα δύο σκέλη ήταν στη Raffles Class, όταν πήγαινα στο Upper Deck και στην επιστροφή στο Main Deck. Μπορεί λοιπόν να ήταν όλα προμελετημένα, τυποποιημένα κι άψογα, όμως τί παραπάνω ήθελα για να είμαι πανευτυχής; Επίσης, τα πληρώματα ήταν πάντα ευγενικά και πολύ καλά στις δημόσιες σχέσεις (πέρασα αρκετό χρόνο συζητώντας φιλικά μαζί τους). Η ομορφιά δεν είναι το σωστό κριτίριο στην επιλογή πληρωμάτων κι οφείλω να ομολογήσω πως τα Singapore Boys & Girls είναι άψογοι επαγγελματίες, πολύ απλά επειδή ο εργοδότης τους ξέρει τί είναι αυτό που θέλει ο επιβάτης, αλλά κι αυτό που θέλουν τα πληρώματά του.
 
Αγαπητοι μου συνφορουμιτες,

Σας ευχαριστω για τα σχολια και τις παρατηρησεις σας. Εχω να πω τα εξης:

aakunz":34vuybfc said:
Μου φαίνεται πως θα σου σφυρίξω φάουλ: που είναι η φωτογραφία του αγγέλου;

Δεκτο το φαουλ φιλε μου aakunz. Ομως η Singapore Girl ειναι προτιμοτερο να μεινει ως μια γλυκια αναμνηση καταχωνιασμενη σε μια γωνια του μυαλου μου. Σορρυ. :)

jerry":34vuybfc said:
Δηλώνω προβληματισμένος βέβαια για την απάθεια με την οποία αντιμετωπίζεις τη Singapore (πολλοί τη θεωρούν ως καλύτερη αεροπορική του κόσμου), οπότε θα με ενδιέφερε γενικότερα η άποψή σου για τις υπόλοιπες αεροπορικές του χώρου...

George":34vuybfc said:
Με προβλημάτισε κι εμένα αυτή η "απάθεια" για την SQ. Μήπως εσείς εκεί στη μακρινή την Ασία την έχετε...βαρεθεί;

Ευχαριστω για την παρατηρηση σου jerry και George. Εν μερει εχετε δικιο γιατι οντως θεωρω την Singapore AL, over-rated. Αν προσεξετε ομως την βαθμολογια μου θα δειτε οτι ολα εχουν υψηλες βαθμολογιες εκτος φαγητου.

Η γνωμη μου εχει πιο πολυ να κανει με το γεγονος οτι παρομοιο σερβις εχω απολαυσει λιγο πολυ στις πιο πολλες εταιριες που εχω ταξειδεψει. Ειδικα εταιριες οπως η Qantas, η Thai, η Emirates και η British Airways εχουν πληρωματα που αν και μερικες φορες δεν εχουν την ιδια νεοτητα και φρεσκαδα, ωστοσο ειναι το ιδιο εξυπηρετικα και σιγουρα πιο αυθορμητα στις συναλλαγες τους με τους επιβατες τους. Η Singapore AL εχει δημιουργησει ( και μπραβο της ) εναν μυθο γυρω απο την Singapore Girl ομως κατι απο την παλια γοητεια και λαμψη της, απλα δεν ειναι πια εδω.Εχει αντικατασταθει με ρομποτικα πληρωματα που χαμογελουν λιγοτερο και εχουν ενα 'υφακι' ολο και πιο συχνα τωρα τελευταια. Αυτο το εχω συμπερανει μετα απο 12 πτησεις και τουλαχιστον 80 ωρες πτησης τα τελευταια 8 χρονια μαζι τους. Παντως η Singapore AL εξακολουθει να ειναι στο τοπ 5 των αεροπορικων εταιριων μου :great: .

Cross":34vuybfc said:
Είναι όντως κουραστικό να πετάς με μια εταιρία, στην οποία όλα λειτουργούν σωστά και δεν σου δημιουργεί προβλήματα. Έτσι, προτιμώ τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, διότι είναι πάντα γεμάτες εκπλήξεις και μόνο εκείνες μπορούν να επιδείξουν-διδάξουν ελληνική φιλοξενία, με τη σημερινή της έννοια.

Φιλε Cross, δεν ξερω αν τα παραπανω τα λες σοβαρα η ειρωνικα, αλλα δεκτα και τα δυο. :) Μερικες φορες η Singapore AL ειναι οντως κουραστικη αφου ολα λειτουργουν συνηθως στην εντελεια. Αλλα σε παραπεμπω στην βαθμολογια μου, οπου ακριβως αυτο το γεγονος αποσπα υψηλο βαθμο.
 
