Astra Airlines

  • Thread starter Thread starter tiger320
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Α)Ακόμα και αν πληρώσει για υπέρβαρο ο επιβάτης δε σημαίνει ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ να φορτωθούν οι αποσκευές.
Β)ΔΕΝ υπάρχει σύστημα που να υπολογίζει με ακρίβεια το βάρος του φορτίου.Σκεφτείε,σας παρακαλώ,όλη τη διαδικασία καταγραφής του φορτίου και πείτε μου.Οι υπολογισμοί γίνονται κατά προσέγγιση.Τα αφη,δομικά,έχουν πολύ μεγαλύτερα όρια αντοχής απο τα αναγραφόμενα.Οι περιορισμοί αφορούν την επιχειρησιακή λειτουργία.
Γ)Οι αγαπητοί συμπατριώτες,όταν πρόκειται να πετάξουν με ξένη εταιρεία ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΕ για να τους χαριστεί κανένα κιλό απο το υπέρβαρό τους το υπόλοιπο τOυ οποίου θα πληρώσουν και μάλιστα αδρά,ξέρωντάς το κιόλας απο πριν.Συνεπώς,ξέρουν να το κάνουν.
Δ) Συγχαρητήρια στην ASTRA.
 
Όταν μια εταιρία καθυστερεί μια πτήση χωρίς ενημέρωση κατά 40 ολόκληρα λεπτά(αφήνωντας έτσι το κοινό να εικάζει το οτιδήποτε δικαιολογημένα) και ενώ φτάνοντας στο αεροδρόμιο προορισμού και στον ιμάντα για να παραλάβεις τη βαλίτσα σου σε ενημερώνουν ξαφνικά ότι αυτή δε φορτώθηκε για διάφορους λόγους, όχι απαράιτητα με ευθύνη της εταιρίας, έχει ναι ή όχι ο πελάτης δικαίωμα να διαμαρτύρεται;Το site στο οποίο δημοσιεύτηκε η καταγγελία είναι τώρα το πρόβλημα;
Και ναι το ύφος της καταγγελίας είναι υπερβολικό και η αξιοπιστία του site ενδεχομένως να ελέγχεται, αλλά ξεχνάμε κάτι: ο πελάτης έχει πάντα δίκο.Και από τη στιγμή που πληρώνει απαιτεί.Και δεν έχει υποχρέωση να γνωρίζει καμία αεροπορική ορολογία και πρακτική.Και βεβαίως η εταιρία οφείλει να απαντήσει, είναι καινούρια, προσπαθεί να χτίσει μια επωνυμία και να διαφυλάξει την όποια φήμη της. Όχι όμως και να δίνουμε συγχαρητήρια για το αυτονόητο.
 
Δε ξεχνάμε κάτι.Έχουμε διαφορετικές απόψεις.Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο.Αυτή η αντίληψη είναι δουλοπρεπής και ξεπερασμένη.Για τη καθυστέρηση χωρίς ενημέρωση,έχεις δίκιο.Συνέβει αυτό στη περίπτωση που περιγράφουμε;
Αυτό που σίγουρα δε κάνουν οι Έλληνες "πελάτες" είναι να αλλάζουν την άποψή τους όταν αποδεικνύεται λοιπόν οτι δεν έχουν δίκιο.Οι εταιρείες ενεργούν με στόχο κυρίως την ασφάλεια της πτήσης.Τι 'αλλο θα πρότεινες να έχει γίνει;Να έχουν φορτωθεί οι αποσκευές ενώ θα ήταν επισφαλές κάτι τέτοιο;
Τα συγχαρητήρια στην Αstra αφορούν τη γενικότερη πορεία της,όχι μόνο το συγκεκριμένο συμβάν.
 
Αν μου επιτρέπεται να βγω εκτός θέματος να τονίσω μόνο κάτι.Το ότι "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" ήταν, είναι και θα είναι η βασική αρχή του μάρκετινγκ και της επιχειρησιακής λειτουργίας, όσο και αν εμάς τους εργαζόμενους πολλές φορές μας μειώνει και μας δυσαρεστεί.Γι' αυτό εξάλλου έβγαλε και την ανακοίνωση η Astra, για να μη δημιουργήσει δυσαρέσκειες.Δεκτές ωστόσο κάθε είδους απόψεις.
 
