Asian Trip – SYD to SIN, PVG and KUL with SQ

  • Thread starter Thread starter 6circles
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πολύ ωραίες και γλαφυρές οι περιγραφές (ετοίμασε βιογραφικό για Τάσο Δούση).


Θερμή παράκληση: μη ρίχνετε το επίπεδο ενός τόσο ωραίου trip report! :lol:
 
flying Doc":34z4xy35 said:
Ο Τάσος Δούσης είναι δημοσιογράφος που κάνει μια πολύ πετυχημένη ταξιδιωτική εκπομπή στην τηλεόραση και παράλληλα εκδίδει ένα ταξιδιωτικό περιοδικό,το "ICONS"

Ο Δούσης δημοσιογράφος ( Συ είπας...)
Πετυχημένη ταξιδιωτική εκπομπή ( Η πιο αστεία είδηση της τελευταίας πεντακοσαετίας...)
Εκδίδει το icons ( Καλά ποιός διαβάζει αυτό το χάλι...)

Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας...
 
Πετυχημένη ταξιδιωτική εκπομπή ( Η πιο αστεία είδηση της τελευταίας πεντακοσαετίας...)

Πραγματι ειναι μια πολυ πετυχημενη εκπομπη και ο Δουσης πιστευω οτι ειναι απο τους καλυτερους στο ειδος του.... :thx:

Εκδίδει το icons ( Καλά ποιός διαβάζει αυτό το χάλι...)

Οσον αφορα αυτο το χαλι που αναφερεις επειδη ασχολουμαι επαγγελματικα με τον Τυπο, με το που βγαινει στην κυκλοφορια γινεται αναρπαστο....και με πωλησεις που ζηλευουν κατα πολυ ''αδελφια'' περιοδικα... :wink:

τελος του off topic...
 
Πρώτα απ όλα να παρακαλέσω τους συντονιστές να μεταφέρουν τα posts σε ένα καινούργιο topic για να μην είμαστε εκτός θέματος.

Αγαπητέ oat_student επειδή όπως λες ασχολείσαι επαγγελματικά με τον τύπο και δεν έχω λόγους να το αμφισβητήσω, μάθε ότι η ποιότητα ενός εντύπου δεν εξαρτάται από την κυκλοφορία του. Τα διαμάντια της δημοσιογραφίας ΛΟΙΠΟΝ ,ΣΟΚ, AVANTI και δεν ξέρω εγώ πως διάολο τα λένε, όπως και η εγκυρότατη εφημερίδα ESPRESSO πουλάνε εβδομαδιαίως χιλιάδες φύλλα. Έχεις αναρωτηθεί που απευθύνονται;; Έχω την εντύπωση στο ίδιο κοινό που διαβάζει τα άρθρα του κ.Δούση, του καλύτερου στο είδος του δημοσιογράφου!!! ( Ρε συ μπας και μας κάνεις πλάκα;;;)

Διαβάζω στο εξώφυλλο του κορυφαίου ταξιδιωτικού εντύπου http://www.icons-travellers.gr/sneakpeak.html
ένα άρθρο σοκ, "Λαπωνία - Ραντεβού με τον Αη Βασίλη"...!!! Λες να τα κατάφερε ο μπαγάσας και να έχει πάρει συνέντευξη από τον Άγιο Βασίλη αυτοπροσώπος;; Σε συνδιασμό με το εμπνευσμένο μοτο του περιοδικού ¨ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ ΒΙΒΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ & ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ" είμαι σίγουρος οτι o μεγάλος εκδότης έχει κονέ με το υπερπέραν και κανονίζει ραντεβού με τον Άγιο της αρεσκείας σας!!
Και συνεχίζει με ακόμη ένα υπέροχο άρθρο ," Mπάνσκο η Αράχωβα της Βουλγαρίας"...Που τα βρίσκει... Υποθέτω ότι θα κάνει συγκριτικό τεστ της κοσμοπολίτικης Αράχωβας με το εξωτικό Μπάνσκο ένα άρθρο που χρόνια περίμεναν οι απανταχού ταξιδευτές... Ήμαρτον....
Και κλείνω με τα του εντύπου ρίχνοντας μια ματιά στο editorial. Eκεί με ενδιαφέρον διάβασα τις θέσεις του για τον κρατικό αερομεταφορέα μας. Ξεπερνώντας ολισθίματα τύπου Swissair (ας του πει κάποιος πως έκλεισε) διαβάζω τις τόσο πρωτότυπες και ρηξικέλευθες θέσεις του... Τσάμπα είναι, ρίξτε μια ματιά στο site. Aυτός λοιπόν είναι ο καλύτερος ταξιδιωτικός δημοσιογράφος...

Ας πάμε τώρα και σε κάτι πιο ανάλαφρο. Ας θυμηθούμε μερικά high lights από τις διαφωτιστικότατες τηλεοπτικές εκπομπές του. Ποιός αλήθεια ξεχνά την ιστορική του επίσκεψη στο Αμστελόδαμο και την επική συνέντευξή του με μιά transexual??
To άλλο πάλι στο Ελσίνκι, όταν θέλησε να μας δείξει γλαφυρά τι εστί άντρας και έκανε καμάκι σε μια κοπέλα στο τραμ?? Ή την επίσκεψη- σταθμό που έκανε στο νησί της Μυκόνου και διαφήμιζε σε όλο το επεισόδιο το αυτοκίνητο του χορηγού του??
Ολο και κάτι θα ξεχνάω γιαυτό θα παρακαλέσω τους συμφορμίτες να φρεσκάρουν κι άλλο την μνήμη μας με τα κατορθώματα του πρύτανη της δημοσιογραφίας Τάσου Δούση...