Ημερομηνια: 19/10/07
Aπο: SIN ( Changi )
Προς: KUL ( Kuala Lumpur – Sepang )
Εταιρια: Singapore Airlines
Α/φος: B777-200 ( 9V-SRQ )
Πτηση: SQ102
Θυρα: F31
Θεση: 58A
Αναχωρηση: 7.20 π.μ. τοπικη.

=================================================================================================================================================

Mεσα στο γνωριμο και ιδιαιτερα αγαπητο μου τερμιναλ στο Changi , περπατησα σαν μεθυσμενος απο την κουραση , την αυπνια και την ...υποχρεωτικη νηστεια στην οποια με υπεβαλλε η Singapore Airlines στην πρηγουμενη πτηση.

Η πτηση SQ102 για την Κουαλα Λουμπουρ θα αναχωρουσε απο την θυρα F31 και ετσι πηγα εξω απο την αιθουσα αναμονης και καθησα αποκαμωμενος σε ενα καθισμα κοιτωντας το πληθος που περνουσε απο μπροστα μου προερχομενο απο καθε γωνια της γης.

Μετα απο μιση περιπου ωρα οι πιλοτοι της πτησης μου εκαναν την εμφανιση τους. Ο κυβερνητης ηταν ενας αγελαστος και αυστηρος 50αρης ενω ο συγκυβερνητης ηταν ενας νεαρος που μαλλον πρεπει να το ειχε σκασει απο το σχολειο εκεινο το πρωι :wink: . Τελεια, σκεφτηκα, one man crew, για σημερα. Αλλα για μια τοσο κοντινη πτηση ( 180 μιλια μονο ), δεν πειραζει. Καπου επρεπε και το μικρο να μαθει να πεταει on the line σκεφτηκα με μια γενναια δοση μεγαλοψυχιας :D .

Ελεγχος ασφαλειας στις 7 παρα και μια γρηγορη ματια εξω στην πιστα για να δω λουσμενο στο πρωινο φως το Β777-200 9V-SRQ , ενα απο τα πιο καινουργια Β777 της Singapore AL , να μας περιμενει για επιβιβαση. Πολυς κοσμος και σημερα και ολοι σχεδον να κανουν και μια σταση μπροστα απο την τηλεοραση για να δουνε το χαος στο Πακισταν και την πρωτη και αποτυχημενη προσπαθεια δολοφονιας της Μπεναζιρ Μπουτο.

Πηρα την θεση μου, την 58 Α, περιπου 6 σειρες πριν απο το τελος της καμπινας .Υπολογισα τουλαχιστον 90% πληροτητα στην οικονομικη με τα 293 καθισματα. Push back και επιδειξη των μεσων διασωσης. Το πληρωμα καμπινας ηταν αγχωμενο και βιαστικο αλλα με το δικιο του. Τροχοδρομηση στον τροχοδρομο ΕΡ και εισοδος στον διαδρομο 20C χωρις σταση πουθενα και αμεση απογειωση. Απαγκιστρωση ακριβως στις 7.29 π.μ. τοπικη. Απο την θεση μου θαυμαζα το flexing της πτερυγας του Β777 και την ομορφη και αεροδυναμικη του σχεδιαση. Μην ξεχναμε οτι ενα Β777 συνηθως χρειαζεται μονο Flaps 5 μοιρων για την απογειωση του. Γρηγορη ανοδος πανω απο την Ινδονησια και μια κοφτη αριστερη στροφη φανερωσε σε ολο το μεγαλειο τους τα spoilers για περιπου μισο δευτερολεπτο με ενα παραξενο θορυβο καθως ξαναμπηκαν στην θεση τους :? . Ο συγκυβερνητης μας η παιζει η δεν ξερει να στριβει σκεφτηκα. Αυτο ηταν το καλο σεναριο. Το ασχημο σεναριο που σκεφτηκα ηταν οτι αυτος που πετουσε ηταν ο ...κυβερνητης. Αλλη μια αποτομη αριστερη στροφη, αλλη μια συντομη εμφανιση των spoilers και ξανα ο ιδιος ηχος καθως ξαναμπηκαν στην θεση τους.

