Αθήνα - Λονδίνο: Χαμός στο ίσωμα (OA, BA, A3, EZY, Economy)

  • Thread starter Thread starter Kiwi Jumbo
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Kiwi Jumbo

First-Class-Member
Εγγραφή
03/10/2009
Μηνύματα
505
Likes
0
Περιοχή
London
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
VIR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLL
LHR – ATH – LHR, 23 – 24 Νοέμβριου
Ξεκινώ άλλο topic για να γραφούμε εντυπώσεις από την νέα ΟΑ, την Α3 και φυσικά ΒΑ, και easyJet στο πλέον (κατά την γνώμη μου) ανταγωνιστικό δρομολόγιο.
Με την πρωινή πτήση ΟΑ260 με την Ολυμπιακή, και όχι μόνο απλά για να πετάξω αλλά για να δω πως είναι ο νέος τερματικός 4 στο Heathrow για λογαριασμό της Skyteam :great: . Επιβίβαση με 10 λεπτά καθυστέρηση (χαλαρά). Ένα τεστ που ήθελα να κάνω ήταν αν θα δεχτούν να βάλουν το μπουφάν μου στις κρεμάστρες της business. Θερμό καλωσόρισμα από τις αεροσυνοδούς, και αφού ρώτησα ευγενικά αν υπάρχει χώρος στην ‘’ντουλάπα’’ της business μου πήραν το μπουφάν από τα χεριά με πλατύ χαμόγελο και όλα καλά. Αναχώρηση με δυστυχώς 30 λεπτά καθυστέρηση (δεν με ενοχλεί το αναφέρω μόνο και μόνο για αυτούς που και τα 5 λεπτά το κάνουν θέμα, άλλωστε το Heathrow δεν φημίζετε και για την καλύτερη εξυπηρέτηση της εναέριας κυκλοφορίας) :wall: .
Πριν την αναχώρηση πρόσφεραν τις καρτελίτσες όπως πάντα, τα καθίσματα πολύ άνετα μπορούσα να τεντωθώ χωρίς πρόβλημα (θέση 4Α) :banana: , δεν ξέρω γιατί αλλά μόνο οι μπροστά θέσεις έχουν τέτοια άνεση στα Α320, στην 26Α που ήμουν στην άλλη πτήση ήταν κάπως στριμωγμένα (όποτε μόνο online check in να πιάνουμε 4). Το φαί του σκασμού έχει τα πάντα, το κυρίως ‘’πιάτο’’ ριζότο με κοτόπουλο :great: συγκεκριμένα εκείνη την μέρα, 2 ψωμάκια το 1 standard, σαλάτα και κρακεράκια και βούτυρο (blah blah blah), και το γλυκό καρυδόπιτα ζήτησα ακόμα 1 και μου έφεραν 2 (και 2 ακόμα από τους διπλανούς που δεν το ήθελαν άρχοντας). Μετά το φαί καφές τσάι και μπισκότα μια χαρά. Προσγείωση κάπως καλή με Έλληνα πιλότο. Κατά την έξοδο η αεροσυνοδός κρατούσε το μπουφάν στα χεριά έτυμο (δεν χρειάστηκε να το ζητήσω και να κόψω και τους άλλους που αποβιβαζόντουσαν). Πτήση επιστροφής το ίδιο εξαιρετικό service αλλά η θέση 26Α στριμωγμένη :rant: και μόνο με 10 λεπτά καθυστέρηση.
Έχουμε:
Ώρα αναχώρησης και άφιξης: 7/10 (η 40λεπτη καθυστέρηση)
Πλήρωμα καμπίνας: 10/10 (εξαιρετικό) :great:
Χώρος καθίσματος: 10/10 (1.87cm και τα πόδια μου όταν τεντωνόντουσαν δεν ακουμπάγανε καν το μπροστά κάθισμα) :great:
Γευμα: 10/10 (υπέραρκετό σου δημιουργεί υπνηλία παραλίγο να χάσω τα μπισκότα lol) :banana:
Πρόγραμμα ψυχαγωγίας εν πτήση: 0/10 δεν υπήρχε αλλά δίνω παράταση χρόνου λόγο του ότι είναι νέα εταιρία στην ουσία. :cry: :rant:
Πολύ καλή πτήση (σε σχέση με την ΒΑ, για Α3, και easy δεν γνωρίζω), σχεδόν άριστη!!!!!

Δικό σας .....
 
Αν έγραφες και με ποια εταιρία πέταξες θα ήταν ολοκληρωμένο το report σου ;)
Υποθέτω μεν ΟΑ, αλλά και αυτό μόνο και μόνο γιατί έκανες μια σύγκριση στο τέλος.
 
Kiwi Jumbo":2l75r8i9 said:
Πρόγραμμα ψυχαγωγίας εν πτήση: 0/10 δεν υπήρχε αλλά δίνω παράταση χρόνου λόγο του ότι είναι νέα εταιρία στην ουσία. :cry: :rant:
Πολύ καλή πτήση (σε σχέση με την ΒΑ, για Α3, και easy δεν γνωρίζω), σχεδόν άριστη!!!!!

