Athens Airways leased aircrafts

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ελα ρε συ jerry :D δεν είναι μόνο ο σολωμός και τα μπριος.
αντε να ζητήσει η γιαγια νερό και να σου φέρει η βουλγάρα τη γκαζόζα και μετά να ανέβει το ζάχαρο της γιαγιάς στα ύψη.
 
Το ένα μέλος του πληρώματος είναι ελληνίδα διότι υπήρχε πρόβλημα συνεννόησης με τους επιβάτες.
Παρεμπιπτόντως, τη περασμένη Κυριακή, το ATR της Athens έπαθε λάστιχο κατά τη προσγείωσή του στα Κύθηρα. Μετά από 4 ώρες κατέφθασε ένα embraer από Σαντορίνη που έφερε ρεζέρβα και πήρε και τους επιβάτες.
 
Άλλαξε δηλαδή ελαστικό στα Κύθηρα;Γρύλλοι,μηχανικοί,κατσαβίδια κλπ;Μεγάλες στιγμές!Τα Κύθηρα είναι "άγονη-επιδοτούμενη" γραμμή,ε;Και "που είσαι ακόμα"..........
JTR-ATH via KIT;Έ,ρε τι θα άκουγε η Ολυμπιακή αν συνέβαινε κάτι τέτοιο με δικό της αφος........
 
Παρ' ολίγον να ήμουν στη συγκεκριμένη πτήση, αλλά το προηγούμενο απόγευμα το ακύρωσα... τι έχασα!


viewtopic.php?p=106806#p106806
 
Το ότι με wet lease εμπιστεύεσαι τη διεξαγωγή των υπηρεσιών της εταιρίας σου σε μια άλλη και μαζί και το κύρος της εξυπακούεται... Ήθελα να βγουν ψεύτες όσοι τρόμαζαν προκατελλημένα όταν άκουγαν για βουλγαρική αεροπορική. Αλλά απ' ό,τι φαίνεται σε κάθε χώρα αντιστοιχούν και διαφορετικά ποιοτικά standards. :wall:
alekoskit":1yx8lkqu said:
Το ένα μέλος του πληρώματος είναι ελληνίδα διότι υπήρχε πρόβλημα συνεννόησης με τους επιβάτες.
Παρεμπιπτόντως, τη περασμένη Κυριακή, το ATR της Athens έπαθε λάστιχο κατά τη προσγείωσή του στα Κύθηρα. Μετά από 4 ώρες κατέφθασε ένα embraer από Σαντορίνη που έφερε ρεζέρβα και πήρε και τους επιβάτες.
Θα μπορούσαν, δηλαδή, να επιχειρούν και embraer στα Κύθηρα; Ή είναι θέμα προσγείωσης; (γιατί απ'αυτά που έγραψες κατάλαβα ότι ήρθε άδειο)
 
1ον : Φυσικά και μπορούν να επιχειρούν ERJ-145 στα Κύθηρα. Εδώ κατεβαίνει Β738 (αν δεν κάνω λάθος) από το Άμστερνταμ (1480 μ)
2ον : Δεν ήμουν στο αεροδρόμιο όταν ήρθε πλέον το RJ και δεν ξέρω πως ακριβώς έφτιαξαν τη ρόδα για να φύγει το ATR.
3ον : Πάντως το ταξίδι που έκανα το Σ.Κ. που μας πέρασε που πήγα και ήρθα με την εταιρεία, οφείλω να πω ότι ήταν άψογες και οι δύο πτήσεις με το LZ-ATS. Αλλά δεν παύει να είναι ένα παλιό - ταλαιπωρημένο (εμφανισιακά) αεροσκάφος απο τη Βουλγαρία. Και όταν έχεις δοκιμάσει τη γλύκα ενός DH4 του κουτιού με δερμάτινα καθίσματα, αθόρυβους κινητήρες (λέμε τώρα) δύσκολα επιστρέφεις σε ένα τέτοιο αεροπλάνο. Δεν πιστεύω ότι είναι επικίνδυνες οι πτήσεις με τα ATR της Βουλγαρίας, αλλά σίγουρα προτιμώ την ΟΑr.
 
Αλέκο σαφώς και δεν είναι επικίνδυνες οι πτήσεις με τα ATR. Αλλιώς δεν θα πραγματοποιούνταν. Αναφέρομαι όμως στην ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρεται με τα ATR. Αρκετές φορές ταλαιπώρησαν τους επιβάτες τους με πολύωρες καθυστερήσεις, αποσκευές που μένουν πίσω κ.α.
Ελπίζω να μην έχει δεσμευτικό συμβόλαιο η athens γιατί αν συνεχιστεί έτσι καλά θα κάνουν να βρουν νέους συνεργάτες.
 
alekoskit":1v9ari4o said:
Δεν ήμουν στο αεροδρόμιο όταν ήρθε πλέον το RJ και δεν ξέρω πως ακριβώς έφτιαξαν τη ρόδα για να φύγει το ATR.
Το ΕΜΒ εφερε απο JTR 18 Πακιστανοινδους που συκοσαν το ATR για να αλλαξουν τη ρόδα. εχω σχετικη φωτογραφία.
 
Καλά,αφού το "σύκοσαν"........Εννοείς οτι το φόρτωσαν με σύκα; :oops: Μήπως ήταν οι επιβάτες απο τους οποίους ζήτησαν "να βάλουν ένα χεράκι"; 8)
 
Top