BatMan
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 26/11/2012
- Μηνύματα
- 36
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ABC
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- ABCD
1. Ο καθένας θεωρεί σοβαρό ό,τι νομίζει. Ούτε εγώ ξέρω τι θεωρείς εσύ σοβαρό αλλά δεν σχολιάζω περί αυτού.
2. Ναι το διάβασα ολόκληρο. Διάβασε κι’εσύ τι ακριβώς γράφω. Απαντώ σε εσένα που ζητάς μια και μόνο παραπομπή στην πρόταση (όπως την παρέθεσες) «ασφαλίζει τον μπροστινό τροχό». Αυτό και μόνο. Αυτό ακριβώς λοιπόν κάνει ο εν λόγω μηχανισμός. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.
3. Και άλλοι γράφουν ότι δεν γνωρίζουν την ύπαρξη τέτοιου συστήματος όπως το περιγράφει ο Κος Μάναρης. Ούτε και εγώ γνωρίζω κάτι τέτοιο. Και ούτε νομίζω ότι υπάρχει. Αλλά ο φίλτατος Κος Google μου βρήκε τουλάχιστον ένα σύστημα που ασφαλίζει τον μπροστινό τροχό, όπως το ζήτησες, για άλλους φυσικά λόγους.
Και επί του θέματος, για να ξεκαθαρίσει και ο Κος Μάναρης περί τίνος ακριβώς πρόκειται (και για να μην αρπάξουμε καμία προειδοποίηση από τους συντονιστές):
Κύριε Γιώργο, ο μπροστινός τροχός ΔΕΝ ασφαλίζει με τον τρόπο που το καταλαβαίνεις, για πολλούς και διάφορους λόγους. Ο πιο βασικός είναι αυτός που αναφέρει ο gonso. Σε περίπτωση πλαγιομετωπικού ανέμου, ο εν λόγο τροχός χρησιμοποιείται για να κρατά ευθυγραμμισμένο το αεροσκάφος με τον διάδρομο απογείωσης, μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα (όπως πολύ σωστά αναφέρει ο sierra sotiropoulos). Μετά από αυτή τη ταχύτητα, χρησιμοποιείται το rudder (πηδάλιο διεύθυνσης) χωρίς να κάνει κάτι διαφορετικό ο χειριστής, δηλαδή συνεχίζει να χρησιμοποιεί τα πόδια του. Αν αυτό ασφάλιζε, όσο καλά και να ήταν ευθυγραμμισμένο, ο πλάγιος άνεμος θα έβγαζε το αεροσκάφος έξω από τον διάδρομο (στο πλάι εννοείται, και όχι όπως πχ το πρόσφατο ατύχημα της Hermes)
Ένας άλλος λόγος είναι ότι αν γινόταν αυτό που λες, θα έπρεπε να ευθυγραμμιζόταν με πολύ μεγάλη ακρίβεια το αεροσκάφος με τον κεντρικό άξονα του διαδρόμου (centreline). Σε περίπτωση που υπήρχε και η παραμικρή διαφορά (έστω και ελάχιστες μοίρες γωνία), στην απόσταση που διανύει ένα μεγάλο αεροσκάφος για να απογειωθεί, θα κινδύνευε να βγει εκτός διαδρόμου πάλι, όπως λέει και η τριγωνομετρία.
2. Ναι το διάβασα ολόκληρο. Διάβασε κι’εσύ τι ακριβώς γράφω. Απαντώ σε εσένα που ζητάς μια και μόνο παραπομπή στην πρόταση (όπως την παρέθεσες) «ασφαλίζει τον μπροστινό τροχό». Αυτό και μόνο. Αυτό ακριβώς λοιπόν κάνει ο εν λόγω μηχανισμός. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.
3. Και άλλοι γράφουν ότι δεν γνωρίζουν την ύπαρξη τέτοιου συστήματος όπως το περιγράφει ο Κος Μάναρης. Ούτε και εγώ γνωρίζω κάτι τέτοιο. Και ούτε νομίζω ότι υπάρχει. Αλλά ο φίλτατος Κος Google μου βρήκε τουλάχιστον ένα σύστημα που ασφαλίζει τον μπροστινό τροχό, όπως το ζήτησες, για άλλους φυσικά λόγους.
Και επί του θέματος, για να ξεκαθαρίσει και ο Κος Μάναρης περί τίνος ακριβώς πρόκειται (και για να μην αρπάξουμε καμία προειδοποίηση από τους συντονιστές):
Κύριε Γιώργο, ο μπροστινός τροχός ΔΕΝ ασφαλίζει με τον τρόπο που το καταλαβαίνεις, για πολλούς και διάφορους λόγους. Ο πιο βασικός είναι αυτός που αναφέρει ο gonso. Σε περίπτωση πλαγιομετωπικού ανέμου, ο εν λόγο τροχός χρησιμοποιείται για να κρατά ευθυγραμμισμένο το αεροσκάφος με τον διάδρομο απογείωσης, μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα (όπως πολύ σωστά αναφέρει ο sierra sotiropoulos). Μετά από αυτή τη ταχύτητα, χρησιμοποιείται το rudder (πηδάλιο διεύθυνσης) χωρίς να κάνει κάτι διαφορετικό ο χειριστής, δηλαδή συνεχίζει να χρησιμοποιεί τα πόδια του. Αν αυτό ασφάλιζε, όσο καλά και να ήταν ευθυγραμμισμένο, ο πλάγιος άνεμος θα έβγαζε το αεροσκάφος έξω από τον διάδρομο (στο πλάι εννοείται, και όχι όπως πχ το πρόσφατο ατύχημα της Hermes)
Ένας άλλος λόγος είναι ότι αν γινόταν αυτό που λες, θα έπρεπε να ευθυγραμμιζόταν με πολύ μεγάλη ακρίβεια το αεροσκάφος με τον κεντρικό άξονα του διαδρόμου (centreline). Σε περίπτωση που υπήρχε και η παραμικρή διαφορά (έστω και ελάχιστες μοίρες γωνία), στην απόσταση που διανύει ένα μεγάλο αεροσκάφος για να απογειωθεί, θα κινδύνευε να βγει εκτός διαδρόμου πάλι, όπως λέει και η τριγωνομετρία.