2 μικρά σχόλια αν επιτρέπεται:
- όταν 2 κύριοι ανταγωνιστές σου προσφέρουν ife, είναι μεγάλο μειονέκτημα κατά την γνώμη μου, ας μην επικεντρωνόμαστε στο πόσα μπισκότα ή ψωμάκια προσφέρουν.
-τι εννοείς καλύτερη πτήση από ΒΑ κ Α3; τον κραδασμό του touch down;

Συμφωνώ πάντως ότι η διαδρομή αυτή (ATH-LON) είναι μέτρο σύγκρισης κ σημείο αναφοράς λόγω κ της πρόσφατης ιστορίας (βλ ιστορίες με Α340, STN, IFE, διαφημίσεις κτλ)
 
Βασιζόμενος πάντα σε προσωπικές απόψεις (το τονίζω αυτό)!!!!
1) Δεν σύγκρινα την Α3 γιατί δεν έχω εμπειρία με την συγκεκριμένη στο δρομολόγιο αυτό.
2) Στη ΒΑ έχει in-flight entertainment, αλλά και να θες να δεις την ταινία δεν γίνετε εκτός από το ότι ο ήχος παίζει με τα νεύρα σου γιατί έρχεται και φεύγει ανάλογα με τα κέφια του, οι οθόνες είναι τοποθετημένες κεντρικά και ψηλά (Boeing 767), πρέπει να βάλεις νάρθηκα για να κοιτάς όλη την ώρα στο ταβάνι. (περνά ο κομήτης Χάλεϋ)
3) Όσο για το γεύμα για έμενα παίζει ρόλο γιατί συγκεκριμένα με την ΒΑ έχω μείνει νηστικός (4 ώρες πτήση είναι οχι 45 λεπτά εσωτερικού) με τα gourmet πιάτα του Jamie Oliver (μην χε@@).
4) Η νΟΑ όσο και να μην το δεχόμαστε είναι νέα εταιρία να θυμηθούμε πως ήταν η Αιγαίου όταν ξεκίνησε?
Οποιοσδήποτε μπορεί να διαφωνεί κάθετα αλλά αυτό πάει να πει συζήτηση. :great: :great:
 
Καλά όλα αυτά, αλλά ο "χαμός στο ίσωμα" πού είναι;
 
Αναφέρομαι στον ανταγωνισμό του συγκεκριμένου δρομολογίου…….
4 εταιρίες, χτύπημα στης υπηρεσίες, οι τιμές να ανεβοκατεβαίνουν όλες μαζί και να έχουν διαφορά της τάξεως των 2 με 5 λίρες (για ευρώ θα σας γελάσω , συνήθως το κάνω Λονδίνο – Αθήνα όποτε πληρώνω σε λίρες) το ένα δρομολόγιο πίσω από το άλλο, σε λίγο θα πετούν τα αεροπλάνα το ένα διπλά στο άλλο, εκπτώσεις και μιλιά extra (βλ. Αιγαίου).
Για μένα είναι υπέρ αρκετά αλλά παίζονται πλέων και αλλά με τις συμμαχίες μεταξύ αεροπορικών εταιριών. Έχουμε και τις 3 SkyTeam, Star Alliance, One world και μια low-cost. Διαφορετικοί τερματικοί στο Heathrow και για τις 3 FSC, όποτε σε βάζουν στην μέση και σε τραβάνε μέχρι να σε σκίσουν στα 2 σαν σαρδέλα lol..... :great:
 
Καλά τώρα πήρες χαμπάρι τι γίνετε? Εδώ και χρόνια είναι αυτή η κατάσταση... το ίδιο έχουμε και στη Ρώμη και στο Μιλάνο και στο Παρίσι...
 
Ε τι να κάνω εγώ τώρα άρχισα να ταξιδεύω :wall: Λονδίνο- Αθήνα (πριν 3 χρόνια βασικά) δεν είμαι και 30 χρονών (20 αν δεν σας πειράζει), και δεύτερων αυτό το δρομολόγιο κάνω εκεί ξέρω τι γίνετε με αυτό ασχολούμαι στα μαθήματα μου, όταν γίνω ειδήμων όπως εσείς εδώ θα μπορώ να εκφέρω γνώμη για όλα τα αλλά δρομολόγια………έλεος :great: :wall:
 
Κ τι σπουδάζεις αν επιτρέπεται; Γιατί αναφέρεις οτι ασχολείσαι στα μαθήματά σου.
 
Business Economics, (ω ναι έχω πολλά μαθήματα περί ανταγωνισμού) με θέμα πτυχιακής: An Overview of the Airline Industry and Economic Downturn.
Αρκεί για να συνεχίσω να γραφώ εδώ η χρειάζομαι πρώτα doctorate και εμπειρία σε πτήσεις 15 χρόνια?

(πάλη θα φάμε φούντο λόγο off) :with:
 
Top