AXD-ATH / 26-1-2015-13:30 | Olympic Air Dash8 Q400

  • Thread starter Thread starter rotomano
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλύτερα να μιλάμε με βάση στοιχεία και να μην είμαστε τόσο απόλυτοι όταν εικάζουμε κάτι. Το να αγοράσεις το δικαίωμα χρήσης για κάτι και να το εξαφανίσεις από την αγορά τεχνητά δεν είναι αξιοποίηση. Το τι συνειρμούς κάνει ο καθένας σχετικά με την ΟΑ όπως και για κάθε άλλη εταιρία είναι εντελώς υποκειμενικό και θα είναι καλό να συνειδητοποιήσουμε κάποια στιγμή. Αυτό που περιγράφεις δεν είναι πολύ μακριά από κάτι που μπορεί να έχει ζήσει κάποιος με τις απεργίες της Lufthansa, της Air France ή οποιασδήποτε άλλης. Το αν έχει ταυτιστεί η ΟΑ με την ταλαίπωρα και ο πιθανός πελάτης κάνει κάποιο κακό συνειρμό θα σε παραπέμψω να μελετήσεις το Brand της Ryanair. Ίσως αλλάξεις γνώμη. Αν υπάρχει κάποιος που έχει τρέξει κάποια σοβαρή έρευνα για το Brand της OA ας μας την παρουσιάσει. Κανένας δεν το φόρτωσε με το ζόρι στην Α3. Ας το επιστρέψει δεν νομίζω να προβληματιστεί κάποιος.
To the point. Αυτό που έκαναν οι agents είναι όντος λογικό για λόγους χωρητικότητας καθώς και λόγο του περιορισμένου ancillary revenue potential όπως λένε στα χωριά. Όταν αγοράζεις το εισιτήριο πρέπει να ξέρεις. Αν κάνεις την παρθένα, τότε good luck with that. Όταν σου παίρνουν την αποσκευή που δεν έχεις πληρώσει στο αμπάρι, δεν το κάνουν από την καλή τους την καρδιά. Το κάνουν για καθαρά επιχειρησιακούς λόγους που νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να αναλύσουμε. Σχετικά με την πολιτική και την τακτική της Α3 σχετικά με τις αποσκευές καλό θα ήταν να αναφερόμαστε συνολικά και όχι να εκθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία ως επιβάτης. Ως μη επιβάτης λοιπόν, έχω να πω ότι ναι η Α3 κάνει ότι μπορεί για βγάλει περισσότερα χρήματα από οτιδήποτε. Είναι θεμιτό, λογικό και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να καταδικάζουμε τα πάντα όταν διαφωνούμε για κάτι. Το να ακλουθούμε κάποιο Trend δεν είναι απαραίτητα ο σωστός τρόπος για να βγάλει χρήματα μια εταιρία. Το αντίθετο, πολλές φορές η αντισυμβατικότητα έχει κάνει την διαφορά.
 
mrk":2f2bc3s8 said:
Γράφτηκε πιο πριν: "Αυτό που θα εκτιμούσα από έναν επιχειρηματία είναι να σεβαστεί ένα Brand name που δεν του ανήκει αλλά το έχει νοικιάσει ".

Αυτό ισχύει; Είναι νοικιασμένο το σήμα της Olympic Air;

Το όνομα και το λογότυπο της ΟΑ είναι ένα από τα άυλα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας Olympic Air την οποία εξαγόρασε η Aegean Airlines. Συνεπώς αυτά της ανήκουν και δεν τα έχει "νοικιάσει"
 
Το όνομα και το λογότυπο δεν είναι ιδιοκτησίας της Olympic Air αλλά έχει παραχωρηθεί αντί τιμήματος για κάποια χρόνια από το Ελληνικό δημόσιο. Από πού νομίζεις ότι εμπνευστήκαν οι Κύπριοι και αγόρασαν το σήμα των Κυπριακών Αερογραμμών πριν κλείσει.
 
Η MIG το 2009 αγόρασε από το Δημόσιο την εταιρεία Πάνθεον στην οποία ανήκε το λογότυπο και το όνομα της Ολυμπιακής. Η εταιρεία αυτή στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Olympic Air και το 2013 πουλήθηκε στην Aegean.

Το λογότυπο και το όνομα αποτελεί άυλο περιουσιακό στοιχείο της Olympic Air και εμφανίζεται στον ισολογισμό της εταιρείας.

