LEG 1, 27/6/2005
ATH-LIN, A3-660
Αεροσκάφος: B737-3Y0, SX-BGK
Φτάσαμε στο τιμημένο χαμπ σαν άρχοντες, με ταξί Mercedes με οθόνη GPS που του έδειχνε το drive path και του έβγαζε GS (Θέλω κι εγωωω). Στο δρόμο ο ταρίφας μάς έλεγε για την ξαφνική απεργία στις ΟΑ την προηγούμενη εβδομάδα και να κάνουμε γρήγορα παιδιά γιατί λέει αυτός που άργησε νιώθει απ΄ ευθείας παππούς. Προχώρα μπάρμπα στον ΑΙΑ και άσε τα παιδία.
Το check in έγινε σχεδόν αμέσως και χωρίς προβλήματα, τα εισιτήρια ήταν χάρτινα και τυπωμένα σε πράκτορα (ντροπή μου, ξέρω) και μετά από τη βόλτα μου εμένα στο Γερμανό και της ολοκαίνουριας συζύγου μου στον Γάλλο (στα καλλυντικά δλδ) οδεύσαμε προς την έξοδο Β2 όπου μας περίμενε το εκθαμβωτικό, ολοκαίνουριο, άνετο, πολυτελές και στραφταλιστό SX-BGK (15ετίας τριζάτο). Δίπλα του καθόταν το SU-LBF της Lotus χωρίς όμως να γράφει Lotus, μόνο με το λογότυπο στο κάθετο σταθερό και παραδίπλα το N1605 της DL.
Επιβίβαση από τη φυσούνα και θέσεις 9A και 9B. Σύντομο taxi προς τον 03R και απογείωση αμέσως μετά το VP-BCC, ένα CRJ-200ER, ποιος ξέρει για πού.
Το Γκολφ Κίλο πρέπει να έχει από τα πιο άθλια seat pitch που έχω δει. Με δυσκολία έβαλα την παλάμη μου για το γνωστό check απόστασης γόνατο-κάθισμα η οποία δεν ήταν ούτε πέντε δάχτυλα. Αίσχος! Το φαγητό όμως ήταν καλό, κριθαράκι και μοσχάρι κοκκινιστό, σαλάτα, ψωμάκι κλπ. Το εξαφάνισα. Όμως η κόκα-κόλα ήταν ζεστή και το ψωμί μπαγιάτικο.
Από τις αεροσυνοδούς δεν θυμάμαι τίποτε οπότε μάλλον δεν πρέπει να ήταν κάτι ιδιαίτερο.
Οι φωτό που τράβηξα δεν ήταν τίποτε το ιδιαίτερο ούτε καινούριο για αυτό δεν μπαίνω στον κόπο.
Πτήση πάνω από Κόρινθο, Μεσολόγγι, Κέρκυρα, Μπρίντιζι, Ανκόνα, Πεσκάρα, Φλωρεντία και κάθοδος προς Μιλάνο όπου προσγειωθήκαμε στον 36R.
Στη συνέχεια του ριπόρτ μείνετε μαζί μας για να διαβάσετε:
-Την περιπέτεια μας στο Πλυνάτε και την αναχώρηση με την Απλυτάλια
-Τον Ριτζ Φόρεστερ και τον αδελφό του, Θορν, σε ρόλο φροντιστών.
-Το πλούσιο γεύμα εν πτήσει.
ATH-LIN, A3-660
Αεροσκάφος: B737-3Y0, SX-BGK
Φτάσαμε στο τιμημένο χαμπ σαν άρχοντες, με ταξί Mercedes με οθόνη GPS που του έδειχνε το drive path και του έβγαζε GS (Θέλω κι εγωωω). Στο δρόμο ο ταρίφας μάς έλεγε για την ξαφνική απεργία στις ΟΑ την προηγούμενη εβδομάδα και να κάνουμε γρήγορα παιδιά γιατί λέει αυτός που άργησε νιώθει απ΄ ευθείας παππούς. Προχώρα μπάρμπα στον ΑΙΑ και άσε τα παιδία.
Το check in έγινε σχεδόν αμέσως και χωρίς προβλήματα, τα εισιτήρια ήταν χάρτινα και τυπωμένα σε πράκτορα (ντροπή μου, ξέρω) και μετά από τη βόλτα μου εμένα στο Γερμανό και της ολοκαίνουριας συζύγου μου στον Γάλλο (στα καλλυντικά δλδ) οδεύσαμε προς την έξοδο Β2 όπου μας περίμενε το εκθαμβωτικό, ολοκαίνουριο, άνετο, πολυτελές και στραφταλιστό SX-BGK (15ετίας τριζάτο). Δίπλα του καθόταν το SU-LBF της Lotus χωρίς όμως να γράφει Lotus, μόνο με το λογότυπο στο κάθετο σταθερό και παραδίπλα το N1605 της DL.
Επιβίβαση από τη φυσούνα και θέσεις 9A και 9B. Σύντομο taxi προς τον 03R και απογείωση αμέσως μετά το VP-BCC, ένα CRJ-200ER, ποιος ξέρει για πού.
Το Γκολφ Κίλο πρέπει να έχει από τα πιο άθλια seat pitch που έχω δει. Με δυσκολία έβαλα την παλάμη μου για το γνωστό check απόστασης γόνατο-κάθισμα η οποία δεν ήταν ούτε πέντε δάχτυλα. Αίσχος! Το φαγητό όμως ήταν καλό, κριθαράκι και μοσχάρι κοκκινιστό, σαλάτα, ψωμάκι κλπ. Το εξαφάνισα. Όμως η κόκα-κόλα ήταν ζεστή και το ψωμί μπαγιάτικο.
Από τις αεροσυνοδούς δεν θυμάμαι τίποτε οπότε μάλλον δεν πρέπει να ήταν κάτι ιδιαίτερο.
Οι φωτό που τράβηξα δεν ήταν τίποτε το ιδιαίτερο ούτε καινούριο για αυτό δεν μπαίνω στον κόπο.
Πτήση πάνω από Κόρινθο, Μεσολόγγι, Κέρκυρα, Μπρίντιζι, Ανκόνα, Πεσκάρα, Φλωρεντία και κάθοδος προς Μιλάνο όπου προσγειωθήκαμε στον 36R.
Στη συνέχεια του ριπόρτ μείνετε μαζί μας για να διαβάσετε:
-Την περιπέτεια μας στο Πλυνάτε και την αναχώρηση με την Απλυτάλια
-Τον Ριτζ Φόρεστερ και τον αδελφό του, Θορν, σε ρόλο φροντιστών.
-Το πλούσιο γεύμα εν πτήσει.