Blue Bird Airways

Οι παρομοιώσεις είναι ό,τι χειρότερο για μία συζήτηση, γιατί καταλήγεις να μιλάς για χωράφια και σπορές αντί για αεροσκάφη κι αεροδρόμια.

Τα αεροδρόμια δεν δίνουν δεκάρα αν πετάς με ΜΑΧ, Α320, 220 κ.λπ. εφόσον τα αεροσκάφη τηρούν τους κανόνες της ΕΕ, της EASA κ.ά και καταβάλεις το αντίστοιχο τίμημα. Ίδια κατηγορία είναι, τα ίδια stand πιάνουν. Ο ισχυρισμός ότι τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια «κάνουν τη ζωή δύσκολη» με γραφειοκρατικά και άλλα εμπόδια σε όσους έχουν Boeing είναι τουλάχιστον αστείος. Και αναβαθμίζεται σε γελοίο όταν διατυπώνεται σε αεροπορικό φόρουμ.

Ο δεύτερος ισχυρισμός είναι πολύ πιο προβληματικός. Λέτε ότι αν η εταιρεία είναι «εβραϊκών συμφερόντων» τότε «δεν υπάρχει πίεση να είναι κερδοφόρα». Εδώ η ερμηνεία μόνο μία μπορεί να είναι: οι Εβραίοι έχουν χρήμα («το χρήμα δεν είναι πρόβλημα») και πετούν όχι με σκοπό το κέρδος αλλά με σκοπό κάτι άλλο (Εβραίοι είναι, κάποιον σκοτεινό/κρυφό σκοπό θα έχουν, έτσι;).

Επιπλέον, θα πρέπει να προσέχει πού πετάει για να αποφευχθούν εντάσεις ενάντια σε «ιουδαϊκής καταγωγής πολίτες». Με άλλα λόγια, να μην προκαλούν με την παρουσία τους επειδή τους τα έχουν κάποιοι μαζεμένα. Ωραία επιχειρηματική συμβουλή τούς δίνετε, στη Δαμασκό το πήρατε το ΜΒΑ;
 
Εντελώς άγνωστη δεν είναι, έχει να επιδείξει πτητικό έργο την εποχή προ κορονοϊού, απλώς ίσως επειδή είναι ασαφές το ιδιοκτησιακό καθεστώς και νομικό πλαίσιο λειτουργίας υπάρχει μια δυσπιστία. Καλό θα ήταν να δημοσιεύσουν στην ιστοσελίδα τους ονόματα και τηλέφωνα ή άλλους τρόπους επικοινωνίας ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από πιθανούς πελάτες, συνεργάτες και επίσημους φορείς. Εννοείται ότι χρησιμοποιώ αρσενικό κυρίως γένος περιλαμβάνοντας και πιθανά θηλυκά πρόσωπα για αποφυγή παρεξήγησης. Απλά δεν έχω συνηθίσει να χρησιμοποιώ φυλοπροσαρμοσμένη γλώσσα (πως αλλιώς θα μπορούσα να πω το gendering στα ελληνικά; )
Oσον αφορα τον μέσο επιβάτη ειναι αγνωστη..αν ρωτησεις εξω για την bluebird δεν την ξερουν..Εμεις ναι απο το πτητικο της εργο..Ο σπασμωδικος κ πρόχειρος τροπος με τον οποιο κινειται δεν της αφηνουν πολλά περιθώρια επιτυχιας στην ευμεταβλητη αεροπορικη αγορα κ δη την ελληνικη..Ισως αν ξεκινουσε απο τσάρτερ με οργανωμενες εκδρομες εκτος Ισραήλ, σε ATH,SKG,HER κ σχεδιαζε για την ανοιξη εισοδο στην αγορα με περισσοτερη διαφημιση και ελκυστικες τιμές, ισως κατι να γινει...Μακαρι παντως να πετυχει στο εγχείρημά της
 
Τώρα κατάλαβα γιατί υφίσταται μείωση χρονοθυρίδων στο αεροδρόμιο του Αμστελόδαμου η ΟΒΑ (ευρέως γνωστή ως KLM). Γιατί πετάει με τα μισητά Boeing επι ευρωπαϊκού εδάφους! Τις Κορενδόν και Τουϊφλαϊ μάλλον δεν τις έχουν πάρει χαμπάρι ακόμα...
 
Παρερμηνεύετε τα λεγόμενά μου αρχίζοντας τις ειρωνείες. Όταν ενηλικιωθείτε συνεχίζουμε την κουβέντα.
 
Πάντως όταν γίνονται αβάσιμοι ισχυρισμοί, εμποτισμένοι με θεωρία συνομωσίας, όπως ότι ένα ευρωπαϊκό αεροδρόμιο θα βάλει εμπόδια σε μια εταιρία γιατί πετάει με Boeing (που παρεμπιπτόντως έχει ο Λίγδης και έχει τιγκάρει πτήσεις όλη την ήπειρο), τότε η αναμενόμενη αντίδραση είναι ο σαρκασμός. Κανένας δεν παρερμήνευσε τα λεγόμενα σου, ίσα ίσα για να δικαιολογηθεί η αρχική διατύπωση, άνοιξε απίστευτα το "επιχείρημα" με αναφορές σε χωράφια κλπ.

Η ΕΕ, παρά τα στραβά της, δεν είναι κάποιου είδους Σοβιετ όπου κι η πιο μικρή απόφαση, όπως το αν θα πετάξει η Bluebird Αθήνα-Βερολίνο, λαμβάνεται απο την κεντρική γραφειοκρατία. Κυρίως είναι διαιτητής για το αν τηρούνται οι κοινοί κανόνες. Και με μια απλή αναζήτηση θα έβλεπες πως πολλές ευρωπαϊκές εταιρίες αλλά και ξένες εταιρίες που πετούν πολλές φορές τη μέρα προς Ευρώπη εχουν μεγάλους στόλους απο Boeing.

Η θεωρία αυτή λοιπόν έχει τόση βάση όσο κι αυτή οτι η Lufthansa απαγορεύει στην Aegean να βάλει Long-haul. Αντίστοιχου επιπέδου είναι...
 
Το μονο σιγουρο ειναι οτι μεθαυριο θα γινει η πρωτη πτηση ATH-BER, απο πληροτητες δεν γνωριζω....
 
Υπάρχει και η Scoot που κάνει το ATH-BER και με καλές τιμές οπότε υπάρχει ένας παραπάνω ανταγωνιστής
 
Screenshot_20231123_163600_Instagram.jpg

Να και η διαφήμιση στο instagram, έχει και κάποια δρομολόγια για Ηράκλειο
 
Μάλλον αν δεν φτιάξουν τα πράγματα στο Ισραήλ τους βλέπω να κάθονται Αθήνα και να ξεκινούν κανονικά για Ευρώπη. Αλλά ποσοι ακόμα χωράνε με βάση στην Αθήνα? Πόσους ακόμα χωράει για παράδειγμα το Αθήνα - Βουδαπέστη? ( ήδη A3, FR, W6..)
 
Top