vassdel
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/01/2009
- Μηνύματα
- 1.197
- Likes
- 4
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
Την 1-4-09 στις 12:55 τοπική ώρα, ελικόπτερο τύπου As-332 L2 με REG G-REDL που μετλεφερε 14 επιβάτες με διμελές πλήρωμα, κατέπεσε 11 ΝΜ βορειοανατολικά του Peterhead στη Σκοτία. Χάρτης Σκοτίας.
Δυστυχώς επιβάτες και πλήρωμα εφονεύθησαν.
Το ελικόπτερο επέστρεφε από πετρελαιοπηγή 145 ΝΜ ΒΑ του Aberdeen (Miller Platform) από την οποία Α/Γ στις 12:03. Οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές και από το αρχικό πόρισμα της διερεύνησης το θανατηφόρο ατύχημα οφείλεται εξ ολοκλήρου σε μηχανική βλάβη.
Συγκεκριμένα, επήλθε καταστροφική βλάβη του Main Gear Box (MGB) η οποία προκάλεσε αποκόλληση του στροφείου και άμεση καταστροφική πτώση του Ε/Π. Η Eurocopter έχει ήδη εκδώσει τεχνική οδηγία για την καλλίτερη επιθεώρηση του τμήματος που προκάλεσε τη βλάβη.
May them all R.I.P.
Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι MGB, θα πω αυτό: Τα ελικόπτερα, έχουν 3 σημαντικά μέρη (και πολλά ακόμα, αλλά 3 είναι τα κυριότερα)
1. Το σύστημα στροφείων. Είτε είναι μονό με ουραίο, με fenestron, είτε διπλό, είτε οτιδήποτε, τα Στροφεία είναι το μόνο μέρος του Ε/Π που πραγματικά πετάει. Όλα τα άλλα απλώς κρέμονται.
2. Οι κινητήρες. Για να γυρίζουν τα στροφεία, κάποιος πρέπει να δίνει ισχύ. Γι αυτό οι κινητήρες χρειάζονται. :twisted:
3. Η άτρακτος. Δεν έχει μεγάλη αξία στο σύστημα ώσης/άντωσης, αλλά μέσα σ αυτήν βρισκόμαστε, πλήρωμα και επιβάτες και πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση για το καλό όλων μας.
Λοιπόν, το MGB είναι το σύστημα που κρατάει τα ανωτέρω 3 σημαντικά τμήματα ενωμένα μεταξύ τους. Μία βλάβη στο MGB έχει σε ένα σημαντικό ποσοστό περιπτώσεων καταστροφικές συνέπειες....
Στην φωτό του μοιραίου Ε/Π, το MGB βρίσκεται στο "εξόγκωμα" της ατράκτου ακριβώς κάτω από το κυρίως στροφείο.
Δυστυχώς επιβάτες και πλήρωμα εφονεύθησαν.
Το ελικόπτερο επέστρεφε από πετρελαιοπηγή 145 ΝΜ ΒΑ του Aberdeen (Miller Platform) από την οποία Α/Γ στις 12:03. Οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές και από το αρχικό πόρισμα της διερεύνησης το θανατηφόρο ατύχημα οφείλεται εξ ολοκλήρου σε μηχανική βλάβη.
Συγκεκριμένα, επήλθε καταστροφική βλάβη του Main Gear Box (MGB) η οποία προκάλεσε αποκόλληση του στροφείου και άμεση καταστροφική πτώση του Ε/Π. Η Eurocopter έχει ήδη εκδώσει τεχνική οδηγία για την καλλίτερη επιθεώρηση του τμήματος που προκάλεσε τη βλάβη.


1. Το σύστημα στροφείων. Είτε είναι μονό με ουραίο, με fenestron, είτε διπλό, είτε οτιδήποτε, τα Στροφεία είναι το μόνο μέρος του Ε/Π που πραγματικά πετάει. Όλα τα άλλα απλώς κρέμονται.
2. Οι κινητήρες. Για να γυρίζουν τα στροφεία, κάποιος πρέπει να δίνει ισχύ. Γι αυτό οι κινητήρες χρειάζονται. :twisted:
3. Η άτρακτος. Δεν έχει μεγάλη αξία στο σύστημα ώσης/άντωσης, αλλά μέσα σ αυτήν βρισκόμαστε, πλήρωμα και επιβάτες και πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση για το καλό όλων μας.
Λοιπόν, το MGB είναι το σύστημα που κρατάει τα ανωτέρω 3 σημαντικά τμήματα ενωμένα μεταξύ τους. Μία βλάβη στο MGB έχει σε ένα σημαντικό ποσοστό περιπτώσεων καταστροφικές συνέπειες....
Στην φωτό του μοιραίου Ε/Π, το MGB βρίσκεται στο "εξόγκωμα" της ατράκτου ακριβώς κάτω από το κυρίως στροφείο.