Ότι θα βρω fun της δημοσιογραφίας Δούση στο συγκεκριμένο forum ομολογώ με εξέπληξε, αλλά στο κάτω κάτω αν φίλε oat_student εσένα σε εκφράζει εμένα μου περισεύει...
 
τέλος του off topic!

Ας σταματήσει το off topic εδώ.
Δε νομίζω ότι χρειάζεται να ανοίξω νέο θέμα με τον αμίμητο τίτλο "Εργα & ημέρες του Τάσου Δούση" :twisted:
 
Ημερομηνια: 22/10/07
Aπο: KUL ( Kuala Lumpur – Sepang )
Προς: SIN ( Changi )
Εταιρια: Singapore Airlines
Α/φος: B777-200ER ( 9V-SVL )
Πτηση: SQ119
Θυρα: C2
Θεση: 35A
Αναχωρηση: 9.45 μ.μ. τοπικη.

================================================================================================================================================

Η το αεροδρομιο αυτο ειναι πολυ μεγαλο η εχει πολυ λιγο κοσμο αποψε. Δεν με χαλουσε, καθως η μελαγχολια μου καθιστουσε την πολυκοσμια και τις ουρες για τσεκ ιν, πραγματα ανεπιθυμητα. Δεν ειχα ορεξη, ωστωσο ομως καταφερα να χαμογελασω καπως ετσι :D στον ευγενικοτατο υπαλληλο της Singapore AL που σε χρονο ρεκορ μου ειχε δωσει την καρτα επιβιβασης.

Κοιταξα εξω απο τις τεραστιες τζαμαριες την καταιγιδα και τις φοβερες αστραπες καπου μακρια και σκεφτηκα οτι αποψε μαλλον δεν ηταν και η καλυτερη βραδια για πτηση.
Πηγα κατ’ευθειαν στον χωρο παρατηρησης για να δω τι κυκλοφορουσε εξω. Αρκετα 737 της Malaysian στις θυρες του τερμιναλ για εσωτερικες πτησεις ενω απεναντι στο δορυφορικο κτιριο 5 αεροσκαφη ολα κι’ ολα με πιο ενδιαφερον το Α310 της Biman Bangladesh που μολις τροχοδρομουσε για αναχωρηση. Καλα κανω εγω και το λεω αραιοδρομιο, μονολογησα, ενω οι πυκνες και χοντρες σταγονες της βροχης επανω στα τζαμια εκαναν την φωτογραφηση απαγορευτικη. :(

Γυρισα πισω και μετα τον ελεγχο ασφαλειας απο την μανδηλοφορουσα και σουφρωμενη αστυνομικινα, επιβιβαση στο τρενο για την γρηγορη και πληρως αυτοματοποιημενη διαδρομη στο δορυφορικο κτιριο του αεροσταθμου.

Μολις εφτασα εκει εκανα μια γρηγορη περιηγηση στα gates για να δω τι καλουδια υπηρχαν εκει. Μπα, τζιφος, με μονη εξαιρεση το Β747-400 της αγαπημενης μου Lufthansa. Τα υπολοιπα αεροπλανα ηταν δυο τρια Β777 της Malaysian. Τζαμπα οι 27 θυρες που φτιαξανε ενω η αγγλικη εκφραση "white elephant" μου φανηκε πολυ καταλληλη εκφραση για το, κατα τ’ αλλα, μεγαλειωδες Sepang. Αγορασα μερικα μεταξωτα sarong και batik απο τα μαγαζια για να ξοδεψω και τα τελευταια ρινγκιτ που ειχα, και μετα πορεια ( μεγαλη ) για την θυρα C2.

Μολις ειχε φτασει το Β777 της Singapore και παρατηρησα οτι οι πιο πολλοι επιβατες που αποβιβαζονταν εδειχναν ανακουφισμενοι που ηταν και παλι στο εδαφος. Καποιες αστραπες που εσκισαν τον ουρανο μαλλον ως κακα σημαδια για την πτηση μας μπορουσα να τα εκλαβω. Με αρκετο ενδιαφερον επισης παρατηρησα οτι ειχαμε πολλους ισπανους συνεπιβατες.

Περασα κι’απ’ τον δευτερο ελεγχο ασφαλειας στην θυρα και κολλησα ως ειθισται την μουρη μου στο τζαμι οπου και ειδα το –SVL να ανεφοδιαζεται.

Μετα απο 15 περιπου λεπτα αρχισε η ευτακτη ( μπραβο και παλι ) επιβιβαση στο αεροσκαφος μας. Το γνωστο μωβ-ροζ , μωβ-μπλε εσωτερικο εδειχνε σε πολυ καλη κατασταση. Βολευτηκα στην 35 Α και εριξα μια ματια εξω. Το αδειο τερμιναλ κοσμουσε αλλη μια παρουσια πιο περα, και συγκεκριμενα το Β777-300ΕR της Emirates.

