Athens airways

  • Thread starter Thread starter japetus
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Υπαρχει καποιο site της εταιριας στο ιντερνετ;
 
Την εχουμε δωσει προ πολλου.. Αν διαβασεις πιο παλια ποστ θα την βρεις.. Αλλα για να μην ειμαι ο κακος, παρτην!
 
makedonas":iyc4e6eg said:
Την εχουμε δωσει προ πολλου.. Αν διαβασεις πιο παλια ποστ θα την βρεις.. Αλλα για να μην ειμαι ο κακος, παρτην!
Το skywalker είναι site εύρεσης εργασίας και όχι η σελίδα της Athens Airways. To λινκ του avrojet είναι το σωστό. :wink:

Επίσης θέλω να πω ότι συμφωνώ με αυτά που γράφει ο ECO. Όντως οι κινήσεις του κ. Ανδριανόπουλου είναι πολύ προσεκτικές και μάλλον επιτυχημένες. Σαν άτομο που παρακολουθώ τα πράγματα από έξω, η προσπάθεια αυτή δείχνει πιο σοβαρή από πολλές άλλες που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά και ελπίζω μετά από χρόνια να δούμε μια επιπλέον σοβαρή ελληνική εταιρία που να μπορεί να παίξει στην αγορά με την Aegean και την Ολυμπιακή (σε όποια μορφή και να είναι η τελευταία). :great:
 
Πολύ Ολυμπιακή μου μυρίζει το σήμα της...Ειδικά τα χρώματα.Σύμπτωση?
 
Καλησπερα...Εχω να πω κατι προς τον κυριο εκο...Εγω δεν ενεφερα πουθενα οτι για να ασχοληθει καποιος με αεροπορικη εταιρια θα πρεπει να προερχεται και απο τον αεροπορικο χωρο..Εσυ το ειπες αυτο.
 
OveLix":2dixh1yu said:
Σύμφωνα με δική μου, ολόφρεσκη, πληροφόρηση η Athens Airways θα έχει ERJs 145 (δεν ξέρω πόσα), θα είναι full business, και τα αερoσκάφη θα παραδίδονται σταδιακά από τα τέλη Νοέμβρη μέχρι και τα τέλη Φεβρουαρίου. Οι πρώτες πτήσεις θα ξεκινήσουν μετά τα Χριστούγεννα σε μορφή τσάρτερ και από αρχές Μαρτίου οι προγραμματισμένες.

Θα ξεκινήσει με προορισμούς στην Βόρεια Ελλάδα όπως η Αλεξανδρούπολη και η Θεσσαλονίκη, αλλά και στη Νησιωτική Ελλάδα όπως η Μυτιλήνη, η Μύκονος, η Σαντορίνη και η Ρόδος. ΔΕΝ θα είναι low cost αλλά full business class και ως τέτοια θα διαφημίζεται.

με τέτοια μικρά τζετ μόνο με full business class fares θα μπορέσει(?) να κρατηθεί και να μην πάει άπατη..το θέμα είναι που θα βρει την ανάλογη πελατεία και δη στην περιφέρεια και μάλιστα σε καθημερινή βάση..οι οικονομικοί καιροί τρομερά δύσκολοι και οι περικοπές πεφτουν βροχή..πού θα βρεθούν 40 επιβάτες να πληρώνουν τέτοια εισιτήρια σε υποτιθέμενο καθημερινό δρομολόγιο Θεσ/νικη-Μυτιλήνη ή Αθήνα-Ρόδο?
 
