Boeing 787

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Διεξήχθη η πρώτη εμπορική πτήσις 787 της ΑΝΑ. Σύμφωνα με την Καθημερινή (κ το BBC)
Το παρθενικό του εμπορικό ταξίδι, έστω και με καθυστέρηση τριών ολόκληρων ετών, έκανε χθες το υπερσύγχρονο επιβατικό αεροσκάφος «Dreamliner» της Boeing. Πρόκειται για την πτήση τσάρτερ των ιαπωνικών αερογραμμών «All Nippon» (ΑΝΑ) από το Τόκιο με προορισμό το Χονγκ Κονγκ, που πραγματοποιήθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης.
...
Για την πρώτη πτήση του «Dreamliner», η ΑΝΑ έβγαλε σε δημοπρασία έξι εισιτήρια business class, ένα εκ των οποίων πωλήθηκε έναντι 34.000 δολαρίων στον επιχειρηματία Ντίνο Μπερτούτσιο. Ο τελευταίος υποστηρίζει ότι κατά λάθος έβαλε ένα επιπλέον μηδενικό ψηφίο στη δημοπρασία που διεξήχθη μέσω Διαδικτύου...
Ρε τον Μπερτούτσιο που μπερδεύτηκε με τα μηδενικά :oops:
 
Belavia":z99vxsaj said:
Πρώτα από όλα η Α3 πρωτίστως με ουραγό την ΟΑ είναι κολλημένοι στο άρμα της Airbus, και υπό αυτές τις οικονομικές συνθήκες σιγά μην σε αφήσουν να φύγεις. Από ποια τράπεζα θα πάρουν δάνειο, εάν είναι Ευρωπαϊκή θα σε αφήσει να πας στον Αμερικάνο; Εάν είναι Κινεζική τους ενδιαφέρει η Boeing; Από την άλλη πλευρά η Boeing έχει 26 συνολικές ακυρώσεις του Β787 και με τις καθυστερήσεις παραδόσεων που έχει σιγά και δεν ορμήσουν οι άλλες εταιρείες να παραλάβουν τα α/φ που ακυρώθηκαν, οπότε η τιμή των α/φ θα παραμείνει υψηλά, εκτός και εάν και τα υπόλοιπα 41 Κινέζικα α/φ και τα 32 α/φ της Χονγκ Κονγκ ακυρωθούν οπότε και η τιμή και οι παραδόσεις θα είναι εφικτές και διαθέσιμες.
Μπορεί να γίνει αυτό; Δεν νομίζω.
Tέλος, οι παραδόσεις που μιλάμε είναι για 2013-14 υπάρχει επιχειρησιακός σχεδιασμός από την Α3 για εκείνες τις χρονιές; Υπάρχει σχεδιασμός επέκτασης; Υπάρχει 5ετης σχεδιασμός στην Α3; (πάρα πολύ θα χαρώ να μου πουν ότι υπάρχει)
Θα έχουν τα χρήματα για να αγοράσουν τουλάχιστον 6 α/φ για να μπορούν να είναι επιχειρησιακά εφικτοί; Εδώ δεν έχουν να αγοράσουν/ενοικιάσουν τα 4 - Α340 που σε λίγο θα τα αποκαλούμε σαπάκια, ονειρευόμαστε ολοκαίνουργια α/φ; που είμαστε στην εποχή του Ωνάση που αγόραζε ολοκαίνουργια Comet, και B707. Για μένα είναι τελείως ουτοπικό η Α3 ή χα …χα… ΟΑ να αγοράσουν Β787. Εκτός και εάν ο γάιδαρος βγάλει φτερά. ….χα…χα….

****edit****
Κάθε Β787 κοστίζει περίπου $185 εκατ.......
Και δέν είναι μόνο το κόστος τών αεροπλάνων,είναι και το κόστος τής εκπαίδευσης όλου τού προσωπικού που θα τα εξυπηρετή,από πιλότους (από πού θα τούς βρή;θα βγάλη άτομα από τα 320;θα πάρη νέους;) μέχρι πληρώματα καμπίνας.Εδώ οι Γιαπωνέζοι κάνανε ολόκληρη επιχείρηση εβδομάδων γιά να εντάξουν το ένα που έχουν πάρει....

Και βεβαίως,όλα αυτά με την προϋπόθεση να βρούν προορισμούς (βιώσιμους,έτσι;) να τα δρομολογήσουν...

