Boeing 737 MAX

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Νομίζω ότι αν βάλουν τον Max Verstappen να το διαφημίσει, θα αλλάξει το γούρι.
 
Νεκρός από αυτοτραυματισμό βρέθηκε ένας μάρτυρας δημοσίου συμφέροντος, ο οποίος εργαζόταν στη Boeing μέχρι τη συνταξιοδότησή του και είχε καταγγείλει περιστατικά μη συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές ασφαλείας και ποιότητας του κατασκευαστή ώστε να επιτυγχάνονται οι στόχοι στην παραγωγή. Ενδεικτικά είχε αναφέρει ότι το 25% των μασκών οξυγόνου του 787 παρουσίαζαν δυσλειτουργίες, γεγονός το οποίο είχε αναφέρει στους υπευθύνους, χωρίς αυτοί να λάβουν τα ανάλογα μέτρα.

Η Boeing εξέφρασε τη λύπη της για τον τραγικό θάνατό του.

Boeing whistleblower found dead in US
 
Η FAA πραγματοποίησε έλεγχο 6 εβδομάδων σε Boeing και Spirit (κατασκευάζει την άτρακτο των MAX) και εντόπισε «δεκάδες προβλήματα» σε όλη τη διαδικασία κατασκευής.

Η εταιρεία απέτυχε σε 33 από τους 89 ελέγχους.

Οι ελεγκτές είδαν τεχνικούς της Spirit να δοκιμάζουν τη στεγανότητα μιας πόρτας με κάρτα-κλειδί ξενοδοχείου, ενώ άλλοι χρησιμοποιούσαν απλό υγρό σαπούνι του εμπορίου για τον ίδιο λόγο, το οποίο σκούπισαν με ένα υγρό πανάκι. Καμία από τις παραπάνω διαδικασίες δεν είναι προβλεπόμενη, ούτε καταγράφονται πουθενά.

Οι ελεγκτές της FAA εντόπισαν επίσης εργασίες που δεν έγιναν με την προβλεπόμενη σειρά, ξεχασμένα εργαλεία και εξαρτήματα.

Εδώ το πρωτότυπο από τους New York Times, αξίζει να το διαβάσετε.

Εδώ μία σύντομη/φτωχή αναπαραγωγή στα ελληνικά
 
Έτσι όπως τους πάει θα ψαχνουν πελάτες με τα κυάλια .
Ήδη στη United πάνε για Α321

Boeing 777-300: Πέμπτο περιστατικό μέσα σε μία εβδομάδα, αναγκαστική προσγείωση λόγω διαρροής καυσίμων



 
$150 εκατ. ζητούσε η Alaska Air από την Boeing για τις απώλειες εσόδων από το χαμένο πορτοκούμπωμα, $160 εκατ. πήρε ήδη και πρόκειται να πάρει κι άλλα. Χωρίς δικαστήρια, χωρίς φασαρίες. Άμα το μαγαζάκι έχει φάει τα μούτρα του...

Σύμφωνα με αναλύσεις, οι συνολικές απευθείας αποζημιώσεις σε μετρητά προς τις εταιρείες που επηρεάστηκαν από την καθήλωση του ΜΑΧ-9 θα κυμανθεί από 300 εκατ. έως 420 εκατ. Ακριβά το πληρώνει το μπουλόνι το κατάστημα. Αν και τώρα που το σκέφτομαι... μάλλον πολύ φτηνά.

Πηγή
 
Last edited:
737-800 NG ειναι και οχι ΜΑΧ .... :-)
 
Τελικά είναι τόσο άχρηστα αυτά τα Boeing? Άλλο χάνει πάνελ, άλλο τροχό, άλλο τσουλήθρα!!!! Μήπως πρέπει να γίνουμε ποιό σαφείς και να προσδιορίσουμε τα προβλήματα στους Μηχανικούς?
 
Αυτό είναι το κύριο πρόβλημα μεγάλων επιχειρήσεων, η ελλιπής ενημέρωση ή επικοινωνία. Σε κάποιο σεμινάριο της IATA που είχα λάβει μέρος τονιζόταν η ανάγκη επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ διοίκησης και "εκτελεστικού" προσωπικού. Εντάξει, τα τελευταία χρόνια έχουμε περάσει κρισάρες, οπότε λογικό κάποια πράγματα να λειτουργούν λίγο πιο αργά μέχρι να αποκατασταθεί το πράγμα. Μην ξεχνάμε, λόγω covid και λοιπών πληγών μέρος του προσωπικού έχει αρρωστήσει, μετατεθεί, παραιτηθεί, αλλάξει επάγγελμα, βγει σε σύνταξη κλπ. κλπ.

Αν έπρεπε να απαντήσω μονολεκτικά, όχι τα Boeing δεν είναι άχρηστα. Οι πολλές βλάβες μπορεί να οφείλονται σε:

-κακή ποιότητα πρώτης ύλης (ακόμα και μια βίδα μπορεί να κάνει τη διαφορά)
-προχειρότητα στη συναρμολόγηση ή το σχεδιασμό
-χρήση φθηνών αλλά ευπαθών ανταλλακτικών
-απρόθυμο και δυσαρεστημένο προσωπικό (είτε λόγω σχέσης με τους διευθυντές είτε λόγω προσωπικών προβλημάτων)
-δολιοφθορά από ανταγωνιστές
-φυσιολογική φθορά
-ατυχείς συμπτώσεις ή περιστάσεις

Κακά τα ψέματα, το ηθικό των εργαζόμενων στη Boeing θα πρέπει να είναι πεσμένο όταν η μία ατυχία ακολουθεί την άλλη. Αυτό έχει αντίκτυπο και στην απόδοσή τους. Ελπίζω να είναι προσωρινό.
 
Top