Του μάρκετινγκ ναι, της ασφάλειας όχι.

Πραγματικά δεν νομίζω ότι είναι πολύ σοβαρό μια εταιρεία να απαντάει σε μπλογκ σε σχόλια ανωνύμων. Τώρα για το δια ταύτα, δεν γνωρίζω πολλά από κανονισμούς, αεροναυπηγική κτλ αλλά νομίζω ότι πράγματι ή αυτή η εταιρεία βάζει λάθος αεροσκάφος (και αν δεν έχει άλλο δεν με ενδιαφέρει και πολύ-σόρρυ αλλά δεν νομίζω ότι κάνει χάρη σε κανένα) ή εκδίδει λάθος αριθμό εισιτηρίων. Αν 100 άτομα με τις βαλίτσες τους δεν χωράνε, ας βγάλει 70 εισιτήρια με ότι προβλέπει η τιμή, δηλαδή μεταφορά και της αποσκευής σου με το ίδιο αεροσκάφος.

Επίσης μου φαίνεται αδιανόητο ότι αν δεν πληρώνεις το υπέρβαρο, τα κιλά αυτά 'εξαφανίζονται' από τον τελικό υπολογισμό. Τι είναι πιο απλό από την στιγμή που μπαίνει το ταγκ στην βαλίτσα, το σύστημα να προσθέτει αυτόματα το βάρος στην συγκεκριμμένη πτήση; Δεν γίνεται αυτόματα αυτό;Πρέπει δηλαδή να διαβάζει απόδειξη πληρωμής για να προσθέσει 24 κιλά η/ο τσεκινατζού/τζης για να εγγράψει το βάρος; :?: :?
 
Για το βάρος,εκτός αν έχει κάτι αλλάξει τελευταία,προβλέπεται μέσος όρος.Είδος πτήσης (τακτική ή charter),πόσοι άντρες,πόσες γυναίκες,πόσα παιδιά και μωρά και οι προβλεπόμενες χειραπαποσκευές τους.Για τις αποσκευές που ζυγίζονται και τοποθετούνται στο αμπάρι εφαρμόζεται "ευελιξία" η οποία δεν είναι επικίνδυνη,απλά ίσως αθέμιτη.Δεν έχω δει πτήση στην οποία ο αναγραφόμενος στα επίσημα έγγραφα αριθμός επβατών ανα φύλο να είναι ο πραγματικός.'Οπως όμως ήδη προείπα,τα δομικά όρια αντοχής (ή ανοχής :D ) του αφους είναι πολλά!
Ειδικά για το "δίκιο του πελάτη" στην επιχειρησιακή λειτουργία,είναι παντελώς εσφαλμένη και επικίνδυνη άποψη.Οι κανονισμοί υπάρχουν για να εφαρμόζονται.Δηλαδή,αν θέλει κάποιος να καπνίσει ας καπνίσει;Σε παρακαλώ να το ξανασκεφτείς.Κανένα σοβαρό εγχειρίδιο marketing δε το υποστηρίζει αυτό.
 