Τελικα μετα απο λιγες ακομη αριστερες στροφες αρκετα πιο ηρεμες και σταδιακες μπηκαμε σε πορεια 300 μοιρων και ταχειας ανοδου για το τελικο υψος μας των 22.000 ποδων. Η πορεια μας εφερε ανατολικα του αεροδρομιου σε υψος 7.000 ποδων. Εξω απο το παραθυρο το νησιωτικο κρατος της Σιγκαπουρης ελαμπε σαν σμαραγδι στο πρωινο φως, ενω η θαλασσα ειχε ενα γοητευτικο ασημι χρωμα. Ειδα το νησι απο την μια ακρη στην αλλη μαζι με τα τεσσερα ( 4 ! ) αεροδρομια του απλωμενα στα μολις 600 περιπου τ.χλμ. του. Εβρισα τον εαυτο μου :wall: που ειχα αφησει την Nikon στο ντουλαπακι απο πανω και εχασα την ευκαιρια να φωτογραφησω ενα τοσο μαγευτικο αλλα και σπανιο θεαμα. Σπανιο γιατι δεν συμβαινει συχνα να βλεπεις μεσα απο το παραθυρο 3 χωρες ταυτοχρονα: Ινδονησια στα νοτια, Σιγκαπουρη στο κεντρο και αμεσως πιο βορεια η Μαλαισια.

Οριζοντιωση στα 22.000 ποδια και η θεα τα ειχε ολα: λιγα πουπουλενια συννεφα εδω και εκει, καταπρασινα, τροπικα δαση και φυτειες φοινικων, ποταμια και λιμνουλες , χωρια και πολεις παντου. Η εξωτικη Μαλαισια μου χαμογελουσε αλλα εγω τα ειχα βαλει με τον εαυτο μου που δεν ειχα προνοησει να εχω την φωτογραφικη μηχανη επανω μου. Που να σηκωνεις τωρα τους διπλανους που απολαμβαναν το ποτο τους με τα τραπεζακια τους κατεβασμενα :| .

Η εξυπηρετηση σε αυτην την πτηση θυμιζει την πτηση Αθηνα – Θεσσαλονικη οπου στα πολυ γρηγορα μας προσφερθηκαν μονο νερο, χυμοι, καφε η τσαι. Εφτανε και με το παραπανω αφου προτου καν προλαβουν να σερβιρουν ολους τους επιβατες ξεκινησε η καθοδος. Αυτο που ηταν αξιο λογου ηταν η συνεχης χρηση του εξωτερικου μονο spoiler καθ ολη την διαρκεια της καθοδου μεχρι και την τελικη προσεγγιση. Πολλες στροφες κυριως δεξια για βορεια πορεια και ηταν διασκεδαστικο στην τελικη προσεγγιση να βλεπεις να ειμαστε πιο χαμηλα απο κατι καταφυτους λοφους , λες και περναγαμε μεσα απο διωρυγα ενα πραμα!

Ηρεμη επανενωση του –SRQ με τον πλανητη Γη στον διαδρομο 32L, στις 8.02 τοπικη, πραγμα που σημαινει 33 λεπτα καθαρου χρονου πτησης. Δεν νομιζω να υπαρχει πουθενα πιο συντομη προγραμματισμενη πτηση για Β777 στον κοσμο. Αργη τροχοδρομηση και αποβιβαση στην θυρα C15.

Αφιξη στις 8.10 π.μ. τοπικη

Εντυπωσεις:
Πτηση: Ουτε καταλαβα ποτε σηκωθηκαμε και ποτε κατεβηκαμε. 9/10
Πληρωμα: Βιαστικο, αγχωμενο αλλα ευγενικο και εξυπηρετικο. 8/10
Α/φος: Καλο,ανετο και καθαρο. 9/10
Φαγητο: Τα απολυτως αναγκαια αναψυκτικα και ροφηματα. Δεν χρειαστηκε κατι αλλο αλλωστε. 6/10
Ψυχαγωγια: Το Krisworld αχρειαστο. Η θεα απο κατω ομως μοναδικη :D ...10/10
Τηρηση χρονου: Ευγε ( οπως και στις προηγουμενες πτησεις ). 10/10

( Stay tuned. Την Κυριακη οι εντυπωσεις μου απο την Κουαλα Λουμπουρ και αρκετες φωτογραφιες ).
 
