Athens airways

  • Thread starter Thread starter japetus
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Adverse Yaw":q2b5kwb0 said:
jetflight":q2b5kwb0 said:
και το αστειο ειναι οτι ρωτουσαν την κατασκεταστρια εταιρια το κατα ποσο μπορει το emraer να προσγειωθει και να απογειωθει ασφαλως στον διαδρομο οταν σε αυτον μπορει να προσγειωθει μεχρι και 320!!!

Ναι σωστα...η διαδικασια που θα επρεπε να ακολουθηθει για να διαπιστωθει το takeoff & landing performance ειναι "ωχ αδερφε, αφου κατεβαινει το 320 δεν θα κατεβαινει το Εmbraer;"....
Ωραιος!!!
Το αστειο ειναι το γεγονος της παντελους ελλειψης γνωσεων περι performance!
Αλλα η αποψη... ειναι αποψη.....!
Να μην πουμε το δικο μας....
Που ξερει τωρα ο ΔΠΕ της Athens!
Ας συμβουλευτει τους ειδημωνες εδω που αφιλοκερδως δινουν τα φωτα τους!!!
Ετσι προς ενημερωση πολλων...
Το Β737-300/400 εχει προβλημα να απογειωθει απο τον 27 στο Ηρακλειο, κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες, ενω τα μεγαλυτερα 800αρια η 900αρια δε εχουν
κανενα απολυτως προβλημα!
 
Αντί για εξυπνάδες θα μπορέσει να απαντήσει κανείς με τι τρόπο φρενάρει ένα Embraer145?
Εγω ξερω ότι σαν regional αεροσκάφος μπορεί να προσεγγίσει σε μικρού μήκους διαδρόμους και μάλιστα από ότι γνωρίζω σίγουρα αυτός ο τύπος πετάει και στο City με μήκος μικρότερο από αυτό της Χίου.
 
Στο performance εκτος απο το μηκος διαδρομου (feild length) υπαρχει και το οριο εμποδιων (obstacle limit) τα οποια εκφραζονται σε βαρος (take off weight).
Και οταν λεω obstacle εννοω βουνα, κεραιες ... το πως σταματα το Ε145 ειναι αλλο θεμα...!
Υπαρχουν και αλλοι παραγοντες που επιδρουν στο performance οπως το tyre limit weight κτλ.
Εξυπναδες λενε αυτοι που δεν γνωριζουν....
:roll:
 
Επί της ουσίας θα απαντήσει κανένας;
Πρώτη φορά θα δούμε Emraer145 που να γνωρίζουμε;
Η βραζιλιάνικη εταιρία είπε ότο με μήκος 1510μ όλα είναι μια χαρά σύμφωνα με τα όσα είπε ο υπεύθυνος της εταιρίας ο κ.Κομνηνός ως καλεσμένος του επιμελητηρίου Χίου, όπου ανακοίνωσε τη νέα σύνδεση.
Εγώ δεν ρώτησα αν μπορεί να έρθει στη Χίο,αλλα τι είδους performance κάνει.Το ότι μπορεί να έρθει σε έναν διάδρομο 1510μ είναι αυτονόητο, αλλιώς δεν θα υπήρχε και νόημα να υπάρχουν αυτά τα αεροπλάνα.
 
Given:
Static Air Temperature .............................................20°C
Airport Pressure Altitude ..........................................2000 ft
Landing weight .........................................................18000 kg
Runway Condition ....................................................DRY
Runway Slope ..........................................................1% (uphill)
Wind component ......................................................10 kt
(headwind)
Ice Encounter ...........................................................NO
Landing Condition ....................................................NORMAL
Flaps.........................................................................45°
Determine:
Transfer Scale 1.......................................................1035
Transfer Scale 2.......................................................827
Landing distance ......................................................1415 m
VREF 45 .......................................................................127.3 KIAS
 
jetflight":xa0lsdh3 said:
Εξηγειλε και τις ωρες.
Αναχωρηση απο Αθηνα στις 10 το πρωι και απο τη Χιο στις 11:15.
1 καθημερινη πτηση και το αστειο ειναι οτι ρωτουσαν την κατασκεταστρια εταιρια το κατα ποσο μπορει το emraer να προσγειωθει και να απογειωθει ασφαλως στον διαδρομο οταν σε αυτον μπορει να προσγειωθει μεχρι και 320!!!
Τελος παντων καλες ωρες διαλεξε αν και με προβληματιζει η ευκολια που αποδεχονται τις προτασεις δρομολογησης.

jet, που μπορεί να δει κανείς τις ώρες των πτήσεων? στην ιστοσελιδα τους δεν έχουν τίποτα..εντωμεταξύ λέγαν για Μυτιλήνη όχι για Χίο..Προέκυψε στην πορεία και η Χίος?
Ξερει κανείς ΙΑΤΑ/ICAO codes της athens?
 
Με ένα τέτοιο 145άρι της FlyBe είχα κάνει την πιο άνετη πτήση μου ως τώρα τον περασμένο Απρίλη FRA-MAN economy. Με διαμόρφωση καμπίνας 1-2 και πολύ χώρο για γόνατα..χλίδα..πύραυλος στην απογείωση και super προσγείωση με χιόνια τριγύρω. Λίγο "χαμηλοτάβανο", αλλά είχε πλάκα.
 
Πριν απο λιγο σε συνεντευξη του ο κ. Ανδριανοπουλος στον ραδιοφωνικο σταθμο Alpha radio 98.9 εδωσε ορισμενα νεα στοιχεια για την Αthens Airways.

Μεταξυ των αλλων ειπε οτι αναμενεται συντομα η αδεια απο την ΥΠΑ για την διεξαγωγη πτησεων υστερα απο την αφιξη και του πρωτου αεροσκαφους.
Η πρωτη πτηση υπολογιζεται περι τα τελη Γεναρη και θα ειναι προς την Αλεξανδρουπολη, 2 φορες την ημερα.
Στη αρχη της λειτουργιας της θα πεταει σε τρεις κυριως προορισμους προς την Βορειο Ελλαδα (Αλ/πολη,Θεσ/κη,Κοζανη).

Μεχρι τον Απριλη θα εχει παραλαβει και τα 4 ΕΜΒ-145 για να εξυπηρετηθουν οι γνωστοι προορισμοι που εχουν ανακοινωθει, ενω αναλογα με τα αποτελεσματα των πρωτων μηνων θα εξεταστει το option αγορας για αλλα 2 αεροσκαφη ιδιου τυπου το ενα το καλοκαιρι και το αλλο το φθινωπορο.

Με αυτα τα επιπλεον αεροπλανα ειναι υπο εξεταση να επεκτεινει το δικτυο της και προς Κυθηρα, Σκιαθο και Καρπαθο.

Οσο αναφορα την συντηρηση των αεροσκαφων ειναι πολυ κοντα σε συμφωνια με πολυ γνωστο αεροπορικο φορεα (ισως ΕΑΒ).
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top