ATH SOFIA A3 950 / 31 OCT

  • Thread starter Thread starter latris aeroporias
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
george_a":2jusc57c said:
Blade":2jusc57c said:
ΝΑ δούμε πότε θα ανοίξει έναν προορισμό η Αιγαίου μόνη της. Δηλαδή κάπου που δεν θα πηγαίνει ήδη η Ολυμπιακή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πηγαίνει να μοιραστεί μία πίτα και όχι να βρει μία να τρώει μόνη της....

Πρώτα πρώτα να σε προλάβω με δύο άμεσα παραδείγματα :

Καβάλα-Dusseldorf
Καβάλα-Stuggart

Αυτούς το προορισμούς τους εκτελούσε έως το 2001 η ΟΑ με δύο εβδομαδιαίες πτήσεις. Μετά ήρθε η Cronus να καλύψει το κενό και μαζί με τον Cronus η Α3 αγόρασε και το συγκεκριμένο δρομολόγιο που εκτελεί και σήμερα! Φυσικά υπήρχε και η Galaxy κάποια περίοδο στο συγκεκριμένο δρομολόγιο με κάτι τρελά του στιλ: DUS - PVK - KVA, αλλά αυτό είναι άλλο πάλι :roll:
 
Akis":1kbp22fh said:
george_a":1kbp22fh said:
Blade":1kbp22fh said:
ΝΑ δούμε πότε θα ανοίξει έναν προορισμό η Αιγαίου μόνη της. Δηλαδή κάπου που δεν θα πηγαίνει ήδη η Ολυμπιακή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πηγαίνει να μοιραστεί μία πίτα και όχι να βρει μία να τρώει μόνη της....

Πρώτα πρώτα να σε προλάβω με δύο άμεσα παραδείγματα :

Καβάλα-Dusseldorf
Καβάλα-Stuggart

Αυτούς το προορισμούς τους εκτελούσε έως το 2001 η ΟΑ με δύο εβδομαδιαίες πτήσεις. Μετά ήρθε η Cronus να καλύψει το κενό και μαζί με τον Cronus η Α3 αγόρασε και το συγκεκριμένο δρομολόγιο που εκτελεί και σήμερα! Φυσικά υπήρχε και η Galaxy κάποια περίοδο στο συγκεκριμένο δρομολόγιο με κάτι τρελά του στιλ: DUS - PVK - KVA, αλλά αυτό είναι άλλο πάλι :roll:

Το ότι 'ήρθε η Cronus να καλύψει το κενό' σημαίνει ότι η ΟΑ σταμάτησε τη γραμμή. Δηλαδή τώρα πρέπει με κάθε γραμμή που ανοίγει η Aegean να καταθέτει και πιστοποιητικό ...παρθενίας;;;; (για τη γραμμή μιλάω). Τί είναι ο γραμμές δηλαδή; Αστη κάτω αυτή, εγώ την είδα πρώτη; Κάτι τέτοια τα θυμάμαι μόνο από το ...δημοτικό.
 
Εγώ απλά αναφέρθηκα στο παράδειγμά σου που έδωσες παραπάνω (ότι η γραμμή KVA-DUS/STR είναι προορισμός που άνοιξε η Α3 από μόνη της) και σε τίποτε παραπάνω. Τα περί παρθενιάς κτλ. κτλ. που λες δεν έχουν καμιά σχέση με αυτά που έγραψα

Υ.Γ. Η Cronus πετούσε και πιο πριν από Καβάλα προς Γερμανία (κυρίως προς Κολονία) και μετά άρχισε και προς DUS.
 
Σωστό αυτό που λές. Τα σχόλιά μου δεν αφορούσαν αυτά που έγραψες εσύ, και κακώς συνυπήρξαν στο ίδιο σχόλιο με την άμεσή μου απάντηση προς την παρατήρησή σου.

Το θέμα είναι ότι όσο και να το ψάξει κανείς όλοι οι συνδυασμοί πόλεων που εξυπηρετούνται από τον ένα ή τον άλλο δεν είναι αποτέλεσμα κάποιας ιδιοτροπίας. Είναι αποτέλεσμα προσφοράς και ζήτησης. Άρα, μια γραμμή 'ανοίγει' ή έχουμε νέους παίκτες όταν υπάρχει ζήτηση. Και οι συνδυασμοί με ζήτηση είναι -συνήθως- γνωστοί. Αρκετές φορές αλλάζουν τα οικονομικά δεδομένα και αυξάνει ή μειώνεται. Αν, λέω αν, πρόκειται να ανοίξω εγώ, με τα δικά μου λεφτά μια αεροπορική εταιρεία θα κοιτάξω όλους τους παράγοντες. Μια εντελώς νέα γραμμή, αδοκίμαστη, είναι μεγάλο ρίσκο. Αν κανείς δεν την έχει δοκιμάσει, αυτό κάτι σημαίνει. Η πολιτική χαμηλού ρίσκου λέει ότι δοκιμάζεις την τύχη σου εκεί όπου υπάρχουν 'πελάτες'. Μετά δοκιμάζεις τις γραμμές με λιγότερη κίνηση κλπ.
 