Push-back και παλι στην ωρα μας και αργη και μεγαλη τροχοδρομηση. Γεματο αεροσκαφος για αλλη μια φορα και το ματι μου επεσε πανω στην ισπανιδουλα στην θεση 35D που κοιτουσε με αγωνια απο το δικο μου παραθυρο τον ασχημο καιρο ενω ηταν σκεπασμενη μεχρι τους ωμους της με μια κουβερτα. Το νοστιμουλικο προσωπο το πλαισιωναν 2 καφετια, ανησυχα ματια και highlight ηταν η περμαναντ σε χρωμα οξυζενε. Ειχε και το ενα ποδι στο γυψο.Τα βλεμματα μας διασταυρωθηκαν και το υφος της μου ελεγε: “Εδω ο κοσμος χανεται και συ κοιτας σαν χανος”. Εγω αμεσως αμυνθηκα και φορεσα το υφος που λεει: “Με παρεξηγησες :? . Αλλα αυτη η περμαναντ κατι μου κανει :D ”!!!

Τελος παντων, τροχοδρομησαμε και σταματησαμε στον τροχοδρομο C9 οπου και περιμεναμε 5 λεπτα περιπου, λες και ο πιλοτος ηθελε να παιξει με τα νευρα μας. Την σκοτεινη καμπινα την φωτιζαν οι αστραπες σε ενα θεαμα αρκετα αποκοσμο. Η νεφωση ηταν πυκνη και η βροχη αρκετα δυνατη. Ο πιλοτος μας εκανε μια ανακοινωση στα γρηγορα για να μας πει αυτο που ηδη ειχαμε υποψιαστει: Θα περναγαμε μεσα απο πυκνη νεφωση και καταιγιδες , και ετσι θα πρεπει να αναμενουμε αναταραξεις. (Το σκελος Σιγκαπουρη – Κουαλα Λουμπουρ οσο συντομο φαινεται τοσο διασκεδαστικο μπορει να γινει επειδη πολυ συχνα εχει «καιρο» και το αεροσκαφος δεν μπορει να τον αποφυγει λογω χαμηλου υψους ).

Εισοδος και ευθυγραμμιση στον διαδρομο 32L με 2.800 μετρα διαδρομου μπροστα μας. Γρηγορη επιταχυνση και απογειωση στις 22.03 τοπικη. Ολα πολυ ηρεμα. Αριστερες στροφες με πορεια δυτικα, νοτιοδυτικα και μετα μπηκαμε στα πρωτα συννεφα. Το εβδομηνταεφταρι αρχισε να ψιλοκουνιεται αλλα τιποτα το τρομερο. Εγω περιμενα σε στυλ αντε-τελειωνε-γκρεμοτσακισε-μας-να-τελειωνουμε, αλλα τιποτα. Ενα τρεμουλο και υποψιες απο καποια κενα μονο. Καινουργιες στροφες αριστερα, με πορεια νοτιοανατολικα αυτη τη φορα. Κοιτωντας τον χαρτη Airshow στο Krisworld η πορεια εδειχνε αρκετα ζιγκ ζαγκ , κατι σαν οδηγο στον Πειραια να κανει γυρω γυρω στα στενα να βρει παρκινγκ. :D

Κοιταξα την ισπανιδουλα αλλα ηταν αφαντη μεσα στην κουβερτα της. Περασαμε τα 10.000 ποδια αλλα ο πιλοτος ζητησε απο το πληρωμα να παραμεινει στην θεση του λογω των αναταραξεων. Τελικα μετα απο αλλα 5 λεπτα το σημα για τις ζωνες ασφαλειας εσβησε και το πληρωμα κυριολεκτικα πηδηξε απο τις θεσεις του για να ετοιμασει τα τσαγια και τους καφεδες. Μαζι τους πεταχτηκανε σαν ελατηρια και κατι ανθρωπακια που πηγανε κατ’ ευθειαν τουαλετα. Ελεος, σκεφτηκα, δεν μπορειτε να κρατηθειτε 15 λεπτα μεχρι να φτασουμε? Δηλαδη το πατε φυρι φυρι να πεσουμε σε κανενα αβυσαλεο κενο και να σας βρουνε με το κεφαλι σφηνωμενο στην οροφη και τα βρακια σας κατω?? ( Ουφ, το ειπα και ξαλαφρωσα ). :rant:

Η ισπανιδουλα ηταν ακομη κουκουλωμενη, αλλα οσο κοιτουσα τοσο πιο πολυ γελουσα με την ιδεα οτι η κουβερτα της πηγαινε πιο πολυ απο την ( οξυζενε ) περμαναντ της. :wink:

Η εξυπηρετηση του πληρωματος ητανε του τυπου ψεκαστε-σκουπιστε-τελειωσατε ( απολυτα φυσιολογικο ομως ) αφου η καθοδος μας για Changi ειχε ηδη ξεκινησει. Η πτηση ηταν πλεον πολυ ηρεμη. Τα φωτα της Τζοχορ Μπαρου της Μαλαισιας απο κατω μας καλοσωρισαν και αμεσως μετα περασαμε τα Στενα της Σιγκαπουρης με μερικα ολοφωτα πλοια να λαμπουν σαν χριστουγεννιατικα δεντρα πανω στα σκοτεινα νερα.

