nick15801
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 04/02/2012
- Μηνύματα
- 133
- Likes
- 2
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EGNX
Καλύτερα να μιλάμε με βάση στοιχεία και να μην είμαστε τόσο απόλυτοι όταν εικάζουμε κάτι. Το να αγοράσεις το δικαίωμα χρήσης για κάτι και να το εξαφανίσεις από την αγορά τεχνητά δεν είναι αξιοποίηση. Το τι συνειρμούς κάνει ο καθένας σχετικά με την ΟΑ όπως και για κάθε άλλη εταιρία είναι εντελώς υποκειμενικό και θα είναι καλό να συνειδητοποιήσουμε κάποια στιγμή. Αυτό που περιγράφεις δεν είναι πολύ μακριά από κάτι που μπορεί να έχει ζήσει κάποιος με τις απεργίες της Lufthansa, της Air France ή οποιασδήποτε άλλης. Το αν έχει ταυτιστεί η ΟΑ με την ταλαίπωρα και ο πιθανός πελάτης κάνει κάποιο κακό συνειρμό θα σε παραπέμψω να μελετήσεις το Brand της Ryanair. Ίσως αλλάξεις γνώμη. Αν υπάρχει κάποιος που έχει τρέξει κάποια σοβαρή έρευνα για το Brand της OA ας μας την παρουσιάσει. Κανένας δεν το φόρτωσε με το ζόρι στην Α3. Ας το επιστρέψει δεν νομίζω να προβληματιστεί κάποιος.
To the point. Αυτό που έκαναν οι agents είναι όντος λογικό για λόγους χωρητικότητας καθώς και λόγο του περιορισμένου ancillary revenue potential όπως λένε στα χωριά. Όταν αγοράζεις το εισιτήριο πρέπει να ξέρεις. Αν κάνεις την παρθένα, τότε good luck with that. Όταν σου παίρνουν την αποσκευή που δεν έχεις πληρώσει στο αμπάρι, δεν το κάνουν από την καλή τους την καρδιά. Το κάνουν για καθαρά επιχειρησιακούς λόγους που νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να αναλύσουμε. Σχετικά με την πολιτική και την τακτική της Α3 σχετικά με τις αποσκευές καλό θα ήταν να αναφερόμαστε συνολικά και όχι να εκθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία ως επιβάτης. Ως μη επιβάτης λοιπόν, έχω να πω ότι ναι η Α3 κάνει ότι μπορεί για βγάλει περισσότερα χρήματα από οτιδήποτε. Είναι θεμιτό, λογικό και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να καταδικάζουμε τα πάντα όταν διαφωνούμε για κάτι. Το να ακλουθούμε κάποιο Trend δεν είναι απαραίτητα ο σωστός τρόπος για να βγάλει χρήματα μια εταιρία. Το αντίθετο, πολλές φορές η αντισυμβατικότητα έχει κάνει την διαφορά.
To the point. Αυτό που έκαναν οι agents είναι όντος λογικό για λόγους χωρητικότητας καθώς και λόγο του περιορισμένου ancillary revenue potential όπως λένε στα χωριά. Όταν αγοράζεις το εισιτήριο πρέπει να ξέρεις. Αν κάνεις την παρθένα, τότε good luck with that. Όταν σου παίρνουν την αποσκευή που δεν έχεις πληρώσει στο αμπάρι, δεν το κάνουν από την καλή τους την καρδιά. Το κάνουν για καθαρά επιχειρησιακούς λόγους που νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να αναλύσουμε. Σχετικά με την πολιτική και την τακτική της Α3 σχετικά με τις αποσκευές καλό θα ήταν να αναφερόμαστε συνολικά και όχι να εκθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία ως επιβάτης. Ως μη επιβάτης λοιπόν, έχω να πω ότι ναι η Α3 κάνει ότι μπορεί για βγάλει περισσότερα χρήματα από οτιδήποτε. Είναι θεμιτό, λογικό και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να καταδικάζουμε τα πάντα όταν διαφωνούμε για κάτι. Το να ακλουθούμε κάποιο Trend δεν είναι απαραίτητα ο σωστός τρόπος για να βγάλει χρήματα μια εταιρία. Το αντίθετο, πολλές φορές η αντισυμβατικότητα έχει κάνει την διαφορά.