Πολύ χορταστικό το ρηπόρτ! Αναμένουμε εναγωνίως τη συνέχεια! :wink:


Υ.Γ. Νομίζω φαίνεται ότι ο Cross έχει την καλύτερη εντύπωση για την SQ από τα όσα γράφει στη τελευταία παράγραφο του post του. Έχω την εντύπωση ότι καθόλου δεν τον κούρασε η προμελετημένη τελειομανία, ιδίως στη Raffles.
 
Το θεαμα που αντικρυζει καποιος καθως μπαινει μεσα στο δορυφορικο κτιριο του αεροδρομιου της Κουαλα Λουμπουρ εμπνεει δεος. Το αεροδρομιο εγκαινιαστηκε το 1998 και δειχνει σαν να μπηκε σε λειτουργια μολις χθες. Ειναι μοντερνο, λειτουργικο με προχωρημενη αισθητικη και πολυ καθαρο. Οι συγκρισεις με Συδνευ και Ελευθεριο Βενιζελο ερχονται αναποφευκτα στο μυαλο αλλα τις διωχνω αμεσως. Μερικες φορες οι συγκρισεις απλως δεν συμφερουν....
Χωρις λογια ( οι φωτογραφιες αυτες φυσικα δεν ειναι δικες μου )...

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 80&nseq=31

http://www.airliners.net/open.file?id=1 ... ORT&size=L

http://www.airliners.net/open.file?id=1 ... ORT&size=L

http://www.airliners.net/open.file?id=1 ... ORT&size=L

Ενας αμερικανος συνεπιβατης προσπαθουσε να μου δειξει γιατι μερικοι απο μας χρησιμοποιουμε τον ορο “αμερικανακι” τοσο υποτιμητικα. Χωρις να το καταλαβω πως, μου εγινε βδελλα για να τον βοηθησω να βρει την εξοδο απο το αεροδρομιο. Hello!!! Διαβασε και ακολουθησε τις αφθονες επιγραφες η εστω ακολουθησε το πληθος :with: ! Ο ανθρωπος μου πηρε τα αυτια με τις ασταματητες ερωτησεις του ( και να σκεφτει κανεις οτι μολις ειχε φτασει απο Χιουστον με την πτηση non stop της SQ απο το Λος Αντζελες για την Σιγκαπουρη ). Χαρα στο κουραγιο του, ενω εγω κατα πολυ νεοτερος του, τα ειχα “φτυσει” με 2 μονο πτησεις συνολικα 6 ωρων.

Πηραμε το αυτοματο τρενακι που συνδεει τον δορυφορικο αεροσταθμο ( διεθνεις πτησεις ) με τον κυριο αεροσταθμο ( πτησεις εσωτερικου, γραφεια και αλλες υπηρεσιες του αεροδρομιου ).

Χαλαρος ελεγχος ασφαλειας και αφου ξεφορτωθηκα τον αμερικανο ( ευτυχως πηγαινε σε αλλη πολη ), βιαστικη γραμμη για το KLIA Ekspres ( διατηρω την μαλαισιανη συνταξη ) , το τρενο που σε 28 λεπτα διανυει τα σχεδον 80 χλμ αποστασης απο το αεροδρομιο προς το κεντρο της πολης. Το εισιτηριο μονο 35 ρινγκιτ ( 7 ευρω περ. ) και η εμπειρια πολυ καλη. Πηρα την θεση μου απεναντι απο 2 κοπελες μανδηλοφορουσες ( Μουσουλμανες γαρ ) οι οποιες δεν αφησαν στιγμη τα κινητα τους ησυχα. Οθονες παντου μεσα στο τρενο να σου δειχνουν τα νεα της ημερας, τα χρηματηστηρια , αθλητικα νεα, τον καιρο κλπ. Μπραβο στους Μαλαισιανους σκεφτηκα αλλη μια φορα. :thx:

Αφιξη στο κεντρικο σταθμο KL Sentral και αλλαγη μεταφορικου μεσου σε ... Teksi . Αφιξη σε 10 περιπου λεπτα στο γνωριμο και αγαπημενο μου Sheraton Imperial επι της Jalan Sultan Ismail. :D