Προσγειωση ομαλη στον βρεγμενο 20C και εξοδος στον Ε7 και τροχοδρομηση μεσω ΕΡ και C1 για αποβιβαση στην θυρα F60.

Η ισπανιδουλα εκανε την εμφανιση της εξω απο την κουβερτα. Στο προσωπο της εβλεπε κανεις οτι ειχε ζησει και πιο ευχαριστες στιγμες στην ζωη της...

Αφιξη στην Σιγκαπουρη στις 22.37 τοπικη.

( Στις επομενες 3 μερες εντυπωσεις απο την ...Πολη του Λιονταριου με φωτο ).
 
( Eπισκεψη στην Πολη του Λιονταριου )

Ο μεγαλος περιπατος απο την θυρα F60 και ενας ενδιαμεσος σταθμος στην τουαλετα ηταν μια πολυ καλη αιτια που 15 λεπτα αργοτερα βρηκα την βαλιτσα μου να με περιμενει μονη της εκτος του ( σταματημενου ) ιμαντα αποσκευων :!: . Το ηξερα οτι εδω στην Σιγκαπουρη δεν αργουν καθολου με τις αποσκευες αλλα αυτο πια παρα ηταν γρηγορο. Και αντικοινωνικο θα ελεγα :) . Στον Βενιζελο περιμενεις ενα μισαωρο για την βαλιτσα, και εχεις την ευκαιρια να κανεις 5 τηλεφωνηματα, να κουβεντιασεις με τον υπολοιπο κοσμο, να πιεις ενα φραπογαλο, να νοιωσεις ανθρωπινα βρε αδερφε! Ανθρωπινοι, χαλαροι ρυθμοι , οχι σαν την Σιγκαπουρη....

Η Μερτσεντες Ε, με εφερε μεσα απο δεντροστολιστες λεοφωρους , και κατω απο βροχη, στην εισοδο του Sheraton Towers επι της Scotts Road. Ο γαλλος ρεσεψιονιστ με το ξινο υφος μου εδωσε την καρτα ασφαλειας για το δωματιο μου. Το δωματιο, ηταν συμπαθητικο με ηρεμα καφετι παλ χρωματα και θεα κατ’ ευθειαν στον δρομο, 8 πατωματα πιο κατω. Επεσα στο κρεβατι και αφησα το κορεατικο καναλι Arirang TV να με νανουρησει.

Tις επομενες ημερες ειχα την ευκαιρια να δω ξανα καποια απο τα αξιοθεατα της Σιγκαπουρης.

Η πρωτη μου σταση ηταν στο Boat Quay ( Μποουτ Κι ) στις οχθες του ποταμου της Σιγκαπουρης οπου εκει βρισκεται το ιστορικο και επιχειρηματικο κεντρο της πολης. Και επειδη τα λογια ειναι φτωχεια....

gallery/image_page.php?id=13868 Singapore Business District.

gallery/image_page.php?id=13869 Τουριστικη συνοικια Boat Quay.

gallery/image_page.php?id=13870 Boat Quay & Singapore River

gallery/image_page.php?id=13871 H Βουλη της Σιγκαπουρης.

gallery/image_page.php?id=13872 Το μνημειο του ιδρυτη της Σιγκαπουρης, Sir Raffles.

gallery/image_page.php?id=13873 Παλια Βουλη

gallery/image_page.php?id=13874 Πρωην Κτιριο του Ανωτατου Δικαστηριου.

gallery/image_page.php?id=13875 Παρε-δωσε στο ποταμι... :)

gallery/image_page.php?id=13876 Διασημο ξενοδοχειο Φουλερτον.

gallery/image_page.php?id=13877 Μουσειο Ασιατικων Πολιτισμων.

gallery/image_page.php?id=13878 Ο γυμνισμος επιτρεπεται !!! :shock:

gallery/image_page.php?id=13879 Victoria Theatre.


Οι Σιγκαπουριανοι οταν θελουν να ξεδωσουν πανε στο νησακι Σεντοζα που ειναι ακριβως στο νοτιο ακρο της Σιγκαπουρης και συνδεεται με εναν δρομο και το μετρο. Η αποσταση του απο το κυριως νησι της Σιγκαπουρης ειναι μονο λιγες δεκαδες μετρα, για αυτο μην νομιζετε οτι θα κανετε καμια κρουαζιερα για να φτασετε εκει...
Στο κεντρο του νησιου υπαρχει ενας πυργος – ασανσερ που σε ανεβαζει γυρω στα 135 μετρα ψηλα. Να η θεα απο ‘κει πανω :

gallery/image_page.php?id=13880 Merlion, και στο βαθος η Ινδονησια.

gallery/image_page.php?id=13881 Στην Σιγκαπουρη, ποτε δεν κολυμπας μονος !

gallery/image_page.php?id=13882 Εδω χτιζουν το καινουργιο καζινο. Ο δρομος συνδεει το μικρο νησι Σεντοζα με το μεγαλο νησι της Σιγκαπουρης.

