Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Γιατί έτσι αυτή η εταιρεία;Πώς εξηγείται αυτό το διαζύγιο με την κοινή λογική;
 
Last edited by a moderator:
Τα εργατικά συνδικάτα του Seattle ήταν εμπόδιο στη νέα, από το χρηματιστήριο κατευθυνόμενης, φιλοσοφία λειτουργίας της εταιρείας.
 
Γιατί έτσι αυτή η εταιρεία;Πώς εξηγείται αυτό το διαζύγιο με την κοινή λογική;
Δες εδω.

Επιπλέον, η νοοτροπία ότι ο ποιοτικός έλεγχος δεν έχει "added value" και άρα μπορεί να περικοπεί, συν η ανάθεση σε υποκατασκευαστές όλο και περισσότερου έργου, συν η βιασύνη να παραδώσουν ακόμα και σε βάρος των διαδικασιών, το καθένα από την πλευρά του βοήθησε. Αλλά η βάση του καρκινώματος είναι ξεκάθαρα η απληστία των μάνατζερ και των μετόχων.

Τα εργατικά συνδικάτα του Seattle ήταν εμπόδιο στη νέα, από το χρηματιστήριο κατευθυνόμενης, φιλοσοφία λειτουργίας της εταιρείας.
Το εργοστάσιο του 737 στο Ρέντον είναι fully unionized (σε αντίθεση με εκείνο των 787 στο Τσάρλστον που δεν είναι καθόλου).

Εδώ μέτρησε πολύ η απόλυση χιλιάδων έμπειρων μηχανικών στη διάρκεια της κρίσης του Covid. Χέρια και μυαλά που δεν ξαναγύρισαν σπάζοντας έτσι τη συνέχεια της «εκπαίδευσης» όπου η παλιά γενιά δίνει κατευθύνσεις στη νέα. Μετά τη λήξη της κρίσης, οι νέοι μηχανικοί δεν είχαν από πάνω τους τεχνικούς προϊσταμένους με πείρα δεκαετιών, είχαν μανατζαραίους με κοστούμια που έψαχναν πόσα σεντς κοστίζει το μπουλόνι. Αυτά πληρώνουν τώρα.
 
Last edited:
Και εγώ με τα ΙΚΕΑ το ίδιο έχω πάθει :thx:
Είμαστε στην ίδια σελίδα, ετοιμάζω βιογραφικό :mrgreen:

Post automatically merged:

Τίποτα λίγη αλευρόκολλα ήθελε, αυτό ήταν όλο. Ερε κάτι περίεργοι.

 
Last edited:
H FAA εξέδωσε υποχρεωτική οδηγία ώστε να ελεγχθούν όλα τα 737 MAX 8, MAX 8-200, and MAX 9 για το πρόβλημα με τα αδέσποτα μπουλόνια στον χώρο του rudder. Στον χώρο ευθύνης FAA (τις ΗΠΑ) η οδηγία επηρεάζει σχεδόν 500 αεροσκάφη. Δεν έχω δει κάτι από EASA.

Η εργασία/διαδικασία που απαιτεί η FAA είναι σχετικά απλή και σύντομη, ωστόσο επειδή πρόκειται για airworthiness directive (AD), σημαίνει ότι είναι υποχρεωτική προκειμένου οι αεροπορικές να συνεχίσουν τις πτήσεις. Τους δίνει προθεσμία σχεδόν έναν μήνα.
 
Ρεπορτάζ του CNN περιγράφει ότι αυξάνονται οι επιβάτες που όχι μόνο φροντίζουν στις κρατήσεις τους να μην πετούν με MAX, αλλά πλέον τα πληρώματα και οι αεροπορικές (όχι μόνο αμερικανικές) επιτρέπουν σε επιβάτες να αποβιβάζονται χωρίς ποινή (χρηματική ή άλλη) όταν διαπιστώνουν τελευταία στιγμή (π.χ. από change of equipment) ότι πρόκειται να πετάξουν με τον τύπο. Αναφέρεται μάλιστα μία περίπτωση που το αεροπλάνο επέστρεψε στη φυσούνα.
 
Και ποιος τους αδικεί άλλωστε. Εγώ (εξακολουθώ να) απορώ με τις αεροπορικες που συνεχίζουν να παραγγέλνουν (καποιες ακόμη και το αμφίβολο -10).

Στα νεότερα (ένα άρθρο εδώ NTSB: Boeing hasn’t produced records on Alaska Airlines midair blowout) φαίνεται πως η boeing απέτυχε να παραδώσει στη FAA work records μετά το ατύχημα της Alaska επειδή πολύ απλά μάλλον δεν υπάρχουν
 
Κακή μέρα για την UA (μετά το 777) με ένα ΜΑΧ να βγαίνει εκτός διαδρόμου στην τροχοδρόμηση αλλά άλλη μια κάκιστη για την Boeing.
Συν του συμβάντος της εμπλοκής του rudder pedal ενός άλλου 737ΜΑΧ


Δηλαδή ήμαρτον. Ούτε επίτηδες να γίνονταν όλα αυτά
 
Για φανταστείτε η Aegean αντί για Α320 να είχε διαλέξει Β737 τότε, και τώρα να είχαμε και εμείς τα ΜΑΧ, τι θα γινόταν στην τηλεόραση, στο Facebook στο twitter από σχόλια από πολυξερους και άσχετους που θα φώναζαν για σκάνδαλο για φονιάδες για ότι φταίνε οι πολιτικοί οι μιζαδωροι ο Μητσοτάκης...
 
Είναι αυτονόητο ότι ο Μητσοτάκης φταίει για τα προβλήματα του 737MAX. Απορώ που κάποιοι διατηρούν ακόμα επιφυλάξεις.
 
Top