Athens Airways leased aircrafts

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όντως πολύ όμορφο! Να καταγραφεί επιπλέον ως θετικό, το γεγονός πως αν και για 5 μήνες μόνο (τόσο θα κρατήσει η ενοικίαση), μπήκαν στον κόπο και τα έξοδα να το βάψουν στα χρώματα της εταιρείας. Να υποθέσω πως μιλάμε για dry lease;
 
Γνωρίζει κανείς εαν αυτό το αεροσκάφος θα εκτελεί κανονικά δρομολόγια ή θα είναι εφεδρικό σε περίπτωση βλάβης;
 
Το αεροπλάνο είναι wet leased και ξεκίνησε σήμερα ήδη δρομολόγια (πρώτη πτηση προς Μυτιλήνη)
http://athensairport.blogspot.com/2009/ ... h-afd.html < Μια ακόμα φώτο κατά την τροχοδρόμηση για απογείωση από την Μάλτα, χτες. Αργοτερα και φώτο απο Αθήνα :)
 
Λίγους μήνες πριν, η ίδια εταιρεία αυτοδιαφημιζόταν μέσα από τη διαφοροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, με όρους "τζετ αεροσκάφη", "ανέσεις business", "αθόρυβοι κινητήρες Rolls Royce" και άλλα τέτοια, ενώ κάποιος εδώ μέσα μιλούσε για λανσάρισμα Embraer Family και μάλιστα έδινε hints και για τα ονόματα που θα πάρουν τα επόμενα αεροσκάφη... Πολύ θα ήθελα να δω πώς θα μας τα παρουσιάσει η εταιρεία αυτά τώρα, πόσο μάλλον αν έρθει και το ATR.

Όπως και νά 'χει το πράγμα, καλά ταξίδια.
 
Αγαπητέ αακούντς, θα μπορούσες αν είναι εύκολο να μου εξηγήσεις και μένα τί τους έπιασε ξαφνικά τους ιπτάμενους πρωτευουσιάνους και έχουν φάει τον κόσμο να πετάξουν παντού και με τα πάντα; Διακρίνω μία στενάχωρη διαδικασία επιλογών που προσωπικά δεν ξέρω εάν θα έχει αντίκρυσμα. Περισσότερο με ανησυχεί το γεγονός ότι δεν έμειναν πιστοί στο μάστερ πλάν(?) τους από την αρχή. Ας έρθει και το ντασάκι να το πετάξουμε εμείς κι έχει ο Θεός.

δικός σου
 
κατά την άποψή μου η δημιουργία μιας αεροπορικής εταιρίας με μεγάλο και εκτεταμένο πτητικό δίκτυο δεν είναι απλή υπόθεση. Το παρελθόν έχει επιβεβαίωσει τις δυσκολίες και την οικονομική αιμορραγία που συνεπάγεται μια τέτοια δραστηριότητα.
Θα προτιμούσα μια πιο αργή ανάπτυξη με σταθερά βήματα, με νεότερα ή καινούργια αεροσκάφη και με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια.
Προς το παρόν πιστεύω ότι η ΑΡΑΙΓ έχει το πλεονέκτημα τόσο των ολοκαίνουργιων αεροσκαφών, όσο και των πολύ ευέλικτων κοστολογήσεων που επιτρέπουν στον επιβάτη να προγραμματίσει πολύ φθηνές πτήσεις.
 
Εγώ αυτό που προσωπικά δε μπορώ να καταλάβω πάντως είναι πολύ πιο απλό: γιατί δε φτιάχνουν ένα site που να δείχνει σοβαρό και επαγγελματικό. Ντάξει, να μπεις σε αεροπλάνο πας, όχι να αγοράσεις τσίχλες. Κάνει μεγάλη διαφορά στην αίσθηση του μέσου ταξιδιώτη το πόσο σοβαρή δείχνει η εταιρία, και με αυτό το site νομίζω ότι πέφτουν πολύ. Όχι ότι είναι τόσο δραματικά κακό, αλλά ούτε επαρκώς σοβαρό φαίνεται, ούτε χρηστικά είναι τόσο βολικό. Δηλαδή τόσο δύσκολο ήταν όταν πατάς έναν προορισμό στον χάρτη να επιλέγεται και στη λίστα; Και να μη δείχνει τόσο αγχωτικό και υπερβολικά γεμάτο;
 
Και επειδή κατα καιρούς όπως και τώρα καλό θα ήταν το online booking system να δείχνει τον τύπο του αεροσκάφους που θα πετάξεις γιατί τόσα έχουν δει τα ματάκια μας! (Sky Express, Astra Airlines, τώρα Q300 και αναμένεται και ένα ATR!!)
To μοναδίκο που αναφέρεται είναι στο πρόγραμμα δρομολογίων σε 2-3 πτήσεις γράφει δίπλα στο άσχετο ASTRA.
 
ΑΝ τον ξέρουν από τόσο νωρίς :mrgreen: :mrgreen:
 
Top