Η γλυκια ρεσεψιονιστ, που ελαμπε λογω εγκυμοσυνης , με καλημερισε ( selamat pagi ) και πηρε τα στοιχεια μου. Παρατηρωντας την διακριτικα μου εκαναν εντυπωση τα εξωτικα χαρακτηριστικα της, κυριως τα τεραστια καταμαυρα ματια της. Κλασσικα χαρακτηριστικα μιας Malay ( αυτοχθων Μαλαισιανη ) και σε συνδυασμο με την ωραια στολη της Sheraton της εδινε μια ενδιαφερουσα γοητεια παρ ολο που ηταν κοντουλα.
Καθως εψαχνε για την κρατηση μου την ρωτησα δηθεν αδιαφορα αν η προεδρικη σουιτα ηταν ετοιμη. Με κοιταξε απορημενη ( μαλλον δεν της εκανα για αρχηγος κρατους ) ενω το υπολοιπο προσωπικο εκει κοντα εσκασε στα γελια. Τοτε πηρε ...στροφες και εκεινη και χαμογελασε και μου εδωσε το επομενο καλυτερο δωματιο του ξενοδοχειου καπου στον 35ο οροφο. Λεω καπου στον 35ο οροφο επειδη απο το ξενοδοχειο ελειπαν οι οροφοι 4, 14, 24 και 34 λογω ...δεισιδαιμονιας ( το 4 θεωρειται γρουσουζικο για τους Κινεζους επειδη το ιδεογραμμα του ειναι ιδιο με το ιδεογραμμα για την λεξη θανατος).

Το δωματιο ηταν ενα μικρο διαμερισμα 60 τ.μ. περιπου με δυο ιδιαιτερα χαρακτηριστικα: ενα τζακουζι καθως και μια πλασμα TV 50 ιντσων στον τοιχο. Τι να κανω, θα το υποστω και αυτο, με ...παρηγορησα :D . H θεα εξω απο το δωματιο:

gallery/image_page.php?id=13799

gallery/image_page.php?id=13800

Εκανα ενα γρηγορο ντουζακι και κατευθειαν για νανι στο ...απεραντο king size κρεββατι, ενω εξω ηταν σε εξελιξη η συνηθης για αυτα τα μερη καταιγιδα με καταρρακτωδη βροχη.

Με ξυπνησε το ξυπνητηρι στις 3 το απογευμα και αμεσως ξεκινησα για την βολτα μου στους δρομους της ... Λασπωμενης Εκβολης των Ποταμων. Για οσους παραξενευτηκατε, αυτο σημαινει το ονομα Κουαλα Λουμπουρ και στην φωτο κατω βλεπετε την εκβολη των 2 ( μπαζωμενων ) ποταμων απο που πηρε το ονομα της και η πρωτευουσα της Μαλαισιας:

gallery/image_page.php?id=13812

Με τετοιο ονομα δεν ειναι αποριας αξιον το οτι οι ντοπιοι αναφερονται στην πολη τους με το χαιδευτικο και ακρως συνοπτικο KL ( Κει Ελ ).

Το προγραμμα μου για την πρωτη μερα ηταν χαλαρο: μια βολτα στους πυργους Πετρονας ( ακρωνυμιο απο την εταιρεια πετρελαιου Petroleum Nasional ) και στο εμπορικο κεντρο που στεγαζει απο κατω. Καθ οδον επαιρνα και λιγες φωτο , παρα την ψιχαλα και το γενικοτερο ημιφως που επικρατουσε απο την πυκνη νεφωση.

gallery/image_page.php?id=13790 Αρχιτεκτονικη για καθε γουστο

gallery/image_page.php?id=13791 Αρχιτεκτονικη για καθε γουστο

gallery/image_page.php?id=13789 Οι υπεροχοι Πετρονας

gallery/image_page.php?id=13792 Οι Πετρονας oπως φαινονται απο την ...γη

Η εισοδος στο εμπορικο κεντρο στους Πετρονας θυμιζε οτι η χωρα γιορταζε 50 χρονια ανεξαρτησιας απο τους Αγγλους:

gallery/image_page.php?id=13793

Satu Warisan, Satu Matlamat λοιπον, που σε ελευθερη μεταφραση σημαινει: Κοινη Κληρονομια, Κοινο Πεπρωμενο.


Αφου πηρα μια γερη δοση window shopping και “σταμπαρα” καποια πραγματακια που ηθελα να αγορασω, εκανα την βολτα μου στον εξωτερικο χωρο απο το κεντρο για λιγο αερα και πηρα τις ...απαραιτητες φωτογραφιες:

gallery/image_page.php?id=13794 Πολυκατοικιες , ξενοδοχεια και γραφεια. Και αρκετο πρασινο για ισορροπια.

gallery/image_page.php?id=13795 Πολυκατοικιες , ξενοδοχεια και γραφεια.

gallery/image_page.php?id=13796 Μια φαλαινα στο παρκο.

gallery/image_page.php?id=13797 Οι Πετρονας απο την πισω ...μερια.

gallery/image_page.php?id=13798 Οι Πετρονας οπως δεν τους εχετε ξαναδει !