Το σχετικό Δελτίο τύπου θα το βρεις εδώ: http://www.marfininvestmentgroup.com/gr/view/δελτία-τύπου#

Αυτό που έγινε στην Κύπρο είναι εντελώς διαφορετικό γιατί εκεί η εταιρεία αναγκάστηκε να κλεισει πριν βρεθεί επενδυτής.
 
nick15801":1a9rh19t said:
Αυτό που δεν έχουν καταλάβει είναι ότι ο Ατρόμητος δεν μπορεί να αγοράσει την Manchester United χωρίς την απαραίτητη μόχλευση που μέχρι και ο ανοητότερος των ανόητων μπορεί να καταλάβει.
Ο Ατρόμητος είναι η A3 και η Manchester United η Olympic Air? Μάλιστα!!
Όσο για το θέμα του κόμπλεξ και τα άλλα... ωραία περί "Αρίστου" κλπ, Νο comments (όπως εύστοχα έγραψε και ο mxnk)
 
Ο περιορισμός του βάρους στις χειραποσκευές έχει να κάνει και με θέμα safety. Προσωπικά δε θα ήθελα να μου έρθει στο κεφάλι η 15κιλη τσάντα του διπλανού. Πολύ καλό είναι το όριο των 8 κιλών, όποιος δεν μπορεί να το τηρήσει δίνει 15 ευρώ και αγοράζει αποσκευή.
 
Το τι είναι ωραίο έχει να κάνει με την αισθητική του καθένα κάτι που σίγουρα λείπει από την απάντηση σου, όπως και η αίσθηση του χιούμορ . Ευτυχώς που δεν σχολιάζεις. Η σιωπή είναι χρυσός και εύχομαι να είσαι συνεπείς ως προς αυτή σου την επιλογή. Ως προς τα σκωπτικά σχόλια θα σε συμβούλευα να ξαναδιαβάσεις τι έγραψα και αν έχεις τις ίδιες απορίες πες μου. Και πάλι το deal είναι μέχρι το 2026 και το σήμα είναι ιδιοκτησίας ελληνικού δημοσίου. Άσε την ΟΑ3 και πιασε τον θειο Θοδωρή. Μοιράζει και συσσίτιο.
 
Μπορείς να μας αποδείξεις, με παράθεση στοιχείων τα περί ιδιοκτησίας του ονοματος και του λογότυπου της ΟΑ από το Ελληνικό Δημόσιο;
 
Εξαρτάται. Πιστεύεις πραγματικά ότι πρέπει; Είμαι σίγουρος για ότι έχω πει. Την συμφωνία δεν την έχω στο ντουλάπι μου. Λογικά θα την έχει ο Βαρουφάκης. Κάνε ένα τηλέφωνο, στείλε ένα tweet. Τεσπα, ακόμα και αν κάνεις ένα google search μπορείς να το βρεις. Πχ:
http://www.kathimerini.gr/351714/articl ... ai-sth-mig
 
nick15801":1kmih6vh said:
Το όνομα και το λογότυπο δεν είναι ιδιοκτησίας της Olympic Air αλλά έχει παραχωρηθεί αντί τιμήματος για κάποια χρόνια από το Ελληνικό δημόσιο. Από πού νομίζεις ότι εμπνευστήκαν οι Κύπριοι και αγόρασαν το σήμα των Κυπριακών Αερογραμμών πριν κλείσει.

Ούφ ξαλάφρωσα!
Το έψαξα και πράγματι το σήμα (λεκτικό σήμα + λογότυπα) της OLYMPIC AIR φαίνεται να ανήκουν ακόμη στο δημόσιο, οπότε η Α3 ας τα προσέχει για λογαριασμό των Ελλήνων πολιτών, αλλιώς ας τα νοικιάσει κάποιος καλύτερος!
Πράγματι τα σήματα φαίνεται να ανήκουν στη ΔΕΚΟ με την ονομασία "Ελληνική Εταιρεία Διαχείρισης Δικαιωμάτων Πνευματικής και Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας Ελληνικού Δημοσίου Α.Ε.", Λυκαβηττού 5 Αθήνα.
Δείτε το σήμα ΕΔΩ.
Το ιδιο και για τα σήματα "OLYMPIC AIR - Η ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ" (το λογότυπο της διαφημστικής της καμπάνιας) και "ΟΝ ΑΙR - OLYMPIC AIR" ( ο τίτλος του περιοδικού της).
Τώρα εάν στη συνέχεια, μετά το 2010, αφού καταχωρήθηκαν τα σήματα μεταβιβάστηκαν στην OLYMPIC AIR AE από το δημόσιο, δεν φαίνεται καταχωρημένο στις πιο πάνω εγγραφές, άρα μάλλον όχι, αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς με το δημόσιο και με κρατικές εταιρείες!
 
Top