seven4seven":p1zku4hw said:
Νομιζω στο Α-10 οτι δεν χρειαζεται πληρωμα καμπινας.
Γιατί,μήπως έχει καμπίνα τό A-10 ;
Πάντως,όπως είχα ξαναπεί,παρ'όλο που το εγχείρημα δείχνει σοβαρό,αυτή η επιμονή στο business-only εσωτερικού μού φαίνεται "κάπως".Οι πτητικές διάρκειες είναι μικρές γιά να "αναδείξουν" τά πλεονεκτήματα ενός business-class service έναντι ενός economy class.Αρα,αυτό που πρέπει να ρίξουν σάν "δόλωμα" είναι οι χαμηλότερες τιμές έναντι τών ανταγωνιστών τους.
Τό να αγοράσουν την Πάνθεον (καί μέσω αυτής τό πτητικό κομμάτι τής ΟΑ) δέν μού φαίνεται και τόσο πιθανό,αλλά δέν μπορώ να τό αποκλείσω τελείως.Αν ο ιδιοκτήτης τής Athens έχει τά κεφάλαια και έχει κάνει τους υπολογισμούς του καί έχη βάσιμες ελπίδες οτι θά βγάλη τά λεφτά του από αυτή την υπόθεση,ίσως το επιχειρήση.
Οσο γιά τό σήμα και τά χρώματα τής εταιρείας,δέν διακρίνω καμμία ομοιότητα μέ αυτά τής ΟΑ - εντάξει,τά χρώματα ίσως είναι ίδια,αλλά στην Ελλάδα βρισκόμαστε,ήλιο έχουμε,φωτεινά χρώματα έπρεπε να διαλέξουν.Τί θέλατε δηλαδή,νά τά βάψη μαύρα; (τά αεροπλάνα εννοώ..)
Προσωπικά θά μέ ενδιέφερε νά κάνω ένα ταξιδάκι μέ τά ERJ τους,νά δώ καί πώς είναι από μέσα
