Berlin-Brandeburg Intl Airport

5 Αυγούστου :?:

Δεν το βρήκα αλλού, παρά μόνο εδώ.
 
Τελικά η η έναρξη πάει προς το 2013! Τουλάχιστον αυτά γράφονται και ακούγονται σήμερα στον γερμανικό τύπο.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Από την σελίδα της πόλη του Βερολίνου στο Facebook (http://www.facebook.com/Berlin):

Der neue Hauptstadt-Airport BER eröffnet am 17. März 2013. Mit Schönefeld und Tegel bleibt Berlin wie bisher für alle Berlin-Gäste und Berliner sehr gut erreichbar. +++ New BER airport will open on 17th march 2013. Up to then, all Berliners and visitors will have good access to Berlin via Schoenefeld and Tegel airports.
 
Τελικά, όπως λέω και παραπάνω, πέταξα στο SXF το ΠΣΚ (το οποίο παραμένει το χειρότερο αεροδρόμιο που έχω δει, ακόμα κι απ' το T1 του LHR :p )

Στην προσγείωση και στην απογείωση το τέρμιναλ του BER δέσποζε κατάφωτο, μέσα, έξω, στο apron, οι φυσούνες ήταν στις θέσεις τους, με τα κόκκινα φωτάκια τους, με τα όλα τους. Ο πύργος κι αυτός φωτισμένος, όλα έμοιαζαν έτοιμα να λειτουργήσουν. Πουθενά δε φαινόταν εξωτερικά σκαλωσιές, μηχανήματα ή εργασίες. Πολύ περίεργη η τόσο μεγάλη καθυστέρηση, αν και φυσικά άλλο η επιθεώρηση των 10" που έκανα με το μάτι, κι άλλο η πραγματικότητα.

ΥΓ: Όντως, το TXL τι θ' απογίνει;
 
Αν και δεν βρέθηκε κάποιος γνώστης ν' απαντήσει στην απορία μου, συνεχίζω με νέα από το μέτωπο: :mrgreen:

Για Οκτώβριο του 2013 πάει το BER

Περίεργα πράγματα. Γερμανική οργάνωση σου λένε μετά. :rant:
 
Την απορία σου για το TXL εννοείς?
 
Ναι, αλλά το είπα μεταξύ σοβαρού κι αστείου, εξού και το --> :mrgreen:

:mrgreen:
 
Κανείς δεν ξέρει σίγουρα τι θα γίνει με το TXL. Είχε ακουστεί για πόλο τεχνολογίας, που θα προσέλκυε επιχειρήσεις κλπ αλλά υπήρχαν αντιδράσεις από οικολόγους για τις επιπτώσεις στο περιβάλλον. Επίσης στον δήμαρχο του Βερολίνου δεν πολυαρέσει η ιδέα αυτή ( ο οποίος δήμαρχος ηγείται και του κρατιδίου/ανεξάρτητης πόλης του Βερολίνου και έχει αρκετή εξουσία - 10 χρόνια σερί στο κουρμπέτι). Έχει ενδιαφέρον στην Γερμανία, γιατί κάθε πόλη ανταγωνίζεται την άλλη σθεναρά στο να προσελκύει επιχειρήσεις και δεν νομίζω ότι το Μόναχο ή η Κολωνία για παράδειγμα (με τις πιέσεις που μπορούν να προκαλέσουν), θα λυπηθούν ιδιαίτερα αν το αεροδρόμιο παραμείνει αρχιτεκτονικό μνημείο.
 