Na do pantos pote epitelous tha apofasisei mia apo tis dio na anoixei tis Prague--Budapest--Warsaw pou tis exoun afisei entelos stous antagonistes kai exoun sigoura poli kales plirotites kai apo touristes kai apo fitites..
Idios to Prague exei kati periodous Xristougena kai kalokairi poli anebasmenes....
 
Το κεφάλαιο με τίτλο "ΧΑΜΕΝΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ" είναι μεγάλο, δυστυχώς, με ένα πολύ γνωστό πρωταγωνιστή.
 
Και ως προς το σκέλος του γιατί δεν πετάει αλλού. Εκτος ΕΕ αυτό δεν γίνεται. Υπάρχουν διακρατικές συμφωνίες. Χρειάζεται μπόλικη ...παπυροκρατία για να πετάξεις στην Αίγυπτο. Το ίδιο και οπουδήποτε το ποιός πετάει, πόσο συχνά, με πόσες θέσεις ανά εβδομάδα κλπ καθορίζεται από τους γραφειοκράτες. Εντός ΕΕ τα πράγματα είναι αλλιώς. Δρομολογείς ό,τι θέλεις, όπου θέλεις -σχεδόν- και αναλαμβάνεις το ρίσκο. Αυτό κάνει η Aegean.

Πότε μπήκε η Βουλγαρία στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρε george_a και δεν με ενημέρωσε κανείς; Μήπως κάτι άλλο ήθελες να πεις;

Εγώ λέω ότι είναι καιρός η Αιγαίου να πάψει να κυνηγιέται με την Ολυμπιακή και να δει και άλλους προορισμούς. Τι θα έλεγες για Στοκχόλμη που είναι και γεμάτο Έλληνες; Για Λισσαβώνα;
Αλήθεια Λονδίνο και Παρίσι γιατί δεν πάει;
 
Blade":52d42dcp said:
ΝΑ δούμε πότε θα ανοίξει έναν προορισμό η Αιγαίου μόνη της. Δηλαδή κάπου που δεν θα πηγαίνει ήδη η Ολυμπιακή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πηγαίνει να μοιραστεί μία πίτα και όχι να βρει μία να τρώει μόνη της....

Einai polu pio eukolo na htupisei thn OA twra pou ehei duskolies h OA.

O skopos ths A3 den einai na moirasei thn pita, alla siga siga na fugei h OA kai na thn faei oloi thn pita mono ths !!! :wink:
 
Blade":uoxkfsqk said:
Πότε μπήκε η Βουλγαρία στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρε george_a και δεν με ενημέρωσε κανείς; Μήπως κάτι άλλο ήθελες να πεις;

Aν μου υποδείξεις πότε έγραψα ότι η Βουλγαρία είναι στην ΕΕ, θα σου ...απολογηθώ καταλλήλως. Είπα ότι για χώρες εκτός ΕΕ χρειάζονται διακρατικές συμφωνίες.- Το αν με τη Βουλγαρία ορισμένα πράγματα είναι πιο εύκολα από άλλες χώρες - πιθανόν λόγω της σύνδεσής της με ΕΕ, είναι πιθανό. Δεν το γνωρίζω.

Blade":uoxkfsqk said:
Εγώ λέω ότι είναι καιρός η Αιγαίου να πάψει να κυνηγιέται με την Ολυμπιακή και να δει και άλλους προορισμούς. Τι θα έλεγες για Στοκχόλμη που είναι και γεμάτο Έλληνες; Για Λισσαβώνα;
Αλήθεια Λονδίνο και Παρίσι γιατί δεν πάει;

Κι εγώ θα έλεγα να ανοίξεις με δικά σου χρήματα μια δική σου εταιρεία και να μας δείξεις το επιχειρηματικό σου ταλέντο. Είναι υποκρισία να παριστάνουμε τους επιχειρηματίες του καναπέ. Βάλατε στο στόχαστρο μια εταιρεία που -με δυσκολίες και αθέμιτο ανταγωνισμό- κατάφερε να παρουσιάσει σταθερή ανάπτυξη και μικρή, έστω κερδοφορία. Και σας ξυνίζει γιατί πετάει εδώ και δεν πετάει εκεί. Γιατί έχει άσπρο χρώμα σας ξύνισε ή όχι ακόμα;
 
George_a κατεβασε λιγο τους τονους :) ! Δεν υπαρχει λογος για τοση επιθετικοτητα :wink: .
Και δε μιλαω μονο για το συγκεκριμενο τοπικ, αλλα για ολα τα τοπικς που αφορουν την Α3. :oops:
 
Top