OA701":z99vxsaj said:
Για την πρώτη πτήση του «Dreamliner», η ΑΝΑ έβγαλε σε δημοπρασία έξι εισιτήρια business class, ένα εκ των οποίων πωλήθηκε έναντι 34.000 δολαρίων στον επιχειρηματία Ντίνο Μπερτούτσιο. Ο τελευταίος υποστηρίζει ότι κατά λάθος έβαλε ένα επιπλέον μηδενικό ψηφίο στη δημοπρασία που διεξήχθη μέσω Διαδικτύου...
Ρε τον Μπερτούτσιο που μπερδεύτηκε με τα μηδενικά :oops:
Το Backspace στο πληκτρολόγιό του δέν το έβλεπε;

Νά'το που ξεκινάει γιά την πτήση τής επιστροφής στο Τόκιο.Λέτε να ήταν και ο Μπερτούτσιο μέσα;

ΥΓ.Αν δέν απατώμαι,τα Comet ο Ωνάσης τα είχε νοικιάσει,γι'αυτό είχαν αγγλικά νηολόγια.Μόνο τά 707 (και τά 727) είχε αγοράσει.Αλλά και πάλι μήν νομίζετε ότι επειδή ήταν ο Ωνάσης,δέν τού φάνηκαν ακριβά.....
 
Τα ματιάσαμε τα 787 της εταιρείας Air India, κάτι ακούγεται ότι τα μισά από τα 27 α/φ θα ακυρωθούν. Η αρχική παραγγελία ήταν για 27 α/φ αξίας περίπου $4,1 δις. Αλλά η εταιρεία ψάχνει τα βρει λεφτά, τώρα..;..;…
 
Hastaroth":31z19efd said:
ΥΓ.Αν δέν απατώμαι,τα Comet ο Ωνάσης τα είχε νοικιάσει,γι'αυτό είχαν αγγλικά νηολόγια.Μόνο τά 707 (και τά 727) είχε αγοράσει.Αλλά και πάλι μήν νομίζετε ότι επειδή ήταν ο Ωνάσης,δέν τού φάνηκαν ακριβά.....


Εγώ θεωρώ ότι το SX-OAK είναι Ελληνικός κωδικός του Comet. Από ότι έχω διαβάσει το 1960 η ΟΑ + ΒΑ έκαναν το πρώτο codeshare παγκοσμίως. Βρετανικά πληρώματα έκαναν Βρετανικά δρομολόγια σε Ελληνικά Comet όταν τα Ελληνικά πληρώματα διανυκτέρευαν στο Λονδίνο. Ο Ωνάσης είχε κάνει συμφωνία και τα Comet είχαν Ελληνικούς και Βρετανικούς κωδικούς. Δεν ήταν ενοικιασμένα.

Συγνώμη για το εκτός θέματος αλλά να γνωρίζουμε και τα παλιά.
 
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 10&catid=7

'Ο πιλότος της πτήσης 651, η οποία είχε αναχωρήσει από το Τόκιο με προορισμό την Οκαγιάμα της νοτιοδυτικής Ιαπωνίας, αναγκάσθηκε να κατεβάσει χειροκίνητα τους τροχούς προσγείωσης, εξαιτίας προβλήματος σε υδραυλική βαλβίδα, εξήγησε εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας'
 
Θα καταφέρει η Royal Air Maroc να είναι ο Τέταρτος πελάτης που θα χειρίζεται Β787; Κανείς δεν ξέρει ποιος θα προλάβει να παραλάβει α/φ μετά το L/N 23 προς την Jal που θα παραδοθεί ή τον Δεκέμβριο ή τον Ιανουάριο.
Η RAM είναι να παραλάβει τα α/φ L/N 17 & 19 τα οποία είναι αρχικής σχεδίασης και υπάρχουν πολλές μετατροπές που πρέπει να γίνουν οπότε κανείς δεν ξέρει εάν προλάβουν να τα παραλάβουν πριν τον Ιούλιο του 2012 που είναι να παραλάβει China Southern το δικό της α/φ.
Επίσης τα α/φ της RAM θα έχουν Α/Κ GEnx-1B που είναι από τα πρώτα α/φ με αυτόν τον Α/Κ. Η Air India έχει Α/Κ GEnx-1B αλλά και τα 2 α/φ L/N 29 & 35 (μεταγενέστερης σχεδίασης) είναι κοντά στην παράδοση - 2012 ;(εάν έχουν τα λεφτά για να τα παραλάβουν) ;..?...

http://www.airliners.net/photo/Royal-Ai ... &refresh=1
 
Top