Νομίζω ότι καταλαβαινόμαστε.Η Astra και η κάθε Astra προσπαθεί ή πρέπει να προσπαθεί να μεγιστοποιήσει την οφέλεια και την ικανοποίηση του επιβάτη λαμβάνοντας υπόψη κάποιους περιορισμούς ή κανόνες(πχ το κάπνισμα που ανέφερες).Μόνο έτσι τα κέρδη θα χτυπήσουν οροφή.Γι'αυτό εξάλλου το θέμα κάνουμε τόσες μέρες κουβέντα.Απλά στο χώρο των αερομεταφορών οι κανόνες και οι περιορισμοί είναι πάρα πολλοί και χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια να διατηρηθούν οι λεπτές ισορροπίες.
Ένας πελάτης ,θέλω να πιστεύω ότι ήταν πελάτης και όχι πλασματική καταγγελία, έμεινε ανικανοποίητος από την εταιρία, βγήκε και τα έχωσε, έστω και με υπερβολικό ύφος, η εταιρία αντελήφθη ότι έτσι πλήγεται η εικόνα της προς τα έξω(είναι και νέα και πρέπει να προσελκύσει πελάτες, αλλά και να κρατήσει τους ήδη υπάρχοντες) και έτσι απάντησε.
Και να είσαι σίγουρος ότι αν μια εταιρία μπορούσε να βολέψει τους θεριακλήδες επιβάτες θα έδινε ξανά τη δυνατότητα να καπνίζεις μέσα στο αεροπλάνο, με το αζημίωτο βέβαια(...smoking fee ίσως).Κοινώς βγάζουμε και από τη μύγα ξύγκι στο όνομα της εξυπηρέτησης του πελάτη.
 
Τελικά, για να καταλάβω, οι αεροπορικές ξεκινάνε προς απογείωση με κατα προσέγγιση ζυγολόγια? Κι άντε, δομικά τα α/φη είναι φτιαγμένα για καταπονήσεις, αλλά αντέχουν ένα runway overrun? Γιατί δεν έχουν όλα τα α/δ διαδρόμους 2.5 και 3 χλμ.

Στα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν οι συμφορουμίτες, ναι το μάρκετινγκ επιτάσει ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο αλλά υπάρχει και το corporate responsibility που και αυτό έχει σχέση με τον τελικό αποδέκτη/αγοραστή μιας υπηρεσίας/προϊόντος. Δεν είναι τόσο απλό το θέμα...

Θα μπορούσε η Α2 να είναι πολύ πιό αυστηρή στα δρομολόγια της Χίου και να πέφτει μαχαίρι μετά τα 20 κιλά κάθε επιβάτη αλλά και πάλι θα βρισκόταν κάποιος που θα έβγαινε και θα τους κατήγγειλε ως φραγκοφονιάδες. Λεπτές οι ισορροπίες...

Συμπερασματικά, ναι η Α2 σφάλλει ολίγον αφού το ΒAe δεν είναι 100% επιχειρισιακό για Χίο όπως αποδεικνύεται αλλά απ' την άλλη προσφέρει πολλές παραπάνω θέσεις σε ενα επιδοτούμενο δρομολόγιο που κάθε καλοκαίρι ξεσήκωνε τους Χιώτες, πετάει στην ώρα της και αν κάτσει η στραβή σου στέλνει τουλάχιστον τις βαλίτσες άμεσα με την επόμενη πτήση...
 
ΝΑΙ,πρακτικά είναι με κατά προσέγγιση ζυγολόγια και αυτό δν είναι ούτε κακό ούτε επισφαλές.Όπως επίσης ανέφερα,οι περιορισμοί είναι κατ'αρχας επιχειρησιακοί σαν αυτόν στο οποίο αναφέρεσαι σχετικά με το μήκος διαδρόμων.
 
Αγαπητά μέλη, ας δούμε και τα limitations άλλων κλασικών παραδειγμάτων (Πάρος-Καστελλόριζο). Δεν μπορεί να κουβαλάω 121 επιβάτες με όλες τους τις βαλίτσες. Μπορώ 78 με όλες τις βαλίτσες και είναι όλα πρίμα (ανάλογα τον καιρό..). Προσωπικά πιστεύω ότι οι αλήθειες είναι πάντα στη μέση. Αλλά γι' αυτά παίζουν πολλά ρόλο... Δεν είναι της παρούσης.
Αντίθετα με τα υποκείμενα του "troktiko" που τους έχω προκαλέσει προσωπικά να βγουν με ονόματα μετά από απίστευτα ψευδείς ειδήσεις που δημοσίευσαν και αφορούσν τη δουλειά μου, αλλά... Ψηφίστε με την μην είσοδό σας αυτήν τη λάσπη της ενημέρωσης.

δικός σας
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top