Λογικα εννοει full servce με τιμες economy των αλλων εταιριων.
Απο τις φημες που κυκλοφορουν σχεδιαζει να μπει στις πιο καλες εσωτερικες γραμμες οπως η Θεσσαλονικη κλπ.
Αν δε χτυπησει στο επιπεδο των τιμων ειναι καταδικασμενη.
Κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να χτυπησει εσωτερικα δρομολογια οπου η 2 υφισταμενες ετιαριες πετουν με regional αεροσκαφη οπως τα νησια κατα βαση.Θεσσαλονικη κυριως και μετα Αλεξανδρουπολη που ακουστηκε ,εχει ελπιδες να μπει στον ανταγωνισμο μονο εαν πουλαει φτηνοτερα απο Α3,ΟΑ.
Φαινεται σοβαροτερη προσπαθεια, αλλα αυτο που λειπει απο την Αθηνα ειναι μια Low cost και οχι παλι μια απο τα ιδια.
 
alexis":1ttpfcje said:
Εχω να πω κατι προς τον κυριο εκο...Εγω δεν ενεφερα πουθενα οτι για να ασχοληθει καποιος με αεροπορικη εταιρια θα πρεπει να προερχεται και απο τον αεροπορικο χωρο..Εσυ το ειπες αυτο.
Ελα, ηρέμησε. Εγώ ρώτησα αρχικά αν ο επιχειρηματίας είναι κάποιος προερχόμενος από το χώρο (πριν μάθω για ποιόν ακριβώς πρόκειται) και ο eco απάντησε.

Μια που συζητήθηκε το full service σε καλή τιμή κλπ.: προσωπικά όταν ταξιδεύω επαγγελματικά στο εσωτερικό, αυτό που μου λείπει δεν είναι το full service στο αεροσκάφος όπου η πτήση διαρκεί όσο η διαδρομή Σϋνταγμα-Κυψέλη με τρόλλεϋ αλλά το full service στο έδαφος, κοινώς να μην περνάω 4 ουρές μέχρι να φθάσω στο αεροπλάνο. Τι δυνατότητες υπάρχουν για ουσιαστική βελτίωση της άνεσης του επιβάτη στο έδαφος, δεδομένου ότι στον έλεγχο ασφαλείας στο gate δεν γίνονται εκπτώσεις?

Όσον αφορά το εγχείρημα, νομίζω ότι ένα αδύνατο σημείο είναι η εύρεση προσωπικού στην Ελλάδα, μια και τα αεροπλάνα του τύπου είναι ελάχιστα (δεν μετράω την Π.Α.).

--ΠΡΟΣΘΗΚΗ--
Έχει ανακοινωθεί τό όνομα του μετόχου από τη Μυτιλήνη? Πήρα τηλέφωνο και ρώτησα κάποιον από εκεί σήμερα και δεν είχε ακούσει κάτι.
 
Σην προκηρυξη για χειριστες που εβγαλε, ΔΕΝ απαιτει Type Rating...αλλα οσοι εχουν θα προτιμηθουν.

εδω η προκηρυξη:

ATHENS AIRWAYS S.A. is currently seeking to recruit on permanent basis for regional operation based in Athens:

CAPTAINS & CO-PILOTS (CODE: CAPTAINS & CO-PILOTS.)
POSITION REQUIREMENTS:

CAPTAINS (CODE: CAPTAINS)
All candidates must have E.U. citizenship with no military obligations
JAR/ATPL
Class A Medical
2.500 flight hours
500 PIC
Type rating is not required but candidates type rated on ERJ-135/145 and/or CRJ-100/200 will be preferred
Salary TBD
CO-PILOTS (CODE: CO-PILOTS)
All candidates must have E.U. citizenship with no military obligations
JAR / Frozen ATPL / MCC Course
Class A Medical
JET and / or Turbo prop experience will be considered
Jet type rated candidates will be evaluated as Senior F/O
Type rating is not required but candidates type rated on ERJ-135/145 and/or CRJ-100/200 will be preferred
Salary TBD

If you believe you fulfill the above-mentioned prerequisites, please send
a complete Curriculum Vitae & covering letter quoting CAPTAINS or CO-PILOTS.
via fax: 210-6046946 or e-mail: hr@athensairways.com or by post at:
Marathonos Av 61 & M.Arkadiou 2, Gerakas, 15344 (att: HR Department).

All applications will be considered in strict confidence and will be acknowledged promptly.
Only suitable candidates will be contacted.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top