Blue Bird Airways

Η εταιρια ειναι ελληνικη, η οποια ανηκει ουσιαστικα στον ιδιοκτητη της Holiday Lines Ltd.
 
Νομίζω ότι και το 2024 θα πάει τραίνο η αγορά του charter.... οπότε δεν νομίζω ότι θα δυσκολευτουν να βρουν plan B..
 
Ο κύριος Γρύλος εξακολουθεί να είναι μέτοχος της εταιρίας; όταν λέτε πάει τραίνο τι εννοείτε; μπορείτε να αποκαλύψετε το Plan B; γενικά σα να καλύπτει πέπλο μυστηρίου τα σχέδια της εταιρίας. Αν κατάλαβα καλά, θέλησαν να δραστηριοποιηθούν στην Ευρώπη μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στο Ισραήλ. Σωστά; και για κάποιο λόγο δυσκολεύτηκαν; αυτό μπορεί να έχει πολλές αιτίες. Αρχικά, αν δεν είναι σαφές ότι διαθέτει ελληνικό AOC δύσκολα θα καταφέρει να πάρει άδεια πτήσεων εντός Ευρώπης. Ύστερα, ο στόλος της αποτελείται από 737, που ναι μεν δεν είναι σπανιότητα στην Ευρώπη, αλλά κακά τα ψέματα, θα δοθεί προτεραιότητα σε στόλους που στηρίζουν την τοπική οικονομία, δηλαδή Airbus. Δεν είναι κριτήριο αποκλεισμού, αλλά θα συναντήσει περισσότερη γραφειοκρατία και δυσπιστία. Οι Ευρωπαίοι δίνουν πολύ μεγάλη προτεραιότητα σε θέματα προστασίας περιβάλλοντος. Προτιμούν τη στασιμότητα παρά την άπληστη ανάπτυξη που οδηγεί σε οικολογική και οικονομική καταστροφή. Θέλουν καλά σχεδιασμένα πλάνα και όχι προχειρότητα, όσο αυτό είναι εφικτό. Όσοι λοιπόν θέλουν να δραστηριοποιηθούν μακροπρόθεσμα και με επιτυχία στην ευρωπαϊκή αγορά καλό είναι να προσαρμοστούν. Οι αρπαχτές, ειδικά σε αεροδρόμια υψηλού επιπέδου όπως του Μονάχου ή της Φρανκφούρτης, είναι ανεπιθύμητες, γι' αυτό σε γενικές γραμμές οι χαμηλού κόστους αεροπορικές που σκέφτονται βραχυπρόθεσμα έρχονται και παρέρχονται. Την εποχή που ζούμε βέβαια είναι λίγο περίπλοκα τα πράγματα καθώς η αστάθεια των κυβερνήσεων φέρνει αστάθεια και στις αερομεταφορές.
 
Πάντως εγώ βλέπω να το γυρνάνε προς Αθήνα μεριά λόγω της κατάστασης, βλέπω ήδη στο σάιτ να έχουν φορτωθεί προορισμοί από Αθήνα προς Βερολίνο, Πράγα, Σόφια και Βιέννη μαζί με το Τελ Αβίβ που προϋπήρχε και πάει από παράταση σε παράταση. Μερικοί προορισμοί ξεκινάνε σύμφωνα με το σάιτ από αυτόν τον μήνα κιόλας.
Για Βερολίνο βλέπω πτήσεις για την χειμερινή περίοδο από 23 Νοέμβρη, 4 φορές την βδομάδα.
Για Βιέννη από 22 Δεκέμβρη με καθημερινή πτήση.
Για Πράγα από 25 Δεκέμβρη 4 φορές την βδομάδα.
Για Σόφια δεν έχουν ανεβεί ημερομηνίες ακόμα.
Όλες οι πτήσεις βλέπω διαρκούν μέχρι αρχές Ιανουαρίου μέχρι στιγμής. Περισσότερα δεν ξέρω θα δείξει...
 
Μπορεί αυτό το πρόγραμμα να βγει αξιόπιστα και χωρίς πολλά τεχνικά προβλήματα; μήπως είναι πολύ; έρχεται για να μείνει ή προσωρινά; ελέγχει κανείς τα κριτήρια ασφάλειας και προστασίας περιβάλλοντος; κατά τα άλλα ευπρόσδεκτοι, αν και φοβάμαι ότι όλοι μας είμαστε ή του ύψους ή του βάθους. Καλός ο ανταγωνισμός, αλλά χωρίς καμία συνεννόηση όλοι αποτυγχάνουν.
Συγκεκριμένα για τη Bluebird, χωρίς να έχω ειδική γνώση, αλλά αν πράγματι είναι εβραϊκών συμφερόντων υποθέτω ότι το χρήμα δεν είναι το πρόβλημα, άρα δεν υπάρχει πίεση να είναι κερδοφόρα. Σε αυτή την περίπτωση θα επικεντρωνόμουν στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σε λογικές τιμές με παράλληλη κοινωνική δράση όπως μεταφορά απόρων, σχολικών ομάδων για εκπαιδευτικούς σκοπούς, τροφίμων κλπ. Όσον αφορά στα δρομολόγια, ας πληροφορηθούν για τη φιλική ή μη στάση των ανθρώπων στους προορισμούς απέναντι σε ιουδαϊκής καταγωγής πολίτες ώστε να αποφευχθούν εντάσεις και διαμάχες.
Προσωπικά η ιστοσελίδα τους μου κάνει πολύ θετική εντύπωση, για το πτητικό έργο δεν έχω άποψη.
 