Οι 4 μερες στην Κουαλα Λουμπουρ περασαν ησυχα με πολλη βροχη και βολτες στα διαφορα αξιοθεατα της πολης. Ενα απο αυτα ειναι και ο πυργος τηλεπικοινωνιων Menara KL :

gallery/image_page.php?id=13809

Ο πυργος στεκεται περηφανα πανω σε εναν ( απο τους πολλους ) λοφους στην μεση ενος διατηρηταιου βροχερου δασους στο κεντρο της πολης και εχει υψος 420 μετρα. Ειναι το πιο ψηλο σημειο για παρατηρηση της πολης γιατι ακριβως στεκεται πανω σε λοφο. Δειτε την θεα που μπορει να απολαυσει καποιος εκει πανω παρα την νεφωση που συνηθως επικρατει λογω υψηλης υγρασιας:

gallery/image_page.php?id=13801

gallery/image_page.php?id=13802

gallery/image_page.php?id=13803

gallery/image_page.php?id=13804

gallery/image_page.php?id=13806

gallery/image_page.php?id=13808

Εδω να σημειωσω οτι οσοι επισκεφτειτε την KL να αποφυγετε να ανεβειτε στους διδυμους πυργους Πετρονας ( θα ανεβειτε μονο μεχρι την μεση, εκει που ειναι η γεφυρα , θα περιμενετε 1 ωρα στην ουρα και θα σας αφησουν μονο 5 λεπτα για να απολαυσετε την θεα λογω πληθους ). Ο πυργος Menara KL ειναι πολυ καλυτερος για να δειτε την KL απο ψηλα. Με μονη διαφορα οτι δεν πηρα φωτο των διδυμων πυργων Πετρονας γιατι αφ ενος ειχα τον ηλιο καταφατσα και αφ εταιρου φαινεται μοναχα ο ενας απο τους δυο πυργους ( ο νουμερο 1 κρυβει τον νουμερο 2 ).

Ενα αλλο αξιοθεατο ηταν οι σπηλιες Batu Caves, που οπως υποδηλωνει το ονομα ειναι μια τεραστια σπηλια μεσα σε βραχους , και ειναι ιερος τοπος λατρειας των Ινδουιστων.

gallery/image_page.php?id=13810

Ειχα την χαρα να μου κανει παρεα μια αεροσυνοδος της Emirates :banana: η οποια βρεθηκε συμπτωματικα στο ιδιο γκρουπ με μενα και εντελως συμπτωματικα παλι το μονο αδειο καθισμα στο πουλμαν ηταν διπλα της :D ( ολοι οι αλλοι ηταν ζευγαρακια ).

Τελικα το αξιοθεατο κατεληξε να ειναι η ... αεροσυνοδος οχι μονο λογω ομορφιας και υψους ( 1.80 ) αλλα και λογω καταπληκτικου χαρακτηρα. Η ομορφη τσεχα αρχισε τα κοπλιμεντα για το Συδνευ ( οταν της ειπα οτι μενω εκει ) και για την Αθηνα ( οταν της ειπα οτι ειμαι ελληνας και μεγαλωσα στην Αθηνα ). Ε, μετα απο αυτο το τελευταιο πια για την Αθηνα, να δειτε οτι αυτη κατι θελει, σκεφτηκα με καθε ...αθωοτητα. :D

Ανεβηκαμε μαζι και τα 270 κατι σκαλοπατια για τις σπηλιες Batu και βγαλαμε αμετρητες φωτο και μιλησαμε αρκετα. Μεσα σε μια ωρα ξεραμε την ζωη ο ενας του αλλου. Το κατεβασμα απο τις σπηλιες αποδειχτηκε πιο δυσκολο απο το ανεβασμα λογω της καταρρακτωδου βροχης και των κεραυνων που επεφταν ασταματητα. Η γλυκια Κριστινα τα χρειαστηκε, αλλα μολις ειδε και κατι δεκαδες απροσκλητους επισκεπτες να μας πλησιαζουν gallery/image_page.php?id=13823 πηδηξε επανω μου :1: και απαιτησε μισογελωντας και μισοκλαιγωντας να την κατεβασω κατω στο πουλμαν, το οποιο και εκανα προς μεγαλη τερψη των υπολοιπων της παρεας.