Βασικα το νησι προσφερει αρκετες δραστηριοτητες για τους ανησυχους, οπως γκολφ, θαλασσιο σκι, παραλιες καθως και ενα αρκετα καλο ενυδριο. Θα βρειτε επισης και εναν κλειστο κολπο – ενυδριο οπου ροζ δελφινια κανουν διαφορα νουμερα. Υπαρχουν μερικα ξενοδοχεια, μπαρακια και εστιατορια καθως επισης και ενα ομορφο βροχερο δασος στην μεση του νησιου με ωραια μονοπατια για περπατημα.

Ενα απογευμα πηγα στο Clarke Quay, μια παραποταμια τουριστικη συνοικια στο κεντρο της πολης. Οταν εφτασα, ακουσα ταμπουρλα και εναν γενικο χαμο να συμβαινει. Περπατωντας μεχρι εκει εφτασα μπροστα στο θεαμα διαφορων νεαρων να παιζουν οργανα και να κανουν διαφορα νουμερα λογω ...Οκτομπερφεστ.

gallery/image_page.php?id=13886

gallery/image_page.php?id=13885

Οφειλω να ομολογησω ομως οτι αν και αρκετα θορυβωδες , το χαπενινγκ ηταν αρκετα διασκεδαστικο. Οταν τα ταμπουρλα και οι ζογκλερ εξαφανιστηκαν μετα απο μια ωρα, μπορεσα και γω να κατσω σε μια γωνια διπλα στο ποταμι και να ρουφηξω τα ωραια χρωματα που με τριγυριζαν.

gallery/image_page.php?id=13884 Χρωματα παντου.

gallery/image_page.php?id=13887 Clarke Quay. Ομορφη συνοικια.

gallery/image_page.php?id=13888 Clarke Quay. Κατι απο παλια Σιγκαπουρη.

gallery/image_page.php?id=13883 Υπουργειο Πληροφορησης , Επικοινωνιων και Καλων Τεχνων. Ενα χαρουμενο, πολυχρωμο υπουργειο.

gallery/image_page.php?id=13864 Σουρουπο – μαγεια...

Οι μερες κυλησαν με εναν πολυ αστατο καιρο που εκανε τον προγραμματισμο παρα πολυ δυσκολο. Ενω υπηρχαν και διαστηματα με καλον καιρο, ξαφνικα μπορουσε να κλεισει ο καιρος απο το πουθενα και να ριξει καρεκλοποδαρα. Αυτο ειναι και το συνηθες εδω στην Σιγκαπουρη. Παντως ενα βραδυ ο καιρος ηταν πολυ γλυκος και ετσι εκανα μια βολτιτσα για να παρω μερικες φωτο της νυχτερινης Σιγκαπουρης.

gallery/image_page.php?id=13863 Σιγκαπουρη by night…

gallery/image_page.php?id=13865 H Boυλη την νυχτα...

gallery/image_page.php?id=13866 Μουσειο στο ποταμι.

gallery/image_page.php?id=13867 Το καταπληκτικο Φουλερτον λαμπερα φωταγωγημενο.

gallery/image_page.php?id=13862 Ο φυλακας – αγγελος της Σιγκαπουρης.

Το τροπικο κλιμα τοσο της Κουαλα Λουμπουρ οσο και της Σιγκαπουρης ειχαν εξασθενησει τον οργανισμο μου, και ετσι η ορεξη για εξερευνησεις και φωτογραφιες ειχαν μειωθει στο κατακορυφο. Γενικα μπορω να πω οτι η γενικοτερη ατμοσφαιρα στο νησι ηταν λιγο παραξενη. Οι ανθρωποι μου φανηκαν πιο στρεσαρισμενοι και χωρις την φυσικη και αυθορμητη ευγενεια των ξαδελφων τους των Μαλαισιανων. Κατι απο αυτο κολλησε σε μενα γιατι και εγω γενικα ημουν αρκετα ακεφος, χωρις καποιον συγκεκριμενο λογο. Γι’ αυτο και οταν μετα απο 3 μερες βρεθηκα μεσα στο ταξι καθ’ οδον για το αεροδρομιο, μπορω να πω οτι ημουν ευτυχης.

Οι εντυπωσεις μου:

Ισως να το παρατηρησατε αλλα αυτο ηταν ενα φτωχο τριπ ρηπορτ σε σχεση με τις προηγουμενες πολεις. Ισως το οτι καταφερα να συναχωθω εν μεσω 30 βαθμων Κελσιου και αποπνικτικης υγρασιας να μου εκοψε την διαθεση. Απλως δεν ειχα την αντοχη για τον μικρο χαμο που επικρατει στην Chinatown και στην Little India. Ισως να φταιει και οτι στην Σιγκαπουρη εχω ερθει ηδη αρκετες φορες. Η Σιγκαπουρη ειναι ενας ( καταναλωτικος ) παραδεισος που συνυπαρχει με την ( πολιτικη ) κολαση. Μια στυγνη δικτατορια, που εχει εξαφανισει καθε ειδους αντιπολιτευσης, οπου η θανατικη ποινη δια απαγχονισμου ζει και βασιλευει. Ενα μερος οπου συλλαμβανεσαι εαν κατεχεις πανω σου ...τσιχλα. Το κοστος των ακινητων ειναι εξαιρετικα υψηλο ( το μεσο ενοικιο ενος διαμερισματος ειναι περιπου 1500 ευρω τον μηνα ), ενω και η κατοχη αυτοκινητου τιμωρειται με υψηλοτατους δασμους. Οι ανθρωποι εχουν την ιδια σκυθρωπη φατσα που θα δεις σε οποιαδηποτε αλλη δυτικη κοινωνια της Ευρωπης και της Αμερικης. Απο την αλλη, ομως εντυπωσιαζει η σχετικη ασφαλεια και ταξη που υπαρχει εδω. Ολα ειναι καθαρα, για να μην πω αποστειρωμενα, και δεν μπορεις να εντυπωσιαστεις απο το πανταχου παρων πρασινο. 4 εκατομμυρια ανθρωποι ζουν ο ενας πανω απο τον αλλο, αλλα αυτη νησιωτικη πολιτεια καταφερνει να μοιαζει πιο πολυ με εναν κηπο. Κατι ειναι κι’ αυτο.

