Αυτό είναι το κύριο πρόβλημα μεγάλων επιχειρήσεων, η ελλιπής ενημέρωση ή επικοινωνία. Σε κάποιο σεμινάριο της IATA που είχα λάβει μέρος τονιζόταν η ανάγκη επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ διοίκησης και "εκτελεστικού" προσωπικού. Εντάξει, τα τελευταία χρόνια έχουμε περάσει κρισάρες, οπότε λογικό κάποια πράγματα να λειτουργούν λίγο πιο αργά μέχρι να αποκατασταθεί το πράγμα. Μην ξεχνάμε, λόγω covid και λοιπών πληγών μέρος του προσωπικού έχει αρρωστήσει, μετατεθεί, παραιτηθεί, αλλάξει επάγγελμα, βγει σε σύνταξη κλπ. κλπ.
Αν έπρεπε να απαντήσω μονολεκτικά, όχι τα Boeing δεν είναι άχρηστα. Οι πολλές βλάβες μπορεί να οφείλονται σε:
-κακή ποιότητα πρώτης ύλης (ακόμα και μια βίδα μπορεί να κάνει τη διαφορά)
-προχειρότητα στη συναρμολόγηση ή το σχεδιασμό
-χρήση φθηνών αλλά ευπαθών ανταλλακτικών
-απρόθυμο και δυσαρεστημένο προσωπικό (είτε λόγω σχέσης με τους διευθυντές είτε λόγω προσωπικών προβλημάτων)
-δολιοφθορά από ανταγωνιστές
-φυσιολογική φθορά
-ατυχείς συμπτώσεις ή περιστάσεις
Κακά τα ψέματα, το ηθικό των εργαζόμενων στη Boeing θα πρέπει να είναι πεσμένο όταν η μία ατυχία ακολουθεί την άλλη. Αυτό έχει αντίκτυπο και στην απόδοσή τους. Ελπίζω να είναι προσωρινό.