Κατακοπος , μουσκεμενος απο την βροχη εναποθεσα με χαρη την Κριστινα σαν σακι απο πατατες στην εισοδο του πουλμαν. Ημουν ο καινουργιος της ηρωας και απολαμβανα αυτα τα λιγα δευτερολεπτα διασημοτητας 8) :great: . Η Κριστινα εφευγε το ιδιο βραδυ για Ντουμπαι και ετσι ανταλλαξαμε διευθυνσεις e-mail και ανανεωσαμε το ραντεβου για την επομενη φορα που θα ρθει στο Συδνευ.

Την επομενη μερα εκανα ενα αλλη μια ξεναγηση της Κουαλα Λουμπουρ και ειδα κι’ αλλα απο τα αξιοθεατα της πολης. Παραδοξως, δεν εβρεχε αυτη την φορα.

gallery/image_page.php?id=13813 Πρωην Βρετανικη Διοικηση

gallery/image_page.php?id=13814 Πλατεια Ανεξαρτησιας

gallery/image_page.php?id=13815 Ανωτατο Δικαστηριο

gallery/image_page.php?id=13816 Ανωτατο Δικαστηριο

gallery/image_page.php?id=13817 Φρουρος στο παλατι

gallery/image_page.php?id=13818 Φρουρος στο παλατι

gallery/image_page.php?id=13819 Βασιλικο παλατι

gallery/image_page.php?id=13820 Η εισοδος του παλατιου

gallery/image_page.php?id=13821 Η Βουλη...πολυκατοικια!

gallery/image_page.php?id=13822 Μνημειο πεσοντων

gallery/image_page.php?id=13824 Το κεντρικο τεμενος

gallery/image_page.php?id=13825 Το κεντρικο τεμενος

gallery/image_page.php?id=13826 Το κτιριο του ΟΣΕ!

gallery/image_page.php?id=13827 Πρωην Κεντρικος Σιδηροδρομικος Σταθμος

gallery/image_page.php?id=13828 Πρωην Κεντρικος Σιδηροδρομικος Σταθμος

gallery/image_page.php?id=13829 Chinatown ( μεσα απο αυτοκινητο )

gallery/image_page.php?id=13830 Πρωθυπουργικη κατοικια ( μεσα απο αυτοκινητο )

gallery/image_page.php?id=13831 Εκθεσιακο και Συνεδριακο κεντρο της Κουαλα Λουμπουρ

Το ιδιο βραδυ τραβηξα φωτογραφια τους Πετρονας ( ναι ξερω, παλι ! :roll: ) . Νομιζω οτι αξιζε τον κοπο:

gallery/image_page.php?id=13811

Την τελευταια μερα πηγα και παλι στο εμπορικο κεντρο στους Πετρονας ( το Suria KLCC ) και αγορασα μερικα καλουδια , κυριως ρουχα, χαιμαλια και σουβενιρ για συγγενεις και φιλους.Τραβηξα και μια φωτογραφια με μενα και φοντο τους αγαπημενους μου πυργους με ειδικους φακους fish eye. Για να με ξεχωρισετε μεσα στο πληθος ενα σας λεω: ειμαι ο πιο ...ομορφος εκει!!! :lol:

gallery/image_page.php?id=13832 :2: 6circles in KL

Γυρω στις 6 το απογευμα πηγα στο ξενοδοχειο και πηρα τις αποσκευες μου, αποχαιρετησα το ευγενικοτατο και εξυπηρετικοτατο προσωπικο με το οποιο ειχαμε γινει σχεδον φιλοι τις τελευταιες 4 μερες. Η κομψοτητα και η φινετσα τους μου εκαναν τεραστια εντυπωση και δεν ειναι παραδοξο οτι το Sheraton Imperial φιγουραρει πρωτο στις προτιμησεις μου απο ολα τα ξενοδοχεια στα οποια εχω μεινει παγκοσμιως. Α, να προσθεσω οτι η τιμη μαζι με πρωινο ηταν περιπου 90ευρω την βραδια. Μιλαμε για ληστεια ( δηλ. εγω τους ληστεψα ). :twisted:

Πηγα και παλι με teksi στο KL Sentral Stesien ( παντα χαμογελω με την ορθογραφια που χρησιμοποιουν στην γλωσσα τους ,την Bahasa Melayu ) για να πιασω το KLIA Ekspres. Η διαδρομη μεσα απο πυκνη βλαστηση ειτε απο νεοδμητες πολυκατοικιες ειτε απο φυτειες φοινικων και το απαλο σουρσιμο του συρμου με νανουριζε, ενω μια γλυκια μελαγχολια με κυριευε :( . Να ηταν η εξωτικη και μαγευτικη Κουαλα Λουμπουρ, να ηταν οι φιλικοι υπαλληλοι του ξενοδοχειου και γενικοτερα οι φιλικοι και ευγενικοι ανθρωποι; Η μηπως ηταν η γλυκια Κριστινα; :( Παντως το All good things come to an end της Nelly Furtado που επαιζε στο iPod μου εκεινη τη στιγμη εκανε πιο εντονη την μελαγχολια μου, ενω εξω πλεον ειχε σκοτεινιασει και το τρενο πλησιαζε το αεροδορμιο Sepang...

===================================================================================================================================================

Οι εντυπωσεις μου:

H Koυαλα Λουμπουρ ειναι ομορφη και ανθρωπινη πολη. Εχει εντυπωσιακη αρχιτεκτονικη σε καποια κτιρια της ( ειδικα οι Πυργοι Πετρονας και το αεροδρομιο δεν εχουν ομοιο τους ), καλες υποδομες , ενω εχει καταφερει να διατηρησει και να αναδειξει την μουσουλμανικη της κληρονομια και κατι απο το αποικιοκρατικο της παρελθον. Υπαρχει παντου οργιωδες πρασινο και αυτο ξεκουραζει το ματι. Οι δε κατοικοι αυτης της μικρης σχετικα πολης του 1,2 εκατομυριων, ειναι φιλικοι και αξιοπρεπεστατοι. Οι πιο πολλοι την βγαζουν με περιπου 1000 ρινγκιτ ( 200 ευρω περ. ) τον μηνα. Ομως δεν βλεπεις μιζερια και γκρινια, ενω απο την αλλη πλευρα η κυβερνηση κανει το παν για να κρατα τις τιμες χαμηλες. Η δε παντελης ελλειψη γκραφιτι στους τοιχους μπορει να μαθει καποια πραγματα σε καποιους δυτικους του λεγομενου “πρωτου” κοσμου. Παρ’ ολο που υπαρχουν καποιες εθνοτικες τριβες αναμεσα στους Ινδους και Κινεζους με τους Μπουμι ( αυτοχθωνες Μαλαισιανοι ) ωστωσο βασιλευει μια σχετικη ηρεμια και ταξη.

Tι μου αρεσε:

1. Το αεροδρομιο. Προτυπο ασιατικης αισθητικης αλλα και δυτικης λειτουργικοτητας.
2. Οι διδυμοι πυργοι Πετρονας. Δεν χορταινεις να τους θαυμαζεις.
3. Το προσωπικο του Sheraton Imperial .
4. Οι υποδομες, π.χ. δρομοι , σιδηροδρομικοι σταθμοι και αεροδρομια, που κανουν την Ελλαδα να μοιαζει με φτωχο συγγενη. ( Ελπιζω να μην προσβαλω ).
5. Οι ευγενικοι ανθρωποι που δεν αφηνουν την δυσκολη πραγματικοτητα να τους αφαιρεσει το χαμογελο. Μερικοι απο μας πολλα εχουμε να μαθουμε απ’ αυτο.
6. Το καλο και φτηνο shopping.
7. Τα αφθονα παρκα και η οργιωδης βλαστηση ακομη και μεσα στο κεντρο της πολης.
8. Σχετικη ταξη και καθαριοτητα.
9. Μεγαλο αισθημα ασφαλειας / Χαμηλοτατη ανασφαλεια.

Τι δεν μου αρεσε:


1. Το κλιμα. Υγρο, ζεστο και αποπνικτικο. Μονιμα κολλημενη θερμοκρασια στους 30 με 32 βαθμους.
2. Δεν υπαρχουν ισιοι δρομοι. Παντου στροφες , πραγμα που κανει τον προσανατολισμο δυσκολο.
3. Το ταξι ειναι παμφτηνο αλλα σε μια περιπτωση για την ιδια ακριβως διαδρομη πληρωσα 3 διαφορετικους ταξιτζηδες 3 διαφορετικες τιμες. Χμμμμμ...

==================================================================================
( Σε μια εβδομαδα, η επιστροφη μου και η διαμονη μου στην Σιγκαπουρη με αρκετες φωτογραφιες ).
 
πολύ καλό! αναμένουμε και το επόμενο από βδομάδα!
 
Top