Tι μου αρεσε:

1. Η ταξη και καθαριοτητα της πολης.
2. Η πολη εν πολει που ακουει στο ονομα Changi Airport. Το καλυτερο αεροδρομιο του κοσμου. :great:
3. Το πρασινο που υπαρχει παντου.
4. Οι καταπληκτικες συγκοινωνιες και τα αφθονα ταξι.Τα αυτοκινητα δεν χρειαζονται εδω.
5. Το καλο shopping. Υπαρχουν ακομη καλες ευκαιριες για φθηνα ηλεκτρονικα εδω.

Τι δεν μου αρεσε:

1. Το κλιμα. Βαρυ και ασηκωτο.
2. Ολα ειναι μια βιτρινα, ολα ειναι επιφανειακα . Η δικτατορια και ο Μεγαλος Αδελφος ειναι παντου.
3. Η νοοτροπια ανωτεροτητας και σνομπισμου που εχουν σε σχεση με ολους τους αλλους γειτονες τους .

( Αντι επιλογου:Τελικα μπορω να πω οτι οσο συμπαθητικη και να μου ειναι η Σιγκαπουρη, ειναι μια κλασσικη περιπτωση οπου το ρητο “οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος” επαληθευεται πληρως. Το λαμπερο αυτο διαμαντι της Ασιας ισως τελικα να κρυβει αρκετα σκοτεινα σημεια. Τα λεφτα σιγουρα δεν φερνουν την ευτυχια, εαν αυτα γινονται το αφεντικο και οχι ο υπηρετης σου. )
 
Πολύ ωραίο και κατατοπιστικότατο το trip report.

Επειδή πιθανότατα θα πάω Σιγκαπούρη τον Μάρτιο με Singapore θα ήθελα να ξέρω την εμπειρία σου σε αυτό το σκέλος.

Γνωρίζεις επίσης εάν το 777 που κάνει το σκέλος ATH-SIN έχει ατομική οθόνη και inflight entairtainemnent?

Ευχαριστώ
 
Γεια χαρα 9078. Η Singapore Airlines εχει ατομικη οθονη σε ολα τα αερσοκαφη της ανεξαρτητως τυπου. Το προγραμμα ειναι πλουσιο σε ποικιλια αλλα μεγαλο μερος του απαρτιζεται απο κινεζικα, ινδικα και αραβικα προγραμματα. Αν αυτα δεν σε ενδιαφερουν τοτε οι επιλογες ειναι λιγο πιο περιορισμενες αλλα σιγουρα ειναι αρκετες για να σου κανει παρεα αρκετες ωρες.
 
Ημερομηνια: 26/10/07
Aπο: SIN ( Changi )
Προς: SYD ( Kingsford Smith )
Εταιρια: Singapore Airlines
Α/φος: B747-400 ( 9V-SMU )
Πτηση: SQ231
Θυρα: F31
Θεση: 33A
Αναχωρηση: 00.30 π.μ. τοπικη.
==================================================================================================================================================

Mπαινοντας στο κτιριο του Terminal 2 στο Changi πηρα ξανα βαθειες ανασες αεροπορικου πολιτισμου. Αφθονα γκισε για τσεκ ιν της Singapore AL και η καρτα επιβιβασης ηταν στα χερια μου σε πολυ λιγοτερο απο 5 λεπτα απο την αφιξη μου στο αεροδρμιο.

Ειχα 4 ωρες μεχρι την αναχωρηση για Συδνευ και ετσι μπηκα περασα τον ελεγχο ασφαλειας για να χαζεψω στα μαγαζια και να “κοψω” κινηση. Και τυφλος να ημουν δεν θα μπορουσα να μην προσεξω τις τεραστιες αφισες και καθε λογης διαφημηστικη υλη για την πρωτη εμπορικη πτηση του Α380 με την Singapore AL. Η πτηση ειχε φυγει την ιδια μερα για το Συδνευ και ( ειχε ηδη φτασει ), αλλα κατι απο την εορταστικη ατμοσφαιρα εκεινου του πρωινου ειχε μεινει ακομα.