Πάντως φορτώθηκε και το Αθήνα - Σόφια από 27 Νοέμβρη 2023 , 3 φορές την βδομάδα.
 
Με τι μάρκετινγκ θα διεκδικήσει μερίδιο αγοράς από καθιερωμένες εταιρίες μια άγνωστη εταιρεία στο ευρύ κοινό και σε διάστημα ...μηδέν ;
 
Εντελώς άγνωστη δεν είναι, έχει να επιδείξει πτητικό έργο την εποχή προ κορονοϊού, απλώς ίσως επειδή είναι ασαφές το ιδιοκτησιακό καθεστώς και νομικό πλαίσιο λειτουργίας υπάρχει μια δυσπιστία. Καλό θα ήταν να δημοσιεύσουν στην ιστοσελίδα τους ονόματα και τηλέφωνα ή άλλους τρόπους επικοινωνίας ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από πιθανούς πελάτες, συνεργάτες και επίσημους φορείς. Εννοείται ότι χρησιμοποιώ αρσενικό κυρίως γένος περιλαμβάνοντας και πιθανά θηλυκά πρόσωπα για αποφυγή παρεξήγησης. Απλά δεν έχω συνηθίσει να χρησιμοποιώ φυλοπροσαρμοσμένη γλώσσα (πως αλλιώς θα μπορούσα να πω το gendering στα ελληνικά; )
 
Last edited:
αλλά κακά τα ψέματα, θα δοθεί προτεραιότητα σε στόλους που στηρίζουν την τοπική οικονομία, δηλαδή Airbus. Δεν είναι κριτήριο αποκλεισμού, αλλά θα συναντήσει περισσότερη γραφειοκρατία και δυσπιστία. Οι Ευρωπαίοι δίνουν πολύ μεγάλη προτεραιότητα σε θέματα προστασίας περιβάλλοντος.
Έχεις κάποια απόδειξη για αυτό που γράφεις; Γνωρίζεις για κάποια αεροπορική που αντιμετωπίστηκε πιο αυστηρά ή άδικα επειδή είχε στόλο Boeing σε σχέση με μία που είχε στόλο Airbus;

Όσον αφορά στα δρομολόγια, ας πληροφορηθούν για τη φιλική ή μη στάση των ανθρώπων στους προορισμούς απέναντι σε ιουδαϊκής καταγωγής πολίτες ώστε να αποφευχθούν εντάσεις και διαμάχες.

Σοβαρά τώρα; Τα πιστεύεις όλα αυτά;
 
Γιατί τόση επιθετικότητα; δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι, η γνώμη μου είναι. Τη γνωστοποιώ σε ένα φόρουμ που είναι προσβάσιμο σε όσους σέβονται τους κανόνες του. Η κοινή λογική το λέει. Για παράδειγμα αν εσύ είχες ένα δικό σου χωράφι, θα σου άρεσε να έρχεται ένας ξένος χωρίς να ρωτήσει, να το σπείρει, να το φυτέψει, να το εκμεταλλευτεί και να το παρατήσει σε μαύρο χάλι ώστε όταν γυρίσεις να μη μπορείς να το χρησιμοποιήσεις; με λίγα λόγια, όχι δεν θα αποκλειστεί μια αεροπορική λόγω Boeing, απλά ίσως της θέσουν όρους για τη συχνότητα, την ώρα προσγείωσης και απογείωσης, τα τέλη χρήσης του αεροδρομίου, την ηλικία του αεροσκάφους, τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και κάποια άλλα πράγματα. Διαφορετικά αν όλοι χρησιμοποιούσαν κάθε αεροδρόμιο όπως θέλουν, αργά ή γρήγορα θα επικρατούσε χάος. Εγώ πιστεύω ότι το χάος δεν έχει χώρο στην αεροπορία για λόγους ασφαλείας. Εσύ τι πιστεύεις;
Όσον αφορά στο σχόλιο για την καταγωγή, πρόσφατα υπήρξαν πάλι εντάσεις στο Ισραήλ αν παρακολούθησες ειδήσεις. Παντού υπάρχουν άνθρωποι που σε αγαπούν και άνθρωποι που σε μισούν, φίλοι και εχθροί. Αν αποφεύγεις τους κινδύνους θα έχεις επιτυχία.
 
Top