Βασει των οσων ακουστηκαν στο ενδιαφερον ντοκιμαντερ της γερμανικης κρατικης τηλεορασης σχετικα με το νεο αεροδρομιο του Βερολινου με τον τιτλο "Der Flughafen Berlin - Deutschlands peinlichste Baustelle" :

1. Παραιτησεις - Μηνυσεις - Μεταθεσεις ευθυνων το κλασικο τριπτυχο που ακουλουθησαν οι υπευθυνοι.
2. Η αρχικη ημερομηνια παραδοσης ηταν ο Οκτωβρης του 2011 και οταν αναγκαστηκαν να παραδεχτουν για πρωτη φορα πως η παραδοση αναβαλλεται για τον Ιουνη του 2012 υποσχεθηκαν πως η ημερομηνια αυτη θα ηταν καταληκτικη και δεν υπηρχε καμια περιπτωση να αλλαξει ξανα.
3. Ολοι οσοι εργαζονταν εκει ξερανε απο πολυ νωρις οτι το αεροδρομιο δεν προκειται να ειναι ετοιμο τον Ιουνη του 2012. Παρολα αυτα η επισημη ανακοινωση αργησε παρα πολυ.
4. Η επισημη αιτια της μεταθεσης "περι προβληματων στο συστημα πυρασφαλειας" ναι μεν στεκει αλλα στην ουσια το προβλημα δεν ηταν αυτο. Ειναι απλα ενα μερος μονο του γενικοτερου προβληματος.
5. Οι πολιτικοι καθονται και παιζουν λεγοντας πως η αιτια ειναι πως το αεροδρομιο σε σχεση με το αρχικο σχεδιο χρειαστηκε να γινει πιο μεγαλο και πιο περιπλοκο για το καλο των επιβατων - οχι λογω βλακειας δικια τους, οπως φαινεται παρακατω.
6. Υπαρχει ενα σωρο κοσμος-επαγγελματιες που χανει ενα σωρο λεφτα απο το γεγονος οτι τα μαγαζια τους δεν εχουν ξεκινησει να λειτουργουν. Αντε αποζημιωσεις απο το κρατος.
7. Το αεροδρομιο σχεδιαστηκε - κατασκευαστηκε - επανασχεδιαστηκε - ξανακατασκευαστηκε κ.ο.κ. Εν ολιγοις ενα χαος. Δουλειες του ποδαριου. Καθε χρονο συνειδητοποιουσαν πως πρεπει να γινει και πιο μεγαλο και ο σχεδιασμος αλλαζε, περισσοτεροι επιχειρηματιες ζητουσαν να ανοιξουν μαγαζια κτλ. Για παραδειγμα το 2006 που ξεκινησε η κατασκευη καμια προοπτικη δεν υπηρχε για το που θα σταθμευει το Α380 (λες και δεν ξερανε για το Α380). Οταν συνειδητοποιησαν το θεμα η κατασκευη ολων των υποδομων απαιτουσε καλωδια πανω στα καλωδια, μεταφορα των καταστηματων κτλ.
8. Η πραγματικη αιτια της ολης υποθεσης ειναι η πολυαγαπημενη λεξη της νεοφιλελευθερης πολιτικης που ακουει στο ονομα ΛΙΤΟΤΗΤΑ ... Το αεροδρομιο σχεδιαστηκε να κοστησει ενα χ ποσο και τελικα αυτο στην πορεια μειωθηκε κατα πολυ. Μαλιστα για να το πετυχουν αυτο δωσανε κομματια της κατασκευης σε εταιρειες που ουτε στα πιο τρελα τους ονειρα δεν περιμεναν να παρουν μια τετοια δουλεια (εταιρειες με 10-20 ατομα προσωπικο).
9. Τα κοστη ολα βαραινουν τις πλατες των φορολογουμενων Γερμανων σαφως.
10. Το αεροδρομιο αυτη τη στιγμη οπως εχει σχεδιαστει καθε αλλο παρα λειτουργικο ειναι.
11. Και το καλυτερο απο ολα; Οι αποψη ολων ειναι πως η μεταθεση των εγκαινιων σε μια ακομα μεταγενεστερη ημερομηνια απο αυτη του Οκτωβρη του 2013 ειναι παρα πολυ πιθανη.


Βασει ολων αυτων δικαιως ο τιτλος του ντοκιμαντερ ηταν "Αεροδρομιο Βερολινου : Η πιο ντροπιαστικη κατασκευη της Γερμανιας"
 
Top