Αφου εκανα καποια ψωνια αρχισα να περπαταω εδω και κει κανωντας χαζι το πληθος απο καθε γωνια της γης. Μου αρεσει επισης να βλεπω τα πληρωματα της καθε εταιριας να κανουν παρελαση πηγαινωντας η φευγοντας απο τα αεροσκαφη τους. Δεν ξερω γιατι αλλα παντα εβρισκα τα πληρωματα της Λουφτχανσα ιδιαιτερα κομψα και προσεγμενα σε σχεση με αλλες εταιριες.
Πολυ κομψα ειναι και τα πληρωματα της Εmirates. Μαλιστα οπως μου ειχε πει και η Κριστινα ειναι τοσο σχολαστικοι σε θεματα εμφανισης ωστε οι γυναικες επιτρεπεται να φορανε ενα και μοναδικο τυπο ( κατακκοκινου ) κραγιον. Οταν τις συγκρινεις με κατι αναμαλλιασμενες γεροντοκορες :wink: απο κατι αλλες εταιριες ( ονοματα δεν λεμε , υποληψεις δεν θιγουμε ) οπου δεν εχουν καν στολες να φορεσουν και αυτοσχεδιαζουν, τοτε οι συγκρισεις δεν εχουν νοημα.

Με αυτες τις φιλοσοφικες αναζητησεις ( οπως π.χ. γιατι οι πιλοτοι της Λουφτχανσα ειναι παντα μα παντα ντυμενοι στην τριχα με σακακια και καπελο ενω οι συναδελφοι τους στην ΒΑ και την Qantas κυκλοφορουν σχεδον παντα με πουκαμισακι ) , και αλλα τετοια σημαντικα ερωτηματικα πηγα σιγα σιγα στην θυρα F31. Ενα πληθος Αυστραλων, Ινδων και ...Ουγγαρων συνεθεταν το μεγαλυτερο μερος του φυλετικου μωσαικου της πτησης μας.

Η επιβιβαση ξεκινησε περιπου 25 λεπτα πριν την προγραμματισμενη ωρα αναχωρησης . Ηταν τοσο πολλοι οι επιβατες που περιμεναν να περασουν τον τελευταιο ελεγχο ασφαλειας που αναρωτηθηκα πως θα ειναι τα πραγματα με το Α380 και τις ορδες που θα προσπαθουν να επι/αποβιβαστουν απο αυτο.

Πηρα την θεση μου αφου πρωτα σηκωσα την χοντρουλα Αγγλιδουλα και τον ...ρυπαρο Ινδο απο τις θεσεις τους. Ο θανατηφορος συνδυασμος ιδρωτιλας , και αναθυμιασεων απο καρι , αλκοολ και τσιγαρο ηταν αφορητος. Κοιταξα τον Ινδο με δολοφονικες δαθεσεις και παρακαλεσα τον Θεο να με ...διακτινισει στο Συδνευ γιατι αλλιως τον φονο εκ προ μελετης δεν θα τον απεφευγα.

Το push back και η τροχοδρομηση ολα στην ωρα τους και μια μελαγχολικη ματια στην θυρα Ε4 που φιλοξενουσε το Β777 που σε λιγο θα εφευγε για Αθηνα. Κατα την τροχοδρομηση ο κυβερνητης μας προσφωνησε και μας ειπε οτι η πτηση μας θα διαρκουσε 7 ωρες και παρ’ ολον τον καλο καιρο γενικα θα ειχαμε καποιες αναταραξεις καθ’ οδον λογω ανεμων jetstream.

Εισοδος και αμεση απογειωση απο τον 20C. Η επιταχυνση ηταν τοσο ανεπαισθητη που επρεπε να κοιταζω το Αirshow για να δω οτι οντως ειχαμε πιασει τους 156 κομβους κατα την διαρκεια της απαγκιστρωσης. Ελαφρα πρωτη αριστερη στροφη στα 2.000 ποδια και λιγο πιο μετα μια πιο μεγαλη αριστερη για νοτιοανατολικη πορεια που μου εδωσε την ευκαιρια να θαυμασω το ολοφωτο Changi που αφηναμε πισω μας.

Ο διπλανος μου συνεχισε να ...ζεχνει :x και να παλευει να συμπληρωσει τα εγγραφα της Αυστραλιανης Υπηρεσιας Μεταναστευσης. Την υπερπροσπαθεια του την διεκοψε το φαγητο που μας σερβιρε η χαριτωμενη Singapore Girl. Ηταν ομορφη και χαμογελαστη και μαλιστα τα αυτακια της που ηταν καπως ...μεγαλουτσικα και με υψηλο συντελεστη αεροδυναμικης αντιστασης μαλλον τονιζαν τα ομορφα χαρακτηριστικα της. Εγω φυσικα δεν εφαγα γιατι το στομαχι μου ειχε γινει κουβαρια , ευγενικη προσφορα του γειτονα μου.
Μετα το φαγητο και αφου ο διπλα τελειωσε 3 ουισκακια :roll: , για να ενισχυσει την δυσωδη του αναπνοη το πληρωμα μαζεψε τα …απλυτα και εσβησε τα φωτα της καμπινας για να κοιμηθουν οσοι θελουν. Τι να κανω και εγω κλεινω τα ματια μου και προσπαθω να κοιμηθω μια και το περιεχομενο του Krisworld το ειχα εξαντλησει στις προηγουμενες 5 πτησεις που ειχα κανει. Ελα ομως που ο διπλανος ειχε διαφορετικη γνωμη. Ανοιξε το ατομικο του φως – προβολεα και αρχισε να ( ξανα ) παλευει με τα εγγραφα του. Οταν δε, μετα απο 15 περιπου λεπτα προστεθηκε στις προηγουμενες αναθυμιασεις του και αυτη της ...απλυτης για 3 μηνες ιδρωμενης καλτσας τοτε τρελλαθηκα. Κοιταξα με πολυ αδιακριτο τροπο προς την μερια του μετα κατω προς τα ποδια του οπου διαπιστωσα οτι οντως λειπανε τα παπουτσια του και τον πληροφορησα οτι βρωμουσε :evil: . Αυτος με κοιταξε με το βλεμμα της ...αγελαδας και συνεχισε να γραφει. Να υποθεσω οτι το ειχε ακουσει τοσες πολλες φορες το κοπλιμεντο ;;

