Athens Airways leased aircrafts

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ κάνω την αφελή ερώτηση γιατί της χρειάζεται;

Αφού οι πτήσεις "βγαίνουν" με τα 4 ERJ (αλήθεια το 4ο έρχεται;) και την Astra. Θέλει να ξεκινήσει και άλλα δρομολόγια;

Επίσης, δε θα σχολιάσω πως αν οι χρόνοι τους δεν έβγαιναν μία με τα ERJ, τώρα με το Dash να περιμένουμε μεγαλύτερες καθυστερήσεις; Η πρωινή Μυτιλήνη προσγειώθηκε στην Αθήνα στις 1000 αντί στις 0910.
 
Μου μοιάζει για προσπάθεια κάλυψης απαιτήσεων της άγονης γραμμής... Μάλλον βλέπουν μπροστά.
 
Μέχρι και το τέλος του καλοκαιριού όπου θα ξεκαθαρίσει αυτό το 65% του πτητικού έργου που θα κρατήσει η ΟΑ, βλέπω την Athens να τρέχει πέρα δόθε να αρπάξει ότι μπορέσει και να γίνει γνωστή!
 
jerry":3bozq35r said:
Εγώ κάνω την αφελή ερώτηση γιατί της χρειάζεται;

Αφού οι πτήσεις "βγαίνουν" με τα 4 ERJ (αλήθεια το 4ο έρχεται;) και την Astra. Θέλει να ξεκινήσει και άλλα δρομολόγια;

Απ' όσο γνωρίζω, στην Athens Airways δεν περίμεναν τόσο μεγάλη ζήτηση σε charter από τόσο νωρίς (εννοώ νωρίς σε σχέση με την ίδρυση της εταιρείας, όχι από άποψη τουριστικής περιόδου). Οπότε προφανώς, υποθέτω με το αθώο μου μυαλό, το Q300 έρχεται να καλύψει προσωρινά τρύπες στο πρόγραμμα όταν αυτό δε θα βγαίνει με τα 4 Embraer.
 
Μετά και την εντελώς ξαφνική απόκτηση του DH3 ,η όλη εικόνα αυτής της εταιριας μου θυμίζει της <<αξεχαστες>> Air Manos και Hellenic Star...
Πιστεύω ότι με τη ματιά ενός οποιουδήποτε αντικειμενικού παρατηρητή ,ότι η ZF δεν έφερε μέχρι στιγμής καμια διαφοροποίηση στην αεροπορική αγορά της Ελλάδας.
Πιο πολύ διαφοροποίηση έφεραν οι χαμηλές τιμές των ΟΑ για τους πελάτες της τελευταίας στιγμής με αποτέλεσμα να ανακτήσουν ένα σημαντικό μερίδιο από την Α3 παρά η ZF.
Τι εικόνα άραγε προκαλεί σε κάποιον επιβάτη και γιατί να αφήσει τους άλλους 2 όταν έχει σαιτ δεκαετίας 90,ακριβές τιμές με ελάχιστες προσφορές, υπέρμετρα μεγάλο για το μέγεθος για τη διάρκεια ζωής της δύκτιο σε κεντρικά και όχι περιφερειακά δρομολόγια με τον ανταγωνισμό, καθυστερήσεις με το <<καλημέρα>> και το χειρότερο!
Να μην ξέρεις με τι θα πετάξεις!μια <<ποικιλία>> που περιλαμβάνει E45,AR1,DH3 και για κερασάκι στην τούρτα η Skyexpress!
 
REGIONAL":izq12awr said:
Να μην ξέρεις με τι θα πετάξεις!μια <<ποικιλία>> που περιλαμβάνει E45,AR1,DH3 και για κερασάκι στην τούρτα η Skyexpress!

Αν ανήκεις στην πλειοψηφία των επιβατών που απλά θέλουν να πάνε από το Α στο Β, καλά κάνεις, γιατί πολλοί από εμας, εδώ μέσα ΔΕ θελουμε να ξέρουμε με τι θα πετάξουμε. Μακάρι να έβαζε και YS-11, Il-18, DHC-7, E90, Su-100 (Αυτό ακόμα είναι στην εξέλιξη), Short, ATP,LET-410 και άλλα πολλά διαμαντάκια, που αν μη τι άλλο, ομορφαίνουν τον Ελληνικό ουρανο.
 
Μάλλον εντελώς άκαιρο το post σου, REGIONAL. Κατ' αρχήν μετά από πολλά χρόνια η Ελλάδα έχει 3η schedule εταιρία!!! Καμμία σχέση με την τσαρτεράδικη Air Manos. Και μόνο η παρουσία άλλης μιας εταιρίας ( και κατ' επέκταση μιας δεύτερης ή τρίτης επιλογής για έναν προορισμό) κάνει τη διαφοροποίηση. Οι προορισμοί στην Ελλάδα είναι συγκεκριμένοι και δεν περιμέναμε κάτι νέο σε αυτόν τον τομέα. Παρ' όλα αυτά υπάρχουν δρομολόγια που λόγω μονοπωλίου ΟΑ οι τιμές ήταν στα ύψη (πχ Ζάκυνθος). Ο ανταγωνισμός είναι που κάνει την ΟΑ τον τελευταίο καιρό να μειώνει τιμές και να βγάζει προσφορές σε δρομολόγια που δεν είναι μόνη της ή δεν είναι άγονα. Όσο για το "χειρότερο" που δεν ξέρεις με τι θα πετάξεις, νομίζω ότι οι ΟΑ έχουν μακράν την πρωτιά σε αυτό το ζήτημα εδώ και πολλά χρόνια και μάλιστα με αεροσκάφη που την ποιότητά τους την έχουμε αναλύσει επανειλημμένα σε αυτό το φόρουμ.
 
Κοινώς λέμε ότι ανάμεσα στoυς τυφλούς ξεχωρίζει ο μονόφθαλμος κι επειδή οι ΟΑ είναι στην κατάσταση που είναι, δε μας πειράζει ιδιαίτερα που η ZF δυσκολεύεται να δώσει στον πελάτη αυτό που του υπόσχεται. Προσωπικά δε βρίσκω πολύ κολακευτική τη σύγχιση που επικρατεί με το στόλο και το προϊόν της εταιρίας γενικότερα. Επίσης, εφόσον θέλετε να κάνουμε συγκρίσεις, η Α3 στο ξεκίνημά της ήταν πολύ σοβαρότερη σε σχέση με τη ZF.
 
H αγαπημενη που ηταν σοβαρη στο ξεκινημα της?? Ενω διαφημιζε τα υπερσυνχρονα AVRO με το αξεχαστο moto "Πολιτισμος"στην πορεια και δυο χρονια ειχε κανονικα στο στολο της και 3 ATR που κληρονομησε απο την εξαγορα της Air Greece.
 
Top