Κοιταξα εναγωνιως αλλα δεν υπηρχε ουτε ενα αδειο καθισμα απο οτι ειδα. Κατεφυγα λοιπον στην κουβερτα μου με την οποια κουκουλωθηκα και αρχιζα να αναθεματιζω την γκαντεμια μου και παλι. Ειχα ...σεληνιαστει μονο και μονο με την σκεψη οτι εν ετει 2007 υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι δεν εχουν την παραμικρη ιδεα για το πως να φροντιζουν την προσωπικη τους υγιεινη :wall: . Ειδικα μεσα σε ενα μικρο μεταλλικο σωληνα οπου στριμωχνονται 350 ανθρωποι για 7 μεχρι και 17 ωρες, πως ειναι δυνατον καποιος να μην φροντισει λιγο τον εαυτο του εκ των προτερων;;; :rant:

Το γλυκο χρωμα της ανατολης μου εδωσε λιγο κουραγιο αφου ηταν σημαδι οτι σε λιγο θα φταναμε στο Συδνευ. Οντως μετα απο μια ωρα περιπου η γλυκια αεροσυνοδος με τα ...ενδιαφεροντα αυτια ξεκινησε με το υπολοιπο πληρωμα να μας σερβιρει το πρωινο. Οπως θυμαστε, το low fat πρωινο της Singapore Airlines για τον μηνα Οκτωβριο περιλαμβανει 2 μανιταρακια 2 ντοματουλες και μους απο ασπραδι αυγου :? . Αποφασισα οτι μπορουσα να συνεχισω την ζωη μου και χωρις αυτην την γαστριμαργικη εμπειρια και συνεχισα το κουκουλωμα με την κουβερτα.

Η ευλογημενη στιγμη της καθοδου για το Συδνευ εφτασε. Παντου κατω μας συννεφα και σε λιγο ο κυβερνητης μας ενημερωσε οτι οντως στο Συδνευ ο καιρος ηταν νεφελωδης με βροχες. Η καθοδος μας εφερε προς τα νοτια της πολης. Μετα απο αλλεπαλληλες στροφες μεσα απο πυκνα συννεφα, χωρις ομως αναταραξεις, μπηκαμε στην τελικη για τον διαδρομο 34L . Μου αρεσει αυτη η τελικη καθως στα τελευταια 2 περιπου λεπτα αιωρεισαι πανω απο την θαλασσα μεχρι περιπου τα 100 ποδια υψος. Ο ανυποψιαστος παντα ανησυχει καθως βλεπει σχεδον και τα ψαρια προτου ξαφνικα φανει ο διαδρομος. Ετσι και τωρα λοιπον μερικα επιφωνηματα εκπληξης απο καποιους επιβατες με εκαναν να χαμογελασω για πρωτη φορα σ’ αυτην την πτηση...

Απαλο αγγιγμα του -SMU ( του 1000στου 747 που κατασκευαστηκε ποτε ) σε ενα βρεγμενο διαδρομο και απαλο φρεναρισμα με idle reverse thrust και εξοδος στον τροχοδρομο Golf και αποβιβαση στην θυρα 60. Δεν θυμαμαι ποτε ακριβως βγηκα εξω απο το σαρανταεφταρι αλλα ηταν πολυ γρηγορα και με συνοδεια αγριων βλεμματων απο οσους πατησα και εσπρωξα :oops: . Γραμμη για το πρωτο Duty Free Shop και μετα απο λιγο ψαξιμο εντοπισα την Givenchy Attitude. Διακριτικο αλλα αφθονο ψεκασμα του 6circles και χαμογελα ευτυχιας. Η ζωη ηταν και παλι πολυ ωραια... :D

Αφιξη 9.33 π.μ τοπικη.

Εντυπωσεις:
Πτηση: Απλως καλη.Ο διπλανος χαλια . 7.5/10
Πληρωμα: Καλο. Ενα σωστο Singapore Girl σε καλη μερα δεν παιζεται. 9/10
Α/φος: Παλιο αλλα συλλεκτικης αξιας ( Το χιλιοστο Β747 που κατασκευαστηκε ) . 8/10
Φαγητο: Δεν εφαγα. Low fat = νηστεια. 3/10
Ψυχαγωγια: Το Krisworld καλο. 8/10
Τηρηση χρονου: Αγγλικη ακριβεια σε αναχωρηση και αφιξη. 10/10
 
Top